- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz rbalint88 #2375 üzenetére
Hollandban, ahol minden tanyáról kivezető út autópálya, könnyű..
Amúgy pont most rakot fel valaki egy Amorés 120 lovas kombit...[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #2457 üzenetére
Kiss "krézidízel" Zoltán írt egy szösszenetet hibrid turbó témakörben a FB-s Dizeltuning csoportban, idézet:
"Olyannyira nem feladat, hogy egy gyárin is lehet bőven finomítani. Ugyanabba a turbinaházba egy gyártó általában 5-8 féle turbinakereket is gyárt, kompresszornál meg gyakran még több félét. Legkézenfekvőbb pl Fiat 1,9 JTD turbó vs VW 1,9TDI-n lévő T15-ös Garrett. A Fiaton lévő újabb konstrukció és nagyobb, de ugyanaz a turbinaház. Ha a Fiat turbóját beleesztergálod a VW-ba egy sokkal jobb turbót kapsz, mint az eredeti, és felcsavarozható egy az egyben az eredeti helyére. De lehet más turbót is beleesztergálni, pl kézenfekvő a GT17-es belseje. Ha az eredetinél szélesebb csapágyakat (újabb konstrukció szintén) is raksz bele egy jóval tartósabb turbó készíthető mint a gyári. Az egésznek az az értelme, hogy kívülről semmi nem látszik, és teljesen gyári felszerelésű marad a turbó. Pl GT1749-be kézenfekvő a Tuareg 1852-ese vagy a BMW 1849-ese (ugyanaz a ház kívülről) vagy a FIAT nagyobb 1749-ese."
több drón kell ;P
-
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #2623 üzenetére
Azaz 7% a hengerenkénti veszteség? Nekem jóval több. Olyan mintha a 159-ben a motorban is lenne tervezett avulás. Szerelőm 700k felett jár kmben a 156-osával. Ennyit a 159 nem biztos, hogy kibír.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
mokus1
addikt
válasz rbalint88 #2640 üzenetére
2,5 v6 az nem volt 159ben csak 56-66. Melyik típusról beszélsz?
Nekem is dízelem van (2,4) de megértem ha valaki városban nem akar azzal járkálni. Lassú bemelegedés, kettős tömegű, turbó, porlasztók. Ezek mind hiányoznak a benzinből. Én ezt megértem. Gyanítom nem véletlen nem akar dízelt. 10km-erekre felesleges.
Egyébként nem megy olyan rosszul az a 2,2, nem versenyautó de a súlyához képest már rendben van, nem vonszolja magát.Azt nem tudom, hogy a jts-nek milyen a fenntartása de a v6 elég drága mulatság. Vezérlés+ hosszbordás 200k körül stb. Az drágább ilyen téren.
Mindenesetre azt vesz amit akar, de tény hogy egy modern dízelnek nem egészséges a sok város már csak a dpf miatt se.
-
Clain
tag
válasz rbalint88 #2642 üzenetére
köszönöm a válaszokat
Javarészt városban autózok és így a nagyobb nyomatékot vagy köbcentit nem tudnám kihasználni és ezért gondoltam valami egyszerű és megbízható? alap benzines motorra
És mivel nem járok hosszabb távokat nem szeretnék a drágább dízel alkatrészekre költeni /pl. turbó , kettőstömegű , részecskeszűrő stb/
Korábban volt egy Fiat Stilom , ami motorikusan kiváló volt , de az elektronika... ezért kicsit tartok az olasz autóktól , mert nekem nagyon fontos a megbízhatóság, sajnos a munkából adódóan nem tehetem meg hogy az autó miatt fennakadás legyen
az Alfa 159 nek is van elektronikus problémája? illetve futómű , motor stb? -
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #2646 üzenetére
147 nem kell, egyszerűen nem tetszik
akkor meg minek vegyem meg?
fenntartás csak akkor gond, ha kicserélek valamit, és utána se jó...
szóval egy jó szerelő is kellene előtte
láttam az újpesti nepper autóját is, meg is nézem szerintem, de azt mondják valamelyik fórumtárs pont az ő 159-ével szívta be...
szóval akár ki is megyek egyért, ha van kivel -
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #2660 üzenetére
223.000 km
Mondjuk aki elolvassa a blogomat, láthatja hogy abban nincs kummantás. Ha most eladnám elég jól járna az új tulaja. De én sem vagyok hülye, hogy patentra vágva adjam el.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
-
mokus1
addikt
válasz rbalint88 #2901 üzenetére
Ezzel reszben egyetértek. Kisautoban általában faraszto a hosszú ut. Sőt...
Minden ember mas es mas. En nagyon sokat megyek az uj octaviaval es szörnyű. Nekem borzaszto kenyelmetlen. Pedig nem vagyok kirívó méretű. Viszont egy c4es citroenben nagyon jol erzem magam. A sajat 166osombol p1000km utan is frissen szallok ki. A hatso sorrol nem beszelek mert en ott meg jobban szeretek utazni.
Ultem E osztalyban is az is baromi kenyelmes.
Szoval embere válogatja kinek milyen pozíció kenyelmes. -
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #2904 üzenetére
én ercsiben lakom, így ez nekem messzebb van, mint érd, de felírtam őket is, köszönöm a tippet.
folytatva az előző postot, (ami már így is olyan hosszú lett, hogy 5-ből 1 látogató, jó ha a felét elolvassa) a szerelő szerint lehet ez lambdaszonda, EGR, vákumcső, turbó, szívócsonk repedés is elképzelhető, ezért mondta, hogy fontos lenne először egy jó gépre rákötni az autót és megnézni mi a helyzet. egy ezresért azt hittem ilyen cégeknél vissza se köszönnek, ha az érdi fiat 8000-es hibakód leolvasást és 60.000-es olaj+szűrőcsere köröket veszem alapul
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #2916 üzenetére
a napfénytetőt én is elfogadnám
közben azon gondolkodom, hogy nem igazán tudom mit jelent a "gyári examiner" gép . mert írtátok, hogy az Alfa Ber-Do kftnek van, de ugye utána írtam, hogy hozzám közelebb van érd, ahol ott a fiat. nekik is van ilyen jó gépük, vagy vigyem ehhez a céghez?
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #2955 üzenetére
holnap megnézem. hangja nincs egyébként, elnyomja a motorzaj ha van valami füttyögés. menni is megy, leginkább az van, hogy vagy megy rendesen, vagy semennyire se megy, nincs átmenet. de holnap csekkolom, meg ma megpróbálom rábeszélni a szerelőmet, hogy meló után még tisztítsa már ki nekem az EGR-t
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #2963 üzenetére
közben ma sem produkálta a hibát az 1.9, biztató a dolog. ma még egy 20 kilóméteres kör lesz vele, remélem addig se lesz történik semmi
közben a 2.4-es kuplung/váltójával kapcsolatban fejlemény van. a hibáról azt kell tudni, hogy nem olyan régen, ilyen max 1 hete jött elő a hiba. úgy kezdődött, hogy amikor fullon be volt nyomva a kuplungpedál nyöszörgött valami, magas hangon. majd eltelt kb 3-4 nap és ez elmúlt teljesen, helyette a kuplung pedál benyomásánál fél úton hallatszik valami egészségtelen hang. sokkal mélyebb hürrögés, vagy a fasztudja, hogy mondjam ezt . mintha a fogaskerekek felől jönne valami, a kocsi alja felől. érdekesség, hogy ha fullon be van nyomva a kuplung, akkor nincs semmi hang, ha pedig be van téve sebességbe az autó és méssz vele, akkor sincs semmi. sőt, ha gyorsan lépsz rá a pedálra (tehát rendellenesen nagy sebességgel nyomod be fullra, akkor elő sem jön a hang). leginkább akkor jön ez elő hosszabb ideig, amikor kuplungolni kell, indulásnál, dugóban, mikor sokat csúsztatod a kuplungot, akkor folyton hallom a hangot
a szerelő beült, első blikkre azt mondta, hogy valami a váltóval lesz a legnagyobb valószínűség szerint. konkrétan váltókar csapágyra, vagy kuplung kinyomócsapágyra gyanakszik, ebből az első a valószínűbb szerinte. ami még lehetséges az valami kis 3000 forintos fos, aminek nem jut eszembe a neve, ha szerencsém van, akkor ezzel lesz a baj. mondta, hogy szét kell szedni a váltót hozzá, hogy meglássa mi a hiba. mondta laza 7 órás munka a kivétel/bevétel. mondom fasza . tippek esetleg? valakinek hasonló probléma? jelenleg mint az ahogy látszik, a hiba megfejtése lenne a legjobb, de mondta, hogy ezt így látatlanba nem nagyon lehet megállípítani
HussarF szép! nem vacakoltál sokat, ahogy látom
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #3012 üzenetére
230 vs 150, ami ugye 80. szóval összesen azért ez picit több, mint pár tízezer. különben én sem szórakoznék ezzel. garanciát a tuning miatt egyébként sem kapnék, 200 helyett 240 LE 400 helyett 500 NM nyomatéka van a vasnak, tehát ezek az alkatrészek papíron nem is lennének jók
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #3014 üzenetére
beszéltem vele. annyit mondott, hogy luk márkájú van benne, tehát jó lenne, ha ugyanazt venném. egyébként valszeg ami benne volt az sem volt már gyári, mert ahogy nézem ennél nagyon nincs olcsóbb márka (erhard-tól vettük az autót, ő meg valami alkatrészes alfás tag, gondolom ő se a legjobbat vette bele, bár ez csak tipp, nem tudom az alfa alapból mit tesz bele). az első ebay linkre van tipped egyébként? ahogy olvasgattam a google fordítót azt láttam, ebben minden benne van, de tényleg nem tudok németül egy kukkot se, megvárnék valakit aki tud
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Renault, Dacia topik
- Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó