Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #4694 üzenetére

    Hasonló mint a Porsche tiptronic, hagyományos bolygóműves váltó továbbfejlesztése, ami már kézzel is kapcsolható, vagy a kormány mögötti fülekkel. Mondhatjuk rá hogy hidrodinamikus.

    De miért dízelle? :DDD T5 vagy sima sor 5 szívó.
    A 2.0 D az ford, de a D5, T5, és a 2.4i az vegytiszta Volvo

    Szerk:

    Egyébként most, hogy vezettem a sor 5 szívót, ez a sorrend alakult ki bennem:

    2.4D < 2.4i = 164 D5 < 185 D5 < 200 D5 < T5
    Motor erő és karakterisztika.

    A 185 D5 egy leheletnyivel jobb mint a szívó 2.4, viszont a főként városi használat miatt lett nekem 2.4. A 200 D5 sokkal jobb mint a 185, mert két turbós és ezáltal turbó lyuk mentesebb, sokkal élénkebb, tüzesebb alacsony fordulaton, igaz a tüzességgel a 185-ös rendelkezik bőségesen.

    De a T5 leveri mindet :DDD
    15 éves a gép, de 260 felett a vége ;]
    D5 185 vége 225

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák