Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38900 üzenetére
Gyártó ilyesmit nem is fog közölni, kivéve az egzotikumoknál (pl AMG-knél tuti van ilyen). Ez kb ugyan olyan mint a gyári periódus vs. 10e km.
szerk: Amúgy rémesen egyszerű. A gyártás során kialakuló apró egyenetlenségek lekopnak és bekerülnek fém őrleményként a kenési rendszerbe. Ez tök normális, csak hosszú távon nem biztos, hogy jó, ha ezek ott úszkálnak 10-15e km-t és rosszabb esetben kényesebb helyekre eljutnak, vagy eltömítenek bizonyos járatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38900 üzenetére
Új autó? Jobban jártál volna ha veszel ,hozzá szervizcsomagot.
Xero: Amg-nél szervizdoboz van amit kielemeznek az első X kilométer után és megvonhatják a garit is.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38902 üzenetére
Ezt az autót kp vetted, finanszírozott, vagy tartós bérlet?
-
FIREBLADE78
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38907 üzenetére
Nem tudom, meg fogod-e venni, de ezeket a gyárban is megjáratják, én hagynám
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #38908 üzenetére
Valszeg igen, marad fenn 2-3 misi kb,hülye lennénk nem megvenni. 6x annyiért adom el Mit hagynál? Olajcserét?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38909 üzenetére
Ha nem 20 évre tartod meg évi 30 ezres futással, szvsz nem lenne indokolható a plusz olajcsere ára
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #38910 üzenetére
Nem 20 év,2 év. Évi 30? Inkább 3 ezer jóformán
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #38876 üzenetére
Sokkolo, hogy 100 -nal mar az 5. -et keri. Nem cinizmus, de en is azon a velemenyen vagyok, amin Gsx-rr. Egy 5er -hez nem biztos, hogy ez a jo valasztas. Ceges autoknal meg okes, mert orul az ember, ha beleulhet egy 5er -be, meg ha a legkisebb motorral is, meg fapad(nem tudom a Tied milyen felszereltsegu, lattam mar 20D -ben is ejjellatot...), mert nem fizet erte.
Aztan majd az ido eldonti, F10 -ben katasztrofa volt ez a kombo. Nem a G30 -al van a gond... Finoman szolva, nem ezek a piac legjobb diesel motorjai. Sot, a 4 hengeresek kozott sok jobb van.
Bar! Miert nem E-Klasse lett? Engem megfogott, es azota sem birom elengedni a gondolatot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38914 üzenetére
Azert jo az uj E, mert vegre felnott, vagyis inkabb tulnottek a bajorokon es az Audin is. Az anyagminoseggel soha nem volt baj, mindig talan a legjobbak voltak a 3 nemet premiumbol, csak technikai szinvonal teren volt egy tetemes lemaradas, pl. a command. De most meg erre is ratettek egy lapattal. Nekem kulsore es belsore is nagyon bejon, foleg ha az oracsoport helyett is egy kijelzo van elotted. Na meg volt szerencsem a smart fenyszorojukhoz. Az allamat kerestem utana....
Na meg majd elfelejtettem, ott a 9-es ZF.Newlachka: Csak furcsa, tul sok valtas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #38913 üzenetére
de ez 8 sebességes... akkor miért baj,hogy 100nál 5-t kér?az lenne a meglepő ha 6 sebességes lenne,és ugyanígy tenne.
Azért nekem az 5 sebességes E46 már gáz. Olyan 150 nél kell az 5-öst behúzni és nincs több fokozat.
Ezt az egy dolgot nem is értem...Simán elviselne az összes egy hatodikat,sőt evidens lenne,hogy sokkal jobb lenne 6os váltóval. -
cOxeR
Ármester
válasz Newlachka #38916 üzenetére
Nálam 140-nél ha rátaposok, szúr egy négyest, a 6-os váltó... - 190 körül vált 6-ba.
Kell hat sebesség egy erőteljesebb autóba... de azért 8 sebesség egy 20D-hez... szerintem meg irreális túlkapás, bár szerelni biztos jó... a sok fokozat ad még több lehetőséget a hibára.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
ez is igaz,de azért van benne 8-as váltó,hogy jobban egyen városba, ideálisabb tartományba tartsa a gép magát.Az enyém nem erős...118LE csak,de hiányzik a hatos..
Ugye ez meg az emisszió,meg hogy "low budget" legyen a papírra írva.
Mert mit néz meg ma egy "átlagos" vásárló a boltba? Keveset egyen,olcsó legyen tankolni, ne legyen drága a szervize.
Az,hogy egy fanatikus meg minden élt, ívet, hörgést,morgást, puffogást,és klattyanást kiélvez az autóján az meg más téma.pl:Én tegnap vettem észre az enyémnél,hogy valamilyen módon, ha 130-150 körül megyünk, akkor automatikusan felemeli a rádió hangját,hogy elnyomja a menetzajt.Nem tudom mi ez,és nem is hittem el addig,míg 4 embert nem kértem meg,hogy füleljenek ők is.Amint szélzaj van, hangosítja a rádiót?? WTF?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ezt nem tudom miert raktam off-ba. A lenyeg, hogy ki kell probalni egy ilyet, utana nem kell mas. Ezeknel mar nem erzed a valtasokat, piszok gyorsan csinal mindent, ezert is nem lenyeg, hogy 100 -ig 3-szor valt, mert tulajdonkeppen nincs idoveszteseg, folyamatos a gyorsulas. Ez mar az a szint, amit kezivel meg sem tudsz kozeliteni. Es kitalalja, mit akarsz eppen csinalni, nagyon nehez zavarba hozni.
En most akarom remapra vinni a valtot, talan a hetvegen osszejon.
Gsx-rr: Jo volt a ZF 6HP is, foleg a versenytarsakhoz kepest. Bar a DSG -khez merve mar nagyon lassu volt, es sokszor teved. Viszont legalabb megbizhato. En szerettem, amig ki nem probaltam ezt. Utana mar nagyon kenyelmetlennek tunt, sok volt ott a hajtasi veszteseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #38923 üzenetére
Nekem csak az 5-os GM valtohoz es egyszerubb autok automataihoz volt szerencsem, azokhoz kepest tenyleg finom ez a hatos ZF. Foleg miota Ezredes megcsinalta a komplett olajcseret, az nagyon sokat javitott rajta.
Amugy a 30d-hez az E39-ben szerintem nem volt rossz az a GM valto, nekem meglepoen jol adaptalodott az akkori vezetesi stilusomhoz, es annyira nem volt lassu: mire osszekapta a motor magat, megvolt a fokozat is.
Az E61-ben nem ennyire jo az osszhangom a valtoval: egyreszt eleg nagypapasan vezetek, mert lomha ez a 25-os motor, ha meg epp megis sietnek, nem mindig ertjuk meg egymast.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38927 üzenetére
Én is sokkal rosszabbra számítottam az 5-ös automatától. Relatív élhető darab. Nyilván egy kickdown-nál gondolkozik picikét, de papás haladás közben szépen kirakosgatja a fokozatokat. Találkoztam már sokkal rosszabbal is.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38931 üzenetére
Neked eleg a 230 lo nem az X5-nek!
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Hogy ennél meg mindenkit? Kb. egy kétkerekű ellen sincs esélyed, kivéve, ha emberi erő hajtja...
A négykerekűek nagy részénél tényleg erősebb, de azok közlekedésre vannak.
Sportkocsi viszonylatban a Z4 nem is túl merev, nem is túl könnyű, nem is túl erős...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #38934 üzenetére
Ki beszél itt Z4-ről? Plusz nem a mocikra értettem,mert egy 125-össel.legyorsulom 60-ig szinte az összes kocsit(halandók által megvásárolható autókra értem)Eddig nem gyorsult le senki. Igaz nem állt mellettem ferrari vagy m5,se 540i Ez kis város nem maffia bp
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Mindenkit azt kétlem... Baráti körömbe jópár 300-700Le körüli autók vannak Budapesten.
Itt az enyém 310Hp.. Nincs rajtprogramom viszont a másik kettőben igen ,rommá vernek minden körülmények között.
Az én Bmwm elég gyors viszont, egy komolyabb sportautóhoz képest sehol sincs ...
[link]Egyik este mikor otthon voltam volt szerencsém egy 2015 S5 Audihoz.0-160km/h-ig mentünk vagy 4x, másfél autót kaptam ami nem olyan rossz szerintem,40le a különbség plusz az audi rajtja sokkal jobb volt volt az összkerék miatt.
-
negro
őstag
válasz Highend55 #38937 üzenetére
Miota verdikt az hogy mi hany lo egy jo "fun n joy" autonal? 335 d legyorsul 0-100 de megis mindenki mellem ulne be mar bocs. 700 lo...aham... tanulsagos video a TC-nel mikor tesztelgetnek tobbek kozt Suprat, Alpina B8-at es stb, es a csavonak akinek Nissan GTR van 800 loval is az mondja nem egy nagy szam es tobbre tart egy Subaru STi-t 280 loval vagy egy BMW-et... mar ami a vezetesi elmenyt illeti...
persze a tobbseg a 0-100(200)-ra veri. nem attol lesz tisztelet egy autonal nalam es persze masnal se aki benne van.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Az E70 LCI milyen? 30d-vel.
Elsosorban megbizhatosag es menetkomfort (zajszint) erdekel E61-hez viszonyitva.
-
majestic
őstag
válasz Highend55 #38937 üzenetére
Azt hittem ez egy szakmai topik, de gyanítom, hogy tévedtem... Én még huszonévesen sem voltam ekkora barom (már bocs), aki városban ilyeneket csinál mint a mellékelt videón... Na ezért utálják az emberek többsége a jobb kocsikkal közlekedőket, mert az ilyen primitívekkel azonasítják mindegyiket. Sosem értettem: aki versenyezni akar, az miért nem megy ki a versenypályára? Adja az eszét a városokban meg az autópályán de vezetni persze nem tud. Egy kisebb korrigálás és már fenn is van a fán, meg is érdemli. Többezer ilyen videót látni a Youtube-on. Bocs de nekem ez nem mérce és nem követendő. Félreértés ne legyen: volt, amikor én is 30 perc alatt Pesről Győrbe értem, nem vagyok szívbajos és én is szeretek odanyomni, de nem veszélyeztettek senkit.
Azt “bírom”, amikor valaki egy 10 éves ellaglott 500LE kocsival, bőrnyakkal és 3 kilós fukszal nyomja a gázt, ilyenkor mindig kicsit megvetéssel elmosolyodok
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
-
MPowerPH
félisten
Nem ertek egyet. Nekem is volt 528i -m, es az E92 megvaltas volt utana. Nem csak gyorsulasban, hanem vezethetosegben egyarant. Jobban tapadt, brutalis kanyarsebessege volt(e39 -el elrepultem volna), es azert funfaktor teren sem volt gyenge, nem tudom miert irod. Barmelyik kanyarban kereztbe tudtam rakni, meg csak nyalkas/jeges ido sem kellett hozza.
Jatszos autonak egyebkent E39 sem valo, nem igen alkalmas ra. Az egy csaladi luxus limuzinkent jott a piacra. Egy eros E36, epitett E30, Lada VFTS az jatszosauto.Highend55: Probaltad mar, hogy jobb lab felgaz, bal lab fekez? Majd leugrasz a fekrol. En meg nem csinaltam a sajatommal, de E92 -es csokaet kiprobaltam ugy is. Mint egy rajtprogram... Csak nem tudom, mennyire szereti a valto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mobil flották
- Kerékpársportok
- Microsoft Excel topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- E-roller topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- További aktív témák...