Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz brickm #30315 üzenetére

    Köszönöm! :)

    A vásárlás még odébb van, egyelőre csak infókat gyűjtök, hogy tényleg az E46 kell-e nekem. Szóval olyan tapasztalatokra vágyom, hogy milyen hosszabb távon együtt élni egy benzines 320-assal, ha jól látom a Wiki alapján, ez is kétféle motorkóddal jött (facelift előtt és után?), meg érdekelnének a fenntartás költségei, mik azok az alkatrészek, amiknek a cseréjére mindenképpen érdemes félretenni egy kis pénzt?

    Van a családban is meg kollégák között is Toyota fanatikus, alapvetően az a mondás járja, hogy agyonverhetetlenek, meg baromi tartósak, csak az olajat kell cserélgetni, de amikor rákérdezek, hogy ha valamit mégis javítani kell, akkor az mibe kerül, rendszerint csak nyelnek egy nagyot.

    Van a közeli rokonok körében egy E36-os, mindig mondja a rokon nekem, hogy ez baromi olcsón fenntartható, de ezalatt ő általában a tákolást érti, utángyártott meg bontott alkatrészekkel. Ha megkérdezem, hogy mi lenne ha normális alkatrészekkel, tisztességes szerelőnél csináltatná meg, arra az a válasz, hogy "ja, hát arra nincs pénz". Egy másik E36-ot már lezúzott, mert egy romhalmaz volt, megállni is alig tudott vele a szar alulméretezett fékekkel (de hát az volt éppen olcsó a bontóban).

    Szóval az érdekel, hogy tisztességes törődéssel mi pénz egy E46-ot fenntartani. :) Személyes ismerős csak egy van, akinek volt E46 (az is dízel), de ő szalonból hozta ki és 6 éves korában túladott rajta, közben végig márkaszerviz, nem sajnálta rá a pénzt, az ő tapasztalatai így 2016-ban már nem annyira mérvadók.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák