Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz MPowerPH #4249 üzenetére

    hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra

    azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.

    az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.

    ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e :U

    a fityoban asszem valami M power van.

    szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...

    amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák