- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz MPowerPH #26314 üzenetére
(#26314) BMW001 Persze, mert Neked saját kocsi, amire vigyázol. Azt hiszem valaki pont itt írta, hogy neki 300eKm-t kibírt a turbó, míg kollegája, aki nem vigyázott a kocsira 100eKm-enként cserélte.
Automataban nincs kettőstömegű, csak ott még az olajcsere is húzós. Ha komolyabb baja van, meg elég drága. Bár én mondjuk egyből bontottat tennék bele.
Igen, a porlasztó az tipikusan a használattól függ: Ha rossz naftát tankolsz, meg a tank aljáról felszedi a koszt, akkor hamar eltömődik.
De láttam olyan postot, amikor a dízel mutatója a nullán van. Aki így használja nagyot koppanhat...Persze, az új motorok már nagyon kényesek, túl vannak húzva. A régi szívómotorok még túl vannak tervezve.
Fogyasztói társadalmat élünk... a BMW is már "eldobható" kocsikat gyárt. Ezek valószínűleg nem fognak 30-50 éveket elmenni már, mint egy régi cápa.(#26315) Oracle Neked is csak azt tudom írni: Én általánosítok, meg inkább a nyugdíjba küldött céges dízelekről beszélek.
Más az, ha Te hozod ki a szalonból, meg ha 15 éves korában veszed meg a 15. tulajtól.Azért egy kettőstömegű+kuplung 140eFt sztem kedvezménnyel is.
Porlasztót lehet újítani, de ha hosszú távra tervez az ember és nem akar egy 2000km-es úton megállni, távol a haver szerelőtől, akkor lehet érdemes újat venni. Azoknak talán 80eFt darabja, nem ?!Turbót is lehet, de nem biztos, hogy érdemes felújítani.
Tehát ez a 3 alkatrész még jó áron is, ismerős szerelővel is elérheti a fél millió Ft-ot, ami akár a kocsi árának a fele!
(#26316) Lavidaloka
Az én szívó benzinesemben biztosan nem lesz turbó és porlasztó gond, ami többszázezres tétel. Ha csak nem reped szét a blokk, túl nagy baja nem lehet. De egy jó bontott blokk 100eFt körül megvan. Én szerintem nem újítgatnám, de meglátom, ha oda kerülök (ne legyen így! - kopp kopp)Nyilván, 2 gyerekkel nem csapatni veszel kocsit, így teljesen racionális választás egy dízel.
Én "élményautónak" vettem. Egyelőre csak ketten használjuk, ahogy írtam: este boltba járni, meg hétvégén haza. (20-40km). De van, hogy hétközben kocsiba sem ülök, csak ott áll. Néha csak azért megyünk el távolabbi boltba, hogy kocsikázgassunk.
Így nem igazán érdekel a fogyasztása, mert az inkább az én lábamtól függ.De ha nekem is lesz két kicsim, akkor F30-ban gondolkoznék. Ott már csak a nagy kasztni miatt is elgondolkoznék dízelben. Na meg a pár éves 200eKm-t futott cégeseket már nagyon olcsón meg lehet venni.
Csak ott is előjöhetnek ezek a hibák, amik viszont - most még - elég drágák. Ott simán rá lehet költeni 1-1.5 millió Ft-ot. Főleg, hogy kevés a hozzáértő szerelő, kevés a bonott darab.Ezért imádom az e46-ot: Olyan olcsó hozzá minden! Legjobb választás!