- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
válasz Shadowbull #61501 üzenetére
Miért nem cserélték az összes autónál EGR -t melyet visszahívták?
Tényleg úgy történt, hogy csak annál cserélték, melynél éppen szarakodott?Ha ez tényleg így történt akkor ez nagyon csúnya dolog.
Nyilván nem a Te hibád.
-
nagyúr
Szerintem felesleges ezt a parttalan vitát folytatni a kigyulladással kapcs, Shadowbull úgyis azt mondja, amit mondania szabad, nem ő fogja elismerni a gyártó hibáját, akár valós, akár nem. Ez jogilag is kényes lehet, főleg rá nézve. Engedjétek el szvsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
windlord
őstag
válasz Shadowbull #61503 üzenetére
Ha ez így van, akkor megnyugtató.
N47 e91 -em van. -
Shadowbull
addikt
válasz Tsebacsi #61504 üzenetére
A BMW elismerte a hibat, visszahivast inditott, es az erintett jarmuvekben ingyen csereli a hibas alkatreszt. Ezek a tenyek. Hogy egy teljesen fogalmatlan ujsagiro miket irogat a neten, az maximum arra jo hogy az ember felhuzza magat rajta, es megsporoljon egy kavet.
(hozzateszem: az autoszerelok, meg az un. muszaki szakertok sem okosabbak)Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #61506 üzenetére
Akinek meg kiégtek az autóik azok meg...
Így jártak?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #61507 üzenetére
Igen. Persze lehet perelni a BMWt, aztan sok sikert a bizonyitashoz.
De ez igy megy, tok felesleges haborogni rajta, fuggetlen a gyartotol, sot a termektol is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #61507 üzenetére
Azok így. BMW-nél mondták, az én autóm nem tartozik azok közé, amiket ellenőrizni kell, ezzel el is intézték a dolgot. Ezredesnél meg kiderült, hogy már vastag réteg lerakódás van az EGR-hűtőn a kifolyó víz miatt
Kb. fél évvel később mégiscsak megkaptam a hivatalos levelet a visszahívásról. -
vedini
őstag
Sziasztok!
Eddigi tapasztalataim:
1. 650Km, 8.7-es fogyasztás, pár padlózás kivételével nem nyomtam neki
1. Az autó meglepően le van ültetve, parkolás nem lehetséges ha úgy férsz be a helyre, hogy az orrnak rá kell csúsznia a járdára
2. Beépített navi eléggé megtréfált , Veresegyházról a medvefarmról úgy hozott be BP-re, hogy 2km traktorjárta földút után rakott ki a szadai útra, biztos éhezett terepre, lefőttem mint a kávé mikor fog leérni az alja
3. Rájöttem nincs első ködlámpa az autón, google kidobta a választ, az extra hűtők miatt, gondolom ha nincs, akkor nem is kell : [extra hutes] , [link]4. Kérdés, amikor SPORT vagy SPORT +-ba teszem a vezetési élmény választót, az a motorra, felfüggesztésre, hanggenerátorra, váltó mikor váltson el arra vonatkozik, de ezen kiül a váltót is SPORT módba kell balra kitenni, hogy maga a fokozat váltása gyorsabban történjen meg? Próbáltam rákeresni, nekem ez jött le, hogy hiába van SPORT-ba a vezetési élmény választó, váltót is balra ki kell tenni SPORT-ba, amennyiben ki akarjuk használni a legjobb gyorsulást.
5. Ami most legjobban érdekel a futómű, pontosan mi a különbség a comfort és sport között, miket állít, hogyan manifesztálódik a valós életben. Erről esetleg valakinek van videója? Talán az adaptive-ról olvastam, hogy térkép alapján megjegyzi az útvonalon az út minőségét, dehogy arra talán elő kell fizetni , meg kanyarba ha gyorsabban mész be automatikusan felkeményedik a futómű, van erről tapasztalatotok?
Egy jó példa M3 bevezetőt elhagyva nagy kanyar lefelé a nagy körútra, a kanyar felénél van egy aszfalt toldás, én nem ültem még olyan autóba ahol ne táncolt volna el az autó, igaz egyelőre csak komfortba próbáltam, sport beállítástól elvárható lenne, hogy ott stabilan tartsa az ívet? (nyilván nem 30-nál táncol el )
workworkwork...
-
CharlieDrop
veterán
válasz vedini #61510 üzenetére
Hú mennyi vita volt már azon, ha az autó sprotba (vagy sport+ban van), akkor a váltó is ott kell-e lennie.
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem. Ha a váltót külön sportba teszed, akkor csak a váltás lesz sportos, ha az egész autót, akkor a váltó is. Csináltam olyat, hogy mindkettő abban volt, úgy jöttem végig az M5-ön nem volt különbség, attól, ha a váltót kivettem onnan.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #61514 üzenetére
Jó öreg E60 35d be nincs ilyen probléma. Van a kicsit kúpol, meg nagyon kúpol fokozat a váltón és annyi
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
windlord
őstag
válasz Shadowbull #61512 üzenetére
Tökre megnyugodtam.
"Hivatalos" helyről hallom reggel. Gyors nyaralunk egyet, visszatérünk a valóságba, erre ezt olvasom.Megbontatom, átnézetem.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Azon nem gondolkodtál még el, hogy azzal, hogy az ársáv legalján hirdetsz kb azt üzened a vevőknek, hogy egy lelakott szar? Mert én amikor kocsit nézek, inkább összespórolok annyit, hogy a kínálat tetejéből tudjak nézelődni. Kisebb az esélye annak, hogy egy lerúgott fostaligába futok bele. Szerintem nem csak én vagyok ezzel így... Ha tényleg rendbe a kocsi, próbáld ki a kínálat tetején meghírdetni (persze felszereltségnek megfelelően).
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
válasz Anaren91 #61518 üzenetére
Több mint 1 éve raktam fel hirdetni.
Fokozatosan csökkentgettem ahogy teltek a hónapok és 0 érdeklődő volt.
8 -> 7,5 -> 7 -> 6,6 -> 6,3 -> 6 (itt hirtelen lettek érdeklődők) -> 6,6 -> 6,3 -> 6misiért (most megint lettek)
--> hiába árulják sokan 7-8 közötti áron kisebb vagy hasonló motorral (felszereltség kb azonos ezeknél, csak évjárat lehet frissebb, de ugyanúgy faceliftről van szó, km meg ugyanaz azoknál is), érdeklődők esélyesen nincsenek náluk sem, csak rohad a hirdetés.
Anno lementettem facelift előtti 5GT hirdetéseket (parkolóba) és ami 5m felett volt, azok közül még mindig van ami ott van
Ez az 5GT pl. 6,7misiről kezdte a pályafutását mikor először néztem (2020 júniusban), most is ott rohad, de még sok másikat felismerek képről (csak új lett a hirdetés, nem hosszabbították, ezért eltűnt a parkolómból), és azt is látom, hogy 1 évvel ezelőtthöz a legalja ár fél misivel biztosan lejjebb csúszott.--> az 5GT piacon hiába vannak azok az árak amik, esélyesen egyáltalán nem egy felkapott típus, ezért nem elég likvid ahhoz, hogy úgymond normál áron elmenjen, le kell menni ársáv aljára h legyenek egyáltalán érdeklődők.
A kabriómnál is így volt, ott kb. annyit számított h magyar első forgalombahelyezés és magyar első tulaj + elég sokminden meg volt már rajta motorikusan csinálva, hogy a külföldi tekert km-es bőven rosszabb állapotú vackokhoz képest amik gyári M-pakettal 3.6misiről indultak ugyanezzel a motorral, szóval ehhez képest 3.8-ért vitték el nagy nehezen, de 4misinél is még 0 érdeklődő volt.
Szóval ki lehet tartani az árakat, de amikor már bő 1 év eltelt és még mindig nincsenek érdeklődők, és már tényleg csak útban van az autó mert már az utódja is megvan, akkor engedni kell az árból.
Kakukktojások mindig lehetnek, mert én is aszerint néznék autót h mi az ami közel 100%-osan megfelel az elképzelésemnek és erre hajlandó is lennék extra pénzt áldozni, DE eddig 3ból 3 rétegautónál az a tapasztalat eladásügyileg, hogy engem legalábbis ilyen kakukktojások nem találtak be 2év, 1,5év ill. most bő 1 év után sem.
Ezek után én azt a következtetés vontam le, hogy olyan autót kell venni, amit az átlagos emberek is meg akarnak venni, mert olcsón fenntartható (fogyasztás, szervízktg., meghibásodások száma, éves ktg.-ek), megbízható és jól is tartja az értékét.
Húgom Yarisát 2012/05-hóban vettük újonnan kereken 5misiért (1.4 diesel, legnagyobb executive felszereltség, extra ledje is van elől, annyi h nem automata). Most 2.2-2.4m Ft-ot ér használtautó.hu alapján, ergo 2m Ft-ért esélyesen pikk-pakk elvinnék (138ezer km van benne azt hiszem).
Itt a 2013/07 havi 535D GT-m, tehát csak 1 évvel idősebb, újkori ára extrákkal együtt árfolyamfüggően 27-32m Ft lehetett.
Most 186ezer km-esen 6m Ft-ért alig van vmi mozgolódás iránta. Ha 1 hónappal korábbi pre-LCI lenne, akkor esélyesen 4-4,5-et érne csak... Van itt ám értékvesztés rendesen, míg az egyszerű Yaris-nál meg alig van vmi.
Azt meg nem is kommentelném, hogy a hibrid yaris, ami 5,35misi lett volna anno hasonló felszereltséggel, az most 3+ misi...Persze így idősebben már kb. hasonló lesz mindegyiknek a hátralévő értékvesztése, csak nem mindegy, hogy közben kell-e milliókat rákölteni.
Természetesen ég és föld a különbség felszereltségben, menetteljesítményben és prémiumérzetben, szóval kvázi "nem is probléma" h milliókat bele lehet ölni a bömbikbe
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Puma K #61527 üzenetére
Picit erőtlenebb volt, hidegen egy bizonyos hőmérsékleti tartományban egyenetlenül járt a motor, 4000 rpm felett elfogyott a kraft és rángatott. Nem is csoda, hiszen 2.2 bar-os nyomás volt a 3.7 helyett. Valószínűleg eldugult a szűrő, vagy csak egyszerűen szar volt. Kicseréltem MANN-ra és hibátlan. Azért a biztonság kedvéért kicseréltem az ülésem alatti tápszivattyút is.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok
N46b20b nél a szelepfedelet hány Nm kell lehúzni illetve milyen sorrendben? Köszi a válaszokat! -
Shadowbull
addikt
Most próbáltam ki egy i4 M50et. Megy mint az állat, meg szupi még jó meg minden, de valahogy nem bír lelkesíteni. Öreg vagyok már ehhez, azt hiszem.
Még jó hogy amíg én élek, lesznek belsőégésű motorok, ha veteránként is.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #61531 üzenetére
Mázlista. i40 is elég szerintem,300 +ló. Súly szempontból milyen vezetni?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #61531 üzenetére
Milyen egy m440i-hez képest?
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #61532 üzenetére
Nem mentem vele versenypályán, de nyilván nehéz. Gyorsuláson nem érződik... Kanyarodni is tud, de nyilván közúton nem mertem annyira próbálgatni, pláne nem első alkalommal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #61533 üzenetére
Nem tudom, olyat nem vezettem. De tuti erősebbnek érződik, egyszerűen azért mert mindig ott van a nyomaték. Volt úgy hogy sport módban nyomtam egy kövér gázt, aztán olyan hirtelen megindult hogy koppant a fejem a fejtámlán. Egyszerűen nem számít rá az ember elsőre...
Pont ezért nem is annyira autószerű. Olyan szimulátor, vagy űrhajó vagy ilyen érzése van az embernek. De amikor Eco Pro módban, hangtalan megy 120-130 körül az azért király.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #61535 üzenetére
Jól hangzik. Remelem hamarosan itthon is tesztelheto lesz.
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #61536 üzenetére
Jól néz ki. Kell hozzá egy hang generátor oszt csókolom
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
Valaki nem tudja véletlenül Demjén Peti (Demó) email címét?
Privátban kérném ha valakinek megvan, gondolom nem véletlenül nem találni meg. -
negro
őstag
válasz Shadowbull #61487 üzenetére
Nem sajat tapasztalat nyilvan. De forumokon nem egy ilyen esetet lehetett olvasni. Hogy ebbol mennyi volt user error nem tudom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #61543 üzenetére
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61541 üzenetére
Ennyi errővel akkor Trabiba is tehetsz Aventador hangot. Fake hangok, ennyi!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61543 üzenetére
Ha nem kerülne 450-be a sperr nála, már nekem is lenne, de okkal felkapott.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Shadowbull #61548 üzenetére
Ha nem úgy zümmög, mint egy Star Trek űrkomp, akkor semmi értelme szvsz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Proxmox VE
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Digitális detox a Nokiától
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...