- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok!
Régóta nézegetem már a BMW E46 coupe-kat, nagyon tetszik, és szeretnék egyet, de nem akarok valami rosszba belenyúlni.
Jelenleg egy Renault Megane II-esem van (1.4 coupe), igazából megfelel minden tekintetben, de az E46 jobban néz ki, csak ezért váltanék. Nem akarok száguldozni, nem is szoktuk sokat használni a kocsit., főleg városban vagy főúton, autópályán évente 1-2x.
Végre van egy, ami megtetszett: [link]
Mi a véleményetek erről? Mennyire érdemes 1.6-al venni? Ahogy írtam száguldozni nem szeretnék, inkább a fogyasztás miatt kérdezem, mert állítólag az 1.8 is ennyit eszik Viszont azért is tetszik ez a kis motor, mert ha jól tudom, ez csak erre a piacra készült (tehát nem behozott a kocsi), illetve remélem, hogy aki ilyen kis motorral vesz BMW-t az nem száguldozni veszi, tehát nincs széttaposva.
2000-es évjárat mennyire megbízható? Rozsda elvileg csak az ajtó alján van, amiről tudom, hogy típushiba. (még nem tudtam élőben megnézni a gépet, csak telefonon)
Jobban megérné egy 2004-es olaszból behozott 320d két millióért? Mert itt Mo-n egy jobb 2004-esért 2.5mFt-ot kérnek, amit nem adnék már ki. Dízel sem nagyon kellene, mert jellemzően 5 km-es távokra használjuk a kocsit, be sem melegedne.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22695 üzenetére
Tudom, hogy Nemeteknel van olyan 1.6-os, ami valojaban az 1.8as csak lefojtva, de elvileg ez nem az:
Hengerűrtartalom: 1595 cm³
A rohadast is tudom. De az elado elmondasa alapjan csak az ajto aljan van pici rozsda, az pedig legjobb tudomasom szerint attol van, hogy megall a viz a szigeteloben.
Milyen tipushibak vannak meg? Vasarlaskor van valami, amire kulonosen erdemes odafigyelni, ami arulkodo jel lehet, vagy ami nagyon sokba fajhat.
Igazabol en ugy allok hozza, hogy a kasztni legyen rendben, a tobbit helyre lehet pofozni (persze nem mondom, hogy orulnek egy motorcserenek). Ezert is kerdezem, hogy erdemes lehet-e mondjuk 7-800eFt-tal tobbet fizetni egy 4 evvel fiatalabb olasz valtozatert? Mert magyar es magyar kozott 1 millio van 4 ev elteresnel.
Szerk.: Ja, nem gondolkozom hosszu tavra a kocsiban, 1-2 ev, meg kicsit kielni fiatalsagom utolso eveit. Aztan johet a csaladi kocsi vagy egyteru.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22697 üzenetére
En ugy tudtam, hogy a sima 1.6 106LE, a "fojtott" 118Le, a sima 1.8-as pedig 143 Le... de igazabol mind1. Sztem eleg lesz a 100LE is nekem, legalabb nem a kocsiban halok meg. Inkabb a fogyasztas miatt. Mert a 98Le-s Renault-om is mar autopalyan 4000-es fordulatszammal megy, ha klimat is rakapcsolom, meg tobben ulunk benne, akkor mar vissza kell valtani gyorsitashoz.
Futomunel mit nezzek? Sziszeg-e a lengescsillapito? Mas?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22699 üzenetére
Okok, ertem, koszi! Mondom, ezen nem akadok fent. Bar hasznaltauton van egy 316, amit 128Le-vel hirdetnek, mert hogy chipelve van. Az mondjuk mar eleg teljesitemeny lenne, ha a fogyasztas nem valtozna, meg nem olne meg a motort. De nekem eleg a 100LE, ha a kocsinak is
Szoooooval mire figyeljek?!
Pl. Ez a motor mind 4 hengeres es szijas, ugye? Szijakat mennyi idonkent / kilometerenkent kell cserelni? Kuplung mennyit bir ki? Mert a kinezett kocsiban 50eKm-terrel ezelott volt kuplung es vezerles cserelve. Kibir meg 50 ezret / 1-2 evet?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22701 üzenetére
Azt hittem, a kisebb motorok szijasok. De akkor lancot miert csereltek 120ekm-nel? Az vagy 200-250 -et elmegy, nem?
Gondolom ez a szilent csere nem tul nagy tetel. Vagy sok van belole? A valto persely alatt mit ertesz? Ami a valtoban van, vagy a valto felfogatasat?
Amugy milyen az E46 valtoja? Mert nekem a Renault-e nem volt tul jo, ki is csereltettem, de ezt sem mondanam tokeletesnek.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22703 üzenetére
Koszi!
Meg egy fontos kerdes: Melyik motorokban van kettos tomegu? 316-318-320-ban van?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22712 üzenetére
Voltunk megnezni a kocsit:
A kinezete nekem nagyon bejon, ilyet keresek. Persze hibak vannak a fenyezesben is, meg az ulesek is kopottak, de ez nem problema.Rozsdat az elso kerekjarat mogott, az ajto aljanak volnalaban talaltam, de tenyleg csak par centi, nem veszes. Illetve az ajtok elejenek az elei kezdenek rozsdasodni. De sztem ez egy 14 eves autonal elfogadhato.
Ami viszont a rossz hir, hogy az elado semmit nem tudott mondani a szervizekrol, hogy mi lett elvegezve, mi nem. Mi lett cserelve. Elvileg alvazszam alapjan a BMW kereskedesben majd ellenorizheto.
Egy gyors kort mentunk vele, ket hibat talaltam:
- Hidegen "elektromos hangja" van a kocsinak, szerintem (es mar az eladonak a szerelo is mondta), hogy a hirdotoke lesz az. Ez nem tudom mennyire gond. A szereloje azt mondta, hogy nem kell vele foglalkozni. Szerintetek?!- Az elado bevallasa szerint folduton sziszeg az elol, tehat gondolom a lengescsillapitot cserelni kell.
Lancot milyen idokozonkent / kilometerenkent kell cserelni?
Szerk: Amikor beinditottuk, akkor hideg volt a motor. Par percig csinalta ezt a hangot, aztan szepen bemelegedett allva! Az en is Renaultom nem melegszik ilyen gyorsan allva.
Utana mar szepen jart a motor.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22714 üzenetére
Csak gondoltam, hogy ezek alapjan tudtok valamit mondani, hogy erdemes lehet-e tovabb foglalkozni a kocsival, vagy ez nagy problema. Esetleg a rozsda az ajton, stb stb.
Hogy egyaltalan megeri-e szerelohoz vinni?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22716 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok, de 10-14 eves autoban (ez 14) nem nagyon hiszem, hogy talalok rozsdamenteset. Es akkor mar inkabb a sarvedo meg az ajto rohadtjon, mint az alvaz, vagy nyulvanyok.
-
aktív tag
válasz ignorant #22720 üzenetére
Azt mondta, hogy az alvazszam alapjan meg tudjak mondani, mert hogy Pesten, meg Debrecenben nagy szervizben lett vezetve az a szervizkonyv (a hirdetesben ezt irja: "elektronikusan BMW szakszervizben vezetett szervizkönyv is jár hozzá")
Szoval ha en is azt latom, hogy a 3 ev alatt, amiota nala van semmi nem koltott ra, akkor felejtos.
De szegeny abban sem volt biztos, hogy a gyertyak lettek-e cserelve vagy sem, valami remlett neki.Meg eleinte azt mondta, hogy kuplung es vezerles 50eKm ezerelott, tehat kb. 120nal cserelve voltak. En mondtam neki, hogy az gyanus, hogy 120nal lancot cserelnek. Akkor azt mondta, hogy "Hat akkor lehet nem azt csereltek".
Ti esetleg nem tudok valami szep elado M Packetes, kis motoros e46 kupet? Hol lehetne meg szetnezni?
-
aktív tag
Es Nyireghazan nem tudtok valakit, aki ranezne holnap egy kocsira? Talaltam egy jo kis 320CI-t az 1995ccm-es 150Le-s hathengeres motorral, rozsda nelkul (2000 evjarat)
Elvileg egy tulaja volt, nemet szervizkonyvel. Jo lenne tudni, hogy ez tenyleg igazi-e. Mert ha igen, akkor megvennem.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Lefoglaloztuk az E46 320CI-t, jovo heten lesznek kesz a papirok.
Kivancsi vagyok, mekkora hulyeseget csinaltam. Most ugy vagyok vele, hogy lehet egy ideig meg tartjuk a masik kocsit is, hogyha tul nagy szopas lenne a BMW-vel, akkor eladhassuk.
Elvittuk egy szervizbe, csaposra feltettuk, igazabol csak ket hiba volt:
- A jobb elso futomu kicsit mozog ha megrangatjuk kezzel. Az also szilent kezd kimenni. Mennyire lehet igy kozlekedni meg? Illetve kb. mennyi lesz a javitas?- Miutan leszedtek a csaposrol a kocsit, nem akart indulni, be kellett bikazni. Remelem, hogy azert nem kell rogton egy uj akksit vennem, legalabb a nyarat kibirhatna...
Illetve meg egy aprosag: A kocsi nagyon szep allapotban van, rozsda csak egy helyen lathato: a kocsi aljan, a ket hatso kerek kozott, kozepen van egy "hid" (a difi alatt), annak az alja kicsit rozsdas. Ez gond?
En amatorkent ennyit lattam. Persze jo lett volna hivatalos szervizbe elvinni, de nem volt ra ido. Lehet majd ha megvesszuk jovo heten elvisszuk, aztan ha nagyon szar, akkor adjuk is tovabb
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22789 üzenetére
Es mennyire lehet/erdemes igy meg hasznalni a kocsit? (tudom, hogy nem latod mennyire mozog)
Amugy ennek a nyireghazi Miklosnak nem tudja valaki az elerhetoseget? Vagy hova lehetne meg elvinni, ahol jol atvizsgalnak a kocsit?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22791 üzenetére
Elvileg jovo het Csutortokon tudom elhozni a kocsit, de Pentek vagy max Szombat mennek Pestre, tehat 500km-ert belevinnek ugymond "probautnak", hogy megnezzem milyen hibai vannak. Csak jo lenne elotte valakivel atnezetni, mert nem akarom, hogy az autopalyan alljon meg alattam.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22793 üzenetére
Oooo, mi is az a Vin szam?
Meg kozbe rajottem, hogy lehet jobb lenne egy szerelo Pentek delelott Debrecenben. Mert Csutortokon nem tudom mikor tudok kimenni a kocsiert Nyiregyre. Meg akkor hazauton megneznem, hogy megy.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22795 üzenetére
Az egyelore nem all rendelkezesemre.
Ezt a szilentet gondolom a hazzal egyutt erdemes cserelni, ugye? Vagy ha igerem, hogy nem szaguldozok, akkor eleg, ha csak a belsot cserelm le? Mert abbol ket darab kijon 5eFt-bol.
Amugy munkakoltseg mennyi lehet? Mennyire maceras ezt szetszedni? Kell specialista hozza, vagy barki meg tudja csinalni?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22798 üzenetére
Nekem a jobb elso lengokar szilent kotyog.
Csak ket uj az 13eFt-ba kerul, 2 bontott kb. 6eFt, mig csak a beljese olyan 4eFt kornyeke. Azert kerdezem, hogy mennyire lehet jo megoldas felujitani a belsejet?
-
aktív tag
válasz Manson #22801 üzenetére
Igen, neztem, de az is csak "belso", ugye? Az az igazsag, hogy csak 1-2 evre veszem ezt a kocsit, es nem akarok tul sokat beletenni, plane, hogy nem a teljesitmenye miatt veszem, hanem azert, mert jol nez ki
Ha nyomnam neki, akkor aldoznek ra, de igy feleslegesnek tartom. Azert merek meg akar a bontott gondolataval is eljatszani. Bar alapbol nem tudom, hogy mennyit birnak ezek a szilentek...Masik: a kocsiban lattam, hogy business cd van benne, allitolag 12 hangszoroval. Ez vajon tud mp3-at jatszani, vagy esetleg lehet cd valto benne?
Hogyan lehetne megoldani mp3 lejatszasat? Transmittertol felek, hogy sisteregne, aux-nak onmagaban nem latom ertelmet. Vegyem ezt a kesztyutartoba epitheto mp3-at?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22803 üzenetére
Melyik lenne az, ami tartosabb? Kerhetek egy linket?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22806 üzenetére
(#22806) CharlieDrop En arra gondoltam, hogy a sok kaphato kozul melyiket erdemes venni, mert van egy csomo marka. Atgondolom meg ezt a powerflexet...
Amugy van egy alvazszamom. Tudok vele valamit kezdeni? Van olyan szerviz, aki pl. e-mailba megmondja nekem, hogy milyen javitasok voltak a kocsin?
-
aktív tag
E46-hoz keresek mindket oldalra elso lengokart gombcsuklokkal, szilentekkel kompletten.
Van valakinek elado jo allapotban?
Bontoban 30 korul talaltam, amire azt mondjak, hogy jo. Utangyartottbol pedig vadi ujat 46eFt-ert.
Van valakinek ennel jobb ajanlata? Ha nincs, ki melyiket tetene be? Utangyartott, vagy bontott?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22905 üzenetére
40-ert is tudom, csak rendelni kell (lehet az lesz, mivel a szerelo a heten mar nem er ra), ha gondolod adok linket. De ezek utangyartottak!
Igen, mielott megvettuk csaposon a jobb kerek mar nagyon mozgott. A BMW szerelo utana mondta, hogy mar szilent melle erdemes az egesz lengokart cserelni, mert a kozepso sem huzza tul sokaig.
De mostmar bukkanon en is erzem. Meg most csaptunk egy kort, hogy anyos ulesen ultem, hallom, hogy kopog.
Ha a bontott kibirna 20eKm-t en tuti azt tennem bele. Aztan lenne idom a mostani lengokaromat felujitani.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22907 üzenetére
Ugy erzem, hogy akkor olcsobban nem fogsz tudni szerezni Bontott?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22909 üzenetére
Honlapjukon nincs fent, mivel jelenleg nincs nekik, jovo het Csutortokre tudnak rendelni, telefonon beszeltem veluk.
"Még nézd meg, hogy a hosszirányú lengőkar nem gatya-e" Ezt nem ertem.... ez zsir uj, garancias. Vagy a bontottra kerdezed?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22911 üzenetére
Azt mondod, hogy ez szar? Inkabb egy bontott?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22913 üzenetére
Hat lehet, hogy ezt fogom megrendelni (vagy esetleg itt Debrecenben van raktaron 46eFt-ert), mert a bontosok 30eFt-ert akarjak adni a bontottat es nem engednek belole...
-
aktív tag
válasz Oracle #22916 üzenetére
En nem ertek hozza, de en itt Debrecenben mult heten Magiszhoz vittem (igaz ismeros szerelohoz). Viszont ott mindent meg tudtak nezni, meg azt is, hogy Nemetorszagban 60eKm-es koraban hatulrol belementek. (kulfoldrol behozott kocsi).
Kaptam listat arakkal, gyari szamokkal egyutt, hogy mennyit kell a kocsira kolteni.
Egy 10-est biztos elkernek erte, de szerintem annyit meger.
-
aktív tag
Valakinek nincs veletlenul 17 colos BMW felnije elado?
-
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz whited #24813 üzenetére
whited: Én is 316-osakat nezegettem, amikor megvettem az E46-ot, mert ugy voltam vele, hogy azt csak erre a piacra keszitettek, meg gondoltam, hogy nem azok vesznek olyat, akik szaguldozni akarnak. De utolag rajottem, hogy ez sem feltetlenul igaz.
En vegul egy 320ci-be szerettem bele nagyon, azt vettuk meg. Nem akartam ekkora motort, mostmeg mar jobb lenne a nagyobb, de mivel EZT a kocsit szeretem, igy nem valtok, motorcsere meg hulyeseg lenne. Bar a 170LE-s valtozat jobban megy, viszont ketszer annyibe kerul az ado is ra.
Azota pedig barmerre jarok a kocsival, mindenki kerdezi, hogy melyik motor, es amikor mondom, hogy ket liter, mindenki (olyan emberek is, akikrol azt hittem, hogy eletukben kocsit sem lattak) kerdezik, hogy: "A hathengeres"?
Egyszer alltam hatul a BMW szerviz parkolojaban, odajott egy BMW szerelo, es O is mondta, hogy milyen jok ezek a hat hengeresek.Szoval en azt mondom, hogyha talalsz ilyen 6 hengers 320-at, akkor ne hagyd ki, mert mindenki dicseri, multkor olvastam, hogy talan 1999 es 2004 kozott (nem biztos) a vilag top10 legjobb motorja kozott volt (azt hiszem, hogy a 6. helyezett)
Ha kell, akkor tud menni (plane ez a dual vanos), de lehet vele ertelmesen is kozlekedni. Fogyasztasbol most egy Debrecen - Pest uttal sikerult 9 ala vinnem, de voltam mar 14 liter felett is.
A 316-rol viszont sok rosszat mondanak, hogy eszi az olajat, meg lancszakadas is szokott lenni... nem igazan hallottam rola jokat. Annyivel kevesebbet meg nem fogyaszt...
Szerk: Es a hathengeresnek nagyon finom hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24818 üzenetére
Igen, nekem 2000-es evjaratu a kocsi, igy szerencsere meg jo kis motorral van es nem faceliftes. Nekem egyszeruen tokeletes, imadom!
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24825 üzenetére
Tudom, hogy ugyanaz, azért írtam, hogy a Z3-ból való, mivel abban hamarabb volt, meghát az egy kis "sportgép", így hangazatosabb, hogy abban is van ilyen. Aztán belevágták az E46-ba is, majd utána jöttek az M54-esek.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24828 üzenetére
A 23-mat bánom kicsit, mert majdnem 2 mp-el gyorsabban éri el a 100-at. Nem tudom, ezt hogy csinálja plusz 20 lóerővel, egyszer nagyon kipróbálnám. Viszont így 20.500.- Ft-ot fizetek teljesítményadóra a két literes 150LE-s motorral, a 170LE-s meg 44.000.- Ft lenne. Bár ha tényleg két másodperc, akkor simán kifzetném érte
De motort nem akarok cserélni (20LE-ért meg pláne nem), a kocsit meg nem akarom eladni. -
aktív tag
válasz CharlieDrop #24832 üzenetére
CharlieDrop Ez csak azert furcsa, mert az en vasam meg dualvanos, ami elvileg javitja a nyomatekot az alacsonyabb fordulatszam-tartomanyban. Bar en azt erzekelem, hogy 3.000.- felett kezd eletre kelni.
Viszont az erzes, hogy szetpadlozhatod a pedalt... felbecsulhetetlen Plane a kis Renault-om utan. Ott ha leforgatnam maxig, akkor szerintem a motor atulne az ulembe
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24836 üzenetére
Es a lengokar?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24852 üzenetére
Amugy jo a futomuve, csak nem egyenesen kell menni vele, hanem keresztbe, arra van optimalizalva
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24854 üzenetére
M3-ban benne van! És "sima" E46 ala is be lehet tenni... nagy nehezen.
-
aktív tag
válasz Darko_addict #24856 üzenetére
(#24856) Darko_addict Nekem a stylilng 95 a kedvenc felnim, de az csak 19 colban van, igy en nezegettem a replika 17 colosakat. Legtobb nemetorszagban keszul, es allitolag teljesen jo minoseguek.
Nem tudom, hogy mondjuk ki mit ert a rossz minoseg alatt? Hogyha padkazod, akkor szethullik? Mert a gyari is...
Szoval szerintem nyugodtan tehetsz ala replikat, nem fog kiesni alolad a kerek. Magyar utakra meg ugyis mindegy(#24858) Ck. Szerintem mi mar voltunk forumtarsak: Renault forum
En lecsereletem a Renault Megane II 1.4 kupemat egy 3.5 evvel oregebb BMW e46 320CI-re, mert mar rohadtul untam, hogy minden honapban csak a szivas volt vele.
Nem tudom, hogy szerencses vagyok-e, mert mas forumokon latom, hogy ott is vannak azert kerdesek rendesen, de eddig a kotelezo szervizeken kivul semmi mast nem kellet rakolteni. Sokkal olcsobban jovok ki, mint a Magane-nal.
Es ha beleulok, nem attol kell felnem, hogy mikor jon elo a szerviz lampa, vagy ebben mi megy tonkre benne, vagy hogy ki tudom-e nyitni a csomagtartot.Nem akarom bantani a Megane-t, elso autonak jo volt, megtanultam rajta sokmindent (foleg a szerelesrol ), de nem hasonlitanam ossze a BMW-vel.
Szoval en BIZTOSAN lecserelnem a Peugeotomat (foleg, mert dizel) egy BMW-re.
Amugy most, hogy nemet autom van, most ertem meg igazan, hogy miert szidta mindig a szerelo a Megane-t, mert miert mindig szajhuzogatva vallalta el a kocsit, es miert mondta, hogy kopogos muanyag vacak az egesz, es hogy nemetet vegyek.
Tenyleg furcsa erzes, hogy a 14 eves kocsiban minden a helyen van, es ugy kattan, fordul, tart ellen, ahogy kell.Szerk.: Ja, azt persze nem is mondom, hogy a Renaultot sehol nem akartak megvenni, ugy kellett megszabadulnom tole. Vegul szerencsem volt, egy fiatal srac elvitte, de igy 2x annyiba kerult a regi BMW... de minden Forintot megert!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz MPowerPH #24869 üzenetére
En akkoris tartom, hogy a gyar felni is darabokra torik egy katyuban, vagy legalabbis olyan seruleseket szerez, hogy meg egy replica felniszett arat rakoltod a javitasra.
240km/h? Magyar forumon vagy, nem angolon! Ha valaki 240nel akar menni, az nem kerdezi, hogy milyen felnit vegyen, mert van penze barmilyenre, ahogy lesz penze a 300eFt-os birsagot is kifizetni.
-
aktív tag
válasz MPowerPH #24871 üzenetére
Tenyleg ne vedd magadra kerlek, de azert mert van egy felnid, amid Angliaba (meg Uram bocsa' par kilometert Magyarorszagon is) kibirt par katyut, meg ne altalanositsunk mar!
Hany replika felnit probaltal?Az autopalyarol annyit, hogy en meg pont azt tapasztalom, hogy par eve meg volt, hogy 200 felett huztak el mellettem, meg a motoros 180nal meg az ut szelet jelzo vonalon megelozott, de mar nincs ez.
Nekem is sok ismerosom, csaladtagom akik heti tobbszor jartal fel Pestre 200-ra betettek a tempomatot. Most Ok is csak 142-re allitjak.Az az egy-ket ember, akik meg a legujabb BMW-kel, meg egyeb nemet autokkal mennek 200 felett nem ezen a forumon fogjak kerdezgetni, hogy melyik replika felnit vegyek....
Szerintem O sem az uj M4-es BMW-jere keresi a replicat. Altalanos felhasznalasra meg mehet fel egy replica, aztan majd 1 ev mulva ugyis csereli valami masra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...