Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spanglee001

    addikt

    válasz Bossi #2996 üzenetére

    tehát felajánlanak egy díjmentes szolgáltatást :DDD
    én is írtam nekik facebookon, kiváncsi leszek lesz e egyáltalán válasz, plusz ott kitértem a pixelhibára is. kiváncsi leszek mi lesz belőle, elálni nem fogok mert bukom a vr-t, ha gariba nem menne a dolog akkor, max nem vigyázok a telóra és biztosításba cserélem, ha már eléggé karcos is lesz :DDD

    [ Szerkesztve ]

    netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy

  • zombinyul

    addikt

    válasz Bossi #2996 üzenetére

    A Samsungnál vakok dolgoznak? Ezen ugyan mit nem lehet észrevenni? Szemetszúró a torzítás... Nem is értem.

    Egyébként aki amellett kardoskodik, hogy minden mobilos kamera torzít, annak mondom hogy nem, nem mind. A G4-nél sincs semmiféle torzítás, meg ahogy előttem írták is, az S6 se. Ez semmiképp nem normális dolog, pláne egy ilyen értékű telefonnál nem. Emgem pl. tuti annyira zavarna, hogy nem is használnám a kameráját, pedig rengeteget fényképezek telefonnal.

    Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB

  • stevve

    nagyúr

    válasz Bossi #2996 üzenetére

    Igazából az a kérdés, hogy mi a cél ezzel a megkereséssel? Mit vártatok?

    Mit tudnak felajánlani? Azt, hogy megnézik. Mi mást lehetne? Hogy jaj, igen, bocsi, máris visszük az újat és bocsi? Ezt elég nagy naivitással sem lehetne elvárni szerintem. Teljesen korrekt supportos válasz... Akinek nem tetszik, az nyugodtan háboroghat, de ez nem a kisbolt, ahol egy 20-assal kevesebbet adtak vissza. :DDD

    Egyébként pedig itt a fórumon bármekkora vihar lehet belőle, a samsung nem értesül róla, úgyhogy az is teljesen felesleges évődés, hogy a szemét Samsung nem javítja, ellhallgatja - ha nem jelzitek, akkor vajon honnan tudnák, hogy ez nem csak azt a két felhasználót érinti, aki vette a fáardságot és írt nekik?

    Szóval Bossi jól csinálta, jelezte a problémát, a Samsung pedig korrekt módon felajánlotta, hogy megnézik. Nyilván nem az első vonalos support fogja megállapítani a hibát - akkor sem, ha ez nyilvánvaló. Nem ez a dolguk. Ezt szépen le kell papírozni és annak rámondani valamit, akit ezért fizetnek. Erről szól a garancia. Ha javítható, javítják, ha nem, akkor vagy típushibaként lesz elkönyvelve vagy majd megpróbálnak egy firmware update útján trükközni vele, ami viszont nyilván idő.

    Lehet a FB-on fröcsögni vagy menni tüntetni vagy macskakővel dobálni, az csak hiszti, amivel sehol nem tudnak sokat kezdeni.

Új hozzászólás Aktív témák