Ráfordul a Xiaomi az amerikai piacra is

Az FCC-hez már tesztelésre eljuttatott a Xiaomi egy prototípust abból az okostelefonból, amivel meg szeretnék hódítani az amerikai piacot is. Ennek azonban nem Xiaomi lesz a neve, hiszen mostanában eléggé rájár a rúd a kínai gyártókra a tengerentúlon, hanem Pocophone. Ezt a márkát egyébként már létrehozták Európában is (noha konkrét termék nem kötődik hozzá), a papírokat pedig már beadták az Egyesült Államokban is, itt viszont konkrét eszközről is vannak hírek.

A készülék az eddigi információk alapján rögtön egy csúcsmodell, a Xiaomi a jelek szerint azonnal rá akarja rúgni az ajtót a nagyokra. A 6,4 hüvelykes kijelzővel, Snapdragon 845-tel, 6 GB RAM-mal és verziótól függően 64, illetve 128 GB belső tárhellyel szerelt eszköz két kamerát kap a hátlapra és két SIM-et tud befogadni. A Huawei-nek pont bejött ez a "más néven adjuk ugyanazt" taktika az USA-ban, ahol az anyavállalatot is próbálják megszorongatni, de a gyártó is elkövetett pár hibát, viszont a Honor márkát alapvetően nem piszkálta senki, jobban is megy, mint az anyacég nevével fémjelzett vonal.

Noha a Xiaomi alapvetően nincs rákényszerítve arra, hogy az amerikai piacot is meghódítsa, legalábbis ha a dolog számszaki részét nézzük, hiszen Ázsiában bőven tudnak többszörös mennyiséget is értékesíteni (és így is világviszonylatban a negyedik-ötödik helyen vannak), de a presztízs, illetve a nagyon erős technológiai média jelentősége mindenképpen indokolja, hogy az okostelefonos szegmensben is szerencsét próbáljanak, jelenleg ugyanis a Xiaomi hivatalosan csupán néhány tartozékot forgalmaz az Egyesült Államokban.

Azóta történt

Hirdetés