- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A3 (2017) - indulhat a vizes vébén
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attól függ, hogy papít vagy gumi vagy szivacs a membrán széle (a membránszél szokott a hangszótóknál megmakkani).
A papír a leg macerásabb, a gumi és a hab (e kettő hasonló kialakítású, csak más anyagú) már könnyebb, de nem mondom, hogy nem macera.
Ragasztottam több hangszóró membránszélét, altartott egy ideig mire kitaláltam hogyan, és meg is valósítottam. Azóta is ott van a garázsban, és okádja a zenét. (régi Videoton hangfalak)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13248 üzenetére
Igen, azt a csatlakozót már meg is néztem, hogy van-e korrózió vagy bármi rendellenes, de semmi. A kárpitleszedés hétvégére marad.
Ha elszakadt, akkor inkább cserélném a hangszórót. Meg a hagyományos szegecseket szegecsanyára.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #13253 üzenetére
Szépen le kellett szedni az elöregedett részt a membránról és a kosár széléről, és technokollal megragasztottam.
Méretpontos vidi hangszórószéleket a mai napig lehet kapni Székesfehérváron, így egyik borbeszerző körút (Szekszárd) alkalmával beugrottam, mert útba esett. Szóval ez a rész könnyű volt.Na a kreatívan összerak volt érdekes.
Kerek legyen, méretben begfelelő mind kosár oldalról, mind membránszél oldalról. Ne legyen túl nehéz, mert akkor elnyomhatja a központosságot, de ne legyen túl könnyű, mert akkor meg nem tart.
Találtam is egy homokozóvödröt - nem röhög! -, ami pont méretes volt. Tömegre is jó volt.
Kicsit játszadoztam vele a központosság megtartása végett, de sikerült.
24 órát pihent.
Levettem, és elégedett voltam az eredménnyel. Kb. 4 éve megy, és jól van.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13258 üzenetére
Yep.
-
csongi
veterán
válasz
molnarpeter #13249 üzenetére
Allitolag a stiloba levo valto 1-1 be felmegy.
Ha ugy kalkulalok, hogy az 5os valtot elarom, akkor lehet erdemben valami. jatszadozok a gondolattal csupan.
Valahol van leiras a ket valto ateteleirol?
km ora szerint 90 nel 2500-2700 fordulat. Orszagut, egy kis hegyi menet, alfold klima.
5.5- 6 liter kozott.
Peresze semmi vadulas..
De lehet csak a veztengelyet cserelem a vegen.
Kopas limiten van par butyok. -
csongi
veterán
válasz
molnarpeter #13261 üzenetére
Az nem megy fel. A harang miatt.
Jaja evo -
hobizoli
nagyúr
válasz
csongi #13260 üzenetére
Punto Evo 1.4 77hp
1st Gear:3,91:1
2nd Gear:2,16:1
3rd Gear:1,48:1
4th Gear:1,12:1
5th Gear:0,92:1
Reverse Gear:3,82:1
Final Drive:4,07:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.900 tpm
Stilo 1.4 16v 6s
1st Gear:3,91:1
2nd Gear:2,16:1
3rd Gear:1,48:1
4th Gear:1,12:1
5th Gear:0,90:1
6th Gear:0,77:1
Reverse Gear:3,82:1
Final Drive:4,07:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.150 tpmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
VMatteo
őstag
https://www.puntonium.hu/2018/03/29/gyari-melynyomo-javitas-hazilag/
Membrán javízás
Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz
molnarpeter #13268 üzenetére
Nem tudom. Az infóm szerint nem azonos, de lehet alaposabban utána kell néznem és magad uram lesz
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13258 üzenetére
Mint kiderült, szólnak a gyári hangszórók, nincs semmi bajuk a vezetékeknek sem, csak valamiért nagyon gyengék és halkak. Elfáradhatott a mágnes?
Na mindegy, szerencsére van itthon egy pár Gladen Alpha 165-ös, amit még a Jazz-be szántam, és tök jól működnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hobizoli #13274 üzenetére
Előre leszögezem, nem értek az elektronikához ilyen szinten.
Létezhet, hogy csak az elülső, ajtókban lévőket érintené?
Az ugyanazon a csatornán lévő cincogók teljesen jók, illetve az ajtókban a komolyabb Gladen Alphákat is gond nélkül meghajtja. Meg a hátsó nagyokkal sincs baj.[ Szerkesztve ]
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok !
A segítségetekre lenne szükségem . Adott egy Alfa Gt . Műszaki előtt vagyok és van egy problémám amit meg szeretnék oldani . A műszerfalon légzsák problémát jelez, régebben ki volt olvasva és az anyós oldali légzsákkal van ellenállás probléma . Egy ideig megoldás volt hogy kontakt sprével befújtam az anyós ülés alatti csatlakozót egy ideig jó volt viszont már sajnos nem segít. Mondták többen hogy forasszam össze . Ezzel kapcsolatban szeretnék pár tippet . Elegendő az az 1 csatlakozót az ülés alatt vagy máshol is lehet probléma ?El. Psy. Congroo.
-
LógaGéza
addikt
válasz
adamkaa777 #13276 üzenetére
147-el volt hasonló problémám, ott a forrasztás megoldotta.
Ha a kontaktspréézés volt ennél a csatinál a fix, akkor forraszd össze, és ha nem oldja meg, akkor lehet agyalni hogy hogyan tovább."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
apatyas
Korrektor
válasz
adamkaa777 #13278 üzenetére
De jó, hogy mondod, nálam is világít. Akkor ez biztosan buktatóok?
Ha a tolatóradar nem megy és sípol, az is talán?pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13281 üzenetére
De már bent vannak, minden a legnagyobb rendben, tök jól és megfelelő erővel szólnak az újak.
HolnapMa egyébként szétszedem újra, utólag megtaláltam az MDF kereteket, amiket szintén a Hondához vettem, inkább azokkal faragom be a hangszórókat.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
adamkaa777 #13276 üzenetére
Mindenekelőtt hibakód olvasás, lehet másik lufira panaszkodik. Ülés alatti csati helyet Wago is tökéletes, és akkor oldható marad.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13285 üzenetére
És ingyen! Jó, ez nem igaz, a Gladeneket egyszer megvettem már, de most milyen jól jött!
Az ezekhez csomagolt cincogókat és hangváltókat társítottam egyébként a Jazz gyári hangszóróihoz, miután kiderült, hogy a fejegysége túl gyenge, hogy kihajtsa az új hangszórókat. Így maradtak meg.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13287 üzenetére
Fogalmam sincs a gyári specifikációiról.
Viszont a Gladeneket pont azért ajánlották az itteni autóhifis topikban anno, mert könnyen hajthatók, a gyári fejegységek is megbirkóznak vele. Kivéve a Honda Panasonicját.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz
adamkaa777 #13278 üzenetére
Nekem még a légzsák-kikapcsoló-zár (ami az anyós oldali ajtónál van) vacakolt néha, ott a forrasztás se segített, ezért kimértem hány Ohmnak kellene lennie, és beforrasztottam egy ugyanakkora ellenállást, majd kiütöttem a hibakódot, és imádkoztam, hogy kibírja addig
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
adamkaa777
senior tag
válasz
adamkaa777 #13276 üzenetére
Eljutottam oda hogy össze forrasztom viszont sajnos a kábelek nem egyforma színűek valaki tudna ebben segíteni ? Egyik oldal fekekte barna kék , másikon sárga fekete szürke
El. Psy. Congroo.
-
adamkaa777
senior tag
válasz
adamkaa777 #13290 üzenetére
Sikerült megoldani , csatlakozón apró betűvel ott van a sorrend a kábeleknél
El. Psy. Congroo.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13287 üzenetére
Az egyik gyárin halványan még látszik a matrica, 4 Ω és 20 W. Amik bekerültek, azok meg 3 Ω és 80 W. Ha a hátsókat nem tervezem cserélni (nincs kedvem szétszedni az utastér 2/3-át), előbb-utóbb 4 Ω-os kéne előre, mi?
Mindenesetre az egyik gyári vasmagja környékén látok némi rozsdát, valamint mindkettő papírmembránja elég foltos/ázott. El tudom képzelni, hogy a víz miatt lettek ilyen halkak és gyengék. A peremüknek nincs bajuk egyébként, nem "grandepuntósak" vagy "videotonosak".
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
A FIAT 500 akciója kapcsán kérdezném: nem tudjátok, van olyan Fiat szalon, ahol az 5,5 milliós akciós ár piros színű kocsira is vonatkozik?
-
TheProb
veterán
válasz
TheProb #13019 üzenetére
Na, most már tényleg nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek...
"Az utolsó információ/mai/ szerint egy picit sem lett jobb a helyzet. Most ott tartunk, hogy sajnos időpont sincs a beérkezésre. Elküldtem még egy alkatrész sürgetést, de az csak akkor számít, ha Torinoba
beérkezik a cucc."Más: Jön még esetleg valaki a hétvégi Hungaroring nyiltnapra?
+1: Hétvégi WTF: Alapjáraton ment az autó jó 1 órát (kutya miatt járattam a klímát), mire vissza értem, világított a "kevés az olaj" lámpa. Az elmúlt 1-2 hétben egészen biztosan tudom, hogy még kb 30-40%-on állt a szint a MIN-MAX között, szóval totális talány számomra, hogy hova párolgott el az olaj. Feltételezem 1 óra alapjáratozásnak nem kéne megennie az olajat. Fél litert töltöttem rá, így ment fel kb 80%-ig.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #13149 üzenetére
Végül is megrendeltem. Olyan leszek, mint a kamu M-es BMW-sek.
Meg egy pár küszöbdíszlécet is várok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #13297 üzenetére
Az Alfa Romeo feliratosból létezik, azt hiszem. De abból elég lesz ennyi.
Ez is gyári, csak a Giuliáé/Stelvióé, de régebbi modellekbe is simán belemegy, ugyanaz a lámpatest formája, mérete. Csupán a jobb és baloldalt kellett felcserélni, mert a MiTóban az ellenkező irányból kell rádugni a vezetéket, különben fejjel lefelé lettek volna.
Illetve ha a 2 közül nem a helyes cikkszámot rendeli az ember (mint én), akkor a vezetékeket is fel kell cserélni a csatlakozó előtt, mert ugye a light emitting diode csak egy irányban engedi át a delejt. A másik verzió ebben különbözik, (+)(-) vagy (-)(+).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #13299 üzenetére
Tudom, hogy nem az van a képen, csak azért szúrtam be, hogy egyértelmű legyen, melyikre gondolok.
Egyébként nem ez az alap, a MiTo esetében lehetett fekete műanyag is ott. Meg a QV-k is másfajtát kaptak, az lóherés.
szerk.: Ez volna az, 50903254.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Drón topik
- EAFC 24
- Asztalos klub
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Háztartási gépek
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!