- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Acheron #36381 üzenetére
Nem tudom hol nézted az árakat de egy injektor ~65K a nagynyomású pumpa pedig ~ 270K Gyertyákat azért nem kell 10E Km után cserélni ~50E Km-t elmennek és a trafókra is azt mondanám,hogy inkább ~ 100 E Km Én biztos nem a benzinest választanám..... Vezérlést ugyan úgy kell cserélni mert nyúlik a lánc és hullanak szét a vezetők. A kokszosodás meg 50-120E Km.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄