Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Zoli1222 #5247 üzenetére

    Ami jó rövid városi használatra, az ugyan úgy jó hosszú táv futónak, de ez fordítva nem feltétlenül igaz. Pl.: Biztosan nem vennék turbó dízelt rövid városi utakra.

    Ezek szerint neked megfelelő az összes benzines és dízel öthengeres is. Ennek ellenére én a 2.4 benzint választanám, a korábban felsoroltak miatt, ha megkapja az olaj/szűrő cseréket, kb esélytelen hogy egy nagyobb kiadásba beleszaladjál vele. Az éves 15e km nem vészes. Nem sokat nyernél a dízel kicsit jobb fogyasztásával, viszont sokat buknál ha költeni kéne rá.

    A linkelt példánynál inkább a váltó miatt aggódnék, mint a motor miatt. Majd próbáld ki, hidegen hogyan reagál az elindulásra, kapcsolásra, kicsit nagyobb gáznál a visszaváltásra, ha nem rángat és hibátlanul teszi a dolgát akkor okés a dolog. De előtte semmiképpen se járassa be az eladó, mert beszokták... Viszont ha jó is, azonnal egy olajcserét a váltónak is. Gyári olajjal, és ki van lőve minden hibaforrás nagyon jó eséllyel.

    Úgy szoktam csinálni mostanában ha kocsit veszek, hogy az eladó másik kocsija után érdeklődök, de sunyin rákérdezek még párra, köztük az érdekeltre, hogy ez is megvan e még. Majd mikor megérkeztem, kipróbáltam az Audit, mondtam hogy nem az igazi, de ott az a szép arany Volvo, jég hideg mindene, szépen kipróbáltam, megvettem. Azt mondom soha nem lehet elég óvatos az ember. Inkább ez, mint hogy utána lerohadj, vagy bele szaladj egy szabad szemmel is látható összegbe...

    Mondjuk az a nürburgring matrica, és nem gyárinak tűnő sötétítés elgondolkoztatna :DDD

    Legyen a tarsolyodban 3 példány a környéken, mikor mész megnézni ne hogy lyukra fuss.

Új hozzászólás Aktív témák