Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz H.Ezredes #38146 üzenetére

    Csak annyit mondtam, hogy egy meres soha nem arthat, mert az nem hazudik, es egy olyan hiba is felszinre kerulhet, ami eddig nem volt jelen. Nekem sem volt gondom az autoval, eros volt, annak is ereztem, es ha nem meretem le, akkor siman elhiszem, hogy minden ok. A pad mutatta meg, hogy nem. Diagnosztika okes volt, a hiba ugy lett meg, hogy megneztek a meresi gorbeket, hol hianyzik a nyomatek, miert tolodott ki a nyomatekcsucs, majd elo adatfolyammal(noti radugva) Bp. kis utcain korozve talalta meg a hiba forrasat, vagyis azt, hogy mi nem okes. (osszehasonlitva egy masik 35D meresi eredmenyeivel) Ennek addig nem allsz neki, amig nem tudod meg a padrol, hogy hianyzik a menes egy resze, mert amig a legalaposabb diag is hibamentesnek mondja az autot, addig az hibamentes. Fel tank gazolajat elpofogtunk az elo adatokkal, M6 -on le-fol jarkaltunk a vegen padlo gazon, amig meg lett minden kis szenzor altal kuldott adat. Es utana vagy 2 orat toltott az osszehasonlitassal, majd tippre cserelt ket dolgot, es bejott.
    Szvsz ennek a pados meres nelkul nem alltam volna neki, mivel igye error free volt az auto. Szoval azert nem butasag, gorbekbol a szakik olvasnak. :)

    Perwze, hogy otthagyod a F10 530-d-t... :) Ott van kb. 200kg plusz suly, es az a 258 loero nem is sok. Van is bennuk potencial, sokan +90 loerovel, es tobb mint 100 extra nm -el hasznaljak. A valto mar azzal a hataron van, sokak lokkoljak is 700 -on, mert az az egeszseges hatar.

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák