Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz FeRRaR1 #4786 üzenetére

    Az igaz, hogy nem nagyon szokás tekerni az órát, de szerintem egyáltalán nem jobb a helyzet mint otthon, sőt. Abszolút hiányzik a többségből mindenféle alapismeret az autózásról (a kiemelt hibák éppen ezért nagy része olyan probléma, ami teljesen nyilvánvaló, mivel gőzük sincs mit kéne egyáltalán normálisan karbantartani, csak kicseréltetik ami elromlik. Plusz a lízinges berendezkedés miatt az első tulaj magasról tesz az autóra és ehhez jön a szervizek általános "minősége". Mert ugye nem az a kérdés, hogy innentől fogva hol lesz szervizelve, hanem, hogy eddig hol volt és annak nem túl nagy a valószínűsége, hogy hozzáértő magyar szerelőhöz hordta angol barátunk. Persze ki lehet fogni itt is szuper vételeket, amikor én vásároltam, akkor végül 400 km-t kellett utazzak egy normális példányért, de tény, hogy találtam, de nagyon nem volt egyszerű. Pedig én prémium kategóriában nézelődtem, de megdöbbentő volt, hogy 3-4 éves autók milyen állapotban voltak, egyértelműen az igénytelenségből fakadóan... A magyar autómat, egy 12 éves Honda Accordot rendszeresen megcsodálták a kollégák, erősen hitetlenkedve a korát illetően, nem is értettem először, aztán szintén ismerősnek keresve megnéztünk vagy 20 hasonló korú itteni Accordot és megértettem miért esett le az álluk a munkatársaknak. Na de nem akarlak meggyőzni, egyszerűen a személyes tapasztalat az, hogy egyáltalán nem jobb itt a helyzet, sőt.

    (#4787) tkazmer: nyilván ha opció lenne az újabb modellt venni, akkor nem is nézelődne a korábbiak között. :U

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák