- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22694 üzenetére
Szia,
menni jó, nincs baj vele, az 1.6-os motor, nem csak erre a piacra készült, egész pontosan az e36 1.6-os motorja, e46-ban váltott, de k európában cc-mre ment az adó, meg biztosítás, így nem volt nyerő az 1.9-es motor ugyanazzal a teljesítménnyel
amúgy jó gép. szeret rohadni, de odafigyeléssel nem vészes.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22700 üzenetére
Szíjas?
Egy BMW?
pár évtizede nem, persze hogy láncos
ja első lengőkar szilent cserére készülj, meg arra, hogy a váltó perselye ki van kopva.
Első szilenteket most kellene nekem is cserélni, de a szerelőm csak "tokkal-vonóval akarja", most kereshetek olyat, aki cserél úgy is, talán majd az öcsém szerelője
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22702 üzenetére
Automatám van, ez elmond mindent
A persely az, ami a váltási érzetet adja, nem egy malteroskanálétAmúgy a szilent nem vészes, az első lengőkarszilent ami ki szokott esni
e36-ban még volt szíjas motor, aztán leszoktak.
Van olyan 2001 utáni motor, ahol a szíjvezetőt cserélik (lehet nem így hívják sry), mert szeret visszaugrálni.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22710 üzenetére
Van
De nem az 1.6-os motorban, azokban ami utána jön.
De benzinesnél nem kell félni tőle, az nem dízel. Persze dízelnél sem kell félni igazábólEgyszer cserés maximum Sőt injektorok se drágák, a turbó ami vészes.
@(#22709) Eyesis:
Nem volt kicsit ripityára törve?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
ignorant
senior tag
válasz SocketA #22718 üzenetére
Ami viszont a rossz hir, hogy az elado semmit nem tudott mondani a szervizekrol, hogy mi lett elvegezve, mi nem. Mi lett cserelve.
Ha nem tiszta az auto eloelete nem tanacsos megvenni. kb 99.9% hogy rengeteg penzt el fog vinni.
@Eyesis: Miert nem szabadulsz meg a kocsitol?
en a bimmer.hu-t tudom ajanlani alkatreszhez amugy.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22718 üzenetére
téves, az e36-om is rozsdamentes volt, pedig jobban rohad, mint az e46
@(#22719) Oracle:
TC-n van cikk róla.
Legnagyobb baja, hogy rettentő sok van belől, pláne ami visszatekert. A legnagyobb típushibája a szívosor pillangói. Ezután az első lengőkar szilentjei, szereti ha kimegy pályára, azt hiszem van eladó ismerőseim körében, ha nagyon érdekel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
NyalokAA
aktív tag
válasz SocketA #22745 üzenetére
Nekünk a családi kocsikat itt szokták szerelni
GYÉMÁNT AUTÓ SZERVIZ
4400 Nyíregyháza, Debreceni út 107.
Tel: 06 30 9817 555
E-mail: top4@mailbox.hu
Web: http://gyemantauto.hu/
Szervizhálózat: Auto Check Centerkorrektek Egy próbát megér van e 10 szabad percük a kocsit felemelni\ránézni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22788 üzenetére
Szilent, keményített 22/pár vagy ha kivárod lehet 15-ért is csináltatni, kb ennyi
de szerintem, ha mozog, akkor kormányösszekötő is lehet ott, az kicsit több.
Új akkuval mi a gáz? pár 10 ezerből megvan és azt hiszem a legkevesebb az olaj/szűrő/gyertya kombó melléNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22792 üzenetére
M52B20 nem szokott széthullani. De egy ilyen út előtt, olajat és szűrőket mindenképpen cserélnék, ha a végüket járják ennyi alatt autópályán kinyírhatod... ennyit nem ér.
Addig nézek nyíregyen vmi szakit.Tudsz mondani egy VIN számot? jöhet privátba is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22799 üzenetére
Erről beszéltem, ha ezt 5000-ből akarod megúszni, akkor részvétem... van annyiért is ház nélkül (elvileg nem kell venni), de 15-ért olyat veszel, amit többet nem kell cserélni
Mp3: nem tud. Lehet 2 évre venni, akkor is 3x cserélsz szilentet, ha 5000-ért veszel. Ha olcsó vackokat veszel meg hozzá, akkor többször cseréled és meg is bosszulja magát...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #24868 üzenetére
"Nem tudom, hogy mondjuk ki mit ert a rossz minoseg alatt? Hogyha padkazod, akkor szethullik? Mert a gyari is...
Szoval szerintem nyugodtan tehetsz ala replikat, nem fog kiesni alolad a kerek. Magyar utakra meg ugyis mindegy"Azt, hogyha belemesz egy katyuba, akkor keresztben-hosszaban eltorik. Pont a magyar utakra nem a legjobb valasztas. Na meg nagy sebessegu haladashoz sem.... Nem tul jo, mikor 240-nel eltorik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #24870 üzenetére
Nem torik darabokra. Nekem a mostani felniket ki sem kellett centirozni, mert ahogy felkerultek a gumik, szepen alltak rajta. Pedig nem egy-ket katyuba mentem bele, es megjartam vele Mo.-t is.(19" -rol beszelunk, eleg peres/szeles gumikkal) Ami a gyorshajtast illeti, hidd el Mo.-n sokkal tobb olyannal talakoztam az autopalyakon, akik lazan 200km/h folott mentek, mint itt kint Angliaban.(itt a birsag is nagyobb, es a kovetkezmenyei is sulyosabbak, ha elkapnak. A sebessegkorlat pedig 112km/h a palyakon, 160 folott ha lekapnak, akkor a jogsid is uszott)
De eleg ha csak elmesz kirandulni Nemetbe, ahol nem tiltott a nagy sebesseg, es a replika felniken kinyirsz magadon kivul egy masik embert is. Gyari felni soha nem fog ugy eltorni, mint egy replika.
Es meg annyit, hogy sok szerencset hozzajuk, foleg az ev vegi gumicserenel, vagy centirozasnal. Amikor mar olyan gorbe, es akkorat ut, akkor csak a gorgozes menti meg. Vagy elviseled, hogy 80-tol kirazza a belso szerveidet az auto...Idezek is, ha nem baj, mert utalom, mikor omlik a butasag.
"Az eljárás biztonsági kockázata, hogy csak a formát és a felületkezelést tudják közel azonosra készíteni, a fémötvözet receptjét nem ismerik. Ez olyan felni-típusok másolásakor jelent elsősorban problémát, amely nagy teljesítményű autókra készültek, jellemzően ritka, vagy vékony küllős típusok. A hamis felni fémötvözete egyszerűen nem elég erős a használat közbeni erőhatások alakváltozás vagy fáradásos törés nélküli elviselésére.
Repedések a hamis felnin a kerékagynál
A német TÜV laborokban folyamatosan vizsgálják a lefoglalt, bizonyíthatóan hamis eredetű keréktárcsákat. A terheléses vizsgálatoknál a kerékagy közeli küllőtörések és repedések, a kerékcsavar furatok tágulása, valamint a peremrepedések a leggyakoribbak. A dinamikus terhelési vizsgálatok pedig erős deformációs hajlamot, illetve szintén anyagrepedéseket tártak fel.
A hamis felni repedései kiöntve jelzőfestékkel - 220 felett mi történik?
Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a hamisított könnyűfémfelnik használata baleset- és életveszélyes. Egyrészt hirtelen dinamikus terheléskor (kátyúba hajtás, erős fékezés, agresszív vezetéssel megtett útvonalszakasz) mehet tönkre a felni, amely defektet, az autó irányíthatatlanná válását okozhatja. Másrészt a rendszeres használat során fáradásos sérülések miatt történhet meg ugyanez egy felni életében igen rövidnek számító időn, 1 éven belül. Igazán a biztonsgi kockázat mellett másodlagos kérdés, hogy a hamis felnik felületkezelése sem időtálló, szintén egy éven belül kopik, pattogzik a lakk, a festék."
Szerintem ha nincs kereted rendes felnire, akkor ne is vagj bele. Foleg, hogy arra meg gumikat is kell venni, es ez esetben ott sem a premiumot valasztod, hanem a 'csianghuang' es tarsait.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #24872 üzenetére
A forumtarsunk erre az autora keresi a felnit. 525LCi '08
Talan azert ez meg nem az a kategoria, amire az valo.
Lehet velem vitatkozni, de kozben fel lehet menni a netre, es olvasni arrol, miert nem er egy petakot sem a replica. En csak azt mondom, amit a szakemberek, es amiket olvastam errol a temaban. Szoval nem az en allitasomat kerdojelezed meg, hanem olyanet, aki ert is hozza.
Ha nincs penz a gyari felnire, meg mindig lehet venni egyeb gyartoktol, aiknek a termeke ugyan ugy megbizhato.(Rondell, BBS, stb... ), de olcsobb. Es ha meg ezt hasznaltan betudod szerezni, akkor majdnem ott vagy, mintha vennel egy szett replikat.
"Tenyleg ne vedd magadra kerlek, de azert mert van egy felnid, amid Angliaba (meg Uram bocsa' par kilometert Magyarorszagon is) kibirt par katyut, meg ne altalanositsunk mar!"
Az a par km annyit tesz, hogy egy oda-vissza ut +otthonlet csak magaban 7000km...
Egyet sem probaltam, es nem is fogok. Ha gondolod, elokeresem Neked a kepeket baratom 520i -jerol, mar ami megmarad belole. Neki is szep M3-as 18-as replika felnijei voltak. Egy teli havas napon 70-nel kicsit jatszani akart vele a kanyarban, kitort az auto fara, a balhatso felni eltorott, es az arokban kotott ki, fejteton. Anyaghiba...
En ezzel zarom is, kellemes autokazast.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
Ck.
addikt
válasz SocketA #24868 üzenetére
Nekem 2001-es A6 van a mostani 2006-os Megane mellett, de nem érzem azt, hogy minőségben rosszabb lenni a kis vaspuni...jelenleg ugyanazt tudom elmondani, amit Te leírtál, csak fordított esetben. Nem zörög és minden a helyén.
Egy a lényeg, hogy örülsz neki.
Viszont én idősebb autóra már nem cserélnék, legyen bármilyen jel az orrán, fiatalabb nem lesz tőle. És akárki akármit mond, korral jönnek a bajok is.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz SocketA #26210 üzenetére
Köszönöm a tanácsot !
Főleg városba lenne használva az az igazság, még meglesem mennyi különbség van erőben 1-1 motor között vásárlás elött.
De a 9 liter nem vészes nem akarom rúgni neki csak stabil autót szeretnék, és hát apám is bmw-t javasolta neki az van nem nagyon szerviz igényes neki, ha meg igen nem horribilis.
Pont számolt hogy ismerősével beszéltek egy vw-re ugyanazok az alkatrészek 1,5-2x drágábbak voltak. (e36 1,6 touring meg vw passat 2001-es 1,9tdi-s.)
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Escape from Tarkov
- Horgász topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fujifilm X
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...