Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz Bossi #2996 üzenetére

    Igazából az a kérdés, hogy mi a cél ezzel a megkereséssel? Mit vártatok?

    Mit tudnak felajánlani? Azt, hogy megnézik. Mi mást lehetne? Hogy jaj, igen, bocsi, máris visszük az újat és bocsi? Ezt elég nagy naivitással sem lehetne elvárni szerintem. Teljesen korrekt supportos válasz... Akinek nem tetszik, az nyugodtan háboroghat, de ez nem a kisbolt, ahol egy 20-assal kevesebbet adtak vissza. :DDD

    Egyébként pedig itt a fórumon bármekkora vihar lehet belőle, a samsung nem értesül róla, úgyhogy az is teljesen felesleges évődés, hogy a szemét Samsung nem javítja, ellhallgatja - ha nem jelzitek, akkor vajon honnan tudnák, hogy ez nem csak azt a két felhasználót érinti, aki vette a fáardságot és írt nekik?

    Szóval Bossi jól csinálta, jelezte a problémát, a Samsung pedig korrekt módon felajánlotta, hogy megnézik. Nyilván nem az első vonalos support fogja megállapítani a hibát - akkor sem, ha ez nyilvánvaló. Nem ez a dolguk. Ezt szépen le kell papírozni és annak rámondani valamit, akit ezért fizetnek. Erről szól a garancia. Ha javítható, javítják, ha nem, akkor vagy típushibaként lesz elkönyvelve vagy majd megpróbálnak egy firmware update útján trükközni vele, ami viszont nyilván idő.

    Lehet a FB-on fröcsögni vagy menni tüntetni vagy macskakővel dobálni, az csak hiszti, amivel sehol nem tudnak sokat kezdeni.

Új hozzászólás Aktív témák