Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #4692 üzenetére

    A geartronic egy kuplungos, mikroprocesszor vezérelt, főként két literes és afeletti motorokhoz használták. Kicsit lassabb működés, és egy pillanatra megszakadó erőátvitel jellemzi, amit kis rántásnak érezhetünk, ha padlózzuk /elméletileg/

    A Powershift a dupla kuplungos verzió, gyorsabb működés, váltásnál az erőátvitel nem szűnik meg, mivel a következő fokozat már be van készítve. Vaj sima, azonnali váltások, csak annyit látsz hogy változott a fordulatszám. Elméleti síkon kisebb igénybevételt bírnak, kisebb teljesítményű motorokhoz társítják.

    Egyikkel sem lősz bakot, a lényeg hogy kapjanak egy olaj cserét legalább egyszer az életben, és vásárláskor tökéletesen működjenek. Nagy gyorsításnál, visszaváltásnál, elindulásnál stb...

    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák