Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    aktív tag

    válasz MPowerPH #26314 üzenetére

    (#26314) BMW001 Persze, mert Neked saját kocsi, amire vigyázol. Azt hiszem valaki pont itt írta, hogy neki 300eKm-t kibírt a turbó, míg kollegája, aki nem vigyázott a kocsira 100eKm-enként cserélte.
    Automataban nincs kettőstömegű, csak ott még az olajcsere is húzós. Ha komolyabb baja van, meg elég drága. Bár én mondjuk egyből bontottat tennék bele.
    Igen, a porlasztó az tipikusan a használattól függ: Ha rossz naftát tankolsz, meg a tank aljáról felszedi a koszt, akkor hamar eltömődik.
    De láttam olyan postot, amikor a dízel mutatója a nullán van. Aki így használja nagyot koppanhat...

    Persze, az új motorok már nagyon kényesek, túl vannak húzva. A régi szívómotorok még túl vannak tervezve.
    Fogyasztói társadalmat élünk... a BMW is már "eldobható" kocsikat gyárt. Ezek valószínűleg nem fognak 30-50 éveket elmenni már, mint egy régi cápa.

    (#26315) Oracle Neked is csak azt tudom írni: Én általánosítok, meg inkább a nyugdíjba küldött céges dízelekről beszélek.
    Más az, ha Te hozod ki a szalonból, meg ha 15 éves korában veszed meg a 15. tulajtól.

    Azért egy kettőstömegű+kuplung 140eFt sztem kedvezménnyel is.
    Porlasztót lehet újítani, de ha hosszú távra tervez az ember és nem akar egy 2000km-es úton megállni, távol a haver szerelőtől, akkor lehet érdemes újat venni. Azoknak talán 80eFt darabja, nem ?!

    Turbót is lehet, de nem biztos, hogy érdemes felújítani.

    Tehát ez a 3 alkatrész még jó áron is, ismerős szerelővel is elérheti a fél millió Ft-ot, ami akár a kocsi árának a fele!

    (#26316) Lavidaloka
    Az én szívó benzinesemben biztosan nem lesz turbó és porlasztó gond, ami többszázezres tétel. Ha csak nem reped szét a blokk, túl nagy baja nem lehet. De egy jó bontott blokk 100eFt körül megvan. Én szerintem nem újítgatnám, de meglátom, ha oda kerülök :D (ne legyen így! - kopp kopp)

    Nyilván, 2 gyerekkel nem csapatni veszel kocsit, így teljesen racionális választás egy dízel.

    Én "élményautónak" vettem. Egyelőre csak ketten használjuk, ahogy írtam: este boltba járni, meg hétvégén haza. (20-40km). De van, hogy hétközben kocsiba sem ülök, csak ott áll. Néha csak azért megyünk el távolabbi boltba, hogy kocsikázgassunk.
    Így nem igazán érdekel a fogyasztása, mert az inkább az én lábamtól függ.

    De ha nekem is lesz két kicsim, akkor F30-ban gondolkoznék. Ott már csak a nagy kasztni miatt is elgondolkoznék dízelben. Na meg a pár éves 200eKm-t futott cégeseket már nagyon olcsón meg lehet venni.
    Csak ott is előjöhetnek ezek a hibák, amik viszont - most még - elég drágák. Ott simán rá lehet költeni 1-1.5 millió Ft-ot. Főleg, hogy kevés a hozzáértő szerelő, kevés a bonott darab.

    Ezért imádom az e46-ot: Olyan olcsó hozzá minden! Legjobb választás! ;)

Új hozzászólás Aktív témák