Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz szőröscica #34067 üzenetére

    Elarulom, hogy normal uzemmodban nincs reszeskekibocsajtas, es azert fullaszto, amit erzel, mert olyan a szag, mint a hypo. A benzines meg lehet, hogy nem ad ki furcsa szagu levegot,(feher zsepi, az feher is marad ettol), ellenben a gyerekeid es azok tudejet szepen rendebeteszi, egyutt a DPF nelkuli dieselekkel.(bar a kozvetlen befecsis benzinesekbol okadott reszecske sokkal kisebb, sokkal rakkeltobb meg igy is) A legrosszabb... Csondes gyilkos. Es az a szomoru, hogy meg mindig elhallgatjak ezt, es a sok lama tovabbra is azt hiszi, es azt hajtogatja, hogy a diesel auto a rossz, ki kell oket tiltani mindenhonnan. Pedig kozel sem... Es e mellett azoknak a CO2 -je is joval rosszabb, tehat meg az amugy is tulterhelt legkort is tovabb romboljak.

    Szoval inkabb egy kis diesel varosba, vagy egy kis szivo benzin. Persze varosba az elektromos a legjobb. Vagy

    Egyebkent pont a konszernes, csaloszoftveres vackokat irtad, amik kiokadjak a duplajat is annak, ami a specifikaciojukban szerepel.

    A jovo egyebkent a szivo benzin lesz, es megint a Mazda csinalja jol, ok fejlesztik topra. Diesel hatasfok, extra magas kompresszio, amivel mar elerheto a dieseleknel mukodo kompressziogyujtas, es a szelsosegesen szegeny keverekkepzes reszterhelesen nagyon jo fogyasztasi adatokkal es karosanyag kibocsajtassal kecsegtet. Egyik nemet premiumgyarto sem jutott el idaig, kivetel a Mercedes, akik az F1-ben hasznalnak hasonlo technologiat.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák