- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Még mindig AA2+ST2
Ha ENB-vel játszom, akkor a belső terek (pl az erdész háza, de pl a yantari egyik végén nyitott konténer belseje és a Dead City összes házai) vaksötétek. Kint már kiég a szemem, anniyra felhúztam a fényerőt de bent lámpa kell.
Mit kell beállítani, hogy ne így legyen?
Ha lelövöm az enb-t, akkor jó.A Lost Alphában sikerült összehozni, de itt - gyanítom az enb miatt - azok az r2_sun beálíltások, amik ott segítettek, itt semmit nem segítenek.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Be, eleve azzal kezdtem. Lehet, hogy az ATI HD 7770-esem nem tetszik neki. Ez még nvidia "optimalizált" cucc.
Annyira nem okoz gondot, kikapcsoltam az enb-t oszt annyi. Nem lett semmivel se csúnyább, talán az árnyékolás gyengébb, de elvagyok vele így is. Csak érdekelt volna, hogy van-e rá valami egyéb gyógyír.Most amúgy is csak lazításként foglalkozom ezzel, mikor a másik mod fordításától már kezd elzsongulni az agyam, meg keresztbe állni a szemem. Bár tegnap a hibakeresés elvitte jól az estét, viszont így, hogy meglett, megérte.
Ha végzek a fordítással, végigtolom azt a modot (a Kordonban vagy háromféle módon lehet lejátszani a sztorit: sztalker, bandita, semleges, de ezen belül is vannak még alfokozatok. Pl az ember elcseszi Szidorovics legfőbb melóját normálisan, de bandita vonalon helyre lehet hozni), aztán jön ez a mod fullgázon, hogy egyszer végig tudjam már vinni.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Még egy kérdés. Artifact transzmutáció itt hogy működik? A normál ST2-ben be kell gyalogolni az anomáliába és amikor beledobom az artit, kifehéredik a kép. Akkor van jó helyen és már csak ki kell várni a megfelelő időt.
Itt? Illetve: csak azok a transzmutációk működnek, amire már van recept, vagy lehet kisérletezni is?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
-
PeL
addikt
válasz Balathruin #11257 üzenetére
Én még 32-ért vettem tavalyelőtt karácsonykor. Tényleg jó kis kártya, erősebb procival még többet tudna
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11246 üzenetére
Lehet, hogy feladom. Még mindig találok lengyel, sőt orosz szövegeketis ebben az AA2+ST2 modban.
Ráadásul a fegyverek balanszát rendesen szétcseszték.
Az alapjáték fegyvereinek ereje 0,2-1 közötti érték, amiből 1 talán csak a gauss és az SVD, az összes többi sokkal kisebb. Pl egy AK 0.5, 0.6 között. Ez egy szorzószám, ami az adott kretúra sebzési táblázatában lévő aktuális találati értéket szorozza a lövedék szorzójával (ezek is 1 alattiak általában) és az esetleges páncélzat védelmével és a kijött eredménnyel számítja ki, hogy mennyit kell levonni a "health" értékből.A ST2 alapkoncepciója, hogy minden fegyver erejét felszorozta 10-zel (2,5-10 közötti értékeket látok, de pl a gravigun 100-as), így minden lövés nagyon erős, a játékos és az npc-k is hamar kidőlnek tűzharcban. Azaz a fegyveresek nagyon veszélyesek egymásra és ránk. Cserébe mindenhol sokszor annyi és folyamatosan respawnol a mutánshad, mint általában szokott.
Ennél a komulációnál aki összerakta hatalmasat hibázott. Eleve kihagyott pár fegyvert az alapnodból, de azok annyira nemhiányoznak. Ami gond, hogy az alap ShoC-ban lis létező fegyerek ltx-eit lecserélte az alpértékeket hordozókra, míg az újakat meghagyta a tízszeres értékűn. Meg még valamit variált a mutánsokkal is (pl a kimérák életerejét jóval lejjebb vette, ellenben az immunitásukat sokszorosára emelte. Alaposan sikerült elcseszni az egészet.
Ha alapfegyverrel próbálok pl egy sima blind dogot lepuffantani, kell bele egy tárnyi 9x18-as, vagy 4-5 .45-ös, akkor is, ha fejlövést kapott. ha valamelyik "new gun"-nal lövöm ugyanazt, akkor elég ha valahol eltalálom egyszer, már fekszik. Ez így marhaság.Nem biztos, hogy az AA2-vel hozzáadott plusszok annyit javítanak a modon. Sőt az artifakct detektor egyáltalán nem illeszkedik bele és a megtalálható ingyen javítócsomagok sem. Így semmi értelme a 10 kg tömegű, jellyfish artival működő, jutalomképp kapott javítókészletnek. Mondjuk szerintem amúgy se, de az már mindegy. Szerintem jobban megérné az op.erik-től letölthetővel játszani, az egyensúly ott rendben van, egy olyan hiba van, aminek a javítására még nem jöttem rá, Tank grozája. Ha azt sikerül valakinek kijavítani, akkor pillanatnyilag az tűnik a legjobb verziónak (nem kizárt, hogy a yantari "snorkláb" feladat hiba abban is benne, van most nem tudom ellenőrizni, mert töröltem, de majd letöltöm megint és megnézem, úgy rémlik, hogy az is ctd-zett ott, csak nem foglalkoztam vele). Szebb, mint az alap ST2, van benne némi nehezítés is, a HUD átalakítása miatt, de nem rontották el annyira, mint ezt.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Igen, most variálok én is azon, hogy a jó öreg c2d 8200-as procit lecserélem egy újabbra. Pillanatnyilag azon hezitálok, hogy veszek egy 1150-es lapot (valami B85-öst, vagy h97-est), bele egy 3220-as procit, 8GB RAM-ot, meg egy 120-as SSD-t, aztán majd ha az I5-ök ára bekúszik 30 rugó környékére, akkor egy jobb I5-öt, ami elmegy a 1150-es lapban. Meg majd akkor leváltom az 7770-est is valami újabbra. Ahogy saccolom, ez úgy 2 év múlva következik be.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11260 üzenetére
Hát nem tudom, ezt még mindig reálisabbnak tartom, mint pl. a más modokban divatos "2 tár sem elég bele" típusú harcrendszert. Említhetném pl. az SGM modokat ahol tényleg sokszor 1 teljes tár nem elég az ellenfelekbe. És ott ugyanúgy fekszik a játékos 1-2 lövéstől azt hozzáteszem. Itt legalább ők is nagyrészt hullanak egy golyótól, nem csak én. A nagyobb péncélos katonákba, exos monolithosokba vagy zsoldosokba persze már itt sem elég az 1-2 golyó testre.
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11260 üzenetére
Egyelőre itt a következő javítás. Angolosítva az eddig megtalált összes lengyel vagy orosz szöveg, a fegyverek értékei az alap ST2-ből helyreállítva, a yantari ctd javítva.
Letölthető innen-STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Ezt mondom én is. Amikor először kezdtem az ST2-t, túl erősnek éreztem a fegyvereket, egész addig, míg rám is el nem kezdtek lőni. Akkor rájöttem a dolog értelmére és szerintem is így a jobb. Pont ezért marhaság, hogy az AA-val felturbózott verzióban az alap AK-74 ereje gyakorlatilag tizede, mint az AMK-ból bekerült AK-é. Ezért is húztam vissza ebben a javítócsomagban az eredeti ST2 értékekre, amit lecseréltek.
Azt nem tudom, hogy direkt rontották-e le. vagy csak simán beleszórták az AA-ból az összes fájlt, de mindkét esetben rossz a megoldás. Ha vissza akarja venni, akkor minden fegyverét vissza kell, ha meg nem, akkor egyiket sem. Így csak kb a negyede volt nagyon gyenge, de pont azokkal kezdesz, így az erdei séta gyakorlatilag egy rohanássá változott.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #11260 üzenetére
"Az alapjáték fegyvereinek ereje 0,2-1 közötti érték, amiből 1 talán csak a gauss és az SVD, az összes többi sokkal kisebb. Pl egy AK 0.5, 0.6 között. Ez egy szorzószám, ami az adott kretúra sebzési táblázatában lévő aktuális találati értéket szorozza a lövedék szorzójával (ezek is 1 alattiak általában) és az esetleges páncélzat védelmével és a kijött eredménnyel számítja ki, hogy mennyit kell levonni a "health" értékből."
Ez hogy is van pontosan ? Kifejtened bovebben ezt a szorzos dolgot ?
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11265 üzenetére
Az eredeti képlet benne van/volt valamelyik ltx-ben, de nem találom, illetve oroszul volt, amikor láttam (hét éve, mikor pár napot azzal vesződtem, hogy a ShoC fegyvereit az életben létező megfelelői szerint újrahangoljam), azaz fordítani is kellene hozzá. Ha jól emlékszem, valamelyik (vagy akár régebben mindegyik) fegyverleíróban benne volt mint megjegyzés. Az sem kizárt, hogy valami stalker wiki-ben fellelhető
A lényeg: minden lénynek van egy sebzési táblázata. Le van bontva testrészenként, embernél pl kéz szintig, hogy valaminek az eltalálása hány%-os sebzést jelent. Mást jelent egy fejlövés, mint ha a bal kezedet lövik el.
A fej a legérzékenyebb, aztán felsőtest, stb...A fegyvereknek van egy szint függő (kezdő, stalker, veterán master) sebzési értéksora.
A lőszereknek is van egy sebzési és páncélátütési módosító értéke, másképp hat egy FMJ, mint egy AP vagy egy HP lőszer.
A viselt páncéloknak is van egy sebzés és ütés (meg még sok egyéb, de a fegyvereknél ezek számítanak) elleni védelmi értéke, ami szintén 1 alatti érték, de minél nagyobb, annál jobban véd.
Meg még vannak mindenféle "rezisztenciák" és immunitások, amik akár a játék beli frakciónként is változnak, Pl egy katona jobban bírja a sérüléseket, mint egy tudós.Ebből a sok számból egy képlettel kiszámítják, hogy az aktuális találat az aktuális egészségedből mennyit csapott le. Ha maradt még, akkor élsz, ha nem, akkor kakukk.
A képlet - gyanítom - akár modonként is változhat, ahogy az egyes értékek is.
A fegyverek sebzésénél az 1-es érték azt jelenti, ha páncél nélkül fontos testrészt talál el (felsőtest vagy fej), akkor a HP 100%-át elviszi, hacsak az egyéb módosítók le nem rontják. Pl valami nagyon rossz értékű lőszert töltöttél be.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11260 üzenetére
Csak nem hagyott nyugodni a dolog, és megkerestem az op.erik féle ST2-ben a Tanker Grozája probléma okát.
Az egyik scriptben (antreg.script) a Zombi Scientist-nél nem a wpn_grozm, hanem a wpn_groza_m1 nevű fegyvert keresi a script ahhoz, hogy beadja a Tanker puskája quest folytatását, pedig az a wpn_grozm fegyóbal spawnol be, ahogy kell, mert ez Tanker puskája, a groza_m1 a normális Groza tunningolt változata, nem egyedi fegyver, elvileg akár venni is lehetne.
Úgyhogy most szépen megyek fordítani, aztán meg visszatérek ahhoz a ST2-höz, ezt az AA-val spécizettet meg kivárom, míg megjavítják rendesen.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11267 üzenetére
Szerintem Dezodorék pontosan meg tudják talán mondani a képletet, próbáld meg náluk.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Meg tudná valaki mondani, hogy azok a "véletlenszerűen" megjelenő üzenetek, amik néha becsipognak és olyasmikről szólnak, hogy xy-t lenyomta egy vérszívó valahol, melyik fájl(ok)ban vannak?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #11269 üzenetére
Dezodornak mar 2x irtam volt itt a forumon, szart ra valaszolni, ugyhogy tole ha akarnek se tudnek semmit megkerdezni.
Amugy is engem a COP-hoz erdekel ez a dolog, lehet az abban nem is igy van, ki tudja...
Majd esetleg kitalalok en egy kepletet az eredeti fegyverek jellemzoi alapjan vagy legalabbis kiserletezessel meghatarozni a fegyverek sebzeset. -
SaGa59
őstag
Köszi, közben már megtaláltam. A másik ST2-ben ezek oroszok maradtak, ebből az AA2-vel spékeltből átraktam.
Amúgy most épp azt a hibát javítgatom, hogy a páncélok cédőértéke és az inventorybaan megjelenő értékek között semmi kapcsolat nincs, a hátizsákban kb fele annyit mutat, mint a statnál..
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #11273 üzenetére
mondtam,hogy írj rá facen de te az emberre baszol hallgatni ...nekem egyszerre visszaírt...
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
kislaki92
senior tag
http://enbseries.enbdev.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=2008&start=20#p48877
nem is tudtam,hogy ENB van hozzá....a STALKER-hez...nyomom is fel
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #11277 üzenetére
oldalukon is kint van,hogy ki a főmufti...Munkácsi Zoltán
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #11277 üzenetére
Munkácsi Zoltán, alias dezodor.Nekem se ugrott be a neve ezért utána néztem.[link]
(#11278) kislaki92 Megelőztél
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #11280 üzenetére
hogy nem bírod magadat feltalálni
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
kekeeci
senior tag
válasz kislaki92 #11281 üzenetére
Kicsit olyan ez, mint mikor az agresszív kismalac baltát akar kérni a medvétől.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11260 üzenetére
Hogy halad a Spectrum project 1.07 fordítása? Amint látom igen sokat foglalkozol a ST2+AA2 javítgatásával.
Én eddig azt hittem, hogy op.erik oldalán is ua. verzió van fent mint a moddb-n. Nem emlékszem, hogy op.erik írt-e arról, hogy változtatott-e benne valamit. Az oldalán nem ír róla semmit."Amúgy most épp azt a hibát javítgatom, hogy a páncélok cédőértéke és az inventorybaan megjelenő értékek között semmi kapcsolat nincs, a hátizsákban kb fele annyit mutat, mint a statnál..'
Nem tudom van-e olyan mod amiben nincs ilyen jellegű hiba. Szerintem egyáltalán nem foglalkoznak vele a modokat összepakolók. Ez sokszor bosszantott már a páncélok és fegyverek terén is.
Ami még rohadt bosszantó számomra, hogy nem tartják be azt a besorolást a fegyverek hatékonyságánál és pontosságánál ami a valóságban van. Amikor egy egyszerű karabély pontosabb és hatékonyabb mint egy mesterlövész puska az már a vég. A másik: amikor egy jónak számító fegyver az egyik modban a 'megfelelő' helyen van, a másik modban fabatkák sem ér. Az árazásukat már nem is említem.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11283 üzenetére
A fordítás úgy 80-85%-os állapotú. Minden nap egy kicsit halad, amíg össze nem zavar a sok orosz szöveg.
A Kordon és a Garbage, meg a laborok kész vannak (tesztelni kell), a Bár kb fele van meg, és az egyéb szövegek (fegyverek, ruhák, tárgyak, pda szövegek, questek, stb) Azaz hátra van még a Bár fele, meg a City, de ez a kettő teljes egészében együtt sem éri el a Kordon felét sem. Ha igaz, a hét végére elfogy.
Lazításank meg ST2-zök, csak azt is foltozgatni kell.Op.eriknél a Horusmod-dal megspécizett ST2 van fent (ez, angolosítva), most azzal játszok, amikor lazulok. Meg foltozom, bár inkább csak szépséghibái vannak mér. Mint pl ruhák statjai.
.
Az AA-val spécizett ST2-ben túl sok lengyel szöveg (még mindig találtam pártíz kb-nyit) és sok probléma van, azzal leálltam, hátha a modder rendbeteszi, akkor megint előszedem..Mellékesen rájöttem, hogy ha listát csinál az ember, azt ugye "\n"-nel lehet sorokra bontani. Ha ezt így csinálom:
<text>%c[255,1,255,255] Burn: %c[255,1,255,1]+50%\n
%c[255,1,255,255] Impact: %c[255,1,255,1]+40%\n
%c[255,1,255,255] Electric Shock: %c[255,1,255,1]+40%\n
%c[255,1,255,255] Rupture: %c[255,1,255,1]+60%\n
%c[255,1,255,255] Radiation: %c[255,1,255,1]+50%\n
...akkor minden sor után dob még egy üres sort is. Ha folyamatosan van a szöveg az xml-ben
%c[255,1,255,255] Burn: %c[255,1,255,1]+50%\n %c[255,1,255,255] Impact: %c[255,1,255,1]+40%\n %c[255,1,255,255] Electric Shock: %c[255,1,255,1]+40%\n...
akkor nem. Elég idióta dolog, főleg azért, mert ha nincs ot a "\n" a sorokra bontott szövegben a sorok végén, akkor folyamatos lesz a játékban, hiába van az xml-ben sorokra bontva, ahogy az szabályos is. Ami még zavar, hogy akárhány szóköz is van egymás után,csak egyet jelenít meg, azaz nem lehet normálosan rendezni a táblázatot. Mondjuk a '\t'-t (tab) nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11283 üzenetére
Mint már írtam, a ShoC alap fegyvereiről még 2007-ben csináltam egy olyan letx készlett, amiben az adott fegyver IRL megfelelőjének paraméterei (lőszer, csőhossz, fegyvertömeg, visszarúgás gátló, stb...) vannak belőve a sebzési és szórási adatok, egymáshoz viszonyítva. Azaz amelyik fegyver IRL jobb,az ebben is jobb és viszont. Még megvan.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11285 üzenetére
Ha szépen kérem, megkaphatom azt az xml-? Áttanulmányoznám és a későbbiek folyamán fel is használnám. Most kicsit minden lassabban megy mióta 24-ásban melózok, de ez csak jövő hónap végéig lesz így. Addig a Sniperhez igazítgatom az ENOT fordítását. Ebben is találtam elég sok orosz szöveget, igaz a játékban nem találkoztam vele. Valószínűleg ha beálltam volna valamelyik frakcióba, akkor jött volna be a szöveg. Én mindig semlegesként nyomom.
Azért van benne orosz fegyver nevek, persze nem a nyelvi fájlokban, így majd még azokat meg kell keresnem.
És még a régebbi fordításokban is van még mit javítgatni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11287 üzenetére
Ha a fegyverek statjaira gondolsz, az nem egy xml, hanem sok ltx. Miden fegyóra egy.
Este feltolom a megá-mra és majd megírom a linket hozzáA bennmaradt orosz szövegekről meg csak annyit, hogy a lehető leghülyébb helyeken is előfordulnak.
Tegnap a ST2-ben jött egy, hogy na ideértünk, most menjd Lejlához. Oroszul.
Egy xml-ben vagy ltx-ben sem találtam semmilyen keresővel.
Mert a maingame-pda.script (vagy valami hasonló, de script) közepetáján volt eldugva, ott is egy kb 250 karakter hosszú sor közepén...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11288 üzenetére
Előre is köszönöm.
Ettől tartok én is, mivel fegyverekről van szó, talán könnyebb lesz megtalálni az orosz neveket. Gondolom én, majd elválik. Bízom benne, hogy a fegyverek fájljaiban lesz. Valamelyik modnál így volt.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
dredbiro
senior tag
Üdv Urak!
Olyan problémám lenne a Stalker Lost Alpha-val,hogy indítás után nem jegyzi meg a beállításokat,mi ilyenkor a teendő? Igaz nem egészen ez a megfelelő topik,viszont gondoltam itt kapok hamarabb választ kérdésemre Segítségeket előre is köszönömGood hunting,STALKER !
-
kekeeci
senior tag
válasz dredbiro #11292 üzenetére
Több variáció is lehetséges, pl nem írható az user.ltx, vagy az azt tartalmazó mappa, esetleg nem is létezik.
Próbáld rendszergazdaként indítani.
Amúgy a Lost Alpha topik is rendesen pörög.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11288 üzenetére
Az este megint jött egy orosz message a Horus moddal spékelt ST2-ben. Ez egy ltx-ben van, az ui alatt és úgy 120 sornyi üzenethalmaz. Elég szabadszájú történeteket mesél magáról és csapatáról egy kissé kábszerfüggő (bár önmaga szerint nem az) sztalker. Még a legenyhébb látomása, hogy látott az égben lebegni egy bozontos pseudopussy-t (mire megtaláltam az orosz szó tényleges jelentését és hozzá egy nem túl trágár angol szót...)
Egy másik meg 4-5 soros verseket üzenget mindenkinek... Na arra már nem voltam hajlandó, hogy rímbeszedjem, maradt a gépi angol fordítás. Meg a fel nem ismert szavak kitúrása a neten...
Nyugi a spectrum is halad...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
pvtneo
csendes tag
Heló srácok, nem tudjátok, hogy van-e magyarítás a Priboi Story-hoz?
-
PeL
addikt
Nah baromi jó... Már a Dark Valley-ban jártam a ST2+AA -ban, Princess shotgunja viszont eltűnt szőrén szálán, nem találtam sem ott ahol a guide-omban írtam, sem az NPC-knél az irodaházban. Gondolom valaki felvette aztán meghalt vele és eltűnt a holttesttel együtt. Csodálatos. Pedig még én is írtam a leírásomban hogy célszerű minél előbb odamenni érte belépve a területre. Kezdhetem elölről... Egyébként a nyakláncok egyik darabját sem találtam meg. Vannak bajok
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple notebookok
- Filmvilág
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ukrajnai háború
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Politika
- További aktív témák...