- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #14250 üzenetére
Ezért ingok, ha nagyon a szívemre tenném a kezem nem megalapozott a 3. kocsi a Jazz és a céges dízel mellé de akarok sajátot mert amikor épp mindkettő víve van akkor nagyon hiányzik... plusz a céges az olyan mint a kutya vacsorája ha van örülünk ha nincs akkor nem akarunk kocsi nélkül lenni ugye.
Viszont a sok home office miatt kvázi hobbi autó, tényleg akkor van kimozdítva ha kirándulni megyünk ami kb minden második szombat ha engedi az idő...
Lehet elengedem a Tjetet és 1.6 vagy 1.9 a vége
Gondolom a GP is felejtős az 1.3-al ha nagyon őszinték akarunk lenni. Civic 90le-jét is igazán megbántam, valahol az a szint kéne nekem mint az i30-unk, azzal boldogan el tudnék lenni. (2017 1.6Crdi 136hp)Most az alapvető elszaladok mert kell valami témákat nem vettem mert az értelemszerű bármivel. Csak a rutinszerű használatot nézve tényleg több értelme lenne a dízelnek.
----
1.6 és 1.9-es MJet vezérlésekre olajjal együtt mennyit saccoljak rá vétel után? ~100-120k?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14251 üzenetére
Tudom, friss a Civic által okozott seb, de túl sokat gondolkodsz. Ne! Fáraszt meg veszélyes is!
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #14252 üzenetére
Annyira friss összeszámoltam délután kávé mellett mennyit buktam be forintra pontosan és majdnem eltörtem a csészét.
~640k mínusz nem rossz 3 hónap alatt.Tudom köszi az egyetlen tényleges kérdésem igazából a dízel és a benya közti dilemma. edit.: a 120 vs 155hp Tjet inkább kíváncsiság volt mi kellene esetlegesen a házi upgrade-hez.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #14254 üzenetére
Ezt kérlek nem álltam neki kipofozni mert akkor nem ennyit bukok hanem ellocsolok ~1,2-1,3 millát egy 90 lőerős 1.4-esre.
Honda topikba olvass bele ott a Civic história vége.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz Micsurin #14247 üzenetére
Van úgy, hogy naponta 2x1,5 kilométert megyek az 1.6-os Deltámmal a munkahelyemig és köszöni szépen jól van! Nem kell félni a dízeltől városi használatnál és rövid távoknál sem, csak tudni kell, hogy mit vezetsz. Időnként ki kell "kormolni" és nem lesz gond vele.
Dízelben nem volt M32-es váltó!
A vezérlés csere+ olaj költségét kb. jól gondolod. Persze műhelye válogatja, de ennyiből meg lehet csinálni jó minőségű alkatrészekkel."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
válasz gipsztigris #14256 üzenetére
Nem?
Szuper köszi akkor lehet adott a célterv. Kevésbé hülyegyerek autó gyanús mint az 1.4T de ha az a cél arra ott a motor. Egy vonós 1.6 / 1.9 meg nagyon funkcionális lenne arra amire nekünk kell.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #14256 üzenetére
Kezdem elveszteni a fonalat melyik típus dízeleiben nem volt M32?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14258 üzenetére
A MiTót kizárhatjuk, az 1.6 mellett 2013-ig M32 volt, azután váltottak C635-re.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #14258 üzenetére
A komment alapján a Delta, hiszen Bravoban és GP-ben is M32 van.
-
Micsurin
nagyúr
Na most akkor egy 2007/2008-as Bravo 1.6 az M32 vagy nem M32?
edit.: hogy tesztelem a váltót? Honnan tudom ha jó honnan ha gatya? Sétál a kar 5.-6.-ban és ennyi?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #14264 üzenetére
Azt értem, hogy így jársz vele de a kérdésem, hogy akkor most orosz rulettezel félig teli tárral vagy van az a mérték ahol már gondolkodós, hogy lerakja az ember amíg nem lesz egybe rántva?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #14258 üzenetére
Összes típust nem tudom, de egy biztos! Bravo és Delta 1,6 dízel C530, facelift után pedig C635-ös váltóval jött ki.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
válasz gipsztigris #14266 üzenetére
Ez biztos? Ergó egy széria eleji Bravo is vehető lenne?
Írtam neked PÜ-d ha majd lesz időd.[link] komolyan 530 lenne rajtuk?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mekker
őstag
válasz molnarpeter #14237 üzenetére
A kesztyűtartót elvileg ki lehet szedni nem aggresszív kismalac módjára. Ha otthon leszek, akkor szerintem ki is szedem, és akkor benyúlok "alá".
A műszerfal felső részét szerintem nem nagyon tudom leszedni (angolul nem tudom, mire érdemes rákeresni, tippet, linket megköszönnék), és ott az airbag is valahol, amit jó lenne békén hagyni.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Micsurin
nagyúr
válasz gipsztigris #14269 üzenetére
Köszönöm
Az 530 hallatán igen csak megjött a kedvem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
VMatteo
őstag
válasz korpas15 #14270 üzenetére
Én is pont szemezek ezzel a kombóval! Ez egéybként így más progival több márkát is lefedne?
Nekem Grandéban a kesztyűtartó ajtaja zörgött. kicsit kombinált fogóval állítottam a zár ellendarabján, így már nem lötyög bezárt állapotban.
[ Szerkesztve ]
Tisztelet a Gépésznek!
-
Micsurin
nagyúr
...ezt szeretem, mire megindulnánk elviszik. Marha jó.
De legalább tudom, hogy az 1.6Mjet szabad préda mert nem M32 és alapvetően elég nyomatékos lesz a terveinkhez és alkalmas.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14276 üzenetére
Elismerem, hogy van jobb is, de azért nem a világ vége az M32 sem.
Ha meg egy ilyen szettel rázzák gatyába, akkor nagyon sokáig el lehet felejteni. -
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #14278 üzenetére
C635, de évjárattól függően ez is lehet szinkronproblémás.
Egyébként azt a turbót szeretném én is felszerelni, ami a QV-ben gyárilag is van. Vagy ha már az alapmotorom ugyanaz, mint az Abarth Grande Puntóé, akkor úgy is fogalmazhatunk, hogy én egy MiTo esseessét csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #14277 üzenetére
A Civic után meglepődnél rajta ha azt mondom lehetőségekhez és elvárásokhoz mérten szeretnék valami bulletproof technikát? Egy évre egy nyalóka elég volt köszönöm. Az 1.6Mjet meg a szívósor repedésen, klíma terelőkön és szűrő tömítésen túl annak hat az eddig olvasottak alapján.
Ha hozok még egy problémás dögöt nem tudom apum vagy asszony fogja hamarabb kitekerni a nyakam ha azon stresszelek mi lesz a kotlával. Egyikre se tennék téteket, hogy túlélem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14283 üzenetére
Nem kapcsolódik szorosan, de erről az jutott eszembe, hogy mikor még csak néztük a MiTót, nem vettük meg, akkor próbáltam egy másikat is ezzel párhuzamosan. Az egy 135-ös 1.4T MA volt hosszabb fajta 5 gangos C510-zel, a megvásárolt meg ugye egy 155-ös egyszerű T-Jet 6 gangos M32-vel, de a sztenderdnél rövidebb végáttétellel. 20 paci különbség nem tűnik olyan soknak, pláne, hogy a csúcsnyomatékuk egyformán 230 Nm, de a 135-ös simán csak egy a hétköznapokban jól használható autónak tűnt azzal a motorral, nem csinál semmi váratlant dynamic módban sem, ha padlóig nyomod a gázpedált. Ezzel szemben a 155-ös viszont tipikus hülyegyerekautó, teljesen más a hangolása, dynamicban (többek között) idegessé válik a gázpedál, a legkisebb pöccintésre is letépi a fejed, és az ASR lámpácskája is sokkal gyakrabban villog.
[ Szerkesztve ]
-
daneel_hu
addikt
válasz Micsurin #14283 üzenetére
Látom, a H-Astra a másik opció.
Bocs, hogy belepofázom, de a H-Astra egy 1000x unalmasabb kocsi mint a Fiat Bravo II.
Egyszerűen nem lehet egy lapon emlegetni a kettőt, azon kivül, hogy mindkettő alsó közepes kompakt modell.A Bravo szebb, izgalmasabb kivül-belül. És van olyan stabil is műszakilag.
De ha vezetted mindkettőt és nem ez a vélemény, akkor én kérek elnézést.
-
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #14287 üzenetére
Igazad van, de én sem írtam totál hülyeséget.
Manuálissal 206, TCT-vel 230 Nm a katalógus szerint a 135 pacis MultiAir.Amit tesztvezettem, az nyilván az előbbi volt, de csúcsnyomatéktól és teljesítménytől függetlenül a körítés sterilebb volt, nem is kevéssel. Pedig kisebb számokkal is lehetne hasonlóan vad karaktert és tűzijátékot csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz daneel_hu #14286 üzenetére
Egészen biztosan én is így érzem de most bejártuk a piacot... vagy nem volt olyan állapotban mint hirdették vagy elvitték előlünk (kettőt is )
Az Astra meg itt van egy köpésre, kiderül. Adok egy kört az ördögnek ha nem akkor irány vissza Bravo / GP-ért.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hőguta
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek MOPAR térkép előfizetése?
https://maps.mopar.eu/en/home?_=1707896459212
2024.07.25-ig van érvényes előfizetésem,3havonta jönnek is a frissítések eddig sikerült is letölteni.(2021 óta rendszeresen)Tegnap megjelent a legújabb frissítés(olasz fórumról tudom)de én egyszerűen nem tudok belépni.Próbálkoztam új jelszóval másik számítógépről is,de csak "karikázik".Írtam a Fiat Mo.-nak is,ők a kereskedőhöz irányítottak,de ők sem tudtak segíteni.
Ti esetleg? -
addikt
Na, rugócsere megtörtént, toronycsapágy, -szilent elvileg jó...
Mivel 1 hónapon belül 3x voltam, ezért 40%-ot kaptam a rugó árából, meg van egy olyan akciójuk, hogy minden 5. alkalomnál elengedik a munkadíjat, ami most volt... Így azért egész baráti volt a vége
-
gipsztigris
addikt
válasz HussarF #14293 üzenetére
"meg van egy olyan akciójuk, hogy minden 5. alkalomnál elengedik a munkadíjat"
Magyarul négyszer megjelenik az ügyfél olajcserére és az ötödik alkalommal pedig egy motorfejújításra. Bátor cég!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
addikt
válasz gipsztigris #14294 üzenetére
Suzuki márkaszerviz, gondolom bele van kalkulálva a dolog Meg 4 alkalommal kifizetsz annyi munkadíjat, ami fedezi az 5.-et. Egyébként jövőre akartam váltóolajcserét, meg egy két nagyobb dolgot, ami több munkadíjjal jár, de az autó máshogy gondolta
-
tboldi
nagyúr
Az új Lancia Ypsilon: sajtóanyag + vidijó
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!