- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
- MG4 menetpróba
- Kínai androidos okosórák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Én soha sem fogom elfelejteni,hogy a x hetes száraz kiflit ettem dácia hátuljában. Zsigulira nem tellett.
Még amire emlékszem,hogy sírva fakadtam a buszmegállóban várva azt a szart (busz) annyira hideg volt. Azóta hálaistennek ilyenek nincsenek.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #38702 üzenetére
ott az E65 is
-
cOxeR
Ármester
Valaki ajánlotta itt a reifenshop.at -t de innen esély nincs vásárolni... elhajtottak az előbb annak ellenére, hogy en küldtem volna futárt is, szállítani meg nem szállítanak... csak helyben. Nem is értem.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38704 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, de fenntartani nem tudnam.
Plusz cuccolni sem lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Állítólag 8 series leak!?
Egész pofás, bár a zongoralakk...
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38706 üzenetére
jó, a cuccolás 1x-1x hiányozna, pl. nyaraláskor, de kb ennyi
Mondjuk amit még kipróbálnék az a GT
Mondjuk az 5-ös már akkora mint egy hetes, szóval a hármas GT elég lenne, a keret nélküli ajtók vagányakNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38708 üzenetére
Az 5GT nekem tetszik, bar engem pont a keret nelkuli ablakok riasztananak el: szerintem az zajos lehet.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38709 üzenetére
még nem próbáltam, nem tudom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38709 üzenetére
Nagyon is. A 6er Gran Coupe sokkolo volt 180 folott. A 4 keretnelkuli ablak miatt surroundban jott a susogas. Na most egy ilyen szinten levo autonal ez nem illo dolog. Pont az a lenyeg, hogy siri csend van 200 folott is.
cOxeR: En sem vagyok oda ezekert a balnakert. Egy pozitivum van mellettuk, megpedig a felszereltseg. Eleg konnyu jol felszereltet kifogni, es ugye utazni fantasztikus ezekben. A belso 100% -ban F10, es a rendelheto extrak nagy resze is.(kivetel az elektromos hatso ulesek)
CharlieDrop: Durva az ertekvesztesuk. De nem tudom elkepzelni, hogy egy 40D -nek tobb gondja lenne, mint pl. az F10 -nek ugyan ezzel a motorral, leven a ket auto ugyan ugy nez ki, es ugyan az a technika dolgozik bennuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KovA
tag
Sziasztok ..
BUÉK Mindenkinek !! Ebben az évben még nem írtam ide..
Most is csak azért, hogy ezúton is megköszönjem H.Ezredesnek a segítőkészséget , a rugalmasságot, a gyorsaságot és a profizmust.
Tegnap történt egy incidens az autóval (120D) kora este, maximálisan rugalmasan ma délelőtt szakítottak rá időt, hogy megnézzék történt -e komolyabb baj. Szerencsére nem ..
Ezúton is köszönöm !!
Üdv ..
KovAhttps://kova.hu/konfig
-
MPowerPH
félisten
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
Van itt 525d vagy 530d tulaj? 2002-2004 kozotti e39 miatt kerdezem.
Autot kene vegyek, sok tipust neztem tobbek kozt ezt is. Csak kombi es csak dizel erdekel, olvastam nepiteletet, facebook csoport hozzaszolasokat, de hatha itt tobb infot kapok.
Akar privatban is.Koszonom elore is,
-
F_Gergely
őstag
válasz szőröscica #38717 üzenetére
Elso sorban, tapasztalat, velemeny erdekelne, mikre lehet szamitani, mik a buktatok, tipushibak.
Azt tudom hogy az 530d kuplungja nem birja el azt a nyomatekot amit a motor gyarilag tud igy vigyazni kell vele. De nem tudom pl az 525d valtoja milyen.
Illetve automata valto eseten van-e kuplung vagy csak kettostomegu? Alkatresz ellatottsag mennyire van? Jellemzoen inkabb bontott, vagy elerheto bolti keszlet is.
Azzal tisztaban vagyok hogy oreg auto, nem hibatlan. De azert van egy bizonyos hatar amit en sem szeretnek atlepni.
Sokan mondtak hogy ehhez a kasztnihoz kell a 3 literes motor a 2,5 keves. Viszont fogyasztasban nem tudom mekkora a kulonbseg.
Hatso kerekes autom sose volt (nem is ragaszkodnek hozza) nem tudom a difi mennyire birja, illetve a kardan mennyire lehet szopo ha bedoglik? -
Skimaster
senior tag
-
Skimaster
senior tag
-
Möhe
addikt
-
F_Gergely
őstag
Szia,
Köszi, ezt korábban már olvastam maga az írás tetszik, csak sok negatívum is van, szeretnék valahoyg tisztán látni, már amennyire ez lehetséges.
Azért két lábbal állok a földön, mindig is dizeles voltam, tehát nem fogok falnak menni ha turbó csere van.De automata autóm sose volt, tetszik a BMW steptronicos megoldása de nem tudom mennyire időtálló.
Illetve nem tudom pl a kettőstömegű mennyit bír.(#38721) Skimaster :
Köszi, ezek valóban egész jók, de mikor pl facebook csoportban voltam, ott azt mondták a jó 5-ös az 2-2,5 milla, én meg értem, hogy BMW de azért csak egy 2002-2004 közötti évjáratról beszélünk, ennyit nem vagyok hajlandó fizetni érte.Viszont azt mondták hogy a 2004-es évjáratúak mind euró 4-esek, erről van valami infótok?
Szmogriadó miatt szeretnék mindenképp euro 4 motort, mert a jelenlegivel is pont ezért küzdök, tavaly 1 hetet kellett kölcsön autóval járjak. -
-
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38723 üzenetére
E39 neked nem megfelelő választás soha nem volt belőle Euro4 E60-tól volt EU4 de egyébként ott is rengeteg az EU3 Egy jó E39 ára 1,5-2M körül mozog ettől eltérően is ki lehet fogni őket persze. Touring általában olcsóbb szokott lenni. GM váltó van alattuk ami hajlamos a lehantolásra. Kettőstömegű sokat bír de a nagyon sok már kiszolgálta a korát... A következő szériánál már akár 1,5-2M környékén is találni de sajnos a tapasztalat azt mutatja igazán leharcolt rontások..... Egy normális E60 is ~2,5-3M környéke. De mivel neked EU4 kell minimum az E39 kilőve. Esetleg EU4-es E46 320D touring-ot lehet keresni vagy E61-et vagy teljesen más márkát.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38725 üzenetére
Igazából nekem a BMW-k nem tetszenek kivétel ez alól az E39 a szögletes formája nagyon bejön.
Hirdet face csoportban egy srác 2004 márciusi E39-et és ő mondta hogy ez már euro 4-es direkt rákérdeztem, hogy tudtommal euro 3 az összes, ezért is tettem le a tipusról, csak felcsillant a szemem mikor mondta a srác hogy a 2004-es utolsó évjáratos E39-ek már euro 4-esek.De akkor ezek szerint mégsem?
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #38727 üzenetére
Igen, német papíros, és euro 4-ként hirdetik.
4 gyári kulcs, 264 ezer km, végig vezetett szervizkönyves (ezekben én nem szoktam hinni).
Viszont kivülről tényleg patika. -
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38728 üzenetére
Gyárilag nem létezett EU4 belőle az biztos. Én soha nem is láttam és nem is hallottam olyan E39-ről ami alá DPF-et raktak volna. Olyan van,hogy gyárilag 2 katalizátoros vagy 4 de attól még ugyan úgy EU3.... DPF -et megszüntetni viszonylag egyszerű de egy olyan autóba beépíteni amiben soha nem is volt kb értelmetlen és rendesen nehéz is megcsinálni..... Motorvezérlőnek tudnia kell a DPF funkciókat 2 hőmérséklet jeladó is kell nyomásszenzor is DPF-et is kell tudnia kell a motorvezérlőnek illetve mikor kell regenerálni mikor tömődik el át kell tudnia kapcsolnia a regenerálásra ezt egy M57D1-es es motor, befecskendezés és motorvezérlő nem tudja.........
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38729 üzenetére
Sajnálom pedig nagyon megörültem, hogy akkor mégis csak lehet E39 tulaj leszek, de igy akkor mégsem
Köszönöm a válaszokat és a segítséget.
Viszont rohadjon meg az aki euro4-nek hirdeti a 530d e39-et... Egyébként ez valami papírból nem kéne kiderüljön?
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #38731 üzenetére
Le van takarva a rendszám, az autó debrecenben van, feleslegesen nem mennék oda pestről.
Mondjuk arra a kérdésemre se válaszolt az eladó, hogy hátul légrugó van-e, illetve az ülések elektromosak-e.(#38732) Kickass:
Nem tudtam, illetve ez mennyire biztos? Ha csak tervezet vagy ilyesmi akkor nem hiszem hogy lesz belőle bármi is, rengeteg autót érintene, én meg pont pest szélén vagyok és vidéken dolgozom, szóval kell az autó mert mással nem tudom kiváltani.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #38736 üzenetére
Aaaaaa csak kombi
Nagy benzinest meg nem tudnám tankolni... -
F_Gergely
őstag
Mostani autómra se költöttem semmi olyan alkatrészre ami nincsen benzinesben pedig 5 éve megvan.
Másik fele, hogy más kiadni mondjuk havi 80 ezret üzemanyagra a 34 helyett, és más kiadni mondjuk évente egy összegben mondjuk 200 ezret.
De általában ez a gatyád is ráköltöd duma akkor szokott lenni ha az illetőnek vagy nem volt soha dizele, vagy olyat vett amit már bontani kellett volna, vagy egy széthajtott szar. -
cOxeR
Ármester
válasz F_Gergely #38739 üzenetére
Én előbb bevállalnék egy 15 éves benzinest, mint egy 15 éves dieselt, és azért 34 vs 80 ezer / hó kicsit túlzás, kétszer annyit nem eszik egy benzines, még ha az üzemanyag különbözetet nézzük akkor se jön ki.
Nem lebeszélni akartalak, de bele kell nyúlni abba az e39-be. (no persze ez amúgy is igaz minden használt kocsira) -
F_Gergely
őstag
Általában én havi 2-3 ezer km-t megyek, de nyáron volt hogy 5 ezer km-t mentem egy hónap alatt.
Nekem az autó fixen 5 litert eszik, másfél tonna az alap súlya, 2 literes turbós dizel.Egy legalább 2 literes vagy nagyobb turbós benzines biztos hogy megeszik 10 litert de szerintem többet városban.
Kb 500 ezret takarítok meg egy évben az üzemanyaggal ebbe meg bármilyen dizel javítás belefér, de mondom, 5 év alatt én nem költöttem olyan javításra ami benzines autóban nincsen.
Arról nem is beszélve hogy bármennyire is taposom az autónak, akkor is 5 liter klímával városban, télen meg fixen 6 liter.
Sose volt benzines autóm de nem hiszem, hogy ezt hozná egy benzines főleg ha tolod neki. -
szőröscica
addikt
válasz F_Gergely #38741 üzenetére
Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza. Egy 2 literes turbo mar a 3 literes dizeleket kostolgatja.
Ahol egy 2 literes dizellel 5-bol jarsz el, ott egy 1.4 turbo sem fog hetnel tobbet enni.
De nem kell ebbe belemenni, ha dizelezni akarsz, dizelezz, de E39-bol nincs neked valo.
-
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38741 üzenetére
Ne vegyél BMW-t Főleg ne 6 hengeres dízelt.... Maradj inkább annál a kocsinál amid van mert az elmondásod alapján "főnyeremény" BMW-t vásárolni ami ~ 15 éves csak úgy ha elfogadod igen is KÖLTENI KELL RÁJUK.... Amire nem kell ANNYIT az annyiba is kerül ami olcsó arra kell költeni és ezekre a kocsikra átlagban nem évi 200K szokott elmenni..... BMW-t ha taposod főleg egy automatát főleg egy 30D-t nem fog 5L-el eljárni inkább ~10L . És azért mert egy kocsira kell költeni és nagyobb összegeket attól még az nem bontószökevény....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz F_Gergely #38723 üzenetére
Neked e61 525D fog kelleni,az fogyasztásban és menetben is elég és jó szerintem. De legalább 7-7.5 literrel fogsz járni.Ha nem tetszik, vegyél más autót. Az e46 jó autó,nekem 2.0 dízel volt, kicsit kicsi volt a touring is, de az jól ment és 5-6 litert fogyasztott. Az olyan szögletes, mint az e39.Én a helyedben nem foglalkoznék a szmogriadóval.
-
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38743 üzenetére
Azzal nincs bajom, ha tobbet eszik de adjon olyan elmenyt is. Ha a 3 literes dizel eszik 10 litert mert tolom neki "leszarom" de az egy 3 literes dizel 200 loval es 400as nyomatekkal nem egy benzines.
De az hogy van egy benzines, keves nyomatekkal, kompromisszumokkal ami 10-13 litert megeszik nem kell.
Azt elfogadom ha valamire kolteni kell, az nem mindegy mire es mennyit. -
BeZol
őstag
Mini Cooper S 1.6 163 lóerő kompresszor 1230kg - átlag 10 liter.
Igaz városi 1-6km-eken van használva, viszont "közel" szobahőmérsékleten parkol, mert a házban van a garázs, tehát "szinte" üzemmeleg mindig.
Volt egy daewoo kalos-unk, 1.6 liter 100 lóerő, az is 10 litereket evett
Na ilyen tapasztalatok után kétkedve olvassa az ember, hogyan ehet egy nagyobb benzines is csak 10-12litereket, de tényleg annyi némelyiknél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen autót vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...