KuKirin G2 Max - nevével ellentétben

A Kugoo beemelte a Kirin almárkát a nevébe, de szerencsére a G2 Max mindenben rácáfol az itthon kissé idétlenül hangzó szóösszetételre.

Hirdetés

Kialakítás

Bődületes nagy dobozban jött meg a szajré, alig bírtam bevonszolni az irodába. Igazság szerint be sem vonszoltam, már az udvaron nekiestem egy sniccerrel, hogy aztán mielőtt kirángattam volna a rollert a dobozból, rögtön találjak egy vaskos kézikönyvet, amelyről utóbb kiderült, hogy bizonyára sok dologra jó, de arra pont nem, hogy segítsen összerakni a gépet, egy pumpát, egy rakás csavart, egy bicskaszerű multiszerszámot különböző méretű imbuszkulcsokkal, egy fura alakú, nagyon masszív fém állványt és egy ülést. Utóbbi kettőt kell összerakni, hogy aztán a trepni hátulján kialakított lukaknál rácsavarozva legyen üldögélős rollerünk, még ha ez meglehetősen szokatlanul is néz ki.


[+]

De jöjjön mostmár a KuKirin maga, ami kapásból 31 kilogrammot nyom a mérlegen, szóval még szerencse, hogy járok edzeni. Az összeszerelés amúgy nem egy agysebészet, az első villát kell felhajtani és fixálni, aztán pedig a fedélzeti kijelzőt meg lehet kissé emelni és négy csavarral kell rögzíteni a kormányrudat, mehet a kerekekbe egy kis levegő, kész is vagyunk. Az ügymenet a kulcs elforgatásával indul, utána a gázkar alatti gomb hosszas megnyomásával kel életre a szerkezet, lehet is menni.


[+]

A narancs-fekete színkombinációjú roller 10 inches kerekeken gurul, a trepni 21 centiméter széles, az akkumulátor 20 Ah-s, a motor névleges maximális teljesítménye 1000 watt. Elöl-hátul felfüggesztést kapott, a maximális sebessége papíron 55 km/h (!), a hatótávra pedig 80 kilométert mond a gyártó. Mindkettő túlzás, ha egy 45 kilogrammos lányka lennék, akkor talán, de ennek közel a dupláját nyomom, viszont még így is simán a 120 kilogrammos elméleti teherbírás határán belül maradok, hátizsákkal is.


[+]

A G2 Max IP54-es védettséget kapott, a kör alakú töltőcsatlakozó a trepni elején van, gumiajtó védi, a töltési idő közel 8 órás. A kormány bal felén a lámpa, az index és a duda gombjai vannak. A lámpák erejére nincs panasz, sőt. A trepni oldalán is vannak ledek, szóval úgy haladunk a sötétben, mint egy mozgásképes tavalyi karácsonyfa. Az index viszont mehh, pirosan és fehéren villogtatja a trepni alján a választott oldalt, nem igazán index-szerű, a duda viszont irritáló frekvencián szólal meg, én biztos elugranék a hallatán, mert majdnem szívbajt kaptam akkor is, amikor én nyomtam meg a rolleren állva. Az első és a hátsó fék is tárcsafék, a hatékonyság szerintem rendben van, blokkolóra is lehet fékezni a kereket. A roller hasmagassága is az átlagnál jobb, járdaszegélyről le lehet vele ugratni anélkül, hogy odavernénk az alját.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • KuKirin V3 - a pedál csak dísznek van

    Megint egy elektromos meghajtású bicikli, aminél nincs arányban az emberi áttétel és az elektromotor teljesítménye és hozza a kategóriában ismert tulajdonságokat.

Előzmények

  • KUGOO S1 Pro elektromos roller teszt

    Kipróbáltuk a sokak által magasztalt, a Xiaomi megoldásánál kicsit olcsóbb elektromos rollert. A teszt nagy kérdése, hogy a kettő közül melyiket érdemes választani.

Hirdetés