Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz torma1981 #198 üzenetére

    Tökmindegy mit raksz rájuk csak mindegyik mechen legyen egy LRM ha lehet minél nagyobb. Meg legyen még egy mech amin csak LRM van és lényegében easy mode.

    Have fun :DD

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz torma1981 #198 üzenetére

    Egyéni megítélés kérdése, én mint írtam is, azóta nem használok AC-t, hogy a Blackjacket lecseréltem. Mindig tervezgetem, de annyival nem gondolom jobbnak. Néhány biome-ba jó lenne, de majd ha találok egy jó kis assaultot, amit fel lehet vele szerelni. A mostani heavy teamet már nem akarom bántani.
    Nekem egyébként az vált be nagyon, hogy egy mech tisztán LRM-boat, ott a páncél rovására is mehetnek a rakéták, ha tartod a távolságot (pilótánál a Tactics és a Gunnery a prioritás), illetve van egy tisztán lézeres kivégzőm is, ott viszont annyi Heat Sink amennyi elfér (Gunnery-Guts). A másik két mech vegyesen lézer és LRM.

    Nem tudom hol tartasz, de ha az elején akkor mindenképpen szerezz egy Firestartert. Nekem rengeteget segített a nagyobb mechek ellen a lángszóróval. Főleg Desert és hasonló biome-oknál, volt, hogy kétszer állt le az ellenfél reaktora, annyira felforralta. És tapasztalataim szerint a lángszóró kifejezetten jó eséllyel találja el a pilótafülkét is.

    oké, fiúk baj van ha ez eltüsszenti magát jobbról csak a 2 lábad marad amit vissza tudok vinni

    Ezen már fél órája röhögök. Egyébként van benne igazság, én már jártam meg azzal, hogy hagytam lőni. Nem tudtam mi mozog a domb mögött és azt hittem amit látok az veszélyesebb... Visszatöltés után már máshogy gondoltam (kigurult, meglőtt, egy kar egy egy RT mínusz, egy kósza LRM sorozat felborított és még egy fejlövést is kaptam utána... Mindez a főhősbe...

    Tegnap megint elkalandoztam a Taurian részre, 3,5-4 koponyás küldetésből volt 3 is egy helyen (mind kapellán, velük megvan a repu). Meg is lett az első assaultom egy Stalker személyében (kétszerre hoztam el). Plusz van 1-1 Zeus, Victor és Banshee darab is. Mellé esett pár jobbfajta lézer is, a BL-6-KNT-val most 225 egy alfa. Gyakorlatilag egy heavyt kiszedek Precisionnal, ha nincs fedezékben és minden betalál.

    Bár volt, ahol megszenvedtem, 4 heavy mech ellenfélnek és pont a hátam mögé dobta be az erősítést, 3 assault és egy heavy képében. Hogy az örömöm teljes legyen az egyik Sensor lockolni is tudott. Az LRM-boatot természetesen, mert ő volt leghátsó... Már csak integetni tudtam neki, ahogy a lábban tárolt rakéták felrobbantak.
    Visszatöltés után gyors hátraarc és előbb az erősítést intéztem el. Így is volt pár meleg helyzet (azért nem egészséges háttal állni az enemynek), de mire a másik csapat odaért ezt szinte teljesen sikerült eliminálni. Bár sokat segített, hogy az egyik assault a CT mellett tartotta az Ammot. Éppen csak lekapartam a páncélt, mire kiírta, hogy ammo explosion és eldőlt. Nem panaszkodtam :N
    Ami vicc, hogy ez volt a három és fél koponyás küldetés. A következő négy csillagoson meg jött ellenem 2 Schrek, egy Demo és egy Banshee. És csak 50%-os páncél volt rajtuk...

    standiget könnyű szerezni, elég bevállalni hozzá egy küldit loot és pénz nélkül, csak repuért. utána bármit rádbíznak.

    Remélem úgy lesz. Találtam egy bolygót három Davion küldivel, abból egyet el is tudtam vállalni... Mondjuk remélem nem fogok könnyeket ejteni a lootért. Amilyen "szerencsém" van tuti egy Atlasból fogom kilőni a pilótát :DDD Kár, hogy ezt csak vasárnap fogom megtudni...

  • Amartus

    senior tag

    válasz PitLee #199 üzenetére

    Nekem is hasonló érzésem volt, mikor megláttam azt a nyomorultat a rakétáival. Én elkezdtem a görgetni az egér középső gombját és csodálkoztam, hogy két sor után nem megy lejjebb a lista...

    Istenem, tele van csillagokkal...

  • PitLee

    őstag

    válasz Cifu #161 üzenetére

    Nem tudom sikerült megoldanod betöltést, de esetleg kipróbálhatod, hogy a játék mentés mappáját megkeresed, akkor pl: bent hagysz 5 mentést a többit vagy törlöd vagy egy másik mappába áthelyezed. Érzésre nálam mintha jobb lenne a tempó megint.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz PitLee #204 üzenetére

    Igen, de ahogy korábban már más is említette, ehhe ki kell kapcsolni a Steam Felhő szolgáltatást a Steam -> Könyvtár -> jobb klikk a Battletech-en -> Tulajdonságok -> Frissítések fülnél alul, a Steam Felhő-nél.

    Ha csak simán törlöd a könyvtárból, szépen visszatöltögeti a Steam ugyanis... :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Cifu #205 üzenetére

    Igen ezzel pont én szívtam. Így load gameből törölgettem ki egyesével.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Cifu

    nagyúr

    A hétvégén csak kevés időm volt játszani, de pár dolgot észrevettem...

    1.: Az egyes küldetéseknél bizony csúnya bugokat lehet észrevenni. Az egyik pályán egy épület tetejéről indul az egyik ellenséges egység. Amíg ugróképes Mech, ez nem probléma. De tegnap egy Demolisher volt az épület tetején... Aki szépen várta a távolból érkező halált...

    2.: A (feltehetően) utolsó küldetésnél két nehéz Lance-t (4-4, vagyis összesen 8 Mech) vár a játék. Na most nekem 8 Mech még csak-csak lett volna, de 8 Mechwarriorom nincs. Szóval állhattam neki felhúzni valami értékelhető szintre 3 újoncot....

    3.: Érezhető, hogy a játék végén a balance-al küzd a játék. Találkoztam nem egy olyan esettel, hogy fél páncélzattal bíró Assault Mech-ekből álló Lance volt az ellenfelem 4 koponyás küldetéseknél, illetve vegyes Heavy / Assault Lance hasonló felállással 3,5 koponyásnál. Hátőőőizé...

    4.: Az AI néha teljesen értelmezhetettlen dolgokat csinál. Ott van előttem a 4 ellenség, erre az egyikük nekiáll "elvonulni" és nem harcol, hanem Brace-el. Szerintem ha tudna, katapultált volna... :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Cifu #207 üzenetére

    1. :DDD feature

    2. Ha jól emlékszem nem kell 8 különböző mech vagy mech harcos. A második harcba beviheted az első harcban részt vett mecheket vagy mec harcosokat de nem engedi megjavítani a gépeket.

    3. igen az eléggé hullámzó, nekem inkább a küldetések monotonitása zavar a végén

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Ry0K3N #208 üzenetére

    2.: Na bakker. Én meg a hétvégén a plusz Mechwarriorokkal szórakoztam... :\

    4.: A másik, ami "tetszik", hogy az ellenséges Recon pilóták menetrend szerűen úgy harcoltak, hogy először lőttek, majd közelebb sétáltak... :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #207 üzenetére

    1. Ilyenbe már belefutottam én is... Csak az kevésbé volt vicces, mert nekem LRM carrier volt az épületen. Rosszabb, mint egy turret...

    2. Köszi a tippet, akkor elkezdek felhúzni embereket. Az alap csapattal már úgyis van cirka 70k XP-m amit nem tudok elkölteni. Medusa-t kirúgtam és a helyére vettem fel egy fejlettebb pilótát, de őt is csak akkor viszem, ha valaki lesérül (és mióta mindenben van Cockpit mod ez nem túl gyakori). Mech az lesz elég, egyet mindenből eltettem tartalékba, majd akkor a jobbakból kettőt fogok.

    3. Nem csak a vége felé :D Nekem most kellene mennem megvédeni Smithont, szóval van még sztoriküldetés előttem bőven (gondolom), de alig kapok értékelhető küldetést. Amikor 4,5 koponyás küldetésre bedob félpáncélos Assaultokat meg 3 Schrek-et, mint ellenfél az kicsit vicces. Csóri Zeust egy sorozattal lőttem szét.

    4. Nem volt véletlenül unsteady: Nekem akkor szokott elkullogni fedezékbe, ha előtte kap egy rakétasorozatot. Attól függetlenül néha tényleg nem lehet követni a logikáját, volt már, hogy elkönyveltem, hogy borul a mechem és inkább a Guarded-ba küldte a rakétákat... Aki még csak nem is sérült addig. :C

    A második harcba beviheted az első harcban részt vett mecheket vagy mec harcosokat de nem engedi megjavítani a gépeket.

    A lekopott páncél se jön vissza vagy csak a strukturális sérülések maradnak meg? Mert utóbbi esetben lehet nem fogok szórakozni vele... Mechem lenne elég, de pilóta az nincs.

    Bár nem tudom mit izgulok, tegnap elértem az 1550. napot és sehol nem járok még a sztoriban. Cserébe már 3 Assault mech van a csapatban (Medium és Large Laser+PPC-s Stalker vicces, de hatékony), egy HGN-733P-t most építek át és már raktárban is van pár Assault (Victor, Zeus és sima HGN-733). Csak az nem jön szembe, ami kellene... Atlast még nem is láttam, King Crabet is csak egyszer.

    Jó lenne valahonnan szerezni még egy Gausst meg hozzávaló lőszert (és pár Double Heat Sinket), az első Ballistic fegyver, amit használok. Bár kicsit átépítettem az ajándék mechet... 2 LRM20 meg a Gauss van benne most. Kicsit furcsa megoldás, de egész hatékony messziről. Közel menni meg úgysem szoktam vele, arra van a Stalker: 250 damage egy teljes sorozat vele.

    De hogy én mennyit szívtam azzal a küldetéssel. Nyomi Arano már az első részében is meghalt egyszer (második nekifutásra nem is használtam, csak beállítottam egy sarokba), de még az Atlasban ülve is sikerült vele elveszítenem egy kart. Mondjuk nekem zavaró volt, hogy nem a megszokott setuppal mentem, se egy LRM-boat, se egy brutál közelharci mech a második felében. Ráadásul négy zöldfülű pilóta.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Shadowguard #210 üzenetére

    2.: Akkor a jelek szerint Mechwarrior nem feltétlen kell, csak Mech...

    4.: Nekem a csata elején csinált néha ilyet. Konkrétan fel-alá járkált a többiek mögött, míg az elsülső három harcolt.... :U

    Atlast még nem is láttam, King Crabet is csak egyszer.

    Én elmentem kigyúrtni a Taurien Concordate-al a repumat, ott akadnak 5 kopis bolygók, 5 kopis küldikkel, volt olyan, amiben 8 Assault jött. :DDD

    Ezzel együtt Atlast még én sem szereztem, King Crab-ot meg egyet, de normálisan nehéz felszerelni, meg hát elég bénán néz ki szegény. Ellenben itt valami elrejtett Highlander-gyártósor lehet, mert 733 és 733P annyi jön szembe, mint a rohadás. Bánni nem bánom, szvsz a legjobban felszerelhető Assaultok eddig...

    Jó lenne valahonnan szerezni még egy Gausst meg hozzávaló lőszert (és pár Double Heat Sinket), az első Ballistic fegyver, amit használok.

    Én az adott küldit leszámítva sehol sem találkoztam LosTech-el, szóval úgy tűnik, ennyi és nem több, oszd be...
    Én egy 3 PPC-s Awesome 8Q-ra szereltem rá a DHS-eket pár sima HS-el együtt (a Gauss + LRM mellé elég volt 4 sima HS a 732B-re).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #211 üzenetére

    Én elmentem kigyúrtni a Taurien Concordate-al a repumat, ott akadnak 5 kopis bolygók...

    Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem? Én csak egy négy és fél koponyás bolygót találtam, de tegnap este ott is három koponyás küldetést kaptam... Nagyon nem akarja már a gép, hogy én kalandozzak...

    Bánni nem bánom, szvsz a legjobban felszerelhető Assaultok eddig...

    Én egy Banshee-t szeretnék inkább, az a nyolc energy hard-point+4 Jump jet jól hangzik. És akkor arra mehetnek a DHS-ek. Közben úgyis rájöttem, hogy az AS7-D-HT LosTech mech, szóval hiába is szeretném. Pedig milyen szép lett volna két Gauss ágyúval, ha az is eshet legalább néha, mutatóban... :U

    King Crab-ot meg egyet, de normálisan nehéz felszerelni, meg hát elég bénán néz ki szegény.

    Nekem tetszik :DDD A Stalkernél legalábbis szimpatikusabb és erre is elfér négy LRM. Esetleg még valami mást is tudok tenni mellé. Bár a legjobban a Black Knight tetszett eddig azok közül, amit használtam.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Cifu #209 üzenetére

    Azért legyen tartalék pilótád mert ha megsérülnek akkor azt hiszem nem lehet átvinni őket a második misszióba. Nekem úgy emlékszem csak 2 pilótám maradt épen de nem emlékszem hogy sérülten is vehetted e őket vagy sem. Én épeket raktam be mert mindig volt 4 +tartalékos pilótám.

    #210 a páncélt megjavítják de minden más sérülés struktúrális marad. De ne aggódj amiatt mert nekem 2 gépemet az első küldetésben roncsá lőtték úgyhogy kell egypár tartalék gép második küldihez.

    [ Szerkesztve ]

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Shadowguard #212 üzenetére

    Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem?

    Így fejből úgy rémlik, hogy a Restoration mellett volt.

    A Stalkernél legalábbis szimpatikusabb és erre is elfér négy LRM.

    Aham. Mind a bal torzóba. Szóval LRM-boatot nem csinálsz belőle, mert már 3db LRM-20-at sem tudsz rárakni, max. 3x LRM-15.

    Közben úgyis rájöttem, hogy az AS7-D-HT LosTech mech, szóval hiába is szeretném.

    Ja, hogy te rögtön az Atlas II-őt akartad... :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Ry0K3N #213 üzenetére

    Oki, majd akkor úgy készülök. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Cifu #211 üzenetére

    Nekem már van vagy 10+ highlanderem. Egy ideje már nem számolok. Három kivételével mind 733P.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    De ne aggódj amiatt mert nekem 2 gépemet az első küldetésben roncsá lőtték úgyhogy kell egypár tartalék gép második küldihez.

    Hoppá... Akkor erre tényleg készülni kell. Én az alapból használt mechek kivételével mindent be szoktam dobálni a raktárba, spórolok a költségeken (nem mintha 28 milla nem lenne elég, de nah).

    Aham. Mind a bal torzóba.

    Affene... Így már nem is érdekel annyira. Maximum a vicc kedvéért majd dobok rá két AC/20at és hagy szóljon.

    Ja, hogy te rögtön az Atlas II-őt akartad... :DDD

    Még szép :) Még nem találkoztam vele, csak a táblázatban nézegettem a hard pointokat (azt sem túl alaposan, mint a KGC példája mutatja) és szimpatikus volt a rengeteg szabad tonna rajta, plusz a 6 energiafegyver hely.

  • torma1981

    veterán

    válasz Shadowguard #217 üzenetére

    Kicsit hozzá kell nyúlni max a paraneterekhez. 😀
    Én egy kicsit atszerkeztettem őket.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Shadowguard #217 üzenetére

    Utolsó küldetés, nem locustokat fog a nyakadba dobni szóóóval jah. :D

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    Kicsit hozzá kell nyúlni max a paraneterekhez.

    Majd második nekifutásra lehet belenyúlok, de még az első végigjátszásnál tartok, nem akarok módosítani semmit. Annyira nem létszükséglet.

    Utolsó küldetés, nem locustokat fog a nyakadba dobni szóóóval jah.

    Azt sejtettem, de álltam már szemben vegyes heavy-assault nyolcfős csapattal, második nekifutásra egész jól sikerült.

    Bár a tegnap esti után nem vagyok benne olyan biztos. Megcsináltam a Smithon védelmét (káromkodtam is közben nagyot, a hülye szövetségesek szétlőttek a Battlemastert, pedig 7 HP volt a lábában csak) és harmadik nekifutásra kaptam normális küldetést is-> azért amikor 4,5 koponyánál egy Cataphract a legnehezebb az elég meh...
    Kedves kis Battle küldetés, gondoltam még lefekvés előtt belenézek. Az biztos, hogy van ott egy Atlas és egy Highlander meg egy Banshee-t is láttam a szenzoron (csak a tonnát láttam) és valahol van még egy lance, mert néhány rakéta is berepült a térkép másik feléről. Odáig jó volt, hogy az Atlas borult, csak két darabot akartam hozni és a lábát faragtam... Felkelt és kaptam arcba egy AC/20at, instakill. Ez ellen a Cockpit mod sem véd :(
    Majd este megpróbálom újra, úgyis csak érdekelt megérte-e beutazni a Taurian területre. Előtte ott is jártam úgy, hogy a négycsillagos küldetésen mediumok voltak, meg pár heavy.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Shadowguard #212 üzenetére

    Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem? Én csak egy négy és fél koponyás bolygót találtam

    Brinton a neve, a Taurian területen, a Restoration határa mellett van:

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • torma1981

    veterán

    Sziasztok.

    A travel videót ki lehet valahogy iktatni? Marha zavaró és nagyon lassú így az utazás. At sem lehet esc-el lépni. Marhára unalmas.

    Találtam valamit.
    SimGameConstants

    "Travel" : {

    "DefaultSystemTravelTime" : 4,
    "DefaultFuelTime" : 3,
    "FuelStationFuelTime" : 3,

    Ezek mit jelentenek pontosan?

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz torma1981 #222 üzenetére

    Ezek szerintem a napok módosítói meddig tart az utazás.

    A videókat valahol máshol kell keresni. De eddig nem nagyon találtam neten olyat aki a jump videókat tudta volna módosítani.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    Brinton a neve

    Akkor ez az, én is oda ugrottam el párszor. Meg tegnap is itt hagytam félbe. Csak volt, amikor hiába írt a térképen 4,5 koponyát küldetésnél már csak 3-3,5 közöttit adott.

    Ezek mit jelentenek pontosan?

    Ez biztos, hogy a napok módosítója. Pont tegnap figyeltem, hogy ha többet ugrok egymás után akkor 3 napig pihen az ugróhajó. A rendszer meg általában 4 nap, de van pár rendszer, ahol több/kevesebb. Legalábbis egyszer feltűnt, hogy a Star Mapon egy helyről indulva volt egy darab rendszer, ahol kevesebb volt az utazási idő, mint a többihez.

  • velizare

    nagyúr

    válasz torma1981 #222 üzenetére

    amennyiben a változók nevei utalnak a funkciójukra:

    "DefaultSystemTravelTime" : 4,
    a rendszeren belüli űrjárós utazás (űrugrótól bolygóig) időtartama napban;

    "DefaultFuelTime" : 3,
    az űrugró ennyi nap alatt tölti fel magát az ugráshoz;

    "FuelStationFuelTime" : 3,
    amikor az űrugró nem napvitorláról, hanem töltőállomásról tölti magát, akkor ennyi idő kell a töltéshez. jó kérdés, hogy ez egyáltalán használva van-e a játékban jelenleg;

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Shadowguard #224 üzenetére

    Csak volt, amikor hiába írt a térképen 4,5 koponyát küldetésnél már csak 3-3,5 közöttit adott.

    Brinton-ba se tudok én 5 koponyásat elfogadni, mert a Mercenary repum még nincs 5-ös szintű, de 4,5 kopisakból akadt 2-3. Ha elfogy, akkor elugrok egy másik rendszerbe, majd vissza, és akkor megint van 1-2 darab.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    Meg lehet változtani az egységjelet is. Paint.net powa :))

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • duvi

    nagyúr

    Ti sem tudtok kapcsolódni a szerverhez? Ma egész nap offline volt és a mostani patch után se tud csatlakozni. Persze játszani és menteni is lehet, csak fura, hogy ilyen sokáig nincs kapcsolat.

  • Shadowguard

    senior tag

    Találtam egy másik jó rendszert magas koponyás küldetéseket tekintve: Taurus. Kicsit messzebb van (négy egymáshoz közeli csillag közül az egyik), de ha Brintonból mész át annyira nem vészes. Tegnap kíváncsiságból megnéztem, 3,5-4-4,5 kopis küldetés volt ott. A két nehezebbet meg is csináltam, az elsőből hoztam egy Banshee-t (BNC-3M változat, 8 energy hardpoint ;] ), a másodikból meg egy sima Highlandert egészben (Gauss headshot :DDD ). A harmadikra csak ránéztem, már elmúlt éjfél, de contact-ig elmentem, 2 80 tonnás valami tuti van ott is.

    Plusz második nekifutásra megcsináltam a hétfőn otthagyott küldetést is. Már tudtam mire kell számítani, szóval óvatosan hátrálva és sensor lockolva simán megszereztem az egész Atlast. 70 LRM guardban is unsteadyre teszi és a második sorozat borítja (mondjuk érdekes, 4HP-s pilóta, máskor 5 sebzésbe se halnak bele). Onnan is lett volna egy teljes HGN-733, de az Atlas ritkább. Érdekes cucc ez a Gauss, szerintem van valami rejtett módosító rajta, mert 18%-os esélynél tegnap háromszor lőttem ki a pilótát.

    Azóta már élesben is kipróbáltam az Atlast, kicsit átszabva a gyári loadoutot és valami eszméletlen brutális.. 1 AC/20+++, egy AC/10++ és négy 35 damage-es ML++ van rajta-> Precision shottal 330 damage, ha minden betalál. Gyakorlatilag assault alatt minden egy lövés, ha nincs fedezékben vagy guardban. És van rajta annyi páncél, hogy ne kelljen aggódnom amiatt, hogy közel megyek.

  • Cifu

    nagyúr

    @duvi: Én tegnap este csak ránézni tudtam a játékra, nem figyeltem, hogy online vagy offline...

    @Shadowguard: aláltam egy másik jó rendszert magas koponyás küldetéseket tekintve: Taurus. Kicsit messzebb van (négy egymáshoz közeli csillag közül az egyik), de ha Brintonból mész át annyira nem vészes. Tegnap kíváncsiságból megnéztem, 3,5-4-4,5 kopis küldetés volt ott.

    Jártam arra, de Brinton-ban 4,5 alattiakkal nem találkoztam még. :)

    A két nehezebbet meg is csináltam, az elsőből hoztam egy Banshee-t (BNC-3M változat, 8 energy hardpoint ;] )

    Talán a leghasználhatattlanabb Mech a játékban. :DDD
    Sajnos a Banshee a vanilla (nem LosTech) cuccokkal vicc és értelmetlen kategória, annyira nehéz a reaktora, hogy alig marad a páncélzat és a fegyverzet számára. Maximum közelharcra kihegyezett Mech-nek tudom elképzelni, max-ra tolt páncélzattal és Leg- meg Arm-Addonokkal.
    Minden más felszerelésnél rövid úton azt fogod találni, hogy egy Heavy Mech is tudja ugyanazt, ugyanazon fegyverekkel, ugyanannyi Heat-el, nagyjából ugyanazon páncélzattal, de ebben a játékban 10%-al nehezebb eltalálni, mint egy Assault Mech-et.

    Érdekes cucc ez a Gauss, szerintem van valami rejtett módosító rajta, mert 18%-os esélynél tegnap háromszor lőttem ki a pilótát.

    Nincs rejtett módosító, minden ott van a JSON fájlokban...
    Egyszerűen ezt dobta a gép... :P

    Azóta már élesben is kipróbáltam az Atlast, kicsit átszabva a gyári loadoutot és valami eszméletlen brutális.. 1 AC/20+++, egy AC/10++ és négy 35 damage-es ML++ van rajta-> Precision shottal 330 damage, ha minden betalál.

    Tegnap összeraktam egy 733-as Hegylakót, AC/20++ (120dmg), 4x SRM-6++ (4x 6x 12dmg = 288dmg) szumma 408 dmg, ha minden betalál... :DDD
    De nincs sok értelme 600 méteres látótávolságnál, szóval kipróbáltam, örültem, hogy egy Alpha Strike-ot tudtam vele tolni, aztán szépen visszaszereltem LRM- és PPC boat-nak. :P

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • duvi

    nagyúr

    Tegnap esti játékélmény... Sima destroy küldetés 3 kopival és heavy mechekkel (még csak a heavyknél járok). Dropship lerak egy kopár völgy bejáratánál, kétoldalt erdővel borított magas hegyek. Elindulok felderíteni, pár lépés után látok is 3 heavy ellenfelet a jobb oldali hegygerincen. Felveszem a támadó alakzatot, megy a sensor lock és kezdem LRM sortűzzel. Következő körben megjelenik a bal hegygerincen is 3 heavy, én meg ott állok letolt gatyával és nézem ahogy szép akkurátusan hátba lövik mechjeimet. Még két körig próbálkoztam kijutni ebből az eszement kutyaszorítóból, de lehetetlen volt normális pozíciót találni. Valamelyik oldal mindig hátba kapott. Load game :D Ennél jobban előkészített csapdát, készakarva se tudnék összelegózni :N

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #231 üzenetére

    Jártam arra, de Brinton-ban 4,5 alattiakkal nem találkoztam még.

    Én sem, de ha elfogy akkor ide át lehet ugrani és itt is kapásból értelmes küldetések vannak. Lehet ingázni a két rendszer között :DDD

    Talán a leghasználhatattlanabb Mech a játékban.

    Akkor megy a raktárba. Annyira nem számolgattam utána, de most nézem, hogy tényleg elég kevés a szabad hely. Alapvetően a Stalkert akartam lecserélni, mert a kinézete miatt az LRM-boat lenne, de nálam az egyik 1PP+2LL+4ML felszereléssel mindig az első sorban kóricált. Bár ha jól meggondolom akkor ez a kérdés tárgytalan az Atlasnak hála :U

    Tegnap összeraktam egy 733-as Hegylakót, AC/20++ (120dmg), 4x SRM-6++ (4x 6x 12dmg = 288dmg) szumma 408 dmg, ha minden betalál... :DDD
    De nincs sok értelme 600 méteres látótávolságnál, szóval kipróbáltam, örültem, hogy egy Alpha Strike-ot tudtam vele tolni, aztán szépen visszaszereltem LRM- és PPC boat-nak. :P

    Igen, de az SRM is olyan vagy még olyanabb, mint az LRM: szóródik mindenfelé. Nekem pont amiatt tetszik az Atlas, amit összeraktam, mert Precision shottal jó eséllyel egy helyre megy minden. Tegnap két sértetlen Jagert is így végeztem ki, de ha megpuhítom egy LRM-sorozattal akkor bármit szétszed. És utóbbi esetben a borulás is fix.
    Nekem az alap látótávolság van, így azért működik a dolog :) Nálad a tegnapi Sensor Lock-hátrál-LRM trükköt sem lehetne elsütni. Én még utána is eljátszottam egyszer, egy assasinate küldetésnél, direkt behúzódtam egy domb mögé és amíg megkerülték eregettem a rakétákat. Nem is a sebzés volt a lényeg, hanem hogy minden körben borult egyet. ;]

    duvi: Én ezért mentek mindig rögtön a küldetés indításakor egyet, mert ha nagyon nagy a gáz újra lehet tervezni az egészet. Én is keveredtem már két tűz közé, csak én nyílt terepen. Visszatöltés után éles hátraarc és először az erősítést rúgtam fenékbe. Egyrészt náluk volt Sensor Lock, másrészt 2 assault, harmadrészt meg egy domb, ami mögé utána már én tudtam elbújni.

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    @duvi: Ismerem jól azt a küldit, így utólag egyértelmű, hogy így tervezték meg, csak nálam ugye 600 méteres bázis látótávolságnál nem működik. Én szépen az indulóhelyen bevackolom magam, oszt megy az írtás. :)

    Amúgy az ilyeneknél lenne értelme a scout alkalmazásának. Kár, hogy a játék kiegyensúlyozása olyan, hogy kb. értelmetlen használni - vagy legalábbis nem sok értelme van, ahogy próbálgattam. Még 300 méteres látótávnál se...

    Shadowguard: Igen, de az SRM is olyan vagy még olyanabb, mint az LRM: szóródik mindenfelé.

    Erre is hat a Precision Shot. ;)
    Persze, szóródik, de sebzés/tömeg terén verhetettlen. És mivel a legnagyobb eséllyel a CT-t találod meg, ezért a legtöbb Mech-et élből kivégzi, vagy legalább súlyosan lebontja...

    Nálad a tegnapi Sensor Lock-hátrál-LRM trükköt sem lehetne elsütni. Én még utána is eljátszottam egyszer, egy assasinate küldetésnél, direkt behúzódtam egy domb mögé és amíg megkerülték eregettem a rakétákat.

    Csakhogy a gép is szokott játszogatni a Sensor Lock-al, nem is rosszul.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz Shadowguard #233 üzenetére

    Banshee 3M-ből csinálhatsz egy bokszolós flameres Steiner scoutot medlaserekkel :D

    Mert páncélzata na az bakker van, nem is kevés.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #234 üzenetére

    Erre is hat a Precision Shot.

    Azt gondoltam, de akkor ezek szerint pontosabb, mint az LRM. Azzal már jártam úgy, hogy ~60%-os esélynél a 35 rakéta nem tudta lebontani a 40 HP-t a torzóból, helyette a páncélt szedte le a végtagokról. Pedig közvetlen rálátásom volt az ellenfélre és nem volt evasion vagy guard rajta. Lehet valamikor kipróbálom, mondjuk a KGC-vel, ha egyszer sikerül majd összerakni egyet.

    Csakhogy a gép is szokott játszogatni a Sensor Lock-al, nem is rosszul.

    Igen, már jártam meg vele, LRM-boat kapott egy sensor lockot, hátulról meg jöttek a rakéták. Szerencsére ritkán van nála, amennyire én láttam inkább járműveknél gyakori. Meg annyiból nem okos a gép, hogy ha van látható ellenfél akkor nem kezdi el keresgélni a többieket sensor lockkal. Inkább lövi a Bulwarkos Atlast. Nem mintha panaszkodnék, tegnap a Highlanderemnek 7 HP-ja maradt a lábán... Menekültem is vele takarásba (tiszta szerencse, hogy nem robbantak be a rakéták).

    Banshee 3M-ből csinálhatsz egy bokszolós flameres Steiner scoutot medlaserekkel

    Ez nem is hangzik rosszul :D Már csak a vicc kedvéért is ki kellene próbálni. Firestartert úgyis szerettem.

    [ Szerkesztve ]

  • Amartus

    senior tag

    Azt tudni, hogy mi a bánat van ebben majd 900MB-os javításban?

    Istenem, tele van csillagokkal...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Amartus #237 üzenetére

    Release 1.0.3 Notes, 5/15/2018

    Fixed some hitches when destroying units and buildings during combat.

    Memory management improvements around 'Mech destruction.

    Fixed an issue that could cause MechWarriors to become permanently stuck in the High Spirits or Low Spirits state.

    Fixed an issue where saving the game immediately after salvaging enough parts to complete a new 'Mech could cause that new 'Mech to disappear upon reloading that save game.

    Fixed an issue that could cause allied units in Escort missions to fail to move into the extraction zone under certain circumstances.

    Fixed an issue where choosing to store a 'Mech with an active work order, then cancelling the warning popup, would cause the screen to become unresponsive.

    Fixed a few issues with starting location spawn points on procedural missions.

    Fixed hair shader to better support brighter colors in character creation, tweaked some hair and beard textures, and added some brighter color swatches.

    Added new portrait presets and customization options.

    Fixed an issue that prevented completion of the "Rock 'Em" and "Sock 'Em" achievements.

    Fixed an issue that could prevent completion of the "Complete Roster" achievement.

    Fixed an issue that trivialized completion of the "Laser Show", "Bullet Farmer", and "Raining Fire" achievements.

    [STEAM] Added a warning popup that appears if the Steam API fails to initialize on game start.

    Added text to the video settings screen to indicate that some settings will not be applied until the next game load.

    Added an option in video settings menu to show unsupported display resolutions (defaults to off).

    [macOS] Support for non-standard Steam install directories (directory paths with special characters like "=" in them.)

    Fixed artifacting issues present on a subset of "Mercenary MechWarrior" custom Backer Emblem rewards.

    Made the Backer Atlas "SBA" prefab available for the Atlas II-HT (in addition to being available for the standard Atlas AS7-D.) Made the Shadow Hawk "Umbra" prefab available for the Shadow Hawk 2H. Made "Valhalla" prefabs available for their respective chassis variants.

    [SKIRMISH] Alternate prefab 'Mechs are now considered stock, and display in the Stock 'Mechs list in Skirmish Lance Config.

    [SKIRMISH] Copying an alternate prefab 'Mech now correctly preserves the 'Mechs variant appearance.

    Our troubleshooting launcher remains on the public_beta branch. If you are having trouble running the game and have not yet opted in to the public_beta branch, please do so in order to have access to additional configuration options that may help you:

    [WINDOWS] [STEAM] [GOG] Added an optional BATTLETECH Launcher that can be used to configure the following options before launching the game: Borderless Windowed Mode, Exclusive Fullscreen Mode, Video Rendering API. We recommend using these options for troubleshooting if you are experiencing hardware or software compatibility issues. To use this launcher, run the BattleTechLauncher.exe in your installation folder. In GOG Galaxy, you can open the More menu next to the Play button and choose Other -> Configure BATTLETECH.

    Additional note for players who mod various game files...Reminder that modding is not officially supported. If you have saved a game with any mod active, that saved game will not work after an update has been applied unless you replace all modded files exactly as they were when the save game file was created. Saved games require the exact same data state in order to function properly.

  • Cifu

    nagyúr

    Azért azt nem mondhatjuk, hogy nem él a topic. :)
    Egy kérdésre rögtön hárman másoltuk be ugyanazt... :DDD

    @Duvi: akkor töröltem a tiédet is.

    @Többiek: plz többen ne másolják be a release note-ot. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #242 üzenetére

    Főleg bugfixeket tartalmaz, néhány küldetésben jelentkező bugot is ideértve, javítottak a memóriakezelésen, a karakteralkotásnál új lehetőségek vannak, a felbontás beállításánál most már be lehet kapcsolni, hogy a kijelző által elvben nem támogatott felbontásokat is be lehessen állítani. Nagyjából ennyi a lényeg.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Shadowguard

    senior tag

    Nah, tegnap meglett a King Crab (rögtön kettő), tényleg elég vacak szegény :( Egyelőre elraktam mind a kettőt a raktárba, majd valamikor kipróbálom a 4SRM6+1AC/20 kombót. Esetleg összerakom ugyanazt belőle, mint az Atlasból. Ha jól értelmezem a táblázatot ugyanannyi hellyel gazdálkodhatok és egyeznek a tonna-adatok.
    Abból úgysem akar másikat adni és talán még jobb is a KGC, mert AS7-D-de nem lehet Gyrot tenni.

    Vagyis tegnap a záróküldetésnél még meglestem az ellenfelet, ott volt egy, de 50%-os páncélnál kizárt, hogy el tudjam hozni a három darabot belőle. De legalább a küldetés érdekes lesz, teljesen egy kupacba dobta az ellenfeleket, 5 assault+3 heavy egy völgyben. Csak feles páncéllal ez sem sokat számít, a bejárat mellé beállok az Atlassal és aki bejön azt lelövöm. Már játszottam ehhez hasonlót, kiálltam a domb tetejére és vártam, hogy jöjjön az ellenfél: jött, meghalt. Atlas magában ötöt lőtt ki és alig kopott meg a páncél. A pilótafülkétől eltekintve, végén komolyan aggódtam a pilótáért. 3 HP-ja maradt a fülkének és begyűjtöttem egy sebesülést is, pedig bent van a Cockpit Mod++ (minden pilótának, azóta ez volt az első, hogy sérültem)...

    Egyébként érdekesek ezek a mechek. Tegnap örültem, hogy végre van Battlemasterem, ki lehet kukázni a lézeres-PPCs Stalkert, de marad. Megint ott vagyok, mint a Banshee-val. Papíron megvan a szabad slot, elvileg rá tudom pakolni, amit szeretnék, de kevesebb a szabad tonna. Pedig ha ugyanazt ki tudtam volna hozni (ha már a tonna egyezik) akkor cserélem, mert LRM-boatnak jó a Stalker, de az első sorban nekem vicces.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Shadowguard #244 üzenetére

    Tegnap örültem, hogy végre van Battlemasterem, ki lehet kukázni a lézeres-PPCs Stalkert, de marad. Megint ott vagyok, mint a Banshee-val. Papíron megvan a szabad slot, elvileg rá tudom pakolni, amit szeretnék, de kevesebb a szabad tonna.

    A Battlemaster rákfenéje ugyan az, mint a Banshee-nak. Gyorsabb, mint a többi Assault (4-et lépnek 3 helyett), csak ennek az az ára, hogy rohadt nehéz lesz a reaktoruk, ami kevés szabadon gazdálkodható tonnát jelent. Emiatt viszont kb. értelmezhetettlenek, ha csak nem olyan feladatot szabsz rájuk, amelynél előnyt jelent a relatív gyorsaságuk, ami ugye azt jelentené, hogy közép- és rövidtávú fegyvereket raksz rájuk, esetleg dedikáltan a közelharcra mész. Ha PPC, LRM, Large Laser, AC/10 v. AC/5 felszerelést raksz rájuk, szembesülsz azzal, hogy egy Heavy Mech ugyanezt tudja. Azt pedig 10%-al nehezebb eltalálni. Akkor mi értelme is van ezeknek a Mech-eknek? Nos, ha hagyományos Assault Mech-ként kezeled őket, semmi....

    Én továbbra sem értem, hogy miért erőlteted a Stalkert, a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió. A 732B-ből ugye csak egy jön szembe, de abból, ha akarsz, csinálhatsz 2x AC/10-es, esetleg 2x AC/20-as gépágyús Mech-et, utóbbi közelharci szeletelő (de erre a King Crab is jó), előbbi meg egy jó PPC-boat alternatíva a Desert / Lunar / Martian pályákra. A 733 a legjobb LRM-boat, rakhatsz rá 4x LRM-15-öt és TTS-t, vagy 2x LRM-20 és 2x LRM-15 kombót is, a maradék tonnából a páncélzat és lőszermennyiség között egyensúlyozhatsz. Vagy az egyikből csinálhatsz Gauss Rifle + 2x LRM-20 tűztámogat Mech-et (és a 732B-t felszabadítod a 2x AC/10-es felállásra). Végül a 733P ideális PPC vagy Large Laser boat-nak. 3x PPC vagy 4x Large Laser felállással, csak ezek Desert / Lunar / Martian pályára nem valóak.

    Imádom az Awesome-okat, de épp most szereltem le kettőt, egy 8Q-t meghagytam Dual Heat Sink-ekkel 3x PPC felállásban, meg egy 8T-t 2x LRM-20 + TTS felállással, de ha őszinte akarok lenni, ez kettő is pusztán amiatt maradt aktív, mert amúgy nagyon tetszik a kinézetük. De gyakorlatilag semmi értelmük a Hegylakók mellett.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    Végül pedig... Tegnap végignyomtam már az utolsó két főszál küldit... és vegyesek az érzéseim.

    Tudom, hogy a játék sokat csúszott, de simán belefért volna, hogy még két hónapot rászánjanak, és befejezzék rendesen, megcsinálják azokat az optimalizációkat, amiket most építenek be utólag. A Steam kritikák jó része egy rendes tesztfázissal és bughunt-al elkerülhető lett volna. Szerintem a HBS is jobban jött volna belőle ki.

    A másik gondom igazából az elejétől kezdve megvan, az pedig az átvezető animációk esete. Megértem, hogy ez nem egy AAA játék, de a Mechwarrior és Mechcommander széria CGI és/vagy élőszereplős animációi olyan magasra tették a mércét, hogy nagyon. Márpedig a Battletech nagyon messziről néz fel rájuk. Elhiszem, hogy ez a HBS stílusa, és ezt akarták továbbvinni, de a kevesebb lehet több lett volna. Az átvezető animációkban fájdalmasan sok a repetitív rész, ami mutatja, hogy valójában erre se költöttek annyit, amennyi "mesélnivaló" lenne a játékban. Ez pedig max. akkor lenne megbocsátható, ha amúgy tök jól néznének ki a rajzolt részek. De nem néznek ki jól sem, nem hogy tök jól. Akkor már egy, a játékengine-t használó megoldás lehet értelmesebb lett volna.

    Ahol még számomra fájdalmas a pont, az a zene. A Mechwarrior és Mechcommander széria általában jó zenékkel rendelkezett. Na itt a zene az első pár órában még hangulatos, de később egyre unalmasabb, és hiányzik igazából az egyéni stílus belőle, ami a Mechwarrior 2 vagy a Mechcommander 2 zenéinél olyan meghatározó élményt nyújtottak.

    Végül pedig a játékmenet rész az, ahol néha kilóg a lóláb. Kilóg, mert például a küldetések elég hamar elkezdenek ismétlődni. Elvan vele az ember, de a végén már pontosan tudja, mikor merre forduljon, merről jön a veszély, ez pedig nem kicsit rombolja a játékélményt. A változatosság kimerül abban, hogy milyen Mech-ek és járművek jönnek. Ami kevés az üdvösséghez, ha sokat akar játszani az ember. Az átlag felhasználó ettől még ellesz vele, mert ha 40-50 óra alatt végigtolja a játékot, nem fogja ezt a problémát annyira érezni.

    Kilóg a lóláb az AI-nál is. Fájdalmas, ahogy az utolsó küldetésben is úgy néz ki, hogy először lő az ellenség, majd utána közelebb jön. Ami azért vicces, mert közelebbről több fegyver / jobb találati esélyt kaphat.

    Kilóg a lóláb az eseményeknél (Events) is. Gyakorlatilag lehet kb. 10 féle esemény, és amikor már sokadszorra találjuk meg az elveszett hamburgerhús készletet, azért vakartam a fejem. Ezt csak pár egyedi esemény próbálja kiköszörülni (pl. az, amelyik az uszoda modul kijavítása után érkezik), ami nem rossz, de akkor lehetne több ilyen.

    Összeségében mégse húzom le a játékot, a fő történetszál végül is egy-két döccenőtől eltekintve kellemes, kidolgozott, élvezetes. A mikromenedzsment élvezetes egy jó ideig, de ha teljesen helyreállítjuk az Argo-t, és már az Assault Mech-eket is dobáljuk ki a raktárból, elvész a varázs. Kellemes kis játék, de amíg a Mechcommander 2-őt legalább 10-12 alkalommal végigjátszottam már előről, és ha végeztem vele, volt, hogy újból elindítottam előről... nos, most így nem érzem ezt az érzést. Azzal próbálom magamat nyugtatgatni, hogy ez egy Budget játék, ez is szép, de...

    Osztályozás alapján nálam 6 vagy 7 pontot érdemel a 10-ből. De nem többet...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #245 üzenetére

    Én továbbra sem értem, hogy miért erőlteted a Stalkert, a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió.

    Jól végiggondolva én sem. Az igazság az, hogy az első assault volt, amit sikerült összeszednem (rögtön kettőt is) és a játék nagy részében volt egy tisztán energiafegyverekre építő mechem, amivel közel tudtam menni és/vagy kivégezni a földre került ellenfelet. Nem sebez annyit, mint egy SRM-re vagy AC-ra épített, de nem is kell aggódnom amiatt, hogy felrobban a lőszer. Plusz direkt a +10 damage-es fegyvereket pakoltam fel, összesen 300at sebzett az alpha strike (4ML, 2LL és egy PPC) a végén.

    De végső soron az Atlas/King Crab(?) is megfelel erre a célra és hőt is kevesebbet termel. Még ha ez azzal is jár, hogy csökken a lőtávolság. A lábat szerencsére ritkán bántják, ott jó helyen van a lőszer hozzá.

    Bár a lőszerrobbanás dolgot nem igazán sikerült megértenem. Volt, hogy pár HP-val a lábban menekültem biztos távolságba a Highlanderrel és nem robabnt be az LRM, máskor meg éppcsak megkarcolták a struktúrát és már robbant is. Ugyanez az ellenfélnél is, van, hogy pár HP marad a struktúrában és nem robban be, máskor meg szinte instant "ammo explosion", ahogy elfogy a páncél.

    Az biztos, hogy ha egyszer újrakezdem pár dolgot máshogy fogok csinálni. Van egy-két dolog, amit így tapasztaltabban másképp csinálnék. Például nagyon érzem a Master Tactician skill hiányát, elkezdtem felhúzni egy pilótát direkt emiatt, mert így most kell egy heavy a csapatba (ON1-K) a kezdeményezés miatt. És még az elején elkezdek felhúzni több pilótát is.

  • velizare

    nagyúr

    válasz Cifu #245 üzenetére

    a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió

    this.
    elég korán megkapod, és ráfér 60-65 tonna variánstól függően, aminél többet csak az AS7-D-HT-re lehet rakni.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • duvi

    nagyúr

    válasz Cifu #246 üzenetére

    Teljesen jogosak a kritikáid, de ennek ellenére én kicsit többet adnék neki. Most kereken 50 órám van benne és messze nem értem a végére. Szerintem a BT fő erőssége a mikromenedzsment és a taktika. Ez a kettő kárpótol a felsorolt hiányosságokért és minden percét imádom a játéknak :K Szerintem egy kezdő játékos - aki nincs otthon a BT világában - nem nagyon fogja 50 óra alatt kipörgetni :N Maximum akkor ha speedrunt csinál, de ez is erősen kérdőjeles, mert ez nem olyan típusú játék, ahol érdemes és lehet is rohanni. Nálam eddig erős 8 pontot ér a Battletech és nagyon várom a kiegészítőket! :)

  • Cifu

    nagyúr

    Shadowguard: Bár a lőszerrobbanás dolgot nem igazán sikerült megértenem.

    Erről szól a critical damage. Amikor struktúrát sebzel, van rá X esély, hogy véletlenszerűen valamelyik ott lévő cuccot megrongálod (a plusz crites fegyvereknél ugye nagyobb az esély). Ha lőszert robbantasz be, az ciki....

    Például nagyon érzem a Master Tactician skill hiányát,

    Szigorúan saját vélemény, de sacc per kábé értelmetlen, ha csak nem valami felderítős felosztásban játszol, ahol egy emberkéd spot-ol a többinek. Nekem 2 Bulwark / Sensor Lock / Master tactican emberkém van, de én több értelmét látom a Bulwark / Multi-target / Breaching Shot felosztásnak.

    duvi: Szerintem a BT fő erőssége a mikromenedzsment és a taktika.

    Ebben teljesen egyetértek, de a mikromenedzsment kb. addig tart, amíg max.-ra nem fejleszted az Argo-t és nem lesz 4 jól felszerelt Assault Mech-ed és legalább 4 jó pilótád. Onnantól viszont ezt a részt nem tudod annyira élvezni...

    A taktikai rész... nos, ez vita tárgya. Most nekiálltam a látótávolságokkal szórakozni, mert a 600m nagyon PPC / LRM-orientálttá teszi a játékot (emiatt mondjuk nincs lelkiismeret-furdalásom, mert az ellenségnél is így van, és nagyon-nagyon sok Mech-en és járművön van LRM és/vagy PPC, sőt, szvsz az ellenség JagerMech-jei így brilliroznak igazán, így értelmük is akad...).

    Ezzel együtt a taktikai részt az AI erősen megkönnyíti...

    Szerintem egy kezdő játékos - aki nincs otthon a BT világában - nem nagyon fogja 50 óra alatt kipörgetni

    A saját véleményem, hogy ha nem tökölök annyit, hogy teljesen helyreállítsam az Argo-t, és felszereljem magam Mech-ekkel és Mechwarriorokkal, akkor akár 50 óra alatt is meglett volna a végigjátszás.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák