- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #13198 üzenetére
Első köröm ez volt, mikor meglett, valamint egy Manky-féle alapprogram.
Nem akarom nagyon széthajtani, de ha üzembiztosan meglenne a ~250 ló és ~500Nm, én már nagyon boldog lennék"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #13200 üzenetére
jaaa, ennyire nem neztem vissza
öööö....1756-l 250lo nem lesz
arra a 2060 kell inkabb
de vidd el hozzajuk es megcsinalnak mindent
jobb ez egy kezbol, mint amikor ez azt csinalta, ezt az, aztan ha vmi szar van, akkor mindenki a masikra mutogat, hogy ki b4szta el
nekik mindenre megvannak mar a bejaratott embereiktöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #13201 üzenetére
Nem a vita kedvéért -csak kíváncsiságból-, kérdezem, hogy mi az amire nem elég a cca. 200 paci, amit játszva ki lehet hozni különösebb hardveres beavatkozás nélkül is egy 1.9 16V motorból?
Mármit napi használatban. Mert ha egyéb terveid is vannak, gyorsulási, pályanap, stb. akkor a 250 lóval te leszel a tápláléklánc alján, de már egy szabad szemmel messziről is jól látható összeget költöttél arra, hogy elmondhasd 250 lovas gépsárkányod van, de bajnok nem leszel. Nem beszélve arról, hogy egy véletlen NKH ellenőrzés során ketőt pislogsz és se rendszám, se forgalmi.
Persze, ettől még mindenki úgy csinálja ahogy akarja, csak szokott érdekelni a motiváció is. Ha egy ügyfél valami olyat kér tőlünk ami nem szokványos, ott is meg szoktam kérdezni, hogy miért akarja ?"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #13203 üzenetére
Nincs semmi olyan célom. Azért jött ez a ötlet, mert amúgy is hozzá kell nyúlni a turbóhoz/porlasztókhoz, és akkor mi lenne ha már egyből nagyobbat kapna, én meg cserébe egy kis plusz teljesítményt. Ha ez nem megoldható anélkül, hogy szemet szúrjon műszakin/ellenőrzésnél, vagy hogy az üzembiztosság rovására menjen, akkor elengedem a dolgot, és marad az a ~190ló ami most van, és csak simán felújíttatom a dolgokat.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #13202 üzenetére
Erre is gondoltam, csak ne lennének olyan messze
Mindenesetre felhívom majd hétfőn, hogy mit mondd erre."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz LógaGéza #13204 üzenetére
Ha most gyengelkedik a rendszerbe az emlitett elemek, akkor azok javitasa konfiguralasa is erzheto valtozast fog eredmenyezni.
Gyarilag 190 , de amiket leirtal azokkkal mar siman lehet 15-20 Le veszteseged sztem.
Es meg csak azt erzed nemnolyan, mert maradt 170.
En a 90-100 Le autokkat sem erzem a gyengenek.
A felepitese miatt sutanak de oda meg eleg a Le boven.
A teknikas egyenesbe elmennek, mert 20-30Km/h val gyorabban mennek mint a megengedett.
Aztan jonnek az egyszeru korforgalmak, kanyarodasok fektavok meg ilyenek.
Ott 100meteren 200meterre maradnak le.
Verseny nelkul, szimplan dinamikus kozlekedessel.
Verseny temponal altalaban ki akarnak szallni a jobb egybol. .
Ez nem arrol szol mekkora jampi vagyok. Csak egy erzekelo hasonlat, mennyire nincs teknikai tudas a volan mogott. A zome LE birtokos csupan.
A teli tudas elkopott. Nalam is. Le esett egy kis ho, kiestek a reakciok. Szaraz aszfaltos vezetessel probaltam korrigalni. Beszartam .Egy jo nyomtavu sulyeloszotasu autoval, amin rendbe vannak a dolgok, gyari allapotba olyat tudnak, amit a vezetok 90% eleteben legfeljebb a felet fogja megtapasztalni, vagy a felet sem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13203 üzenetére
azert a gyari turboval a 200lo elegge karcos...inkabb rahekkelnem a 2.4 csigajat
mondjuk legalabb intercooler jo nagy van a 159-ben mar gyarilag istöbb drón kell ;P
-
csongi
veterán
75W-85 GL4 keverhető a 90-e Gl4-GL5l?
Mindkettő syntetic. Hozzá kellene öntenem kicsit. -
csongi
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #13212 üzenetére
Amúgy még mindig várom a választ.
-
hobizoli
nagyúr
A kékvillám is a képen.több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #13215 üzenetére
A MiTo esetében a legerősebb, 170 pacis/250 nyúlmókusos kivitel kapta ezt a jelölést. Az enyém viszont nem Quadrifoglio Verde, eggyel alatta van (155 ló/230 Nm), de egy zacskó csipsznek hála már 180/288-at tud, és amúgy jól mutatna az első sárvédőkön egy-egy ilyen embléma. Viszont így nem lenne gyári, és a fanatikusok rögtön látják is ezt.
[ Szerkesztve ]
-
erx470
csendes tag
Sziasztok!
1.3 Multijet2 motoros Punto hideg motornál ezt írja:
"Check Glow Plugs"
és villog az izzítás ikon kb 20-30 sec-ig majd eltünik a villogás és a hibaüzenet is, a motor rendben jár.
Ha mindenigaz izzítógyertya hiba.
Ezzel meddig lehet így közlekedni?
Gondolom diagra kéne tenni az többet mond.
Köszi a helpet.
-
erx470
csendes tag
válasz molnarpeter #13220 üzenetére
2016-os
most meg kaptam egy:
"check number plate light"
ha felkapcsolom a helyzetjelzot ez bizti lehet vagy rendszamtabla izzó?
-
hobizoli
nagyúr
válasz erx470 #13221 üzenetére
mondjuk nezd meg vilagit-e... tuti nincs kulon biztije amugy egyetlen izzonak
a generator tolt rendesen?ilyesmi random hibakat szokott okozni, ha feszultsegingadozas van, mert vagy az akksi haldoklik, vagy a generator feszszabalyzojaban elkopott a szenkefe (ha olyan)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13223 üzenetére
A leggyakoribb oka ennek a hibának (ha egyébként világít), hogy kontaktos már a csatlakozó vagy a foglalat. Elkoszolódik, oxidálódott, ami miatt már megnövekedett ellenállást érzékel a rendszer, hiába világít az izzó. Foglalat ki, kis takarítás aztán nem lesz vele több gond.
.
-
csongi
veterán
Punto Evo-hoz van valamilyen bluetotth egyseg, amit a fejegyseghez lehet csatlakozatatni?
-
VMatteo
őstag
válasz gipsztigris #13228 üzenetére
Ezzel már szemeztem én is!
Minőségben elfogadható? nincs alapzaja?Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #13228 üzenetére
Koszi!
Hogy lehet kihamgositani? Kellene egy mikrofon is? -
tboldi
nagyúr
Apropó Bluetooth, azt vettem észre, hogy az új telefonommal (iPhone 14 Pro Max) gyakorlatilag mindig csatlakozik az első generációs Blue&Me, az előzővel (11 Pro) csak nagyon ritkán működött együtt. Microsoft-termékről lévén szó nem is keresek magyarázatot.
-
VMatteo
őstag
válasz gipsztigris #13232 üzenetére
Köszi, lehet rendelek én is!
akárhogy néztem MES szimulátor módban, a Tjet Grandémen sehogy se lehet bekapcsolni, hogy kulcs gombnyomásra nyissa/zárja az ablakokat. Valóban így van, vagy én vagyok balfék?
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
válasz gipsztigris #13234 üzenetére
Azt tudom, csak szimulátor módban próbáltam olyan opciót, hogy bekapcsoljam a lehetőséget, hogy kulcson hosszan nyomva a nyitást leengedje az ablakot, zárásra ugyanígy. Ha egyáltalán ezt tudja a kocsi.
Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #13232 üzenetére
Ha cserélnék 6os váltóra akkor új forgalmi kellene, vagy szólnának érte a műszakin?
Egyre merevebbek a műszaki állomások. -
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13238 üzenetére
1,2 8V. Tempomat nincs. A cél, a hosszútávú utak komfortosabbá tétele.
Én is remélem
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13242 üzenetére
Bocsánat. 1,4 8V 77LE
-
tboldi
nagyúr
Nem szólnak az elülső hangszóróim az ajtókban, egyik sem. Lehet, hogy már egy jó ideje, de csak most tűnt fel.
Megszakadhatott a vezeték az átvezetőkben?
szerk.: A hátsó nagyok és a két első magassugárzó okés.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Nekem úgy rémlik, hogy az ajtóban van leágaztatva a csipogó, az átvezetőn egy kábelen megy a jel. De lehet tévedek. Nekem a Bravon így van, bár részben utólagos a kábelezés.
Mindenesetre, ha majd leveszed majd az ajtókárpitot, és meglesz a hiba, javaslom, hogy egyúttal szigeteld ki az ajtót bitumenes rezgéscsillapító anyaggal, egész sokat javít a hangzáson.[ Szerkesztve ]
.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csongi #13243 üzenetére
Azzal már lehet teteje, 1.4 16V váltója közeli rokona, csak ki kéne bogarászni ePerből, mik az eltérések pontosan. 1.3D esetén más a váltó család 5 vs 6 sebességnél, tartó bakot és hasonlókat is kell cserélni, nem éri meg foglalkozni vele, benzineshez talán valamivel könnyebb eset.
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #13248 üzenetére
Nem tudom ez a membrán ragasztás mennyire macerás, de nem gondolnám, hogy érdemes vessződni vele. Jellemzően párezer Ft a gyári hangszóró, de inkább raknék bele kicsivel többért valami jobb minőségűt és le van tudva a dolog.
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Politika
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Amatőr csillagászat
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!