- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Azért ma majdnem infarktust kaptam, mikor egy ismerősömtől haza akartam indulni, és nem oldott ki az elektronikus kézifék.
Már hívni akartam valakit, hogy vigyen haza, közben basztattam a kocsit (gyújtás ki-be, beindítottam többször is, ilyesmi), és egyszer csak kiengedett.
Viszont maradt egy hibajelzés, hogy ellenőrizze az kéziféket.
Mentem vele vagy 30 kilométert, hazajöttem, most kimentem megnézni, és eltűnt a hibajelzés is. Nem értem mi történt. Mindenesetre nem mertem behúzni a kéziféket.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
2003-as Fiat Puntóval kapcsolatban kérdezem: megvan a ködlámpa helye a lámpatestben, de úgy tűnik, hogy sosem volt használatban. Ha teszek bele izzót, akkor a középkonzolon lévő gomb bekapcsolná?
https://www.coreinfinity.tech
-
gg72
veterán
Szisztok! Egy Alfa 147-esnél kb. mennyibe kerülne egy komplett első futómű felújítás (szilentek, lengéscsillapítók, rugók)?
-
gg72
veterán
válasz gipsztigris #14154 üzenetére
Árban az kb mennyi lenne mindenestül?
-
gipsztigris
addikt
Őszintén szólva, az alkatrészek árai és minősége nagyon széles spektrumon mozog, ezért szerintem először azt kell eldönteni, hogy mit kell cserélni és milyen állapotban van a jármű.
Persze, indikatív árajánlatot tudunk adni minden kopóalkatrészre és munkadíjra , de szerintem jobban jársz, ha elviszed egy olaszos szakihoz, aki átvizsgálás után ad egy konkrét ajánlatot az autódra.
A munkaidő nagyjából fix -amit írtam-, ezt kell felszorozni az adott műhely rezsióradíjával.
Átvizsgálás és javítás tekintetében állunk rendelkezésedre, ha olaszos szerelőt keresnél."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gg72
veterán
válasz gipsztigris #14156 üzenetére
Ok, kös szépen.
-
hobizoli
nagyúr
igazabol a hagyomanyos MacPherson futomuhoz kepest annyi a diffi szerkezetileg a u.n. DW futomuben, hogy elol nem egy also lengokar van csak, hanem van egy felso is
ezen kivul stabilizator szilent stb az ugyanugy van mindkettoben, szoval ott nagy diffi nem lesz
vki pl az olasz ebay-rol megrendelte az osszes cuccot ehhez egy helyrol, stabszilenteket, lengokarokat, -30mm-t csüccsentős komplett rugo+lengescsillapitot elore-hatra, es evek ota hasznalja
nem kopott ki, nem zorog semmije azota se
az elso-felso lengokarbol lattam olyat, hogy van rajta zsirzoszem, ugyanis leggyakrabban az konyul letöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ha vkit erint innen, akkor FYI:
az il topolino-s sracoknal a GP, 500, Mito 1.4 TJET modellekhez vannak keszleten a gyarival megegyezoen alakhelyes(!!) tobbretegu szilikon hutoviz- es turbocsovek
fekete, kek, piros szinekbentöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14161 üzenetére
A gyári is az.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #14160 üzenetére
nekem meg 2018-ban lett kicserelve a 3 turbocso a dizel 147-ben ilyesmire
PuntoGT-nel is ebay/aliexpressen fent volt az intake cso is, a gyari turbocso keszlet is, meg a vizcsokeszlet is ilyen alakhelyes szilikonbol, 8-10 fele szinben
ezek gyariban kb beszerezhetetlenek hozza mar, de ott 50-60k-ert az egesz keszlet mindenestol megvolt
ez sokkal kevebse hajlamos elrepedni, mert tobb retegu is, meg 180-200fokig hoallo, meg olaj, benzin, vegyszer... mindenallo is
meg uj, nem 10+ eves
szoval egy ilyen keszlet kiszolgalja az autot mar, amig bontoba nem kerul
erdemes egyuttal egyebkent a vakuumcsovezest is ujra cserelni
abbol is letezik fekete szilikon cso 3-4mm belso atmerovel, 6-8mm kulsovel
a benzines 1.6-2.0 147/156-hez is letezik a pillangoszelep es a legytomegmero kozotti cso, ilyen alakhelyes szilikonbol
a 2.0JTS-hez is van kulon, mert annal ez kicsit masabb alaku
egyebkent csomo autohoz van ilyen
multkor meg a Peugeot 205 GTI-hez is lattam, pedig az nem mai darabtöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #14163 üzenetére
Valami csövet majd biztosan szereznem kell legalább a turbó és a légszűrőház közé, ha ki akarom cserélni az IHI VL38-ast egy GT1446-ra, utóbbinak nagyobb az átmérője a kompresszor oldalon. De ezzel is az volna a célom, hogy minél gyáribbnak nézzen ki, FPT logókat akarok mindenhova.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hm... ma reggel rásasoltam az olajszintre. Most azt látom, hogy magasabban van a maximumnál a nívópálcán az olajszint.
Úgy t'om ez nem egészséges, ugye?Illetve azt láttam, hogy a turbócsőnél (?) az egyik csőnél mintha olajat láttam volna.
Összefüggésben lehet a kettő? Kinyomná a felesleges olajat valahol?Jól beparáztam most...
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
hobizoli
nagyúr
ja most lattam FB-n, akit az 1.3JTD motoros erintene a szilikoncsobol, ahhoz is van nekik, de az jelenleg csak feketeben
bovebb input: iltopolino.hutöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
Na, 12°-ban így indult.
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #14177 üzenetére
Nekem épp 4 éve van meg, a Jazz-hez vettem, mert abban nincs hőmérő, csak egy kék “c” lámpa, ami 53°-nál kialszik, de nyilván akkor még nem meleg a motor, úgyhogy ezt akartam látni, hogy mégis mikor éri el, a telefont folyton csatlakoztatni meg macerás, kellett egy dedikált eszköz.
Aztán mikor hozzám vándorolt a MiTo, átköltöztettem és megváltoztattam a háttérvilágítását narancsról pirosra. -
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #14178 üzenetére
Ilyet tettem nagybátyám Toyotájába. A Corolla Versoban sincs vízhőfok kijelzés, csupán egy forráspont jelző. A hírhedt 2.2-es D4D motor védelmében rendeltem neki. Jól konfigurálható olcsó kis eszköz.
[link]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
3 new old stock ritkaság az Ypsilonhoz.
Bárcsak óracsoport is volna![ Szerkesztve ]
-
calvin76
tag
Sziasztok! Fiat 500-nál (2015-ös) mennyire merjek magamnak akkumulátort cserélni? Sokan azzal riogatnak, hogy kódot kérhet a csere után. Ez valós veszély, vagy csak elvétve fordul elő?
Köszi -
tboldi
nagyúr
válasz calvin76 #14187 üzenetére
Nem tudom, különbözik-e akkora mértékben egy 2015-ös 500-as villamossági szempontból, de se a 2007-es Lancia Ypsilonunk, se a 2009-es Alfa MiTónk nem kért kódot, de talán még az időt/dátumot sem felejtették el ilyen rövid idő alatt, amíg bekerült az új aksi. Az automata ablak végállásait viszont biztosan újra kellett tanítani (mindkét irányban nyomva tartani a kapcsolót ~5 mp-ig), illetve a MiTo esetében a csomagtartó nyitóját is (belső zárgomb 2x megnyom, zár-nyit).
-
addikt
Újabb kalandok a Bravo-val. Ma reggel indulás után nagy fémes csattanás hallatszott a kocsi alól. Kb. olyan, mint amikor a kipufogó leszakadt és verdeste a cső az alját. Viszont nem lett morgós hangja, meg egyébként semmi mást nem vettem észre, így nem tudtam mire vélni a dolgot. Hepehupásabb úton valami furcsa zörgés azért hallatszott, ami mintha addig nem lett volna ott.
Jópár km-rel odébb újra fémes csattogás, leesett valami a kocsiról. Megálltam, visszasétáltam érte, ezt találtam:Jól gondolom, hogy ez a futómű rugó egy darabja? A hangok alapján konkrétan a bal elsőre tippelnék.
Próbáltam benézni a kerék mögé, de semmi furcsát nem láttam a rugókon bal1, bal2, jobb1, jobb2. A kocsi eleje sincs leülve egyik oldalról sem. Vagy valami más lenne?A múltkor úgy váltunk el a szerelővel egymástól, miután egy héten belül 2x is voltam náluk (14016, 14069), hogy egy évig nem találkozunk...
-
gipsztigris
addikt
válasz HussarF #14192 üzenetére
Első és hátsó rugó is szeret törni. Majd a szerelő kivizsgálja.
Mindenesetre, ha az első rugó tört el, akkor toronycsapágy, toronyszilent cserét is iktassatok be, mert az első rugó töréséhez a "rágódó" toronycsapágy nagyban hozzájárul."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
1.4 TJet-nél mire érdemes figyelni vételkor?
1.9Mjet-nél?
Delphi - Autocom viszi őket rendesen?Olyan nagyot futott a 7gen Civic, hogy lesz belőle egy Grandepunto esetleg Bravo ha a méreteivel megbékélek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
426os
őstag
válasz Micsurin #14194 üzenetére
T-jet:
Váltó: Bravonál az M32 csapágyas lehet, a C635 (2010től) a gyártás elején szinkron hibákkal kőzdött (nem vészes, nem is feltétlen kell vele foglalkozni, de hidegben akadhat az 1-2-3), illetve a tetején szivároghat belőle az olaj (ez sem vészes hiba).
Féltengelyek, leömlő- és turbó repedés.
Olajfogyasztás (gyűrűk, turbó, szelepszár szimeringek)
Bravo:
Motortól függetlenül digitklíma hiba (manuális is el tud romlani, így emiatt én még nem választanám azt, inkább kalkulálnék az esetleges javítással)
Hátsó féknyergek tizenéves korukra megfáradnak, váltóbowdenek is lehetnek csereérettek (tipikus tőnet, hogy télen befagynak, illetve ilyen "nyúlós" érzés, mikor mozgatod a váltókart), bár ezek nem olyan nagy tételek.
Méretileg amúgy szerintem nagyon jó a Bravo, nem nagy autó, de elég jó a helykihasználása (pl 400L csomagtér), de pl párom nem szereti vezetni, ő hatalmas hajónak érzi (lol). Korábban régi Swifttel járt, ahhoz képest nyilván nagy..
-
Micsurin
nagyúr
Köszi
Akkor az M32-ön kívül semmi kirívó. Bravo is hasonlóan jól bírja kasznira mint a GP? Elég kevés rozsdást láttam GP-ből.
7gen Civic méretben melyikhez állhat közelebb? Most néztem GP-t is picit kicsinek éreztem csak emiatt az elagyalás.
1.6MJet mennyire mozgatja a Bravo bódéját fürgén?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
426os
őstag
válasz Micsurin #14196 üzenetére
Szerintem alapvetően nem számít rohadósnak, de tizenéves korban szokott már téma lenni a küszöbök lakatolása. Ez valószínűleg az Ausztriából származó autókra jellemző inkább, ha nem figyeltek a rendszeres takarításra.
Nekem nincs tapasztalatom dízellel, de a fb csoportban olvasottak szerint mindent IS büntetnek az autópályákon, miközben termelik a gázolajat
1.6-nál az olajpumpa tömítés típushiba, ezt preventíve érdemes orvosolni egy olajcsere során (nem vészes ez sem).
A Civic szerintem Bravo-val egy kategória..
-
akooos
veterán
válasz Micsurin #14196 üzenetére
Nekem a küszöb elkezdett rozsdásodni a sarkoknál GP-n
Bravonál kisebb méretben egyébként a GP, de nem mondanám számottevőnek a különbséget.
Az M32 tényleg necces, illetve a GP elektronikailag egy időzített bomba. Bármi bármikor elszállhat és el is fog
Nekem pl a jobboldali tükör elektromos állításakor elszáll a klíma biztosítéka1.9-es GP-vel van tapasztalatom, pályán 140-150 tempomat ha a forgalom is engedi 6 literes fogyasztással jön ki (gyakori BP - Zalaegerszeg az M7-en). A kis súlya miatt a 130 lóerő fürgévé teszi, de nem állnék le versenyezni bárkivel
FB csoportokban azt olvasni, hogy az 1.6 120 lovas nyomatékban leveri az 1.9-et.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz akooos #14198 üzenetére
Nekem csak a kormányszervó ment el a MiTóban (átcímkézett Grande ugye) aznap, mikor hoztam haza, mert a szar aksi miatt annyira leesett a feszültség, hogy bedurcizott. Új aksival azóta is hibátlan.
Az Ypsilon már más történet, meghalt a km-óra, de épp ma hoztam el, sikerült átforrasztani, és voilá, működik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron