Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9250 üzenetére
Az a pötty kopás nem olyan, mintha echt hasított bőrből lenne az ülés.
Kéne nekem egy kis felvolágosítás. Az autóiparban, amelyik ülésre azt mondják, hogy bőr, az kivétel nélkül valódi marha/sertés/bálnapénisz bőrből kell, hogy legyen? Vagy árnyaltabb ennél a kép és pl. textilbőrre (kvázi műbőr) is rámondhatják, hogy bőr? (Az alcantarával tisztában vagyok, azt most nem kell idekeverni )
Volvo-k esetében milyen anyagról beszélünk bőr, illetve félbőr belső esetén?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9251 üzenetére
Ez típus és felszereltség függő.
[link] 2014-es fejtegetésem ugyan itt.
Lehet leggázabb vékony zúzalék, de lehet nagyon minőségi vastag is. Hozzá teszem a legújabbakban nem láttam még azt a minőséget amit a V70 vagy XC90 executive ülése tudott, igazi vastag újszerű bőr, 10-15 évesen is.
12 éves 200.000+ km után. Egyedül a fehér díszcsík színeződött és kopott egy picit a vezető ülésnél. Ez a nagybetűs BŐR MINŐSÉG. Ehhez közeli volt a V70, mögötte az S80 V8. Ez mind nagyon jó, a régebbi D5 S80 MK2 messze nem volt ennyire minőségi, meg a V50 sem.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
Na bummm. Csomagtartó kábelköteg csere... már másodszor a 10 év alatt. Lehet hogy típushiba lenne?
-
Atomgeszi
veterán
HAHU-t néztem egyelőre, igaz nem égető szükséglet a váltás.. Főleg,hogy most kap 2 év műszakit a V40, meg minden rendbe lesz téve rajta, amit úgy mondanak, hogy cserés.
Semmiképp sem akarok visszalépést, szóval minimum olyat keresnék, amiben minden van. Ülésfűtés, digitklíma, a sok 3 betűs, ködlámpa, normális belsővel. Nehéz. Ja meg nekem a kék vagy a fehér, vagy fekete, esetleg a sötétszürke tetszik. A grafitszürke XC90-ből sem V70-ből nem tetszik.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9249 üzenetére
Néztem még az XC90 -et is, de az ugye egy fokkal magasabb árkategória, mint a V70. Már eleve, ha csak a gumit nézzük, és hogy napi 2x50 km pályát.
Szedán kiesik a pakolhatóság miatt. Csak a V70 vagy X90.
Akkor ott van még, hogy a 6-os automata váltó már csak az újabbakban van, ami megint magasabb ár és mellé kapok DPF-et is, viszont legalább nem múltszázadi a műszerfal és középkonzol.
Ha meg ne adj isten megszűnik a napi inga, akkor még a DPF miatt kell aggódni. Akkor meg már jobb lenne egy sima T5-ös.
Vagy T6 gázzal.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #9257 üzenetére
Igen, ha valami akkor a pakolhatóság az ami hiányzik a napi autóból, miután az XC90-et az S80 váltotta.
Az akkori Volvók nem annyira DPF kényesek, néha csinálsz egy komolyabb országutat vagy pályát és kész. Túlbonyolítod. Mi lesz ha így lesz vagy úgy lesz... Felesleges. Vedd meg ami most megfelel, tetszik, kiszolgál. Majd ha bekövetkezik a "ha"- akkor rá érsz gondolkozni a továbbiakon.
-
BigBlackDog
veterán
Ablaktörlő téma; decemberben cseréltem az előző tulaj által rárakott, gyári Volvo lapátokat Bosch Aerotwinre. Sok embertől jókat hallottam ezzel kapcsolatban, illetve a fórumban sem panaszkodtak. Viszont én sikeresen bszoptam vele, kb. feltétel után rögtön elkezdett mindkét lapát visszafelé törlés közben ugrálni. Felfelé törlésnél nem volt gond, de ugye ahogy haladt lefelé kb. összecseszte folyamatosan a szélvédőt, emelett még hangos is volt.
Ma beszereztem a gyári ablaktörlő lapátokat, ezekkel tökéletes. Összehasonlítottam a kettőt, a gyári könnyebb és vékonyabb is, illetve stabilabb a felfogatása. Mivel Volvóka már 2007-es, így nem a kampós végű albaktörlő kar van rajta, hanem az újabb, "kengyeles" megoldás (ezen a képen az alsó megoldás). Megnéztem a Boscht és a gyárit is. A Boschnál érezhetően volt egy kis kotyogása a lapát csatlakozásának oldalirányba, a gyárinál semmi. A Bosch full műanyag, a gyárinál pedig a felfogatáson lévő tengely (ami minimális forgást enged a lapátnak) fémből van és eléggé passzentos az egész csatlakozás. Valószínűleg emiatt volt, hogy visszafelé mozgásnál gyakorlatilag táncolt a két vége a Boschnak.
Tanulság; a Volvo fenntartása drága és tessék ne kérdezni a gyári lapátok árát!
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #9259 üzenetére
Én egy ritka faj vagyok, nálam 3 lapát is működött tökéletesen. A gyári Volvo, a Bosch areotwin, illetve egyszer rendeltem ebayről egy kb ezeöccá' forintos kínait még a V70-hez 4+ éve, és bár az első szett túl homorú volt, középen egy 2-3 centis csíkban nem feküdt fel az ablakra a hosszabbik, jeleztem, cserélték, és az tökéletes volt, azzal adtam el a kocsit
Pont ma törölt foltosra az S80, majd megnézem és ha cserélni kell vállalkozó kedvű leszek, vissza keresem azt az ebay eladót és bepróbálom megint
Az a vicc hogy én sem tudom a gyári lapát árát, de ha kell szerintem ingyen adnák, jóba vagyok a management-el Amennyiben nem akkor meg az 50%-os kedvezményemmel De akkor is kipróbálom a kínait...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap megint pöszmögtem kicsit Volvókával. Nem nagy dolog, de leírom, hátha valaki belefut hasonló problémába.
Ugye a hátsó naprolónak van két karma, ami beakad a tetőkárpitban lévő résbe. Nálam az egyik ilyen karom meg van sajnos törve. Elején még nem tűnt fel, viszont ahogy elérkezett a melegebb idő és kezdett a gumis anyag fepuhulni, úgy elkezdett mindig kicsúszni a réből az egyik oldalt, mivel nem volt már tartása (nagy melegben elég volt 20-30 perc is).
A fenti képek közül az elsőn van a megtört karom, az alsón pedig a másik, még eredeti formájú. Látható, hogy a törött hajlása sokkal kisebb.
Na most kitaláltam, hogy kicsit segítek a dolgon és gyártok valami teherviselő kampót. Hilti szalagból hajlítottam le a megfelelő formát (legalább 20-30 alkalommal próbáltam rá, hogy pontosan illeszkedjen), aztán zsugorcsővel "bevonatoltam".
Eredetileg a túloldalon is akartam egy ilyen kiegészítő, teherviselő kampót, de a legyártás után szembesültem vele, hogy ott nem fér el, mivel ott még az eredeti kampó nem tört el, így nem akkora a játéka. Emiatt csak az egyik oldalra került fel.
Alapvetően beakad a naproló rúdjába is, de kicsit segítettem és bandázsszalaggal hozzárögzítettem az eredeti kampóhoz. A szimmetria miatt a túloldalra is jutott egy bandázsszalagos tekerés.
Szerintem optikailag is elfogadható az eredmény, bár tény, hogy alaposan megnézve látszik, hogy csak utólagos megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9258 üzenetére
Tegnap kipróbáltam egy 2005-ös V70 D5 5sebautomata-t.
A V40-hez képest belülről teljesen más, nagy, van tér. Sima bőrülések voltak, repedezett, de kényelmes, nem volt kiszakadva. A futómű azért sokkal jobb, bár még így is eléggé himbálós, nem gondoltam volna, hogy ennyire.
Viszont amit észrevettem, hirtelem szlalomnál, a vezetőülés illetve az anyósülés nyikorgott ropogott. Normál tempónál nem, de erős szlalomnál ropog. Elég zavaró. Ez valami gyári hiba?
Ja és baromi nagynak tűnt így a V40 után, fordulóköre is hatalmas, automata baszott jó, D5 teszi a dolgát, fékek prímák. Alapjába véve tetszik nagyon.
De ez a tulaj is már rálocsolt fél misit a váltóra... szokásos előző tulaj nemtörődömsége..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Peti78
őstag
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #9262 üzenetére
Ez sajnos ilyen, ha az 5 sebességesen nem cserélnek olajat 60 ezrenként, akkor lehet félre tenni az 500 ezret. Kényelem és tér az nagyon jó, az enyémben némák voltak az ülések szerencsére, bár a V50 erős kanyarokban azt szimulálta mint ha minimálisan laza lenne a tartó csavar, húzni sem tudtam rajta annyira bikák voltak. Nem tudtam rájönni mi volt az oka, viszont ez nagyon ritkán jelentkezett, ha egyedül voltam és állat módjára nyomtam.
Himbálós érzés sem volt meg, lehet hogy a stab pálcák, szilentek már cserések voltak, az sokat ront, vagy ráfért volna egy futómű beállítás... kitudja. Az enyém nagyon stabil volt, bár lehet hogy a T5 hangolása is más.
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #9263 üzenetére
Érdekes, hogy nálam a tesztvezetés alatt hallotta meg először a 10 év alatt Jó, kicsit teszteltük, amit szól... Nagyon baba gép. Még mindig tetszik. Csak jó lenne kifogni egy 6-os automatát...
mobile.de-n tényleg nem lehet aszerint keresni, hogy 5-ös vagy 6-os automata váltóval van az autó?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9265 üzenetére
Olasz import volt az övéké.. Mondta is, hogy szerinte tuti eleve pörgették az órát, de, hogy motorikusan rendben van. Váltóra azóta odafigyelnek.
A futómű meg lehet csak így elsőre volt furcsa, vagy az enyém túl jó állapotú, hogy nagyon nagy ugrást vártam. Mindenesetre a kátyúkat és úthibákat szebben vette, ez tény.
A vajbőr belső meg pluszban egy szép összhatást keltett, nem komor sötét, hanem még jobban tágasabbnak hat.
[link] Ez évjárat szerint még lehetne is 6-os automata, de sajnos semmi más utalás nincs erre..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
ffodi
veterán
válasz Atomgeszi #9262 üzenetére
Ha az ülés (hangosan) kattog, különösen akkor, amikor beveszel egy combosabb kanyart és ezért ráfeszülsz, akkor csak annyi a teendő, hogy az ülés "forgáspontjait" bezsírozod (javaslom az aeroszolos szórózsírt).
Volvo jelenség, szervizben is ismerik, ők is ugyan ezt csinálják vele, anno rákérdeztem....miután túrva a külföldi fórumokat ráleltem a megoldásra és megcsináltam magamnak.
BigBlackDog:
Nem mondta, hogy 185 lovas D5-ről van szó. 2005-ös lévén lehet még a 163 lovas régebbi D5 is.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #9270 üzenetére
Nem értetted félre, amit próbált arra írta hogy 5 sebességes, te meg a hirdetésre reagáltál, ami valószínűleg 6-os, én sem hallottam még 185 lovas és 5-ös váltó kombinációról.
-
Atomgeszi
veterán
Köszi, átadtam a tulajnak, kíváncsi leszek mit mond erre.
BigBlackDog:
Nem, jól mondtad. Tényleg arra a konkrét típusra voltam kíváncsi, hogy az vajon mi lehet. Csak nem értem, hogy Németország legnagyobb keresője, és nem lehet beállítani, hogy 5-ös vagy 6-os automata?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #9270 üzenetére
Nem, jól érted, én nem a hirdetésre reagáltam.
Egyébként a 185 lovas D5 automata esetén csak 6 sebességes (AWTF-80 SC) verzióban létezik.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9273 üzenetére
Igen, ez a halálom..Ha valaki el akar adni valamit, miért nem lehet kulturált ember módjára kitölteni rendesen az adatlapot?
A mostaninál se volt bejelölve, hogy ülésfűtés, csak a képeken láttam meg a gombot, hoppá mondom nyert ügy.Csak így 10x továbbtart bármire is keresni. Kár, hogy nincs nagy kínálat. Ami mondjuk tetszene, van benne minden, annak a színe nem tetszik. Amelyik kívülről szép, belül van elhanyagolva. Másik fullos bőr ülés, de nincs ülésfűtés, kösz, télen meg odafagyok.. Nehéz.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Atomgeszi #9275 üzenetére
Ugyanebben a cipőben járok, csak benzinest keresve
Én már úgy csinálom, hogy csak az S60-at, a benzint, meg a 160+ lóerőt jelölöm be (a 140 lovas alapmotort nem szeretném). Eredményből így sincs olyan sok, hogy ne venném észre, ha egyik napról a másikra újat tennének fel (meg hát írja is a kép felső sarkán, hogy Neu!). Szóval már lemondtam arról, hogy kiválasztom alapos részletességgel mire vágyom és egy kattintás múlva meg is van a tökéletes példány
Sajnos az extralistát tök felesleges jelölgetni a keresésnél. Volt olyan kocsi, aminek az első hirdetési képén telibe látszott a napfénytető, de a listában nem jelölték. Volt olyan is, ahol 120 ezer kilométer futást írtak, de a Scheckheft "elveszett" és a belső képek szerint vagy 2-3 kilométerenként ki-be szállt a sofőr, vagy 500 ezret futott a kocsi A kedvencem meg mikor nagybetűkkel írja, hogy GEPFLEGT (jól karbantartott, jó állapotú), de a gyári rádió helyére valami kínai fost gányoltak be, a hátsó ülésekre meg a csomagtartó felől fel van b***va egy bazinagy mélynyomó úgy, hogy az ülést nem lehet már lehajtani a kábelezés miatt
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Johnny_vT #9276 üzenetére
km-t végképp nem nézek, hisz elég ránézni a gombokra, meg az ülésre. Bár tény, hogy Volvonál nagyon nehéz megállapítani a kort, mert nagyon durván tud öregedni.. Talán a 2007 utániak már jobban tartják magukat, mind ülés, mind gombsor, mind minden belső dolog..
Mondjuk az tény, hogy a gyári rádiót én is kiszedném. A mostaniban is egy sima 1DIN-es fejegység van, alatta meg egy TFT a tolatókamerának. A V70-be valami komplettet néznék, ami fejegység + monitor is egyben. Az nem számít, hogy ettől nem lesz gyári.. Zenét hallgatni szeretek.
Amit próbáltam V70 ott meg FM transmitterrel hallgatta a zenét a tulaj.. Hát nem dobtam el magam sajnos így a minőségtől, úgyhogy ez mindenképp repül majd..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Johnny_vT
senior tag
Ezzel szemezgetek már egy kis ideje.
T5, facelift, elég kevés kilométer és ahhoz képest nagyon jó ár. A leírás alapján korábban beletolatott egy betonpóznába, ami betörte a hátsó lámpát és sérült a csomagtartó is. Ezeket javította, aztán kevéssel utána valahogy durván összekarcolta a frissen fényezett csomagtartót. Meg valahova elvesztette a szervizkönyvet, de állítja, hogy az előző tulajjal össze tud kötni, hogy az előéletét lekérdezzem.
Egyrészről elég necces a sztori, másrészről meg németesen őszinte és részletesen taglalt. Nem tudom melyik az igaz Mit gondoltok róla?
Az ország másik felén van, így min. 200 euró lenne csak az utazási költség, ha odamennék. Szórakozásból ennyit nem adok ki, ahhoz komoly elhatározás kell. Most csak a kocsi állapotáról kérdezem a véleményeteket- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
david199801
tag
Valaki használ s60-hoz CFE-t? Mennyire érdemes megvenni? Az eredeti szoftverbe nem nyúl bele ugye? Magyarországon lehet-e kapni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz david199801 #9279 üzenetére
Eddig még nem találkoztam vele, de kíváncsi lennék én is a tapasztalatokra.
-
Johnny_vT
senior tag
Újabb nap, újabb bővítés a keresési feltételeken.
Most az érdekelne, hogy a 2006-tól gyártott (még nem kínai) S80 fenntartása a motort kivéve mennyivel költségesebb egy hasonló korú S60-nál?
Illetve ebben már a motorkínálat is eléggé elburjánzott. Megvan a szeretett és megbízható soröt, de bejöttek a sorhatosok is (nomeg a V8, amiből 9000 euró környékén többet is kínálnak épp ). A sorhat mennyire jó konstrukció? Illetve melyik a kellemesebb karakter a kasznihoz, az i5 vagy az i6? (A V8-at már végképp nem indokolná a felhasználási mód, 200 lóerő fölé is csak azért megyek, mert így hozta a kínálat )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
haxxika
senior tag
válasz Johnny_vT #9281 üzenetére
Nekünk van egy D5-ös 2009 végi, tudom nem releváns teljesen, mert nem benzines. Turbó adta meg magát egyszer, klímának is voltak gondjai, összkerékhajtást is rendbe kellett rakni. Azonos arányban többet kellett nekünk ráfordítani, mint a 2002-es S60-ra. Lehet csak mi fogtunk ki egy rosszabb példányt, lehet másoknál semmi nem jön elő. Folyamatosan megy szervizbe 10-15 ezrenként olajcserére, minden törődést megkap, minden szükséges cserélve van.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
válasz david199801 #9279 üzenetére
Egyébként egész impozáns a funkcióhalmaz, egyedül csak egy dolgot hiányoltam; lámpamosó ne azonnal induljon be ablakmosásra, csak ha pl. 2 másodpercig folyamatosan spriccelek. És a telepítés sem túlzottan körülményes. Ha hozza a leírtakat, akkor hasznos kütyü lehet, bár élni bőven tud egy átlagember nélküle is.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz haxxika #9282 üzenetére
Ennek is akkora a fordulóköre, mint a Hold? Illetve a belső tér már jobban bírja a kopást, mint a korábbi S60-nál? Egyébként azt cseréltétek erre, vagy még szintén megvan? Érdekelne, hogy belső tér kényelmét, illetve (ritka) városi használatot tekintve mekkora a különbség a kettő között.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
FeRRaR1
őstag
válasz david199801 #9279 üzenetére
Még az XC90 mellé néztem hogy ne gombra ha nem nyitásra zárásra csukja a tükröt mint az S80, de aztán egy két funkciót ez nélkül is be lehet programozni, meg nem is olcsó úgy hogy letettem róla végül.
BigBlackDog
XC-n nem volt ilyen gond, mert mikor vettem már sz@r volt a lámpa mosó pumpa, tudtam de direkt nem cseréltettem. Az S80-ban meg idegesített egy ideje ezért múlt hónapban ki szedtem a biztosítékot, hogy csak az ablakot mossa, ne locsolja el hót feleslegesen nagy részét a lámpára, meg néha a fél kocsira. Életemben nem láttam olyan szituációt ahol ennek a fajta lámpamosásnak lett volna értelme.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz Johnny_vT #9284 üzenetére
Mindkettő megvan, az S60 megvan már 15 éve, az S80 idén van 5 éve nálunk, ismerőstől vettük meg, olasz import, de szlovákiában lett először forgalomba helyezve.
A bőrüléseket az előző tulaj mondhatni átfestette, szóval egy két helyen kopik le róla a plusz réteg, de egyébként rendben van, nem szakadt ki, most van 350.000 a kocsiban. A vezetőoldalon az egyik fém kis keretes cucc mindig kipattan, visszatuszkolom de egy idő után mindig kijön.
Belső tér kényelmes, hosszú távon is nagy rendben van, évente 40-60 ezer megy bele, édesanyám sose panaszkodott még arra, hogy fáj a háta, pedig a Tokaj-BP, Tokaj-Kassa, illetve dél magyarországi túra gyakori. Hátul elférek magam mögött kétszer, ég és föld a kettő között ilyen téren a különbség. Halkabb a szigetelés, összeségében minőségibbnek mondanám, mint az S60-ast, azonban engem egy dolog zavar, a hossza. Sokat járok városban, S60-t is néha átkozom hogy nem férek be sehova, főleg a belvárosban (mondjuk múltkor egy VW Up nem fért be egy IFA méretű helyre, pedig az S60-at simán betettem volna....)
Fordulóköre ugyanúgy nagy, Y-ozni kell rendesen.Off: kitöltöttem a kérdőívedet
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Johnny_vT
senior tag
válasz haxxika #9286 üzenetére
Értem, akkor összességében picit mindenben jobb és nagyobb, nomeg fiatalabb is. A hossza engem is aggaszt, még mindig nem mértem le a(z emelős) mélygarázsban a helyem méretét, de maga a városi manőverezés nem probléma.
Köszi az összefoglalót, tetszik amit írtál.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen felteszem a kérdést, hátha van valakinek személyes tapasztalata; S60-hoz képest egy 2008 utánni 8gen Accord mit tud? Azzal tisztában vagyok, hogy motorikusan lejjebb van és a belső tér rosszabb minőségét is el tudom fogadni (ilyen szempontból az UFO Civickel sem volt gondom). Zajszigetelés, kényelem, tartósság terén mennyivel jobb, vagy rosszabb az Accord?
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9288 üzenetére
Épp most volt róla egy új Népítélet TC-n, igaz dízel változatban. Röviden azt írja, hogy 130-nál nincs szinte semmi motorzaj, a váltója kiemelkedően jó, a belső tér viszont japánosan passzentos (egyeseknek szűkös, nem csak hátul). A tartósságról személy szerint csak jót olvastam/hallottam eddig (kivéve a 2.4-es benzinest, azokkal a 8. gennél problémák adódhatnak).
A válasz azért van OFF-ban, mert személyes tapasztalatom nincs
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #9288 üzenetére
Az öcsémnek diesel van, jó vezetni, kényelmes, nem sok problémája volt az elmúlt 4 évben vele.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Johnny_vT
senior tag
Az S60 2.4 literes motorjának 140 lóerős és 170 lóerős változata alkatrészek tekintetében teljesen megegyező? Már azon is gondolkodom, hogy veszek egy 140-es alapmodellt és felchipeltetem (ez egy szó? ) 170 körülire. Aztán műszaki előtt mindig vissza, vagy nemtom, de 140 lóerő egy ekkora bódéhoz tényleg csak haladásra elég szerintem.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Nem a 140/170 vonalon nézegetek, egyszerűen ennyire kopár a kínálat
Mondjuk épp tegnap este bukkant fel egy patika állapotú T5 tőlem 300 km-re igencsak baráti áron. Ezt leszámítva nem sok értelmes alternatíva van, mert vagy túlárazott, vagy alulmotorizált a kínálat szinte egésze. (Vagy annyit futott már, hogy 4-5 év múlva, miután beletettem a saját kilométereimet tuti aprópénzért tudnám csak továbbadni.)
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Peti78
őstag
válasz Johnny_vT #9296 üzenetére
Nekem T5 van, 410 ezer van benne. Eddig nem volt olyan jellegű baja, ami a T5 mivoltából fakad. Most elég sok kopóalkatrészt kellett cserélni, ide tartozik a kormányfelújítás is. A korábbi hszeimben megtalálod a nagyjából listát a kiadásokról. A kínálat változik, én majd egy évig kerestem mire felbukkant.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest