- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #37944 üzenetére
Köszi, átadom neki!
H.Ezredes
Azért szeretne megbizonyosodni a lehető legjbban arról szakember segítségével, h az autó rendben van-e minden téren.
Illetve a másik dolog, ami nem hagyja nyugodni az a váltó remegése. 6-os kézi váltó ugyebár és már alapjráaton is van egy iszonyú rezgő mozgása a váltókarnak.
Jobb ötlete nem volt, mint h hahu-n nézett még 2 ilyen váltóval szerelt modellt, elmegy és megnézi azokban h áll a váltókar."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #37952 üzenetére
Vagy a 5er (cdg progman) a kereszturi uton. Jo a tipusismeretuk, atnezetni nyugodtan viheti oda is. De szerelni Ezredeshez, mert a 5er az utobbi idoben trehany lett, tul sok a melo es osszecsapjak a dolgokat.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz runner 125 #37952 üzenetére
Bmw márkaszerviz. Ott biztosan értenek hozzá vagy nem?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #37954 üzenetére
-
roti86
őstag
Sziasztok!
BMW E46 318i touring ra keresnék hátsó ablaktörlő lapátot. Auchanban, Tescoban nem találtam ezt a méretet (30 cm), neten keresve pedig Bosch markajura bukkantam, ami 5K. Tudtok esetleg más beszerzési forrást?
Köszönöm.
karácsonyi ajándék lenne
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz roti86 #37957 üzenetére
nekem van kettő tartalékba hátra,mert most nekem is BOSCH van fent.Ha gondolod privátban keress meg.
Arra figyelj,hogy nem mindegy,hogy a kar végén van a bepattintó, vagy eredeti kar esetében a közepén.
Nekem el volt nyíródva a műanyagnál a kar,és én még egybe sem kaptam,mert hiánycikk,így szereztem egy bontott kart,meg vettem 3-om lapátot.
Eredeti kar
utángyártott
nekem az utángyártottat, két törlés után le is törte a hátsó spoiler, mivel mivel így kiderült,hogy 1cm-rel hosszabb mint a gyári..[ Szerkesztve ]
-
majnkopf
tag
Saetta téligumiról vélemények tapasztalatok? Sikerült beszereznem belőle 16os acélfelnivel, dísztárcsával, 2 db 7,5 és 2db 7.0 mm-es profilmélységgel rendelkezőt 13E forintos darabáron. Kérdésem, hogy mennyire vertek át
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #37973 üzenetére
Ezt nézegetem, de még nem fejtettem meg mi legyen, azért vettem ilyen kék neochrome csavarokat is, mert ez jól megy a bmw logohoz. Ami még kérdés, hogy mivel ez egy jobban átlátszó felni, valamit kellene csinálnom a féknyergekkel, mert úgy mutatna jól igazán.
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
+ a ~300Le-s kocsira 2C-ba az esős máshol havas útra nem okos húzás a nyári gumi Mikor télivel száraz úton 160-nál elindul a segge és villog a kipörgésgátló akkor nem kell ezt erőltetni szerintem....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #37981 üzenetére
Igen, olyan 7-8%, kb 15le meg 22nm körül ad, csak a görbe lesz kifejezetten más. Automata miatt a mérés még odébb van, mert teljes tartományt kellene mérni, nem csak egy adott sebesség fokozatot.. Egy napot mentem 2-4k között nyomatékosabb lett, illetve 6k felett van egy érezhető ugrás váltásig, illetve a hangja is teljesen más. Sajnos ez a fos idő most nem túlzottan szerencsés. Valamint a váltót is le kellett adaptálni, mert az alsó tartományban bizonytalankodott, nem akarta ujra tanulni magát. Padlón nem volt gond... csak ha 3 ezer alatti tartományba kerültél valamilyen véletlen folytán.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #37981 üzenetére
Igen és meglepően sokat számít
Csak 2 szívó példa
1. Möhe E39 M5
Alap helyzetben nem volt rossz a kocsi de érezhetően hiányzott valami a kocsiból főleg alsó tartományban chip után nagyon nagyon érezhető volt a különbség alsó fordulatszám tartományban sokkal rugalmasabb lett direktebb lett a gáz jobb volt a gyorsulás és 6000-től 7-7500ig még rárakott egy lapáttal és onnan húzott meg egy iszonyatot.
2. cOxeR E85 Z4 3.0si
Ugyan azt lehet elmondani mint az M5-nél csak a Z4-nél alapból azt érezted,hogy jó és erős. De remap után alulról nyomatékosabb illetve 6000-től ugyan úgy még húz egy nagyot 7-7200-ig.
(#37982) cOxeR
Nem a váltó hanem a fojtószelep tanulja magát . Azért van ingadozás. De ugye remap után le lett adaptálva a váltó is a motor a fojtószelep is. E92 M3 miután megkapta a kompresszor kit-et napokig csinálta ezt :/ Utána magához tért
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37987 üzenetére
Csodakat nem csinal a remap egy szivoval, legalabbis nem lesz vadallat. Alacsonyabb fordulaton erezni, es jobb gazreakciok, amik ugye csak az erzetet javitjak.
Ezzel szemben a feltoltott motorokbol a remap egy szornyet csinal, ha azt akarod. Es nem csak erzesre... Az uj 4 hengeres 28i egy vadallat lesz egy kis beavatkozas utan, felszaggatja az aszfaltot. Dieselt nem irom, azt jol ismered magad is.Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
En nem nyultam hozza. Csaladban van M50d X6 460 le korul van de egyszer mellenkalt egy 50i hatos coupe es nagyon csunyan elment. Gondolom szepen meg volt huzva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #37993 üzenetére
Nem ultem hatul es altalaban egyedul jar az autoval igy ez nem igazan lenne problema!
Amugy szamomra ez nem M. Az kizarolag csak a benzines.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37990 üzenetére
Azért ez így nem igaz !!! ( Legalább is ezeknél ) Az M5-el remap előtt mentem egy ~ 1000Km-t remap előtt nem úgy viselkedett ahogy elvárná az ember. Alulról nem ment úgy leforgott és felül se történt úgy semmi extra ment meg mindent de nem volt olyan... Remap után már alsó fordulattartományban élt a motor egyből harapott forgatta a kereket sokkal jobban ment 6000-től belerúgott még egyet és húzott onnan még egy komolyat. Ez nem csak "érzet" hanem sokkal jobban ment teljesen más lett a kocsi és ezt 3 különböző ember is állítja rajtam kívül. remap után már úgy is ment ahogy kell ( mondom előtte se volt szar sőt remaposomnak mondtam ,hogy nekem nem tetszik nem úgy megy szerintem ahogy kéne hiba nem is volt a kocsiba minden rendben az értékekkel ő rengeteg M5-öt csinált ment vele mondja gyárilag ilyen remap után teljesen más lett.... Olyan aminek alapból kellene lennie... ) Z4-nél kicsit nehezebb a kérdés mert alapból nem éreztem gyengének de remap után alsó fordulattartományban érezhetően erősebb lett jobban húzott jobban ment élénkebb jobb gázreakció a felső tartományban meg egyértelműen sokkal jobban megy és ugyan úgy 6000-től húz még egy nagyot. ráadásul a hangja is mélyebb lett ( szerintem jó most nagyon ) felső tartományban 6-7000-nél (kicsit M3 as hang ) Ezt az ember nem bebeszéli magának hanem érezhető változások a kocsin nem csak "érzet" a valóságban is érezhetően jobb mindenhol a kocsi. Egy turbós motornál sokkal többet ki lehet hozni ez tény. Egy turbós motorral nem lehet versenyezni remap terén.
Apám kedves barátunk E70 X5M-jét remapolta. Az ember saját bevallása szerint brutálisan erős lett. Körforgalomból kifelé is forgatja a 4 kereket ha kell. Annyira erős,hogy álló helyből 4 kerék füstölve kaparva indul lámpától a motorosok nem bírnak elmenni neki 200ig brutálisan megy. 2 turbóval könnyebb a tuning az biztos de kell hozzá a hengerszám és a hengerűrtartalom is.... Sokkal több hozható ki egy nagy motorból mint egy felfújt kis szarból :/ Ezért egy eleve nagy motoros szívót is más tuningolni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #37994 üzenetére
Milyen dízellel? Fura,hogy egy tuning gép dízeles. Hangja van? Jutubon nem rossz a "zaja" Fogyasztás? ha nem 300-al közlekedsz,olyan normálisan
Próbálj meg előzni 140,150-nél úgy h megkell indulni,mert nekimész a szembejövőnek. Nekem 1-2 cinkes helyzetem volt 25d-vel. Lófasz 250le egy 2,5 tonnásnak. Ezekhez min 3-350le kéne. Persze,ha 120-al evickélsz,akkor eco mód is elég
Ha fizetnének,akkor sem ülnék vissza a földre. Soha többé hagyományos személyautó. Egy nagy suv vagyis sav ami kell. Főleg egy M-es Természetesen amikor plázába kell mennem,akkor kurva anyázok,mert szar vele parkolni.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #37997 üzenetére
Valljuk be, épeszű közlekedés mellett nem fordul elő olyan, hogy 150-el előzés közben SZEMBŐL jön valaki.
2.5 tonnához leginkább fék kell, meg annyi józan ész, hogy felfogd, egy fegyverben ülsz közúton, nem pedig versenypályán.
Én még alacsonyabban szeretnék ülni, az E61-ben a komfortülések sem engedhetők elég mélyre szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #37998 üzenetére
Van,hogy menkülni kell Szerintem kevés kb 200 le ekkora járműhöz,ha biztonságosan akarsz előzni még 120-ról is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #37997 üzenetére
Ez egyaltalan nem tunning gep. Ugyanaz a motor mint az osszes 50d.
Ennyi erovel az enyem is M.
Fogyasztas kb mint a tied, semmi kulonbseg csak a turbok szama.Most olvasom. A tied 25d? 4 hengeres?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer