- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
VMatteo #13946 üzenetére
Teljesen jó a lámpa amúgy. De feltételezem ez a lekötés nem annyiból áll, hogy lehúzok egy csatit, aztán megtekerek egy csavart (amit a múltkor amúgy tekergettem is, de semmit nem mozdított a csóván). Hanem kábelköteg szétbontás, motortápkábel megkeresése, stb... Több szakértelmet és/vagy gyakorlatot igényelne, mint amim van ezen a területen.
-
426os
őstag
válasz
Integrale #13945 üzenetére
Közben láttam, hogy két jobb+bal eredeti lámpa (sötét háttérrel) kijön 140-ből. Attól függően, hogy meddig tervezi megtartani az ember a kocsit, szerintem megfontolandó lehet párban cserélni és akkor biztosan egyformák... A régi, még jó meg állapottól függően eladható, hátha valakinek pont arra van szüksége.
.
-
gipsztigris
addikt
válasz
HussarF #13937 üzenetére
Szia!
A DEPO az egy marék csavart ér, testvére a TYC!Sem méretpontosságban, sem kidolgozásban nem ütik meg az elvárható minőséget.
Marelli vagy gyári!
Termosztátból a Mahle-Behr, Vernet és a Gates abszolút ajánlott. Behr és Vernet gyári beszállító."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csongi
veterán
A cromaba levo 1.9 dizel motorbol a 8v 120 lovas inkabb vagy a 16V 150 lo?
Illetve melyik evtol volt Mjet? -
csongi
veterán
Koszonom!
Ezeknel melyik valto kodos a nem jo? 200 k km alatti futasu nincs. -
-
Integrale
veterán
-
-
csongi
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
csongi #13972 üzenetére
Biztos, hogy azok, amennyiben rendesen fel vannak rakva és utána lakkozva.
Van a csoportban egy srác, aki ezzel foglalkozik, de az én gyomrom nem tudja bevenni az ilyen megoldásokat.
Kis kényes pcsa vagyok, de az ok, ami miatt nem tetszik ez a megoldás összességében, az a ködlámpák piktogramjai. Első és a hátsó ugyanaz, csak tükrözve, a valóságban pedig nem. Aki ezen a hatalmas problémán túl tud lendülni, annak jó megoldás.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
csongi
veterán
válasz
Integrale #13973 üzenetére
Mondjuk a fluoreszkáló matricát én sem tartom hú de szép megoldásnak.
Nem is olyan vészes, de nem elegáns. A kivágott matrica már sztem jó.
De pont a negatívját használnám mint amit beillesztettél.
Az irány gombok fényszórók, mode gomboknál.
A lényeg van megoldás és egy kis pepecseléssel, érdemi eredményt lehet elérni. -
-
tboldi
nagyúr
Van valakinek tippje, hogy a MiTo gyári felnijeinek ki lehet a gyártója, beszállítója?
-
hroberto
veterán
Szerintetek egy 2.2.D Giulia-t 200 000 körüli kilométerrel nyugodtan meg lehet venni? Vannak ezekkel gondok?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13981 üzenetére
Nem, csak tudni.
-
Laczik
tag
Sziasztok!
Egy faceliftes , 2.0-ás 280 LE Stelvio vásárlásán gondolkodom. Csütörtökön elvileg lesz lehetőségem tesztvezetésre is.
Ilyenkor jön a szokásos kérdés: megbízhatósággal kapcsolatban mik a tapasztalatok?Külföldi fórumokon rákeresve leginkább kisebb, szoftveresen javítható elektromos hibákról számoltak be a tulajok. Esetleg Multiair unit hiba (kb 2000 eurós javítás).
A facelift ellenére állítólag még nem tudja wireless CarPlay-t. Okosítható erre utólag, garanciavesztés nélkül?
Alternatívák: Mazda CX-60 PHEV (vezettem, nagyon kellemes, de jelenleg is Mazdám van, szeretnék ami másat kipróbálni). Esetleg egy BMW X4 20i /30i M Pakett nélkül (M-es futómű és fékek nélkül is elég magas a fenntartási költsége).
Álltatok már ilyen dilemma előtt? Ki mit választana? Esetleg egy másik márka? Az Audi és a Lexus nem tetszik.
-
VMatteo
őstag
Sziasztok,
Grandémba vettem Bravoból való belső világítást, a hangulatfény miatt. Na most a Sima lámpa csatlakozó megvan értelemszerűen, de a LED-ek csatlakozója nincs. Ha jól tudom, a helyzetjelzőre kapcsol. Na most Ti ezt, hogy oldanátok meg? Hol van legközelebb helyzetjelző kapcsolt szála? oldalt a ködlámpa gomboknál? Vagy kössem az egyik oldali lámpa kapcsolójára? Ha meg elfelejtem a body lekapcsolja 20 perc után? Minél hamarabb akarom megoldani, amíg sokáig van sötét
Köszi előre is a segítséget!Tisztelet a Gépésznek!
-
Freddy76
addikt
válasz
Laczik #13984 üzenetére
Szia,
Én is Mazdából (Mazda6 2,5 l benzines) ültem át Stelvio Veloce-ba 2022-ben, tehát már a facelift után. Nagyon szeretem. A Mazda sem volt rossz, sőt, de azért ennek a nyomatéka és a plusz lóereje fölényesebb, a beltér pedig gyönyörű.
Eddig 65.000 km-t mentem vele kb. 21 hónap alatt, egy hibája volt: a vétel után az első igazán forró nyári napon a klíma nem hűtött rendesen, csak kb. 25-26 fokig. Elvittem a szervizbe (ahol vettem, Autócentrum Szabó), már aznap megvolt a hiba, hiányzott egy tömítés, orvosolták is, viszont állítólag ilyenkor újra fel kell tölteni a klímát és ki kell próbálni (nem értek hozzá), így csak másnap kaptam vissza az autót (csereautót kaptam, szóval nem volt gond).
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Laczik
tag
válasz
CharlieDrop #13985 üzenetére
Persze, de X3 M40i esetében egy időszakos olajcsere+ elülső M-es féktárcsa (nem kerámia)és fékbetét 620.000HUFért azért egy kicsit pofátlan. Ja, és ez még csak nem is márkaszerviz!
-
sanzi89
addikt
Okozhat-e bármi gondot, ha egy 2018-as 1.4 Fiat Tipo, nem Start-Stop-os, gyárilag "sima" akkumulátorral szerelt autóba egy AGM-es akkut teszek?
A sztori az, hogy a gyári akku úgy néz ki meghalt, apósnál meg van a polcon egy nem használt VARTA D52 Silver Dynamic AGM 60Ah 680A right+ (560 901 068) akku, amit még a nyáron vett, de végül nem rakta be az ő autójába, mielőtt eladta, így megmaradt."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
CharlieDrop
veterán
válasz
sanzi89 #13995 üzenetére
Elvileg az autónak nem, az akkunak annál inkább.
Azért mert nincs töltésmenedzsmentje, így mindig fullon lesz töltve az akku.
Pont ilyenek miatt kell regisztrálni autóként, hogy új akku van (bár pont az 500-amba nem kellett, mikor cseréltem, szóval...)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
csongi
veterán
válasz
CharlieDrop #13996 üzenetére
En ugy tudom, hogy a fiat itt csalt kicsit. Az akkuhoz igazitja a toltest. Ezert sima akksival is mukodik, a s&s rendszert nem aktivalja. Azert csalas, met az euro normat a s$s renfszerrel egyutt tudta teljesiteni.
Ww es egyeb csoportoknal csak megfelelo akksit fogad a jarmu rendszere -
csongi
veterán
válasz
CharlieDrop #13999 üzenetére
Legalabbis 2012 kornyeki evjaratoknal euro5 .
Nekem normal akksival megy 4 eve. toltes 14.5 V
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészséges életmód
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- E-roller topik
- Elden Ring
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!