- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor 90 - modellalkat
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- iPhone topik
- Magisk
Hirdetés
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
thEndeR
tag
BMW 120D be milyen olajat toltenetek? A marka castrol lesz az biztos, de azon belul? A castrol oldala az Edge 0W40 et javasolta.
-
thEndeR
tag
Nem tudtam mar az elozo valaszt szerkeszteni, a masik kerdesem meg az lenne, hogy fotengely szijtarcsabol es vizpumpabol a Contitech-et neztem hosszbordas szijkeszletbol pedig a Gatest. Ezek ajanlottak?
-
szőröscica
addikt
Újabb szervizen estünk át Ezredes úrnál, 217 ezer km-nél, a szokásos kifogástalan módon :
-olaj- és szűrők cseréje
-komplett váltóolaj és szűrőcsere gyári ZF cuccokkal
-hátsó féktárcsa + fékbetét csere
-kartertömítés csere
-lambdaszonda csereA váltónak nagyon jól jött ez, sokkal puhábban vált mint előtte.
Sajnos az alapjárati vibrációm megmaradt, kezdünk tanácstalanok lenni, új motor- és váltótartó bakok vannak bent (bár nem tudom, hogy gyári-e, ezt még az előző szerelőm tette bele), kipufogó szépen a helyén, semmilyen cső nem ér sehova, látszólag minden stimmel, és mégsem.
Ha van valakinek E60-asa M54-es motorral Budapesten, az kérem jelentkezzen, szeretnék venni egy egyszerű alapjárati üléspróbát, és megtapintani a kormányt járó motornál és kis tempójú manőverezésnél, 1 perc erejéig.
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #38208 üzenetére
Azért lett mert ahhoz képest ahogy először érkeztél jobbak lettünk,hogy eligazítottam a csöveket meghúztam a váltótartó bakokat meg a hiányzó szervópumpa rögzítő csavart pótoltuk
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
lali81
tag
válasz thEndeR #38205 üzenetére
szíjtárcsa: nekem Corteco van bent, gyári beszállító, eddig 2 BMW-ben is ez volt/van M47,M57 és nem volt gond, pedig M47-nél 70e km-t is futott nálam. M57-be nemrég került be, azért oda kell figíelni:
az árakban nagy a szórás, van ahol 70e-ért van ahol 120e-ért kaptam volnaugyanazt (számlával)
Kértem a BMW-től is ajánlatot , azt inkább nem prezentálom.
(Mostanában sokat vásárolok alkatrészt a kauffer-től , ill kintről az autoalkatreszonline24-ről, és eddig nem volt gond, bármit rendeltem: szívósortömítés,termosztátok, vízpumpa, klímahűtő, lengéscsillapítók, fékek, izzító cuccok stb)[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38208 üzenetére
Nekem még van kb 3-4000 hátra olajig az E46-on, de erősen gondolkozom az at olaj-szűrő cserén is. Papíron kb 2 éve kapott újat, azóta van benne úgy 30-40e km, de hidegen ici picit gyanús a dolog. Valamiért az az érzésem, hogy nem töltötték fel anno szügyig és hidegen az 1-esbe (vagy talán üres, tudja a bánat) visszarakosgatást azért érzem meg. Nem lenne még annyira időszerű de valahogy a lelki békém így lesz meg.
-
FIREBLADE78
addikt
Új dízeleket mennyire kell járatni hideg időben vagy akár meleg időbeni? Vezess.hun volt egy videó miszerint jó fél perc utána indulás. Ez tiszta,de sokszor kell annyit mennem,hogy közel sem fog bemelegedni a motor. Pláne ilyen időben. Ez a város nem bp ahol 10-en km-re van valami. Hosszabb távon gyilkolja vagy szarjam le?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #38218 üzenetére
kiegészítő fűtés van a BMW-kben, elég gyorsan bemelegszik
Persze az olaj lassabban, de ezért van benne 0w meg 5w (a tiedbe pont nem tudom, de nekem 5w kell)Én annyit járatom, míg lekaparom az ablakokat.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
Üdv az uraknak,
Egy jó barátom aggodalmát szeretném tolmácsolni:
Adott egy 2008-as E90 320d, DPF-el kapcsolatban lenne egy kérdés. Az autó már megvan egy jó éve, de eddig nem vette észre a pilótánk, hogy valaha is regenerált volna a gép, valamint egy delphi diaggal kiolvasva, mindig ugyanazt írja ki a DPF infónál: utolsó regenerálás óta megtett táv: 0 km
Részecskeszűrő becsült élettartama: 250 ezer kmKérdés, hogy csak ez a Delphi diag nem kezeli megfelelően, vagy valóban szoftveresen ki lett ír(t)va? Hogyan lehetne ezt egyértelműen kideríteni?
Az autó tökéletesen megy, semmi hibakód, semmi pilács a műszerfalon, a kipufogó pedig szép tiszta világos fém színű, semmi korom.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #38218 üzenetére
Én úgy tudom, minél előbb elindulsz a kocsival, annál jobb, mert alapjáraton alig lesz fordulat és nem az igazi a kenés ilyen hidegben.
Ilyenkor mindig 1500-2200 között tartom a fordulatot. Így hamarabb bemelegszik (a fűtés is hamarabb jön össze ilyenkor), kap elég kenést is pl. egy 1200as fordulathoz képest (4. fokozat 50km/h), viszont még nem túlzott az igénybevétel.Tehát gyakorlatilag 50nél 3asban hagyom városban, és pont 2ezren pörög, ill. mindegyik fokozatnál figyelek, h azért 1500 alatt ne legyen a fordulat.
Nekem így mikor vidéken kimegyek a városból és kiérek az autópályáig, az 6,5 perc és 4,2 km. Ezzel a módszerrel már rendesen fűt ilyenkor a kocsi, és a hangja alapján be is melegedett nagyjából.
Amikor a szokásos módon vezetem, akkor ugyanitt még nincs annyira meleg a kocsiban, és mikor lepadlózóm a felhajtónál, akkor a hangján hallom, h még hideg a motor.Hosszabb távon gyilkolja a motort és eltömíti a dpf-et, ezért kell ha nem is minden hétvégén, de azért pár hetente szépen megjáratni a kocsit az autópályán, ha már sokszor mész keveset a diesel kocsival (nálam nem para, mert csak hétvégente használom kb., hétközbe még ebben a fagyban is robogóval driftelgetek néha engem is meglep a dolog , de csúszik minden mint az állat)
-
FIREBLADE78
addikt
Köszi. De úgy értem,hogy sokszor nem kell mennem csak 2-3 km-t. Pl boltba és utána haza 2-3 km. De ezalatt lehetetlen,hogy elérje az üzemit. Ez neki rosszat csinál x idő eltelte után? Vagy szarjam le,mert úgy sem lesz meg több évig? Tudom lehetőség van állófűtést beépíteni,de ezt lőjjük ki.
Bezol: te beteg vagy . Vegyél vmi térd védőt ha akarsz egészséges ízületeket a jövőben is.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #38222 üzenetére
2-3 km-re felejtős, megöli a dpf-et
persze csak ha naponta ez van
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #38222 üzenetére
Hiszed vagy sem, a lábaim át sem hűlnek még -15 fokban sem (minden nap megyek 13,5-13,5 km-t óbuda és a lurdy ház között, amiből 20 perc maga a robogózás. Kocsival 50-75perc a reggeli csúcsban ). Az ujjaim azok, amik lefagynak a kezemen, de már vettem ilyen belebújós szutykot. Nálam eleve nem stimmel vmi a kézfejem keringésével, extrém gyorsan áthűlnek az ujjaim egy séta során is, pedig már síkesztyűben tolom a sétákat is
-
FIREBLADE78
addikt
Tényleg te robi,jólvan az más. Ott a kézfej hűl ki jobban. Vannak már markolatfűtések is mocira.
Minden nap nincs ilyen,de szinte soha sem megyek vele a városban 10-en,20-on km-t megállás nélkül, mert nincs ekkora táv itt. Még egy évet kibír,utána úgyis le lesz adva. Kövibe majd lesz állófűtés akkor.
Üzemi hőfok = kijelzőn a mutató 12 óránál áll vagy ne legyen kékben? Supermotonál ilyen nem volt, fél utca után nyélgáz azt hadd szóljon.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38225 üzenetére
Uzemi hofok minimum 10km megtetele utan. Ha a mutato kozepen all, attol meg sem a viz, sem az olaj nem eleg meleg. Egyebkent ekkora tavokra minek egy 2 es fel tonnas suvot vettetek?
-
majnkopf
tag
Mire az olaj átjárja az egész rendszert főleg ilyen időben kell 1-2 perc azért. Rögtön semmiképpen sem érdemes elindulni. Én úgy szoktam, hogy első indításnál várok pár percet, bepakolom addig a csomagot ha van, vagy lekaparom az ablakról a jeget ha van. Ha nincs semmi akkor is beindítom ha odaérek és kb. mire kényelmesen elhelyezkedem bekötöm az övet ilyenek akkor már indulásra kész az autó. Utána én is úgy közlekedem ahogyan leírtad, max. 3. 2-2400 között a fordulat. Viszont mostanában néha olyan "köd" lepi el a kocsimat ha megállok egy lámpánál vagy parkolóban, hogy öröm nézni remélem nincs valami kialakuló baja.. (mondjuk lehet az van, hogy kb. 1500km múlva olajcsere, bár azt is tudom, hogy hideg van azért a füstölés nagy része, ami nem is "füstölés" feltétlenül)
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #38226 üzenetére
Szerintem 1,5 tonnás más dízel sem melegszik,úgy h nem ez a lényeg itt. Azért vettük,mert elnyeli az úthibákat,lehet benne pakolni, biztonságba érzem magam benne. (kisebb esély van benne meghalni) Ha elmegyek metroba,akkor nem mari néni,átlag családi bevásárlást végzünk. Ha az ember megteheti akkor miért ne vegyen?! Szerintem az emberek 70% nem megy folyamatosan városban 20km-t.(pestet ne nézzük)
Lemaradt,hogy hátul is elfér egy ember kényelmesen.
Ha elmegy a háztól az autó szerintem benzines lesz,azokat alapból jobban is szeretem.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #38228 üzenetére
hát kb., ha a napi bő 2,5 óra konditermezés annak számít Oda-vissza úttal és átöltözésekkel együtt ez egy napi 4 órás program.
Áh, most fogok diplomázni ha minden jól megy (vagy rosszabb esetben júniusban), aztán kb. februártól küldözgetem az önéletrajzomat németekhez, remélem kapok vmi zsíros állást, vagy legalább idővel zsíros lesz belőle, aztán veszek egy m3 cabriót jó kis V8-val és ráköltöm a gatyámat is
Van markolatfűtésem, de ujjaim a féken vannak, mert ha netán vki kivágna elém, gyorsabb legyen a reakció.
Nekem garázsban áll a kocsi mindkét helyen, 0 fok alá sosem hűl le sehol, viszont állóhelyzeti dolog emiatt ki is van lőve, mert megfulladnék
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38222 üzenetére
Na ez fogja jol kinyirni az autod.
Tapasztalatbol tudom, mikor hetekig a baratnom napi 5-7 kilometert ment atlagosan 20d-velAz uthibak elnyeleseben talan egy 5-os is jobb de a 7-es biztos.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38218 üzenetére
Erdemes jaratni, en mindig 1 percet hagyok neki, hogy az olaj rendesen korbeerjen. Dieselnek az sem art, ha tovabb hagyod, brenzineseknel van az a dolog, hogy inditasz, es joforman egybol erdemes is elindulni, mert ugye a benzin oldoszerkent viselkedik, amig olyan kellemes a surites.
Bar az F10 -nel cheat van, mert a vizhofok mero helyett az olaj all be kozepre 6km utan. De attol meg nem biztos, hogy keszen all... Pl. a valto, az egesz blokk meg nincs azon a hofokon, hogy elkezd rugdalni. Csak ne padlozzad, ennyi. Mert semmi mas nem lesz annyira karos, mint ha hidegen rugdalod.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38229 üzenetére
Ha ilyen sok a város, nézd meg a plugin hibrideket is, pl. X5 40e. Nem is azon spórolnál igazán, hogy olcsóbb az üzemanyag, hanem hogy nem kapja a belső égésű motor az ívet hidegen Amúgy ha van a közelben konnektor, egy defa fűtőelem lehet jó lenne a dízelnek, akasztasz elé egy tesco-s időzító kapcsolót, és kész is
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #38231 üzenetére
7-es gazdag strómanoknak való,aki kibír vágni 30-40 millát. Sajnos nem abban a ligában játszunk
Peti: jó lenne az a zöld rendszàm Utólagos állófűtés beépítése? Lehet az lenne a legjobb és a legolcsóbb megoldás.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38234 üzenetére
26 ert nagyon szep 40d-k vannak raktaron! persze netto
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38234 üzenetére
Bp-n nagyon praktikus, annyira sok idő elmegy parkolási díjjal stb, meg azért az adó sem mindegy
Ezek az elektromos állófűtések 1-2 százasból megállnak, a gázolajos fajta lehet egy kategóriával feljebb is néha. Defa csinál vízkörbe rakhatót és olajteknőre rögzíthetőt is, típustól függ, melyiket kínálják. Mintha totalcaron a new duett rekámozzta volna, hogy van ajánlatkérő űrlapjuk direkt erre, az ingyen van[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #38236 üzenetére
Nem a full elektromos kocsikál nincs cégautó adó és társai?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38237 üzenetére
Nem csak neztem esetleg mit vennek ,mert 2 unnep kozott elviszik az autom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38238 üzenetére
Zöld rendszámhoz kötött, plug-in hibridre is jár a kedvezmény
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38240 üzenetére
Igen
-
Xero
nagyúr
Ha már itt tartunk.
A gázolajos állófűtés mennyire gáz mélygarázsban? Most ugyan nincsen, de F31-be szeretnek. Így talán kímélném picit a motort. Sajnos legtöbbször mélygarázsban állok, konnektor nem opció. -
Ck.
addikt
Valami tipp az Uraknak? Hogyan lehetne kideríteni, hogy a DPF ténylegesen működik és nincs szoftversen kiír(t)va? A tiszta, fémszínű, világos kipufogó belső megnyugvást jelent?
Igazából a gyanúper csak onnan van, hogy a Delphi diagja azt írja ki, hogy az utolsó regeneráció óta 0 km a megtett táv, vmint 250 ezer a szűrő hátralevő élettartama még mindig. Emberünk nem emlékszik, h regeneralt volna.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #38245 üzenetére
Ahol most allok ott siman lehet 0 vagy az alatt sajna, kozel a bejarat. De igazan 10-15 is lehet akkor is elgondolkoznek a motor kimelese miatt. Meger par decit, hogy ne legyen teljesen hideg uzemben.
Szerk: Persze ez jovo zeneje, hiszen az F31-re csak 2018-ban kerul sor, ha a fl modellek ara beszedul az en tartomanyomba.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Ma reggeli 120km túra mérlege egy kockalada meg egy e39 az árokban. Vigyázzatok.
-
MPowerPH
félisten
El kell inditani egy regeneralast manual. BMW -nel ha nem ismered az autod, mint a tenyeredet, nem tudod, mikor regeneral. Sot, en az E92 -on tudtam, de az F10 -en mar egyaltalan nem erzem. Okor hiba, hogy nem raktak egy DPF menut az idrive -ba, amin tudta volna kovetni a regeneraciot, hogy mikor kell, vagy eppen folyamatban van, es Te hulye, ne allitsad le az autot. Akkor szol a rendszer, amikor mar keso, es mehetsz a szervizbe veszuzemmodban.
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #38245 üzenetére
Annyira nincs hideg. Úgy kb a kintihez képest + 6,7 fokkal van melegebb.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Witcher topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Politika
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...