- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #11951 üzenetére
Nem túladagolás, megvan mi volt. Valami kórt kaptam el a laborban, jól emlékeztem. Csak azt nem tudom melyik játékban volt ugyanez. Itt viszont el kell vinnem egy minigunt Agropronra egy Adrenalin nevezetű kereskedőnek, amit Sakharov tudós ad ide Yantaron. Amikor átadtam a minigunt, akkor Adrenalin belém oltott valamit, amitől zöldet kezdtem látni, aztán imbolyogtam egy ideig, majd amikor átmentem Cordonra, akkor minden renbe jött. Ilyen apró cselek vannak ebben a modban. Újabban megjelent egy mobil kereskedő, aki helikopterrel járja a Zónát és lehet hívni, ha túl tele van a zsákod .
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11952 üzenetére
Yantaron lehet venni Saharovtól ellenszert, ami jó drága, viszont nem esik szét az embered. Hogyan lehet hívni a helikopteres kereskedőt? Fejlesztettél már valami artifactot, nem hiába van ennyi anomália a pályákon, azért tölt olyan sokat, mert újra generálja a helyüket.
Sikerült ezt a küldetést megcsinálni, én nem tudom végre hajtani, pedig sokat keresgéltem.
tesztoszteronstalkerista
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11953 üzenetére
Egyszer csak kapok egy üzenetet Agropromban, hogy jön egy helikopter és ne lőjek rá, mert nem a sereg az. Egy civil kopter leszállt az útra és egy kereskedő állt elém. Elmondta mivel foglalkozik s hogy a cuccokért kevesebbet ad, de lehet hívni ha tele a zsák. Ekkor vagy 3 kis-óriás ránk tört, lett egy nagy káosz, és az illető elhúzott a helikopterrel mielőtt még tisztázhattam volna a dolgot. Visszatöltöttem, de nem jött újra. Most várom, hátha megjelenik valahol
Amióta elkezdtem, még mindig Cordon körül forgolódok úgy, hogy épp csak eljutottam Raktáraknál odáig, hogy meg kell védeni a határt a monolitosoktól. Ennyi feladatot összesen a 3 alapjáték nem tartalmaz, ami itt van. Nem tudom melyik az a rejtekhelyes feladat Cordonon, még nem kaptam meg azt se. Most kell szereznem 10 tojást a Séfnek a Raktáraknál és épp átmentem értük a Forgotten Forestbe. Azt se tudom mit kell keresni, csekkolom a fákat, mert azt mondták . A Mocsárba csak épp átugrottam, ott viszont egy új szál indul a Clear Skyjal. Nem fogtam bele, először az eredeti sztorit akarnám letudni, de annyira ki van színezve mindenféle feladatokkal, hogy képtelen vagyok tovább jutni mert folyton vissza kell mennem. Nem fejlesztettem artifaktot és remélem nem is teszik kötelezővé, mert próbáltam ezt a folyamatot a Fotografban és elég kacifántos meg időigényes volt. Ott viszont kötelező volt. Az biztos, hogy ami ebbe össze van gyúrva, még csoda, hogy egyáltalán elindul a játék. Méghozzá a SOC! Egyelőre nálam működik rendesen, még bár ki se dobott a textúrahibák óta. -
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11956 üzenetére
Szerintem ne kapkodj, komolyan ne az alap játék küldetésre koncentrálj, hanem van sok ötletes mellék küldetés, amúgy a helikopteres fószer leszokott szállni ATP pályán a bandita csata után a hátsó bejárat mellett, de nekem nem sikerült még hívnom. Én szóltam, hogy mindent gyűjtsél, mert nagyon sok mindent megtudsz oldani a ládáidból. Sokszor kérnek alap fegyvereket én meg az összeset eladtam, aztán mehettem venni. Az artik tuningja nem nehéz, bedobod az anomáliába, a recepten ki van írva mennyit kell várni sokszor öt perc és tádá ott a fejlett arti.
tesztoszteronstalkerista
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11957 üzenetére
Nem adok el én semmit szinte. Vagy 5 ládába pakoltam már szanaszét, csak az a baj, hogy ha kell valami, az mindig az ellenkező irányban van elrejtve. Murphy törvénye, ugye . Na, de megvan a 10 tojás, egész este azokat kerestem az erdőben, aztán kiderült, hogy hiába. Itt az van, hogy a séf gagyog a gránátvetőről egy csomót, amit Voroninnak kell megszerezni a Raktáraknál, csakhogy nem érteni a szövegéből semmit, annyira részeg. Viszont azt akarja mondani, hogy ha megszerzed a 10 tojást, akkor ő ad egy gránátvetőt, ellenben az alapjátékkal, ahol itt elárulja a gránátvető rejtekhelyét a faluban. A faluban nem találtam persze a fegyvert, ezért suttyomban, hogy ne vegyenek észre, kinyírtam a fegyverraktár előtt az őrt és elloptam onnan. Most pedig rájövök, hogy voltaképpen kaphattam volna egyet a tojásokért békésebb úton is.
ATP-n még nem voltam. Lényegében az alappályákon kívül csak az erdőben és a mocsárban jártam. Viszont fel kell mennem egész az erőműig, hogy elhozzam Saharovnak a ládát a katonatiszttől, amiért ígért néhány fontos átkelőhelyet pld az ATP-hez. Hogy eljussak oda ugye kell követni az alapjátékot. Ha ez megvan, akkor jöhet a többi. Csakhogy megint vissza vagyok küldve a Raktáraktól Sidohoz lőszerért... -
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11958 üzenetére
Hát sajnos nálam Agropromnál totál bebugzott, xr_3da müködési hibával kivág, pedig már mentem volna a Bárhoz elhagyva a pályát, de nem tudok, már a dokumentum megszerzéséhez is vissza mentettem és már ott is kidob, nem ír semmit log fáljba,, szóval aknára futottam
tesztoszteronstalkerista
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11959 üzenetére
Agropromnál először engem is kidobott, miután megszereztem a katonáktól az iratokat és közeledtem a másik bázishoz, ahol a stalkerek szoktak lenni. Ott valami hiba generálódhat közben. Akkor nem a bár felé mentem tovább, hanem kikerültem Cordon felé a másik kijáraton. Aztán később visszamentem Agropromra s már nem volt több probléma.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11961 üzenetére
Itt egy újabb baj van, amit már nem tudok kijavítani: az X-10 laborban, radaron becrashelt kifele jövet, és nem tudok egyáltalán kijönni egy bizonyos átlátszó monolitos miatt. Amikor ez megjelenik a látómezőben és elkezd lőni - crash. Megpróbáltam minden trükköt, de képtelen vagyok kikerülni, mert ott szaladgál a kijáratnál. A logfájl jelzett néhány hibát, de hiába javítottam ki, nem segített. Nem is erre vonatkozó hibák voltak. A labort ki lehet kerülni, viszont a játékot e nélkül a feladat nélkül nem lehet befejezni. Talán már Pripjátyba se lehet átjutni ha nincs kikapcsolva az agyperzselő. Úgyhogy ennyi volt azt hiszem a dkz féle DMX 1.3.2. Amúgy igazán letesztelhetnék ezeket a modokat mielőtt oly nagy szeretettel kikürtölik a világnak. Végiggugliztam a netet segítségért, de mindenki a Stalkersoup verzióról beszél, úgyhogy feltettem azt, lássuk milyen. Elindulni elindult, ennél már csak jobb lehet, mivel a legújabb DMX-et tartalmazza többek között. Hát ez van sajnos .
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11962 üzenetére
DMX és Stalkersoup? Hm. Egyik 19, a másik egy híján 20. Sajnos. A sztalker levessel is esélyes, hogy ugyan így jársz. Megszereted, aztán kibabrál veled... Ráadásul, ha jól láttam, béta. Tehát még annyira sem optimalizált, mint egy végleges kiadás (egyébként az se, semennyire)...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11963 üzenetére
Természetesen benne van a pakliban, meg vagyok győződve róla, hogy képtelenség befejezni ezt is Ilyen ez a játék, nem az első eset. Amikor a Gladiator II félúton végleg befuccsolt egy idióta feladat miatt, feldühödtem, mert másnál ment rendesen. Most már az ilyen csak rosszul esik, és annyi. Elvégre ez egy játék, de szeretek kipróbálni mindent. Ha a DMX-ben időben belövöm a kézi teleportot, jól kijöhetnék a laborból anélkül, hogy belefussak ebbe a hibába, és minden menne tovább, egyelőre. Most már nem megyek vissza odáig, de a Stalkersoupban már tudom, hogy mi az elsődleges feladat. Aztán ha nem megy, hát nem megy. Viszont tesztelték és tesztelik máig is, nem úgy mint ezt a kmz verziót, amit a faszi csak összeharácsolt mindenféle patchekből és annyi, mert az a baja annak a verziónak, hogy tele van rossz fájlnevekkel. Amikor rossz fájlnevek miatt omlik össze a játék, az azt jelenti, hogy egyáltalán nem törődtek a stabilitással, mert azt bárki kiszúrná log fájlokból ha elindítja a játékot. Aztán ezek az un. modderek egyszerűen eltűnnek a színről, hogy az sincs kinek reklamálni. Erről a levesről legalább sokan okoskodnak a fórumokon amíg végre lesz egy új mod valamelyik részhez. Egyszer már az ilyenek miatt, belekeveredtem egy játék moddolásába mielőtt észrevettem magam. Még a végén itt is ez lesz a vége, bár nincs már türelmem ilyesmihez .
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11964 üzenetére
Hát, sok szerencsét a modhoz! Aztán majd tájékoztass minket, légyszi, hogy mennyire stabil. Hátha megint kedvet kapok tenni egy próbát, mert pár éve már ez a mod is járt a gépemen, de lépten-nyomon összeomlott. Pedig jó cucc lett volna, ha működik is...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11965 üzenetére
Hát annyit tudok, hogy laggolási problémák vannak, amikor a háttérben szkriptek futnak. Viszont a legutolsó javítás most augusztus 15-én volt kiadva, ami javít egy csomó hibát. A telepítő hoz mindent, alapjátékot, patcheket stb. A mod saját indító menüvel rendelkezik, ahol startból egy halom dolgot be lehet állítani, többek között a DirectX 11-et, de még a god módot is. Aztán indításkor automatikusan keresi a neten a frissítéseket is, úgyhogy támogatása az van. Majd jövök ha végigmentem pár pályán...
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #11966 üzenetére
Nekem valahol van egy ILYEN, Boutch71 féle verzióm. Lehet, hogy ez jobb, még nem próbáltam. Talán megérné kipróbálnod.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #11968 üzenetére
Van működő link ehhez, mert a torrent halott? Amúgy ez volna a javított DMX, az 1.3.5 verzió, csak nem volt lefordítva még angolra. A Stalkersoupot se ajánlom egyelőre, mert Agropromnál behalt. Mellesleg tényleg laggol durván a játék, még várni kell a végleges verzióra.
Hanem elindítottam az Oblivion Lost 3-ast, hát ez tényleg unalmas, főleg egy DMX után . Lényegében semmi új nincs benne az alapjátékhoz viszonyítva, kivéve egy csomó katonát, akik halomra spawnolodnak mindenhol. De aszongya a leírás, hogy ha vége az alapjátéknak, egy csomó más pályán folytatódik a buli, úgyhogy valami eszeveszett gyorsasággal letudom az alapsztorit, és hadd szóljon a csoda. A baj csak az, hogy ez a DMX erősen feltette a mércét, és már minden más csak sétagalopp utána. Ha ez egyszer kijönne végre egy játszható verzióban, az lenne az évszázad Stalkere. De arra mérget veszek, hogy ez a csoda sosem fog megtörténni. Túl szép lenne . -
hubai1979
őstag
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11969 üzenetére
Ezek a DMX meg Stalkersoup modok időtlen idők óta készülnek már, és szerintem sose lesznek kész (meg játszhatóak se). Nekem úgy rémlik, hogy 2-3 évvel az alapjáték megjelenése után mintha már találkoztam volna a "levessel", aztán pár évente mindig próbálkozom az aktuális verziókkal, ám mindig szopás a vége. Egy időben fórumokat is olvasgattam a modról, ott írták többen, hogy a srác, aki csinálja, csak egymás mellé hegeszt pályákat, feladatokat, az optimalizálással, játszhatósággal nem foglalkozik.
Ha még mindig akkora bughegy, mint volt, akkor nem fárasztom magam vele, nem érdemes. -
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #11970 üzenetére
Kösz, ez megvan, de orosz. Az angol fordítást sehonnan se lehet már letölteni, úgyhogy pá DMX, elég volt ennyi belőle. Hanem kijött a javított Oblivion Lost 3.1! Állítólag a 3.0 hibás volt, bár én nem tapasztaltam.
-
rétisün
veterán
na, priboi story kivégezve. nem teljesen, nem találtam meg mindent, amit kellett/lehetett volna (ráadásul pl. a 'keress az x10 laborhoz kódot' még azután is benne volt a feladatlistában, hogy végeztem , meg olyan is, hogy 'menj vissza a jutalomért' pedig meghalt, aki adta volna) meg nem nagyon csináltam mellékkküldiket (az npc-kel beszélve mindig crashelt) de azért vége....
asszem majd még egyszer nekiesek, jobban használva a végigjátszást, csak hogy mindent összeszedjek. most asszem megpróbálkozok megint a secret trails 2-vel, ha nem is a legelejétől, de korábbi mentéstől, int ahol már folyton kilépegetett.
de szívesen fogadok tippeket jó kis modokra, akár ShoC., akár CoP.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11975 üzenetére
Jobb híján az Oblivion Lost 3.1 elég stabil. Az alap SOC befejezése után a történet tovább folytatódik más pályákon, ám elég hosszú és unalmas az út odáig, mivel a mod szinte semmit se változtat az alapjáték részen, kivéve a sok respawnt és a megnövelt nehézségi szintet. De én épp most kijutottam a szarkofágból az alapjáték végén és szívesen adok egy mentést, hogy ne kellejen végigjátszani a SOC alapsztoriját. AKIT ÉRDEKEL INNEN LE LEHET TÖLTENI. Ez a napokban megjelent OL 3.1-hez van, semmiféle javítás nélkül. Az előző OL 3.0 verzióval nem megy! Az alapjáték SOC 1.0005 angol. Az elrejtett cuccok GPS markerekkel vannak megjelölve, a Bárnál van még két zsákbban minden finomság, érdemes visszamenni értük. Innen a folytatás nekem is új, nem tudom mi következik. Remélem megérte végigverekednem magam idáig .
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11976 üzenetére
köszönöm, letöltöm
folytatom közben a secret trails 2-t, kicsit korábbról, mint ahol kezdett kidobálni, talán most jobban megy, mint annak idején. ha mégse lesz jó, akkor nekiesek ennek az OL 3.1-nek.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11980 üzenetére
Egy jó tanács az OL 3.1-hez ha átmész a Swampra: állítsd statikusra a megvilágítást, különben lépten-nyomon crashel a játék.
Egyébként továbbra sem nagy durr ez a Oblivion Lost 3. Az alapsztori befejeztével találkoznunk kell egy izlommal az erőmű tetején, aki voltaképpen maga Lt. Priboi. Őt ugye a Priboi Story végén kinyírják a helikopterben a megbízói, nem engedik elhagynia a Zónát. Egy valaki roppant hatalmú tudós mutánst csinál belőle és sok más emberből is. Őt csak az X-26 laborból lehet leállítani, ami a Gererátorok területén van. Ehhez egy kulcs kell, amit szétdaraboltak és a darabjait szétszórták különböző területeken. Ezeket a kulcsdarabokat kell sorra megtalálnunk más más pályákon. Az első a Dead City és csak annyi nyomot adott az izlom, hogy valamelyik épületben van, de ez se biztos. Fél éjjel kerestem és ott találtam meg végül, ahol legelőször néztem, csak kicsit bennebb . Tű a szénakazalban. A második a Swamp területe a CS-ból és itt még annyi nyom sincs, mint az előzőnél. Szóval egy nagy kulcsvadászat az egész, és közben jönnek újra meg újra a katonák s a mutánsok. Néha belefutni egy egy absztrakt jelenetbe, mint ez itt,... ám ez már tényleg csak egy jobb híján ajánlatos mod azoknak, akik szeretnek lövöldözni egy kis hullafosztogatásért.
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11981 üzenetére
ha ez ilyen 'tűt a szénakazalban' mod, akkor annyira nem akarok vele játszani, az ilyeneket nem szeretem.
nem azt mondom, hogy a térképen legyen centire pontosan bejelölve, mit hol találni, de azért nem is kell átesni a ló túloldalára.kár pedig, mert úgy néz ki a secret trails 2 mégse olyan jól megy, mint az első pár órában látszott. mondjuk még ezt a statikus megvilágítást megpróbálom, hátha segít, aztán nem tudom, van project mederios, halál ellen, alternativa meg még fene tudja hány mod eltéve, valamit csak találok, ami tetszik.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
na, azt hiszem a secret trails 2-vel is végeztem, vagy inkább az végzett....feladat: beszélj clerk-el. itt kéne lennie (legalábbis a végigjátszás videó szerint ) de nagyon nincs itt. többször visszatöltöttem az autosave-t, hátha, de clerk nincs
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11985 üzenetére
Kiegészítő: ebben a modban nagyon fontos, hogy ha megkapsz egy feladatot, amint lehet járj utána, illetve ments minden feladat leadása után és tartsd meg a mentéseket, mert ilyen problémába sűrűn bele lehet futni. A feladatot adó, vagy a folytatást lehetővé tévő emberek halandók és nem ácsorogna biztonságos helyen, míg oda nem érsz hozzájuk. Ha meghaltak, akkor nem kapod meg a szükséges infót senkitől és leragadsz. Egyébként itt még eléggé az elején vagy a sztorinak. Érdemes kijátszani, összetett, hosszú, stabil. Sok helyen szivatós, de nem lehetetlen megcsinálni. Pl az az akció is, amire meg kellene kérjen a tag, akit keresel. Egyébként ott szokott ácsorogni a szemközti mozdony előtt, vagy a homokzsákok között. A cucc, amit kapsz tőle nem nagy szám és itt talán így is tovább is tovább tudsz jutni, de később nehézségeket okozhat és ha jól emlékszem, lesz még vele affér.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz SaGa59 #11985 üzenetére
mentem 'hozzá' egyből, amint megkaptam a feladatot, sőt egy korábbi mentéstől (még pripjaty, amikor végeztem mervinnel) újrajátszottam, de hiába.
azért körülnézek, hátha csak megsebesült
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11981 üzenetére
Ezzel a díszes kompániával én is találkoztam, amikor átugrottam Red Forestba Szidorovicsnak megszerezni a spéci pisztolyt. Arra gondoltam, biztos a játék későbbi szakaszában lesz majd valami szerepük. Megpróbáltam beszélni is velük, de semmi. Csak a vérszivornya szaladgált időnként körbe-körbe, de ő se bántott, csak néha nekem jött.
Egyébként kifejezetten csalódásként élem meg a OL 3-mat. Rettenetesen üres az egész. Pripjaty is, ahol most járok, az alapjáték nyüzsgéséhez képest szinte kihalt. Időnként jön 3-4 irányító meg a sleppje (zombik, álkutyák, kimérák), de valahogy üres hentelés megszabadulni tőlük. Ráadásul egyre gyakrabban kressel, ami elég idegesítő.
Amit a kulcsvadászatról írtál, nem hangzik valami jól... Utálom az ilyen "jól eldugom a kulcsot akárhol a pályán, te meg találd meg ha tudod" típusú feladatokat.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
érdekes fejlemény(?) clerk ügyben: én azt már korábban megcsináltam, csak az újrafolytatáskor szerintem valahogy belekeveredett a program, hol tartottam.....megvan ugyanis egy még régebbi mentés, ahol megvan clerk, de az a rész már tuti volt egyszer, szóval nagyon nem annak kéne most következni.
úgy tűnik, a ShoC nem szereti az ilyen régebbi mentésektől újrajátszást, a priboi story-ban is volt olyan, amit kétszer is megcsináltatott velem.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11988 üzenetére
Hát..., nos az a helyzet, hogy meguntam a OL 3-at. Ritkán van nálam ilyen, de ez most az. A mocsárban megtaláltam 2 kulcsot is, aztán még kettőt a Red Forestben, egyet még Limanszkban, na de most Pripyatba küld el Diatlov egy másik kulcsért - egyébként ez az aki a 86-os katasztrófát okozta -, és semmiféle nyomot nem adott. Ez már sok nekem, ott annyi helyet át kell nézni, hogy... . Az a baj, hogy jutalom nulla, csak omlanak az ellenek mindenhol. Cucc az van dögivel, de nem lehet semmit se venni, se fejleszteni, csak gyűjtöd a pénzt fölöslegesen. Ez a OL 3 nem jötte be nekem .
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11990 üzenetére
Hát én is. Olyan ez a mod, mintha önmaga paródiája lenne. Átértem az erőműhöz, ahol azzal kezdődött a buli, hogy rámrontott15 burer, meg legalább annyi, ha nem több kiméra - miután pár méterrel korábban már jött 3 kiméra meg 1 kisóriás. Pedig csak sztalker fokozaton nyomom. Mi lehet itt master nehézségnél?
Korábban a nyüzsit hiányoltam, most megkaptam. De ez már a ló túloldala. Nem szívesen mondok ilyet, de ez egy fáradt, ötlettelen, unalmas mod, nincs helye a vinyómon a stalker modok között.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11991 üzenetére
Az erőmű udvara tényleg katasztrófa. Már az alapjáték részeként kivették az ostromot és kicserélték az embereket mutánsokra. De nem holmi kutyákra, a legszelídebbek itt a chimérák. Legalább 20 törpe rontott rám egyszerre kemény kis-óriás háttértámogatással, a chimerák pedig úgy ugráltak körülöttem, mint a sáskák. Isten tudja hogy, de valahogy túléltem, s amikor tovább akarok állni, láss csodát, ez az egész bagázs respawn. Itt már menekülni se tudtam a burerek annyira megbénítottak. lőszerem se maradt, se semmi. És ez így megy ahányszor arra jársz. Kikerülni se lehet őket, az egész udvaron ott vannak, csak bujkálással esetleg, ami egy kínszenvedés ekkora területen.
Ez minden sztalker álma .
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #11993 üzenetére
Sztem semmit sem veszítessz vele. Én is csak azért nyomattam eddig, mert a végére ígért új feladatokra voltam kíváncsi, de azok után, amit Sensut írt róla (kulcskeresés), már nem érdekel. Töröltem a gépről ennek a modnak még az írmagját is, soha többet nem akarom elővenni. Talán az AlternatívA modot fogom kipróbálni, remélem, abban több örömem lesz, mint az OL 3-ban volt.
-
félisten
Na pont az ilyesmit nem bírom, hogy egy modot úgy próbálnak izgalmasabbá tenni, hogy voltaképpen kínozzák a játékosokat.
-
Sensut
őstag
- Oblivion Lost 3 -
Megvannak a kulcsok, ha esetleg valakit érdekel. Elég könnyű megtalálni őket, ha már ismerjük a sajátos rejtekhelyeket más modokból. Ez még unalmasabbá teszi ezt a modot sajnos. Ha netán elakadnál...BALANCE FRAGMENT - DEAD CITY:
DIMENSION FRAGMENT - SWAMP:
TIME FRAGMENT - RED FOREST:
FLAME FRAGMENT - LIMANSK:
SUN FRAGMENT - RED FOREST:
MOON FRAGMENT - PRIPYAT:
ANCIENT FRAGMENT - GENERATORS:
TERROR FRAGMENT - SWAMP:
HATRED FRAGMENT - PRIPYAT:
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11996 üzenetére
már mindegy, letöröltem
bár talán legkönnyebb fokozaton, ha kevesebb a mutáns, lehet megérne egy próbát, már csak az ismeretlen területek miatt is, ha tényleg van benne olyan.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11999 üzenetére
A vége, az süketebb, mint az egész mod. Ezért tényleg nem érdemes kínlódni.
Miután megvan a 8 kulcsrész, Priboi izlom összerakja a főkulcsot az X-26 laborhoz, ahol meg kell keresni egy különleges tudós ruhát. Ez a Generátorok alatti labor, talán ez a legritkábban használt terület modokban. Lényegében egy kissé módosított X-10. Miután megvan a ruha, meg kell ölni Blackhandet, aki mutálta Priboit, és el kell venni tőle egy utolsó valami fragmentet, ami visszaváltoztatja Priboit emberré. Nem tudom minek a ruha, mert mikor kijöttem a laborból, exo volt rajtam és minigun a kezemben. Blackhand ott várt rám a labor előtt, de mire betöltötte a fegyverét, a minigunnal, vagy 20 golyóval kivégeztem.
Priboi megköszöni szóban - még bár egy kenyeret se ad -, és elküld, hogy mondjam el a jó hírt a Red Forestben Diatlovnak.
Nagy gyorsan odalovagolok a Red Forestbe, mire a parasztja annyit válaszol a jó hír hallatán, hogy őt ez nem érdekli, és hagyjam békén, ő elvan a barátaival.
És ezzel vége, nincs több feladat A Megjelölt (én) annyit odatesz, hogy akkor folyatom az utazásomat a Zónában, de én személyesen ezt nem akarom, mert nincs értelme.
Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy ez egy unalmas, olykor szinte játszhatatlan mod. A jó rész benne az alapjáték, a többi meg fölösleges időtöltés. Borderlands rajongóknak ajánlott, mert akárcsak a Borderlandsben, itt is amit kiteszed a lábad, minden ellenség visszatelepedik és kezdheted elölről a hentelést. A plusz pályák tök üresek, az alapjáték után talán 3 artit kaptam mindössze a plusz pályákon, ettől aztán semmi élvezet a hosszú sétákban, amiket meg kell tenni a kulcsok összegyűjtéséhez. A rejtekhelyek is mind üresek, mintha ez valaminek csak a vázlata lenne csupán. Nem, egyáltalán nem ajánlom igazi Stalker rajongóknak. Talán a Doom vagy Quake rajongók tudnák értékelni ezt a logikátlan kulcsvadászatot ebben a roppant szörnytengerben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Yettel topik
- Tőzsde és gazdaság
- Anime filmek és sorozatok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...