Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34067 üzenetére
Elarulom, hogy normal uzemmodban nincs reszeskekibocsajtas, es azert fullaszto, amit erzel, mert olyan a szag, mint a hypo. A benzines meg lehet, hogy nem ad ki furcsa szagu levegot,(feher zsepi, az feher is marad ettol), ellenben a gyerekeid es azok tudejet szepen rendebeteszi, egyutt a DPF nelkuli dieselekkel.(bar a kozvetlen befecsis benzinesekbol okadott reszecske sokkal kisebb, sokkal rakkeltobb meg igy is) A legrosszabb... Csondes gyilkos. Es az a szomoru, hogy meg mindig elhallgatjak ezt, es a sok lama tovabbra is azt hiszi, es azt hajtogatja, hogy a diesel auto a rossz, ki kell oket tiltani mindenhonnan. Pedig kozel sem... Es e mellett azoknak a CO2 -je is joval rosszabb, tehat meg az amugy is tulterhelt legkort is tovabb romboljak.
Szoval inkabb egy kis diesel varosba, vagy egy kis szivo benzin. Persze varosba az elektromos a legjobb. Vagy
Egyebkent pont a konszernes, csaloszoftveres vackokat irtad, amik kiokadjak a duplajat is annak, ami a specifikaciojukban szerepel.
A jovo egyebkent a szivo benzin lesz, es megint a Mazda csinalja jol, ok fejlesztik topra. Diesel hatasfok, extra magas kompresszio, amivel mar elerheto a dieseleknel mukodo kompressziogyujtas, es a szelsosegesen szegeny keverekkepzes reszterhelesen nagyon jo fogyasztasi adatokkal es karosanyag kibocsajtassal kecsegtet. Egyik nemet premiumgyarto sem jutott el idaig, kivetel a Mercedes, akik az F1-ben hasznalnak hasonlo technologiat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me