Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VMatteo
őstag
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13701 üzenetére
Valamit elszámoltak az olaszok a szoftverben, vagy legalábbis nem gondoltak a keleti benzinminőségre. Az említett szaki Sárváron van (ha egyre gondolunk), gyári megoldás nem nagyon van erre a problémára. Akksicsere nem fog ezen segíteni, csak a jobb (esetleg adalékolt) benzin.
.
-
gipsztigris
addikt
Pontosan! A tünetek majdnem 100%-ban megszűnnek az OMV 100-as benzin használatával. Ez a többség tapasztalata.
"szaki Sárváron"
Igen, egyre gondolunk.A srác sárvári, de gyakran jár Bp-re és egyeztetett helyen és időpontban meg tudja oldani elvileg "háznál" is. Ha kell az elérhetősége, akkor dobj egy PM-et!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13703 üzenetére
egyebkent a LPG-s 147-mnel en is neztem hogy baze de faszul indul, meg le-leall
gondoltam, hogy hm lehet kene ujra tankolni bele 95-s helyett 100-st majd, mert ez ami most benne van meg az 2022 szeptemberi toltes
benzines 147 ECU-t tud vki irni? vagy ezt ilyenkor a LPG-s ECU vezerli ki?
asszem azt lehet tunnnnnnnerolni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
VMatteo
őstag
Reggel beindult elsőre (4fok) de majdnem lefulladtam vele induláskor. Hát én nemtudom eddig nem volt ilyen probléma Valakit esetleg érdekel Grande sport?
Tisztelet a Gépésznek!
-
Micsurin
nagyúr
1.9 8V-nél mikor mondjuk azt benne a világ összes kilométere?
Tudom jól bírja főleg a 120-as a nyúzást de mennyire? Van egy ami marhára tetszik de ~2013-as import akkor jött be ~130k-val és most van 240-en. Szóval nem gyenge tipp lenne ha tolatott volna azért...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Micsurin #13708 üzenetére
nem feltetlenul, en evi ~10k km-t jaroka dizellel
2017-ben vettem az autot 195k km-l, most van benne 251k
ha csak a melobajaros km-ket nezem, az nekem havi 450km
aki meg havi tobb ezer km-ket jar az leginkabb rossz helyen lakik, mert akkor uzemanyagra 6 szamjegyu osszeget kolt havonta egy dizellel istöbb drón kell ;P
-
Micsurin
nagyúr
válasz hobizoli #13709 üzenetére
Oké árnyalok alapvetően megnézős állapot de a balszélen kiszakadt vezetőülés bőr és a kormány súg. De ezekkel együtt korrektnek hat az összkép.
Még mindig közepesen mindenes lesz inkább hétvégi tekergős lesz az alany mivel heti 3 nap fixen HO adott és 2 napot vagyok irodában de az csak 2x50km. Ellenben a MÁV ~60 perces késéseitől kezdek már fázni... inkább bemegyek marha korán 7-re az infóparkba mikor nincs forgalom és 3-kor haza jövök kocsival vagy motorral.
1.6TS-től még mindig fázok a JTD valahogy biztonságosabb ötletnek tűnne magas futás mellett is.
...ha most egy Corgi valahol felröhög joggal teszi mivel megnéztem ~6 PUG-ot és elment az életkedvem így ismét olasz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #13711 üzenetére
Nem rossz de csakis Getrag.
Ezért engedtem el mert a Midland egy katasztrófa... még ha a Rover alól kibontod és a Mini alá teszed esetleg mert jobb a csapágyazása de az se életbiztosítás.Hátsó lámpánál checkold ha rohad onnan indul mert kikeményedik a tömítés befolyik és megkezdi a kasztnit. Lámpa szeret repedni ha csapkodták a motorháztetőt -> motortetőre rögzített nem kasztnira.
Veztengely szeret kikopni ha nem sűrítették be az olajcserét de nem para, Novot Tibi mindenre is tudja a választ beszélj vele engem is Ő kupált ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #13712 üzenetére
Azért annyira nem fosok az ilyenektől, a Jazz lehetséges hibáival is tele tudnék írni egy A4-es lapot.
Apum meg erre kattant rá, második generációs, és francia 1.6 HDI. Mondjuk ezért a felni és gumiméret kombóért biztosan megsimogatnának műszakin.
És hogy ON is legyen, lehet, hogy egy másik 843-as Ypsilon lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #13713 üzenetére
A Jazz összes hibája kerül annyiba egyszerre mintha a Midland felrobban és lenyírja a váltóházat a csapágy. Mikor Tibi beközölte, hogy egy szakszerű bontottházas felújítás közel 500k akkor azért megkapaszkodtam az asztal szélében.
Nem rosszak azok kezet foghat faterral mert egyre inkább arra tendál, hogy ha veszek 147-est lehet végül a Jazz is átváltozik 147-essé ha neki is tetszeni fog... szóval lehet jövőre duplázunk esetlegesen.
----
Na de visszatérve ha maradok az 1.6TS-nél mit nézzek meg amit látok is? Van valami gyári diag kábel etc amit 10-20-ért esetleg belehet szerezni, hogy tudjak olvasni tárolót? Van egy 2009-es TS amivel nagyon szimpatizálok szintén mert széria végi marha szép és alig 20km-re van. Csak aggaszt az a 230k futás egy ~2013-as importtól mert az is merem fogadni, hogy több és minél jobban belemászok mindenki azt írja 200k körül hajtókarcsapágy csere ha kell ha nem...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #13714 üzenetére
Szuper, akkor inkább az M32.
Ja, én apum is szokott MiTókat nézni, csak 1.3-1.6 dízellel.
Kábelek: [link] és [link], itt pedig tudod ellenőrizni, hogy melyik modellhez és motorhoz melyik való.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
-
VMatteo
őstag
Nekem se deadlock, se távirányítóról ablak fel/le mozgatás. Sport kivitel, elég jól extrázott, 3 ajtós, 2007 év végi piros Fiat logós.
Ezekszerint ez elérhető volt egyes piacokon? Akkor ezt se lehet aktiválni MES-el?
[ Szerkesztve ]
Tisztelet a Gépésznek!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Micsurin #13714 üzenetére
TS-bol letezik gyarilag LPG-s is
az a 305Ft-s arnal eleg jo lehet vs 590Ft-s benzin vagy 630Ft-s gazolajhoz kepest
foleg hogy januartol +40-45Ft raugrik a benzin/dizelre...LPG szerintem ennyivel nem fog dragulni
TS-nel elso olajcserenel vetesd le az olajteknot es pucoltassatok kitöbb drón kell ;P
-
Micsurin
nagyúr
válasz hobizoli #13719 üzenetére
Igen azt mindenképp terveztem levenni, most valószínűleg elhozom aztán vizsgaidőszak alatt garázs aknára fel és lebontom alul kitakarítani.
Ezen kívül bármi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Micsurin #13720 üzenetére
ha a 105paripas verzio, akkor meg vezmod sincs...
ezenkivul a valtokulisszaban szokott eltorni egy muanyagpersely idovel, amivel eleg nagy holtjateka lesz a karnak, de meg lehet valtani
van ra egy javito szett par ezerert
mondjuk en azt akkoris kicsereltetnem egy ujra, ha "jo", mert kopas attol meg siman lehet mar benne annyi, hogy kicsit pontatlanna valiktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
kiegett a bal elso tompitott izzo tegnapelott
tegnap megvettem az uj izzot delutan (Osram 5000K) delutan, aaaa sotetedes van, mar nem allok neki
ma gondoltam a cseret, porvedo kupak le, kabel lehuz, rogzito bigyoka kiakaszt, kiveszem az izzot, es....H7-s van benne, en meg H1-st vettem
ugyhogy vissza Auchan-ba, nezem a polcon egymas mellett van a ket izzokeszlet es en a H1-st vettem el
H7 megvesz, ugyanaz a gyarto es 2x annyiba kerul, mint a H1-s
meg gyorsan ott a parkoloban beraktam*, kozben 2x jottek oda a keregetok penzt kerni
* kivenni mar nem kellett, viszont jo buzievagy helyen van ez is, de a jobb oldali az meg parasztabbtöbb drón kell ;P
-
válasz hobizoli #13722 üzenetére
Jó móka az ilyen "mellette már pont másik volt dupla annyiért" sztori...
Rájöttem, hogy nem is nagyon tudnék adni a kéregetőknek. Alátétet teszek a bevásárlókocsiba, és bankkártyával fizetek... Régebben, mikor még volt kp a zsebemben, azért adtam nekik.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #13721 üzenetére
Kulissza javítókészlet egy pesti srácnál kapható 3500Ft-ért. Egy éve készülök elmenni érte, de a párom 147-esében van valós ~160e (2002es!), és még nem vészes. Van egy másik perselyből 2 db, ami a váltórudazaton van, na azt megéri cserélni, 500Ft/db környékén van a Unixnál, és sokat dob rajta.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Micsurin #13714 üzenetére
Előző 147esem családban maradt, most van benne ~400e körül, és a motorja még bontatlan, szelepfedélen kívül még más nem jött le róla. Meghálálja ha törődsz vele (hidegen nem nyomod neki, gázpedált nem 0-1 állásban használod - de ez más autónál is alap).
A hajtókarcsapágy még mindig a 2.0TS sajátossága
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
orion1025
őstag
válasz csongi #13692 üzenetére
Ilyen gond nincs, szépen fut a kocsi. Ma volt egy hosszabb út, rosszabb útszakaszokkal, de nem mindig kolompol, ha viszont igen, akkor egyértelműen a szervo motornál van a műanyagos csörömpölés, kopogás. Szervo gond nincs, a kormány nem kotyog sehol, még a motor leszedésén gondolkodom, hátha ott látni valamit.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #13729 üzenetére
regebben a hajtokarcsavarok minosegi nyugje miatt volt lecsapagyosodas a Punto HGT, Bravo HGT-knel is...ugyanez a motor az is
arra volt egy javitott verzio
eccer tudtam egy facelift-s Bravo HGT-t ilyen nyuggel 100k-ert
gondoltam is ra kene bele egy 2.4-s motor meg arra egy 6-s valto...
nyomatekban 186Nm helyett 230Nm a fotengelyen, meg az a rovidebb diffis valto miatt tovabb no a kerekre eso, kb olyan hatas, mintha 5-s valtos auto ~260Nm-t tudnatöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #13730 üzenetére
Van Marea ismerôsnek 2.4 szívóval, azóta talán Thesis 6-os váltó is van rajta. Sôt, te is ismered.
Egyszerûen elkeserítô, hogy miért nem volt gyárilag, nagyon kellemesen megy, semmi erölködés, érezhetôen erôsebb, nyomatékosabb motor. Az a +45 Nm ráadásul 300rpm-mel hamarabb ott van."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #13731 üzenetére
hm, most igy elsore nemtom kirol van szo, mert mas Marea-st az enyemen kivul nem nagyon ismertem, raadasul az enyem az 2.4 10v JTD volt...talan a 13ker-ben, akinel a kiolvasot lehetett venni, neki volt egy 1.6 16v motoros(?)...asszem
182-s Bravoban megjobb lenne kevesbe rovid valtoval is akar, mert kb 150kg-val konnyebb hozza a bodebraziloknal volt 2.4 20v belole, de az 5-s valtoval
amugy ez kb olyan elpuskazott sztori, mint a FL 147-be miert nem ment be az 1.4TJET motor a TS-k helyett, meg miert nem volt belole egy "GTA" is az 1.75TBi-vel--------------------------------
uuuu, egy ilyen 2.4 20v Thesis 6-s valto lehet kene nekem is a 147-be
1st Gear:3,80:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,91:1
6th Gear:0,71:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,73:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):2.550 tpmvagy a 2.0 20v turboe:
1st Gear:3,80:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,91:1
6th Gear:0,71:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,97:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):2.700 tpm...letezik, hogy ez siman felmenne nekem most a 166 valto helyett?
most ilyen van benne:
1st Gear:3,50:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,97:1
6th Gear:0,86:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:4,06:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.500 tpmazt nem ertem, hogy miert kell 3500-t forognia egy 181Nm-s motornak a 120-hoz?
de az 147 gyari 5-s valtoja is vmi ilyesmi amugy:1st Gear:3,55:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,92:1
Reverse Gear:3,91:1
Final Drive:3,87:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.600 tpmaz 1.4 16v Stilo 6speed 128Nm-l is kevesebbet forog:
1st Gear:3,90:1
2nd Gear:2,16:1
3rd Gear:1,48:1
4th Gear:1,12:1
5th Gear:0,90:1
6th Gear:0,77:1
Reverse Gear:3,82:1
Final Drive:4,07:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.150 tpma Thesis valtokat mennyiert merik manapsag?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat
Holnap hívom az alanyt vasárnap remélhetőleg meg megnézzük apummal. Végülis 1.6TS a kiszemelt.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #13732 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy mennyiért mérik, hanem az, hogy egyáltalán van-e.
Egyébként bármennyire is nevetség tárgya az M32-es váltó, szerintem áttételezésben elég jól passzol a MiTóhoz és az 1.4 T-Jethez. Persze ez és az Abarth Grande Punto valamivel rövidebb végáttételt kapott, mint bármi más, amit ezzel a váltóval szereltek.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
1.6TS vezérléscserét mennyivel kalkuláljam BP környékén? Legfontosabb hol ajánlott?
99% jön velem a tegnap emlegetett 2009-es. Új a kuplung és a klíma kompresszor, rozsda nincs. Vezérlésben 4 év és 30k van az viszont kuka.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz erik365 #13739 üzenetére
Már kerestem mert a vezérlést most decemberben de legkésőbb januárban ledobjuk.
De nem akarok előre inni a medvebőrére mert sosem jó. Ha ez nem jön be akkor irány Zalaegerszeg... mondjuk oda már nem a Jazzel fogunk elindulni hanem a céges dízel traktorra amiért kár lenne mert a matchboxot jobban szeretem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
Bp-Sümeg-Bp 485km 17:45-22:30
M5 kivezeto, M51, M0, M7 Balatonszentgyorgyig, Keszhely meki 2 sajtburesz, Sümeg
visszafele ugyanez
hazafele Martonvasarnal az autopalyan legbelsosav 165km/h tempomattal utolertem egy koezpoossavban kozlekedos rendorautot, amikor meglattam a fenyvisszaveso csikjait kikapcsoltam a tempomat-t es 135-l gurultam egy km-t kb
utana o elgyorsitott 180 fole, mert 160-165-nel is csak tavolodni lattam
M0 kihajto elott 1,5-2km-l meg utolert egy aktualis genercios Civic thai/
hat az 160-rol eleg jol kigyorsit a ~320 loerovel
utana o sem ment gyorsabban, csak az elozeshez tolta el, mert a tavolsag nem nott, ott ment elottem 50m-ltöbb drón kell ;P
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #13729 üzenetére
Ettől függetlenül a legtöbb 147 2.0TS volt már/lesz hajtókarcsapágyas, 1.6TS-ről meg alig hallani ilyet.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Micsurin
nagyúr
PLD678; küszöb gatya a jobbosba belátsz tükörrel benézve a belső is cserés. Balon a git felrepedt. Kárpit lóg… balhátsó tányér szakadás előtt.
Kuka irány pestre másikért.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #13744 üzenetére
Mitsubishi valamelyik dízeljén is ki szokták iktatni (4D56?), külön szíja van, aztán ha nincs minek elszakadni, akkor annyival kisebb az esélye hogy a másik szíjnak baja lesz Viszont főtengely törik, de az valószínű más okból lehet.
Egyik traktorunk is már harmadik főtengellyel fut (2x törött, másodiknál találtunk egy porlasztó rugó hibát ), abban is van kiegyenlítő... 2.0 PD is hogy megjárta... Ez a balansztengely átka?[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz hobizoli #13746 üzenetére
Amit neked linkeltem a benzines, este bedobom ha van rá ígény.
720k Veresegyház btw.
Megcsaltalak titeket
XX.-kerben is gatya volt a telepen az Alfa ellenben a busz Civicből marha szép 3ajtós (igaz csak 1.4-es) dodzsem. 16-os Aez felni szett vatta új négyévszakosokkal, tolató kamera, paragi dob etc etc.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #13748 üzenetére
Grat! 👍
...........................Jól látom, hogy nem látom?
Se ePER-ben, se egyéb más módon nem találtam EGR szelepet az 1.4 T-Jeten. Tényleg nincs? Mer' akkor örülök.
Csak a Telexen nemrég leközölt cikk után elgondolkodtam, hogy nem is foglalkotam még ezzel a témakörrel.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen