Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz H.Ezredes #36385 üzenetére

    Köszönöm az infót. Ezek szerint nem jó helyen néztem...
    Ez jelentősnek mondható különbség, főleg az injektoroknál. Öt évre vetítve még mindig nem tragikus, de ha beleveszem a vezérlés cserét, a koksz tisztítást, és ezt kellene egyben kiadni (és ez csak a motor), az már ok lehet egy kevésbé őszinte mosolyra. Egy 523i a maga 204 lóerejével és 270Nm nyomatékával valóban nem biztos, hogy megér ennyi pluszt.
    Persze az nem biztos, hogy ezek mind egyszerre jelentkeznek, mint ahogy azt sem tudom, hogy injektor cserénél szükséges -e szettben cserélni őket (logikus lenne, de nem túl költséghatékony).
    Sajnos a dízel egyre kevésbé opció számomra, tartós és erős benzinest viszont szinte lehetetlen találni az újabb (2010 körüli) autók között, legyen szó bármelyik márkáról.
    Ha nem indiszkrét a kérdés, dízel típusoknál ugyanezek a költségek hogyan aránylanak a benzineshez (dízel nagynyomású pumpa, injektor, ezek csereperiódusa) illetve a vezérlés cserénél mivel lehet számolni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák