- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
válasz szőröscica #37049 üzenetére
tudom, eleg szomorunak is tartom, de egyreszt a 428i is tobb, mitn eleg eros nekem, masreszt nem jarok palyara, amugy meg hol hasznaljam ki (eleg ez autopalyazni is boven szerintem, az a ~200 turbos lo erosen ketlem, h gyengusz lenne), plusz nem artana fenntartani sem. running /parts/service cost-ban is gondolom van kozottuk joooval kulonbseg (28i vs 40i), bar nem volt meg ilyen nagyobb motoros gepem, sz'al ezt nem tudom.
biztositasrol nem is beszelve.szerk.: tetszene a 30d is, mint az E92-ben, igaz, az hosszabb tavokra, de a rohadtak mar csak automataval adjak, nincs kezis
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
szőröscica
addikt
válasz brekes #37050 üzenetére
Kikapják a CCC-t, a hátuljára bekötnek egy jack dugót és felprogramozzák az autóra az AUX bemenetet (megjelenik az Entertainment menün belül az AM/FM/CD lehetőség mellett az AUX is). Ezt bedugod a telefonba/iPodba és elindítod rajta a zenelejátszást..
A kijelzőn semmit nem fogsz látni, nem tudsz számot sem váltani, ezeket csak a telefonon tudod megtenni. Nem a legkényelmesebb megoldás, de egy transzmitternél sokkal-sokkal jobb. Számomra ennyit ért meg a dolog. Remélem, az F11-esemben már lesz USB.
Yeffy DJ: egyetértek, szerintem is bőven elegendő a 28i teljesítménye, csak a hangélmény hiányozna. Már egy 5erben is nehezen magyarázható a 4 henger, de egy kifejezetten sportos coupéban meg aztán egyáltalán nem.
-
Yeffy
veterán
válasz szőröscica #37052 üzenetére
orulok, hogy te is igy latod!
en is kicsit "szegyennek" tartom, de sajnos EU normak/downsizing/stb van, nem tudunk ezzel mit tenni. szerintem ez a motor a legracionalisabb, ar/ertek meg teljesitmeny/fenntartas/elmeny aranyokkal rendelkezo gep a benyasok kozul. hidd el, ha csak az autobuzisag szolna belolem, M4-ig tuti meg se allnek majd egy oszlop vagy kamion megallitana
es en is szeretem pl a jo kis E46 25/30i-k sorhatos hangjat, de csak amiatt en, kozutra feleslegesnek tartom a 40i-t. meg akkor is, ha teszem azt valaki Nemeto-ban, a korlatlan reszen donget.de ez csak az en privat velemenyem.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
kenguru99
aktív tag
válasz Anubris #37043 üzenetére
Időkényszer alatt nehéz jó döntést hozni. Csak azért mert valamit "kell" venni ne vegyél meg egy ötmilliós autót.
90% városi rövid utas használatra finoman szólva nem ideális egy hathengeres benzinmotor. Sokat fog fogyasztani. Ilyen felhasználásra egy kis köbcentis benzines jobb választás. (Ide legjobb egy prius III szerintem)
Dízelt semmiképp nem vennék, ezekben az évjáratokban már alap a részecskeszűrő, az pedig nem bírja a városozást.
A benzinesekben is ugyanaz a szar egysoros lánc van, így annak cseréjével is számolhatsz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kenguru99 #37054 üzenetére
Dízel esetén még az EGR is hullani szokott városban (újabb 20-25d-k esetén amire van rálátásom). Ha figyelni tudja a használó a regenerálást, és egyből elugrana egy hosszú útra, nem lenne gond, de kicsit irreális, szerintem sem a legjobb ötlet. Szerintem Ampera még eggyel jobb is lenne a Prius helyett, de legvégső esetben ott a Lexus mint prémium hibrid
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #37055 üzenetére
Pont az EGR nem akkora gaz, mert vagy csak elkoszolodik, vagy ha cserelni kell, akkor is olcsobb, mint barmelyik konszernes gepbe.
A DPF is okes, ha hetente egyszer megjaratja... De en mindig azt kerdezem, hogy ha az ember inkabb csak varosban hasznalja az autot, oda 1. miert kell akar 200, de meg a 100 loero is pazarlas?! 2. Minek auto? Robogo olcsobb...
Es akkor e mellett tudsz venni egy kicsit mereszebb autot, aminel a fogyasztas sem szamit annyira, es hetvegenkent mikor beleulsz, akkor mosolyt csal az arcodra. Pl. E46 M3. Es mivel egyebkent is alig hasznalnad, a szervize sem kerulne sokba, raadasban ha megorzod a szep allapotat, kesobb akar meg tobbet is erhet. De csak hangosan gondolkodok....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #37056 üzenetére
Ezt nem kérdőjelezem meg, mindössze a hosszútávú használathoz, vagy benzines autóval ugyanilyen üzemhez képest plusz nyűgként értettem Volvo dízelek EGR-je is hullik városban, stb. Végülis a DPF-et is ki lehet tisztítani elviselhető áron, de az is további probléma a városban közlekedés miatt. Lehetne olcsóbb a plug-in 330i
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #37057 üzenetére
Benzinesekkel is van annyi problema boven, eleg csak a befecskendezokre gondolni, aztan a kokszosodas... Igazsag az, nem a legmegbizhatobb motorok ezek, E90 325i -vel is van a topikban rossz tapasztalat. Mig masok a diesel -el hiba nelkul mennek akar 100k km -et is.
Varosba Smart valo, azzal lehet parkolni.Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz szőröscica #37052 üzenetére
Ha már van aux, van BT is. Meglepően jó hangminőséget tud.
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #37059 üzenetére
Na igen, de az mar megint sok penz egy varosi autoert. Ilyen teren tenyleg jo a plug-in hybrid, de nem boszme nagy motorral. Az univerzalis, varosban fele annyiert jarkalsz, teszem azt munkaba, mig ha elmesz messzire, akkor ugy viselkedik az auto, mint egy sima kis szivo benzines. Gyenge, lomha, mindenfele inger nelkuli unalom, ami meg raadasban onnantol mar csak kozepesen gazdasagos.
Majd egyszer talan en is beerek erre, de egyenlore nem tudom elkepzelni, hogy ez valaha megtortenik.Egyenlore mar eljutottam addig, hogy nezek E46 M3 -akat(is). Annyi lenne, mint egy VXR Insignia, de szivo, szoval elvileg kevesebb nyug, ami persze nem feltetlen igaz. Tuningolhatosag nuku, de annyira nem is torkos, es sokkal nagyobb lenne benne az elvezeti faktor. Meg hozza egy robogo ( ), mert az uj melohelyem mindossze 6km -re van.
Tegnap pl. elmentem megnezni, de nem probaltam ki, sirt belole az, hogy szet van hajtva. Sajnos a tobbseg a robotizalt valtoval szerelt, ami nem eleg, hogy kulturalatlan, de meg a teljesitmenybol is elvesz egy jo lapattal.(mar ami megmaradt a lovakbol, mert tapasztalat szerint ezek a kihegyezett motorok ahogy korosodnak, ugy gyengulnek) Jo lenne befektetesnek is, szepen rendbe hoznam....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #37064 üzenetére
E46 M3 7-15 000 fontig van az áruk ott kint? Csak mert nálunk ennél jóval magasabbak!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
Azert kemeny, hogy 20 motorbol 3 az BMW. Raadasban az egyik az premium szint, amitol azert nem ezt varna az ember.
A 4.4i BiTurbo szerintem a szerelok kedvence, egy BMW -re szakosodott szerviz teljes eves koltsegvetese megvan azok szervizelesebol, a tobbi auto meg a profit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #37066 üzenetére
Hát igen sajnos! Ezt a motort nem gondolták át rendesen. Két turbó ami a legforróbb egymás mellé van téve + a V8 is rengeteg hőt generál!
Turbót a büdös életbe nem vennék. Ha már valami akkor kompresszor, sokkalta többet ér csak hát ilyeneket nem gyártanak!
Ez a turbós még a N kódos okés max 450 ló amit sima szívóból is ki lehetne hozni, de az S kódos 550-600 ló.
Ott aztán van meleg a motorban!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #37065 üzenetére
Igen, ugy nagyjabol. Az atalakitottak mennek hyper magas aron, a lelakottak meg a lista aljan. 10-12k korul mar lehet olyat talalni, ami nem idozitett bomba, es van benne potencial.
De mint irtam, nagy reszuk szekvencialis, es sok a cabrio is, ami megint csak csokkenti a sortlistet, hiaba lenne tok jo.
Extrem alacsony futassal, akar elso tulajos viszont itt is siman 19k mar most.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #37070 üzenetére
Nem nem nezem. De tisztaban vagyok vele, mi mibe kerul. E36 azert mas egy kicsit, oregebb, a nagy reszuk szethajtott, es a legrosszabb dolog, hogy a rozsda is eszi oket. E46 -nal ha megkapta a rendes karbantartast, akkor olyan 150k km -nel meg rendben kellene lennie a dolgoknak. Persze sok dolgok cserelnek azonnal, lasd a flexi csovek, tomitesek. Amin kicsit is latszik a rozsda, ott kell hagyni, amin meg nem, az ala pedig be kell nezni, es kotelezo eszkoz a festekvastagsag mero. Ez nem azert, hogy meglasd, hol van ujrafestve, hanem azert, hogy megtalald, hol van gittel felepitve.
Don't Tread On Me
-
Snooker
senior tag
-
cOxeR
Ármester
Amennyiben van rá igény, kérek a topikhoz hozzáférést és szívesen frissítem az ilyen igényeket.
-
Möhe
addikt
válasz Leonardo91 #37075 üzenetére
nemrég csináltam meg, bárki megteheti,nem függ rangtól
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #37062 üzenetére
Latom nalad is Downgrade lesz.
Nalam is ez a terv.
Feltengely csere utan elado sorba megy az autom.
(Mar 1/2 honapja varom az alkatreszt)
Mivel ugy nez ki ,hogy ketlaki eletet fogok elni,marciustol oktoberig Magyarorszagon igy kitalatam jo lesz nekem egy E93.
Heti 100-200 km atlag amit menni fogok. Szivem szerint 30i-t vennek. -
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #37082 üzenetére
Masfel eve vegighuztak az oldalat ugy hogy serult az elso futomu egy kicsit. Valoszinu mar akkor kapott egy kicsit ami nem latszott vagy erzodott.
Kamelot: igazabol a vallalkozasunk szezonalis jellegu es ez lett a fo profil.
Eddig is azert volt ez az auto ,mert kihasznaltam.
Havi 3-4000 kilometert mentem.
Iden kb eddig 2000 et.
Teljesen folosleges mar.
Gondolkoztam elektromoson is.
Varni csak azert kell mert igy az igeretek szerint kb a felebe kerul. Ami nem mindegy,hogy 1 vagy 2.000 euro.
750d[ Szerkesztve ]
-
Petroimro
csendes tag
Sziasztok,
Autót szeretnék vásárolni és régi vágyam egy e46-os BMW. A facelift utáni 25i modelleket nézegettem. Az M-packet-es vátozatok tetszenek ill. a coupe kivitel.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes ilyet itthon vásárolni? A hahu-t nézegetve nagyon keveset találni belőlük. Érdemesebb lenne Németországban próbálkozni? Ill. szerintetek mi a reális ára körülbelül egy jó állapotú példánynak itthon és a németeknél (coupe és sedan is érdekel)?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
-
negro
őstag
Ezredes az ablakmoso tartaly szivattyu hanyas biztositek? Meg van a gyari lapka, utmutato a biztikhez csak epp german nekem meg angol megy csak...
A nemet szakszavaktol meg agyfaszt kapok mert hiaba probaltam atforditani baromira nem talalom a lapon melyik lehet!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
okezsoke
tag
válasz Petroimro #37089 üzenetére
Annyit tudok segíteni, hogy én nekem kintről hozták, 1.46-ért, szerintem azép állapotú.
Most két éve van nálam, kis parkolási sérüléseket kijavíttattam. Tényleg 2xx km volt benne, motor nem füstöl, belső szép, most még rámegy egy kisebb összeg, de utána egy elég perfekt autó lesz.
Sosem volt BMW-m, de ezt nagyon imádom. -
ADAM1337
nagyúr
120d coupe 2008/10 motor terén mennyire megbizható ?
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37097 üzenetére
Ez egy f@szság így. Nem rossz motor egyszerűen VEZÉRLÉST KELL CSERÉLNI A Motorral egyáltalán nincsen nagyobb nyűg mint a többivel. De persze ha valakinek nem fér bele a vezérlés csere akkor szar motor Ilyen szempontból egyik új / újabb se jó mert benzinesen széthullik a vezető és megnyúlik a lánc a dízelen meg ha nem cserélik elszakad....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...