- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz #89874944 #7179 üzenetére
Lehet hogy lógott a bele, azok a Mitsubishi turbók hírhedtek sajnos, főleg ennyi idősen időzített bomba. Nagyon sűrű olajcsere mellett sem életbiztosítás. Sejtésem szerint egyébként is csak 5 sebességes automatával szerelték, lehet az sem volt már 100-as, tetézi még hogy az automata bizonyos modelleknél vissza fogja a nyomatékot, hogy ne nyírja ki (olyan gyorsan), a 6 sebességes már tartósabb és nem is korlátoz.
Valamennyire hozzád tanul, de amiket fent részleteztem + az üzemanyag minősége is észrevehető. Nemrég teszteltünk egyik ismerősömmel a Shell Nitro + és jól teljesít turbós motoroknál, de a szívóknál már nem annyira. Itt van a Tesconak egy valós 99 oktán számú etanollal turbózott prémium benzine, olcsóbb, kevesebbet eszik belőle az XC és jobban megy, sokkal élénkebb a gázreakció. Valamelyik típus kevésbé érzékeny rá, de nekem nagyon szemet szúrt, főleg mert szeretek tempósan közlekedni.
A hozzád tanulás is közre játszhat, nekem is volt kb 1-2 hónap mire rám érzett, igaz tökéletes csak egy szoftver frissítés után lett. Azóta úgy működik mint egy gondolat olvasó, és úgy ugrik mint egy villanyos gép
Szóval sok minden közre játszhatott....
molnarpeter
5-ös a 163 lovas, csak a ránc felvarrott 2006 és utániakat szerelték 185 lovas D5-el és 6 sebességessel.
Aisin AF33 is a 5-speed automatic
2000 Volvo S70[nb 10] (FWD)
2000 Volvo V70[nb 11] (FWD[15] & AWD
2000–2004 Volvo C70 (FWD)
2000–2004 Volvo S40 (FWD)
2000–2004 Volvo V40 (FWD)
2000–2007 Volvo S60 (FWD & AWD)
2000–2005 Volvo V70 II (FWD & AWD)
2003–2007 Volvo XC70 (AWD)
2000–2006 Volvo S80 (FWD & AWD)
2003–2006 Volvo XC90 (FWD & AWD)
2004–2013 Volvo S40 II (FWD & AWD)
2004–2013 Volvo V50 (FWD & AWD)
2006–2013 Volvo C30 (FWD)
2006–2013 Volvo C70 II (FWD)Aisin AW TF-8# SC series is a 6 speed automatic
2005–2014 Volvo XC90[5][7][8][9] (FWD & AWD)
2006–2009 Volvo S60[7] (FWD & AWD)
2006–2008 Volvo V70 II (FWD & AWD)
2006–2008 Volvo XC70 (AWD)
2007–2016 Volvo S80 II[8][11] (FWD & AWD)
2008–2016 Volvo V70 III[12] (FWD & AWD)
2008–2016 Volvo XC70 II[8] (FWD & AWD)
2009–present Volvo XC60[8] (FWD & AWD)
2011–present Volvo S60 II (FWD & AWD)
2011–present Volvo V60 (FWD & AWD)
2011–2012 Volvo S40 II (FWD)
2011–2012 Volvo V50[13] (FWD)
2011–2013 Volvo C30 (FWD)
2011–2013 Volvo C70 II (FWD)
2012–2014 Volvo V40 II (FWD)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen