- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
Hirdetés
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Kicsit felidegeltem magam tegnap, így most félreteszem a Secret Trails-t, míg kedvem nem támad újrakezdeni.
Rájöttem, hogy majd egy hete rossz nyomot követek benne.
Amikor Agropromban Bes-nek be kellett segíteni, nem vettem észre, hogy az a szerencsétlen, minden erőfeszítésem ellenére mégiscsak kapott egy golyót. A feladat, hogy beszéljek vele, megvan és az ikonja Death City-re mutat, így nem foglalkoztam vele, hogy most épp nem lehet elérni. Majd ha megint lesz nyitott út a városba, lerendezem a dolgot.
Tegnap vissza kellett menni Agrorpomba, ahol a mercek megint belémkötöttek. OK, akkor takarítunk. Eközben meg majd hasraestem egy fűben heverő testen megbotolva. No ki az? Bes! Ó hogy a...
Olyan régi mentésem már nincs (12-t pörgetek körbe), ami az ő akciója előttről való, így ha jól értelmezem a leírást, talán be sem tudom fejezni.Akkor most kicsit átállok CoP-ra a Way in hase (leánykori nevén (Spectrum Project) moddal, bár ennek az angolja még eléggé ergya, de már játszható...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
BorgBoss
tag
válasz SaGa59 #11152 üzenetére
Na igen, hasonló helyzet idegesítő
Emiatt és jóformán minden feladat állapot változás után mentek, mert már untam, ha nem tudtam visszatölteni egy régebbi állapotot és arra is jó, hogy megnézzem, hogy ott azon a helyen mégis mi volt, ha nem emlékszem rá.
Ezek szerint szerencsétlen elvérzett... Nem tudtam, hogy az NPC-k is eltudnak vérezni“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton
-
SaGa59
őstag
válasz BorgBoss #11153 üzenetére
Ez a mod (secret trails) pont arról szól, hogy bármely fontos npc is elhunyhat, ha nem védem meg őket egy-egy akcióban. Ez azért teszi nagyon nehézzé a játékot, mert ugyanakkor a fegyverek meg 3-5-ször erősebbek, mint az megszokott a stalkerekben. Azaz egy golyó is végzetes.
Ráadásul hajlamosak elkóborolni és összecsapni az arra járó nekik ellenséges entitásokkal és ebbe belehalni olyankor, amikor épp hozzájuk igyekszem valahonnan a Zóna túlvégéről, hogy felvegyem a szükséges feladatot tőlük.
Kedvencem ebből a szempontból Lukash. Ha megkapom, hogy beszélni kéne vele, nem vár a végtelenségig, hanem hajlamos összeugrani a katonákkal (vagy azok hajlamosak bejárőrözni az ő területükre) és ha csak később akarok vele találkozni, lehet, hogy már az egész csapatot széthordták a tushkanok meg a kutyák.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
kekeeci
senior tag
válasz SaGa59 #11154 üzenetére
Ilyesmi előfordul a Narodnaya/Stalkersoup-ban, meg a Legendary-ban is (utóbbiban szerencsére csak mellékküldetésnél tapasztaltam).
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
SaGa59
őstag
válasz kekeeci #11155 üzenetére
Írta is valaki a mod gsc-s oldalán, hogy a stalkerek eddig arról szóltak, hogy kaptál egy feladatot, elindultál intézni, de közben volt időd szétnézni a terepen, összeszedegetni amit értékesnek tartottál, pár mellékküldetés volt csak lejárós, időhöz kötött. A Secret Trails-ben viszont rögtön rá kell mozdulni mindenre, amint megkapod, mert ha nem, simán elintézi a Zóna azt, akitől az infromációt megkapnád. És itt ha meghalt, hiába találod meg, nincs a PDA-jában az info, mint az alapjátékokban... Rádaásul valahogy minden mellékküldetés kapcsolódik a fő szálhoz, csak azok nem, amiket a "need any job" beszélgetésekkel kapsz. Hozz egy kutyafarkat, jellyfisht, stb...
Ez részben jó, mert ad egy speciális stílust a játékmenetnek, részben viszont bosszantó, mert leírás nélkül nem mindig derül ki, hogy az aktuálisan nyitott 2-8 feladat közül melyiket kell sürgősen rendezni és melyik az, ami ráér. Legfeljebb azt tudod kitalálni, hogy ahova nem vezet út (itt az átjárók folyamatosan változnak, eltűnnek, megjelennek, néha csak egyirányúak, vagy egyszer használatosak), azt úgysem tudod megoldani most, így hanyagolható.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11152 üzenetére
Nálam ilyen nem fordulhat elő a mentéseknél. A játék végére sok száz vagy ezer mentés van, bármikor vissza tudok nézni bárhova. Sőt még a mentésben utalok is rá ha valamilyen fontosabb dolog történt/található.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
kekeeci
senior tag
válasz shield #11157 üzenetére
Én is elég sok mentéssel dolgozok, de az azért eléggé idegesítő, mikor egy ilyen utólag kiderülő dologgal esetleg több órai játékod megy veszendőbe, válik fölöslegessé. Ez azért le tudja lombozni az embert.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
rétisün
veterán
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
Sziasztok!
Nektek Windows 8.1 x64 alatt elindul a ShoC + OL 2010?
Nálam nem megy, utoljára Windows 7 x64 és Ubuntu 12.04 x32 alatt futott rendesen.
-
kekeeci
senior tag
válasz Aarpok #11168 üzenetére
Picit javítanálak, az x86 egy processzor-család, mely a 8086-os Intel procival kezdődik (16 bites!).
Bővebben.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
félisten
Sziasztok!
Ismét le kellett töltenem az Oblivion Lost 2010-et.
Kérdéseim:
1.Az OL 2010-hez le kell tölteni még valamilyen patch-et?
2. Eredeti lemezről lett telepítve, de mini image-el szeretném használni. Ebben az esetben jó lesz az alábbi telepítési sorrend?-ShoC
-10005 patch
-Oblivion Lost 2010 gamedata bemásolása
-Shield 1.02 magyarításának bemásolása
-Mini image mountPortable WinCDEmu-val szeretném mountolni a mini imaget.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Dhampir #11170 üzenetére
Van hozzá 1.02-es patch, de jobb ha kihagyod és a fordításból a sima OL2010-et rakod fel. Az oldalamon ott a textures pack amit érdemes felrakni ha zöld mezőt és virágokat akarsz.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
pvtneo
csendes tag
Játszik valaki az AMK full realism by wolkolak moddal? Ezt kaptam hibaüzenetnek, amikor beszéltem az első fószerral a pincében:
ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan18688:18688], parent[wpn_abakan18688:18688], section[wpn_abakan]
stack trace:001B:050024C3 xrGame.dll
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #11172 üzenetére
A Daemon Tools tökéletes, csak szedd ki az automatikus indításból msconfig-ban. Egyébként a népszerű 3GB enabler exe fájlok is tört exekből lettek csinálva. A méretükön látszik. A Mini-Image viszont nálam valamiért nem működött az újabb DT verziókkal, a 4.46.1-es verzió az utolsó amivel működik, nálam is ez van fent. Az auto update-t kapcsold ki benne.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Köszönöm instrukcióidat.
Megkeresem a 4.46.1-et, a hivatalos oldalon nem lelem.
Itt találtam egyet, remélhetőleg ez jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Csak azt nem tudom, hogyan kell elindítani a játékot. Felcsatoltam a .mds állományt...
Ezt a .mdf állományt a játék mappájába kell helyezni?
-
félisten
Újra kellett telepítenem a Daemon Tools-ot, hogy az SPTD driver is fent legyen.
Megint felcsatoltam a Netshow-STALKER_mini-poseden .mdf-et és utána elindítottam volna a játékot az asztali parancsikonnal, de nem történik semmi.
Újbóli indítási kísérlet után:
El kell ismernem, hogy ez a mini image nem az én műfajom.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #11178 üzenetére
Nekem a Call of Pripyat szokott olyat csinálni hogy az ikonra kattintás után nem történik semmi, ilyenkor a feladatkezelőben ott fut az xrEngine.exe fájl, be kell zárnom, majd újbóli indítás után általában már megy, bejön az a kis címképernyő majd elindul a játék.
Egyébként passzolom, én is ugyanezt a mini imaget használom és ment gond nélkül még legutóbb.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #11172 üzenetére
Alcohol54% free verzió. Benne van a csomagban az acid is, ami kell, hogy ne bukjon meg a miniimage. Ellentétben az újabb daemonokkal, ez gond nélkül működik és win8.1 alatt is.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
Új fejlemény. Kipróbáltam az Alcohol 52%-al is, a sikertelen indítási bug ugyanúgy megmaradt.
De!
Eltávolítottam az Oblivion Lost 2010 gamedata mappáját és máris simán elindul a játék.
Szóval a mod okozta a problémákat. Ami fura, hogy március-április tájékán még nem volt gondom az OL2010 futtatásával.
Az Oblivion Lost 2010-hez nem tartozik hibajavítás?
-
-
op.erik
aktív tag
Secret Trails 2 és az Autumn Aurora 2 kompilációja elég biztatónak tűnik
[ Szerkesztve ]
-
op.erik
aktív tag
válasz Balathruin #11193 üzenetére
más részről pedig nem az AA2-s bin-t használod és máris meg van oldva a helyzet
-
PeL
addikt
Végül ENB nélkül játszom Anélkül is elég szép, és így elég jól is fut. Egyébként nagyon fasza ez a mod, végigvittem már a ST2-t egyszer, de ebben a formában újfent kedvet kaptam hozzá. A fegyverhangok nagyon durvák, az eddigi legjobb amit eddig hallottam, a fegyverek animációi is tök jók és azok is újnak tűnnek. A grafika meg pazar, CrommCruac megint kitett magáért. Az artifaktokat meg ugyanúgy detektorral lehet megkeresni mint a CS-ben vagy CoP-ban. Aki nem játszott még vele, mindenképp próbálja meg, megéri
Külön megtiszteltetés hogy a készítők az én guide-omat pakolták a játék mellé
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz op.erik #11198 üzenetére
Az eddigi leghosszabb játék a ST2, amit STALKER-ben találtam, biztos nem állnék neki magyarra fordítani. Még angolból sem. Ami van hozzá angol, az majdnem tökéletes. Remélem a FOTOGRAF-hoz is lesz ilyen jó az, amin Stalkersteinék dolgoznak.
Az eredeti ShoC-nak durván a háromszorosa - de lehet, hogy még több is -, lehet összetettségben, feladatok számában. És igen, kell hozzá a kézikönyv, mert el lehet akadni benne végleg, egész kis apróságok miatt is..
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eBay
- Hobby rádiós topik
- Motoros topic
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...