Okosotthon termékekkel akar hódítani a Xiaomi

A Xiaomi viszonylag alacsony érdeklődés mellett tartotta első eseményét New Yorkban, ahol főleg az okosotthonos és lifestyle termékekre koncentráltak. A koncepció értelemszerű, első körben a brandet erősítik meg, amit a roppant telített és a kínai gyártók felé alapvetően kevésbé nyitott mobilpiacon nem lenne egyszerű. A ZTE egy ideig tiltólistára került, a Huawei jelenleg is kompromittált az USA-ban, a OnePlus viszont be tudott kerülni szolgáltatói kínálatba a 6T-vel.


[+]

A Xiaomi most a Mi Mix 3-mal, a Mi A2-vel és a Mi 8-cal próbálkozik a független piacon, ami hagyományosan nem túl erős arrafelé. Az okoskütyük viszont annál inkább. A Walmart kínálatában eddig is voltak Mi termékek, amihez most csatlakozik egy biztonsági kamera, az építhető robot és egy vezetékmentes töltőpad. A Mi Box S médialejátszót pedig kedvezményesen lehet beszerezni az esemény alkalmából. A Google Asszisztenssel és Android TV appokkal is együttműködő, tulajdonképpen Chromecast szerű cucc eddig is népszerű volt, főleg a hangvezérléses távirányítónak köszönhetően. Ez most mindössze 40 dollárba kerül.

A gyártó elképesztően expanzív a nemzetközi piacon, a 2018-as adatok Európában a korábbi jelenlét kvázi hiánya miatt, de statisztikailag értelmezhetetlen növekedést mutatnak, de globális viszonylatban is folyamatosan emelkedik a leszállított készülékek és a tényleges eladások száma is. A Xiaomi világviszonylatban jelenleg a negyedik helyet foglalja el és dinamikusan közelít az Apple szintjéhez, ahol az eladások számszerűleg ugyan csökkentek, a bevételek viszont továbbra is emelkednek. Igazán beszédesek azonban a jövő évi adatok lesznek.

Előzmények

Hirdetés