- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Már kaptam az x3 hírlevelet. Nézzem meg stb. Ha lesz időm elmék és nyomok pár képet. Az a oldalsó embléma az okádék. Ebben a sárgás M színben szép. A képen egy full extrás M vagy m packetes látható. Széria biztosan nem így néz ki. De még mindig az f15 a legszebb . Az markáns. Kicsiknek nem jönnek be ez az ovális első lámpái. Viszont ha fél áron kapnám,bejönne
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #37307 üzenetére
Szerintem sokkal szebb,mint egy e merci. Azok iszonyat rondák. Igaz régebbi is. Viszont a mercik belülről luxusabbnak látom. Ha nem lenne az okádék fél méteres tablet benne akkor sírhatna a bömös. Igaz, a 7es már kezdi felvenni a versenyt egy merci belsővel,de az új s merci full extrásan kurva jól néz ki.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #37309 üzenetére
Nekem mindegyik nagyon tetszik, meg az E65 elso kiadasa is. Hamar lelakjak oket a tulajok, gondolom a draga fenntartas miatt, ezert sok a lefingott daab.
Nem erzem ugy, hogy hamar oregednenek a formaik. Nekem az F10 tunik most unalmasnak, a G30 nagyon patent, es elotte az E60 es E39 is.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #37311 üzenetére
Mar az uj Mercikbol eltunt a tablet!
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #37311 üzenetére
Nincs tablet. Ha fel van extrazva, egy szelesvasznu, agyonkonfiguralhato kijelzoparos feszit elotted.
Tegnap volt szerencsem, azota is keresem az allamat.Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
Urak faceliftes x3-ban az angel eye az egyik oldalon halványabban ég.Mi a megoldás?Izzócsere?
És ha már csere,akkor lehet valahogy fehéret csinálni belőle,hogy ne sárga legyen?Akkor passzolna a xenonhoz.Köszi! -
negro
őstag
Megoszto a forma latom Nalam a hofmeister knick -nel levo BMW emblema is telitalalat. Mint regen az E9-nel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #37305 üzenetére
Ebben a szinben ez nem jo. Meg a kicsi kerek miatt nez ki butan. Persze fent a sarga az a fullos M pakkos kivitel de hat ennyit szamit. Mondjuk, hogy egy X-re minek M csomag az sose ertettem. Ha csak sima Sport csomagnak hivnak semmi baj nem lenne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Ezredes otlet vmi arra, hogy onindito cserehez ne keljen ki emelni a motort ugyan is az egyik csavar ugy eloxidalodott, hogy nem jott ki. Csavar fej el lett nyalva es szivocsonk leszedes se segitene jobban hozzaferni. Ennyire meg nem szopatott meg soha az E39
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Ismerős a szitu.... Volt amin nagyon kínlódva lejött. Az a baj,hogy már lenyaltátok ás egy 1M-es erőkaron akarod lenyitni... Amit tehetsz,hogy a helyén szarrá ütöd kalapáccsal a csavart persze egy rá való fejjel és ha rászorult sikerült rányitni FIX szárral rányitni de lehet csak szarabb lesz és teljesen odalesz a csavar.... Oda kéne férni sajnos valahogy lejjebb kell engedni az egészet vagy kivenni a motort vagy leengedni a váltót ,hogy lógjon lefelé és legyen hely. De így látatlanba nehéz.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #37322 üzenetére
+ rengeteg basszamegakurvaisten,faszemverjembeleakieztcsinálta övültése
Más:Ma jött meg a válasz email hamanntól kipufogó ügyben. Laza 6500 juró nettóban + szállítás+szerelés stb. Maradunk a gyárinál[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #37322 üzenetére
ugy kezdtuk szakinal, hogy valtotarto bak le, hogy logjon, konnyebben hozzaferni de a vege ez lett ami. majd meg lehet ezt a rautogetest megprobaljuk. meg az a szerencsem csak uzem melegen nem teker a starter, igy tudom hasznalni az autot...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz FIREBLADE78 #37323 üzenetére
azon mar tul vagyok igen! meg az eredeti 20 eves van benne nem az a baj tonkre ment de egy csavar miatt motort ki emelni ki verte az biztositekot...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Nálam ilyen probléma nincsen mivel az elmúlt időszakban 2x vettem le a váltót gyors egymás után és ma megint veszem le és rakom föl az Alpina váltót... Szurkoljatok,hogy minden fasza legyen. Talán Magyarország de lehet a világ első E39 30D-je lesz Alpina váltóval elég egyedi és beteg is tudom Kollégám azzal fűz,hogy rakjunk be M3 kormányt ,hogy kormányváltós legyen mert ugye ezt tudja a váltó/ váltóvezérlő de ekkora fétisem nincs még...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #37328 üzenetére
Én is beleraknám, mekkora flash lenne.
Ez melyik váltó pontosabban ? -
MPowerPH
félisten
De f@szan nez ki. Csak kar, hogy parszor lepusziltak vele a padkat...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az van mindegyikben, ami fel van extrazva.
CharlieDrop: Csak nem mar?! Prius nem arra valo. De oszinten mondva, folosleges a sok menes, nem tudod kihasznalni. Persze megnyugtato erzes, amikor tudod, van tartalek. Nekem most mar egy 210 loeros diesel is eleg lenne. Remap neki, es lehet nagypapazni.
Ma hazafele vegre beugrottam az egyik helyi autokereskedohoz, mert a heten meglattam nala egy 2011 -es E220CDi -t, 175 loval, nagyon jo aron. A probakor kb 1km -ig tartott... Ahhoz a balna testhez az a 175 loero nevetseges. Nem is ertem. Szinten a sok F10, a 95% -uk 520D, M paket persze. Olcso janos edition, es valszeg barmelyik valamire valo auto lenyom barmikor. Az uj G30 a 4 hengeressel meg mar dupla kipuffos, hogy tuti elhidd, ez valami vadallat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #37335 üzenetére
Gonosz dolog a hybrid hajtás Én a lendület huszárokat bírom (Suzuki Vitarások meg Kia Sportage pl) jönnek a belső sávban és már messziről villognak, mert Ők ugye "gyorsak" aztán amikor belassítom őket 120-ra és onnan kéne lépni akkor megy a kickdown, meg a vissza kettő, én meg csak simogatom a gázpedált, és nézem az energy monitoron, hogy a benzin motor épp csak tölti a nagy akksit, a Kiás meg a 2 elektro motorommall harcol
20 éve a PH-n.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37335 üzenetére
Akkor valami nem kerek az autoddal szerintem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37337 üzenetére
150 ló, 1.6 tonna, nem érzem hogy lentebb rosszabb lenne
De most már kerítek időt, hogy elvigyem ezredes úrhozNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #37338 üzenetére
Vegyel egy 35D -t, az is van Touringban. Azt meg mar tenyleg erdemes is elvinni Ezredesnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37338 üzenetére
Tudja a fene, az enyem is oreguras, szet kell forgatni, hogy menjen. A mai fejemmel mar 30i-t vennek, de akkor lehet, hogy meg mindig nem lenne autom. Keveset futott, jol felszerelt, benzines touringot talalni kb. lehetetlen.
Ha nem taposom, akkor egy ketliteres dizel vagy egy 1.4 turbo 150 lo korul otthagy. Padlozva, kiforgatva azert megvan az a 192 loero, akkor megy, de nincs benne az a BMW-s folenyesseg, ez tenyleg inkabb egy nagyon kenyelmes, halk utazoauto. 180-nal is. De kemenykedni nem ezzel kell.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37340 üzenetére
Nem vagyok racer... félreértés ne essen, az előző egy 18d volt ugye 116 lóval, de valahogy ez túl nehéz,vagy vmi tényleg nem kerek, vagy nem gyári volt a Prius
A 35d-t ezért nem is kerestemBMW001:
Nem okosítani akarom, csak megtudni, minden oké-e[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
Nekem is kevés volt az X3 150 lova és a kézi váltótól is hülyét kaptam, ezért vettünk egy FL X3 3.0 D automata váltóval és 218 lóval.... Na ennek a doboznak ez a motor kell....
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #37340 üzenetére
Egy majdnem 20 éves technikában miért lenne meg a fölényesség?
A 30i egy kicsit jobban megy alul is, cserébe nem lehet annyira forgatni, mint a 2,5-eseket...
Ha nagyon kell, akkor ott a motorcsere opció, azt még bele is lehet papírozni, ha nem motorkódos, mert akkor még az sem kell.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37347 üzenetére
En sem. De azok mar nem is arra valok. Hetvegi elmenyautozasra idealis. Most lenne penzem megvenni gyerekkori alomautomat, egy 300ZX -et. De garazs hijan most meg jegelem. Az utolso modellek most leptek at a 20 eves kort, szoval jo befektetes lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me