Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Szilágyi84 #5047 üzenetére
Vagy olyan kisebb összecsukható is érdekelne mint pl a Himo c20hoz hasonló ,de minőségi és lengéscsillapítóval rendelkező rugós valami .
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5048 üzenetére
Ha van is ilyen, azt a minőséget kisebben megcsinálni sztem drágább és akkor még nem beszéltünk az összecsukhatóság nevű bonyolításról. Szvsz. ha egy minőségi fully egy millánál kezdődik, akkor ugyanaz összecsukható miniben 1,2 millánál. Biztos szeretnél ilyet?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5051 üzenetére
Egy montinál fontos a nagy kerék és a váz merevsége. Teljesen értelmetlennek tartok egy 20" -os, összecsukható bringát montizásra. Ha fontos a kompakt méret, akkor esetleg nézz körül roller fronton! Ott olcsóbban kapsz elfogadható minőséget. Mondjuk, egy Segway Ninebot G30LE tud 40Km elméletit, 10 -es, tubeless gumikon. Teszel rá első/hátsó monorim rugózást és készen vagy.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5055 üzenetére
Oda minek fully? Terepen a 20" és a merevség a korlát, aszfalton meg a teló fölösleges.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz Szilágyi84 #5101 üzenetére
Rollert ne keverd ide. A rollerek féke és vázszerkezete köszönő viszonyban sincs egy kerékpár fékéhez és vázszerkezetéhez képest, már eleve a méretéből adódóan se. A roller kormánya gyakorlatilag egy erőkar, nincs úgy merevítve mint a kerékpároknál. De még sorolhatnám a különbséget. E-roller aránylag új platform, még nem állt mögé komolyabb gyártó. Persze van már, de ritka.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Szilágyi84 #5112 üzenetére
Milyen márka, típus?
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz Szilágyi84 #5112 üzenetére
2 amperesbe nem szokott ventilator lenni.
majd 3-tol kezdodik ,, es igen az susog rendesen !Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
DigitXT
félisten
válasz Szilágyi84 #5112 üzenetére
Nem a jármű teljesítménye határozza meg a töltő aktív/passzív voltát.
A töltőáram lényeges paraméter, és a cucc hatásfoka: amit elfűt, azt a
hőt valahogy le kell adnia. 2A töltő általában passzív hűtéssel megy.
Ha lapos a töltőd és nincs rajta venti nyílás biztosan passzív, ha ennek
ellenére hallható hangja van, az nem jó jel. Tekercsek szoktak ciripelni.Láttam már 3-4A töltőt passzívat, értelemszerűen ezek egyre nagyobb
méretben érkeznek, hogy a hűtőbordának legyen vmi esélye: a 48V/5A
töltőm egyértelműen ventis. Nem hangos, a 7A viszont süvít rendesen.Természetesen egy akku tölthető kicsi/nagy töltővel is. Annyi, hogy ha
túl nagy a töltő áram, az nem tesz jót neki. A túl kicsi meg: hosszú idő.
(Extrém nagy töltő áram esetén túlmelegedés/tűzeset is lehetséges...)Az, hogy nagy/kicsi az áram, alapvetően az akku kapacitása dönti el...
Régi ólom-sav akkuk esetén ökölszabály volt a 0.1C töltő áram, így kb.
10 óra volt a teljes töltés minden akku esetén. Csak a nagyobb akkura
mehetett egy erősebb töltő: li-ion akkunál tipikusan nem számít gyors
töltésnek a 0.25C sem, tehát általános, hogy ~4 óra alatt feltölthetőek.
Ha viszont 1C körül töltöd, az már gyorstöltés, hosszú távon nem jó.
(Pl. 12Ah akkut 12A töltővel. Szerencsére azok azért igen drágák is.) -
DigitXT
félisten
válasz Szilágyi84 #5118 üzenetére
A büdös életben nem lesz kész 4-5 óra alatt, ha max. 2A-rel tölti a 13Ah akkut... Min. 6-7 óra, de inkább több, mert az utolsó pár százaléknál már csökken az áram. Ha viszont tényleg kész van ennyi idő alatt, akkor vagy az akku nem volt teljesen lemerülve*, vagy a 2A nem valós: ha és amennyiben zavar, meg kell mérni, az nem baj, ha hűtve van a cucc.
*: utóbbi amúgy jó, mert a li-ion akku nem szereti a teljes lemerítést. Hosszabb lesz az össz. élettartama, ha gyakrabban töltöd, mint ha midig ki akarod venni belőle a maximumot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szilágyi84 #5122 üzenetére
Ez csak azt bizonyítja, hogy a motorra vésett 250W egy semmitmondó szám:
ennyit írnak rá, mert ennyi legális, gyakorlatban meg simán nyomja 1000W-ot.Amíg nem melegszik túl, ez nem is gond... Én a 350W roller motort hajtottam
1500W-on, és tök jól bírta, csak egész ritkán égett le. Emelkedőn főleg, LOL.A százalék kijelzés semmit se ér, HA csak a pillanatnyi feszültségből számol:
terhelésre beszakad a feszültség, azt hiszi gyorsan merül. Pedig nem. Ami itt
nem lineáris, az a töltöttség a mért nyugalmi feszültség függvényében...
Viszont nyugalmi feszültséget menet közben nem tudsz mérni: ez ilyen bicikli.A pontosabb akku kapacitást mérő kijelzők konkrétan számolják* az akkuból
kivett valós töltésmennyiséget... Töltésnél meg a bemenőt. Ha nincs 13Ah az
akku, valóban gyorsabban fel lehet tölteni, csak hát az nem előny esetünkben.*: mérik a mindenkori áramot, és annak idő szerinti integrálja adja a választ.
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz Szilágyi84 #5118 üzenetére
ez Ventilatoros , ugy latszik.
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
Gézengúz
addikt
válasz Szilágyi84 #5138 üzenetére
Még tavaly amikor 2222 Ft volt.
A közepeset, szerintem annyiért nagyon jó volt. -
Gézengúz
addikt
válasz Szilágyi84 #5140 üzenetére
Sokkal jobb mint ami előtte volt és ez nem sok érte.
Szerintem teljesen jó. -
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5142 üzenetére
Ez nem így működik. Szoktatni kell hozzá a hátsódat. Eleinte én is vettem a rugós, széles túrafoteleket, meg a zselés párnákat. De, egyik sem volt jó. Aztán ahogy szokta a fenekem, úgy lett egyre keskenyebb és keményebb ülésem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Szilágyi84 #5148 üzenetére
100+ km-től nem csoda, az nagyon kevés még
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
válasz Szilágyi84 #5150 üzenetére
Nekem a legnagyobb kínszenvedés egy túra alkalmával az a fájó seggem. Én már sok nyergen vagyok túl. de még nem tudtam egyiket se megszokni. Az viszont tény, hogy általában azok sírnak a nyeregre, akik aránylag keveset tekernek. Szóval nagyon sokat kell menni és akkor már bőrkeményedés lesz a seggeden. Na akkor már nem lesz gond.
-
StLui
veterán
válasz Szilágyi84 #5150 üzenetére
2 hónap, heti 1-200 km
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Luissimo
veterán
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
Huzatot ne vegyél külön, ottfog csuszkálni alattad.
Az cél, hogy ha valakinél látsz egy szimpatikus nyerget, elérd, hogy mehess vele 6-8-10 km-t.
Én igy találtam az emlitett argora.
Ja,
És lényeg, hogy a mogyoroid helyén legyen kikönyítva a nyereg, és maga az anyaga legyen zselés, ahol annak kell, nem a huzat legyen zselés.Nemegyzerű, mint tudjuk, dehát mi egyszerű manapság?😃
-
Paxker315
addikt
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
megnézhetnéd ezt is: 150x290mm, szóval széles és van lehetőség előre-hátra csúszkálni.
Ez is bitang széles, jó nehéz is, de, keskeny nyergeket én spec nem szeretem, mert nagy az ülőgumó-távolság (ami ugye csontozatilag meghatározott, így nem tudsz vele sok mindent kezdeni Amúgy Flite MAX-szal nem lehet mellélőni, vagy, a flite géles változatokkal sem. Imádtam mindethttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
szia nem félsz attól hogy pont az összecsukhatósàga lesz ennek a kerékpárnak a veszte? a váztöréstől szerinted nem kell tartani a csukló mechanikànál? én egy másik kínai modellnél már láttam ilyet. kár hogy nem árulják merev vázzal.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5171 üzenetére
a garanciáztatástól tartok egy kicsit mert ha veszel egy 400 ezres tv-t akkor kijönnek helyszinre és javítják de itt azt írja a cég hogy neked kell visszajuttatni ha valami gebasz van. Tehát össze kell csomagolnom és futárszolgálattal elküldenem vagy autóval kell személyesen elvinnem. Kár hogy nincs kiépítve helyi forgalmazó mint pl a gepida kerékpáromnál . Megvan a hátrány ezeknél a kínai olcsóbb gépeknél. Márpedig a garancia 3 év . Kizártnak tartom hogy ne kelljen addig hozzányúlni ehhez a kerékpárhoz. És itt nem a normál használatból eredő kopásokról beszélek. De nagyon csábító más neves márkával szemben hogy gázkar is van rajta és így nem csak egy kerékpár hanem egy egyszerű robogó is és nem 1 misibe kerül. ilyet elismert márkáknál nem is találni mert mind csak rásegítéssel működik és kisebb az aksijuk és milliós árazásúak. Szóval az olcsóságáért nagy a kockázat
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5176 üzenetére
Köszönöm, e-bike-ok terén is otthon lehetnek? Mindenesetre egy kérdést megér.
[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5178 üzenetére
Nem beszéltem velük, az oldaluk alapján sok e-bike-os kötődést nem véltem felfedezni. Elvileg hivatalos kereskedésen keresztűl a motor kiküldhető és a Giant is rendbe tudja rakni (csak legyen pénztárca, ami bírja ) Illetve a gépkönyv alapján 1mm mozgás úgymond normális, kb. nálam is ez a helyzet. Számomra furcsa, de ha a gépkönyv írja... Az épített bafangos fullym már több, mint ezret kapott csak terepen, és ott nincs ilyen mozgás, mondjuk új korában sem volt.
Funky + Jazz
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5180 üzenetére
Még várok két visszajelzést, írtam a alpinbike-nak és az appsolute-nak. Az alpinbike felvette a fonalat a gyárral. Kíváncsi vagyok a válaszukra, aztán jön a magánnyomozás.
Funky + Jazz
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5174 üzenetére
esetleg van már valami negatív tapasztalatod is ? amikor megvetted volt a kerékben nyolcas ?. Erre nem nagyon szoktak adni . Még amikor a gepidát vettem is arról akartak meggyőzni vásárláskor hogy teljesen normális ha az első lánctányérokban szemmel is jólátható nyolcas vagy ütés van . És csak úgy tudtam őket meggyőzni hogy ez így gyári hibás hogy adtam nekik 5000 ft-ot. És lám bele is tettek egy új hajtóművet és az nem ütött. A bolt majd ezek után lesakkozta a gyártóval. És ez ez 4 éve történt egy 300 ezres bringával . De hasonlóan jártam a kross lengyel márkával is.
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5186 üzenetére
Nemtom hány defektet kaptam már. Aztán lett tubeless és tej. Azóta nuku defekt. Lehet csupán véletlen, de sztem nem az.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5188 üzenetére
A tubeless az a belső nélküli gumi. Előfeltétele, hogy a felni és a külső gumi is tubeless ready legyen. A tej pedig egy folyadék, amit betöltenek összeszerelésnél és az a feladata, hogy eltömítse a kisebb réseket, így az apróbb defekteket is. Én az összeszerelésnél kifejezetten autószelepet kértem, mert útálom a bringás presta szelepet. Persze, ezt is csak akkor lehet, ha a felni elég széles ahhoz, hogy elbírja a utószelephez szükséges, nagyobb furatot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5188 üzenetére
mert azt is megadják hogy melyik hány milliméteres lyukat vagy szakadást képes lekezelni . Akinek nem hatott ott nem tudhatod hogy melyik tipus volt benne és vagy mekkora volt a lyuk. Még kamionoknál is használják (ott több litert belepumpálnak )
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5196 üzenetére
azért nézd meg hogy állítható e az a teleszkóp. Pl a a gepidának a suntour telóját is lehet állítani amit megvételkor nem is tudtam mivel még soha nem volt telós kerékpárom . az egyik villaszár legtetején lehet pl egy pénzérmével tekergetni mert van rajta egy nút. de ezt nem lehetett alapból látni mert egy lepattintható kupak fedi. Csak az egyik szárán van és beállíthatod a súlyodra. akkor jó a beállítás állítólag hogy ha 1 cm süllyed be amikor ráülsz de erre már nem emlékszem. lehet a ztechnek tekergetni kézzel kell és úgy állítod a rugó előfeszítését . ha a nyeregcső is rugós akkor azt meg ki lehet szedni és a cső legaljában van egy besüllyesztett imbusz csavar . ezt már okosabban kell állítani mert nekem már repült le a nyereg annyira visszalazítottam . Ezt ki is cseréltem fixre mert állítólag a nyereg rugózás elveszi a hajtás erejét. apropó mérted már hogy tisztán elektromos módba kb mennyit megy el? az aliexpressen vanak pót aksik amik 48v 20 Ah ra vannak írva . de közel 140000 ft. ja és akárhogy állítod azért levegős teló nem lesz belőle de valamelyest lehet hangolni
[ Szerkesztve ]
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5199 üzenetére
de akkor a másik oldalon lenni kellene rugózás állításnak is úgynevezett elősúly állítás. de egy 50 es teleszkópnak nagyon kevés a rugó útja (nem 50)
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5201 üzenetére
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5201 üzenetére
találtam szolnoki forgalmazót így megrendeltem onnan egyet én is. A gázkarral folt némi félreértés mert az ottani szervizes srác azt állította hiába teszi nekem rá az nem fog menni szerinte mert valami kódot fog majd kérni valami ?... De abba maradtunk a bolt főnökével hogy ráteszik nekem és utána érdeklődik tényleg van e olyan hogy csak úgy simán nem lehet rákötni tehát megoldják a kérdést nekem. Sőt olyan tényező is felmerült hogy vásárlás után csak két hónappal lehet hivatalosan rátenni mert különben ugrik a garancia . De úgy tűnt ettől is eltekintenek nálam
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5208 üzenetére
499 lesz meg gondolom a gázkar 5000ft
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5210 üzenetére
80 kg vagyok és a likebike videóján is van arra célzás hogy inkább 500watt ez a motor. normál gepida trekingről váltok egy alboin 700 asról. és inkább mellé lesz. Nagyon sok aliexpresszes "helyettesítő" terméket megnéztem. 500 ért bejött volna kínából is nyilván ekkor nincs garancia. De Budapestről se nagyon lett volna mert nem hiszem hogy a kéthónapos felülvizsgálatra felküldeném a kerékpárt. ha a tied likebike akkor nagyon figyelj a 6 hónapos vizitre (15 000 ft kb) mert ha elmulasztod ugrik a 3 év és ezt nem is igazán hangoztatják de a facebookon vannak akik így jártak velük. nekem 6500 ft lesz a kéthónapos felülvizsgálat. csak egy példa : 15ah aksival és 800w motorral . [link]
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5214 üzenetére
mindenhol van még akkor is ha nem találod meg leírva . Ekkor kell őket felhívni
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5217 üzenetére
majd jövőhét eleje valamikor.. A defektálló folyadékba csak egyet nem értek hogy 1 év múlva újra kell tölteni az ok de mi lesz a régi beleöregedett anyaggal mert az többé ki nem szeded a szelepen keresztül. Én épp ezért vettem meg hozzá egy mini pumpát és ezeket váztáskában magamnál hordom és csak akkor fogom beletölteni ha megtörténi a defekt ami nálam nagyon ritka. Én azt olvastam a defkt után is működik a dolog . Bele kell tölteni , kereket párszor körbe forgatni majd pumpálni és ahol szökik a levegő ott ugyanúgy beleköt a folyadék. Most ezt újra megveszem mert a másik kerékpárt is menetkészen tartom .
-
StLui
veterán
válasz Szilágyi84 #5216 üzenetére
[link] ebből láthatod, hogy 6000 Ft nagyon sok, 150 ml sokkal nagyobb gumiba kell szerintem
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5223 üzenetére
csak simán kívülről a fényes teleszkóp szárra ráfújt ?. ez érdekes ettől nem szabadna megjavulni neki vagyis nem is szabadna ekkora szorítást produkálnia csak azért mert nincs kenve. bent a boltba nézegettem kerékpárokon a teleszkópokat és volt rajtuk valami zsír .
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5223 üzenetére
na kipróbáltam a kerékpárt . Pro és kontra. A kínai minőség az itt ott látszik pl nyolcas van a féktárcsában ezért bele ér egy picit alapból a fékpofába . Ezért a fékpofákat szét kellett állítani de így meg gyengébb fékhatás. ez még azért szokható mint ahogyan a nyomatékszenzor hiánya is mely miatt a rásegítés egyenletlenebb. A nyereg az kényelmetlen azt le kell cserélni . Ezt nem írom negatívumnak mert az összes kerékpárommal így jártam. Majd kapni fog egy széles puha nyerget. A számítógépe nagyon nem volt beállítva helyesen, konkrétan rásegítést nem is éreztem . Ezt a netről letöltött használati utasítással korrigáltam. Végig mentem a beállításokon kivettem belőle a sebesség limitet is mert nálam ez 20km/h volt csak . A kerékpár sík terepen átlagos széllel 80 kg al elérte a 40 km/h-t. A legnagyobb szívfájdalmam amire nem is számítottam hogy a nyereg nem dönthető előre és így az aksit csak akkor lehet kivenni ha csövestől együtt eltávolítom . Ezt is orvosolni kellene de még nem találtam meg a neten amit keresek erre pedig létezik mert videón láttam más fatbikeoknál. Egy jól beállított magasságú nyerget ne kelljen már kivenni nyeregcsőstöl.. Erő nagyon nagy van benne nem találtam olyan emelkedőt amin még a legkisebb rásegítéssel ne menne fel. Lendület sem kell a kerékpárnak állóhelyzetből is felmegy . Van egy két beállítás amit akárhová állítottam akkor sem vettem észre semmit. Nagy tudású agya van neki többet is tud szerintem mint ez a kerékpár. Beállítottam a kerékátmérőt is mert az sem volt helyes. ha állítod a végsebesség határt akkor ennek megfelelően az 5 lépcsős rásegítés értékei is eltolódnak tehát pl 2 esben nem 15 ig hanem 20 ig segít stb stb. Arra viszont nem jöttem rá hogy a kijelzőn a watt érték az mire szolgál mert az nekem mindíg nulla.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5253 üzenetére
semmi baj a gázzal . ovatosan nyomom nehogy eltörjön inkább a tövére teszem az ujjam és ott támasztom meg és nem a legvégét mert úgy nagyobb erőkar hat rá és fixen tartani is nehezebb. A gázkar gyakorlatilag ugyanazt a határokat követi mint a rásegítési határ. tehát ha 10 a rásegítési határ akkor a gázkar tökig húzva 10 ig viszi fel. Jó erős hatótávja lesz . szerintem tisztán elektromosban hajtás nélkül ha 25-tel megy az ember akkor az 45 km is meglesz. A váltónál jó lenne még egy nehezebb fokozat mondjuk ha az első lánctányér nagyobb lenne mert akkor jobban hasonlítana egy normál kerékpárra. Akkor nem tekerne az ember annyit üresben vagyis a nyomatékszenzoros rendszert jobban utánozná. De valamit valamiért mert ott meg a gázkar funkció hiányzik. Ezzel ha elülöm a seggem akkor kiállok a nyeregből és mint egy rollerrel megyek tovább gázkarral. Ezt ma próbáltam is és jó dolog. Csak le ne szakadjon a hajtókar alattam mert így nagyobb terhelés éri.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5253 üzenetére
itta leírás ha érdekel. a két nyilgombot lenyomva tartva belépsz a menübe jobb felül látod hogy p01 től p14 ig melyik programba vagy a középső M betüvel váltogatsz a P program menük közt a föl és le nyilakkal pedig állítod az értéket. Az első menüpontod ahová belépsz például a kijelző fényereje 3 fokozatban állíthatod. ha nem nyomsz semmit akkor pármásodperc múlva kilép és elmenti a változtatásokat. Pl azt is beállíthatod hogy állóhelyzetben működjön a gázkar vagy nem. Mert így nem ugrik meg a kezedben. van akit ez zavar . [link]
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5256 üzenetére
nem
-
Gömbike
senior tag
válasz Szilágyi84 #5259 üzenetére
Én ilyet [link]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5285 üzenetére
nagyon nehéz megmondani hogy mennyi a hatótáv 155km után tettem fel második töltésre . Nagyban függ tisztán elektromos módnál hogy hogyan használod. Én visszaállítottam a teljesítményét így a max sebesség 28km/h. És minden nap csak 20 km tettem meg vele . így a 60 km is kijön belőle tekerés nélkül. 2 egység töltöttség jelzésnél letettem és másnap visszarugózik 3 egységre és 10 km után megy le ismét 2 egységre. de ha 38-40 el mész akkor sokkal nagyobbat harap az aksiba és nem lesz 50 km hatótávod sem. ezenkívül városban ami 3.5 km kb ott rásegítéssel megyek hogy ne legyek a rendőr előtt feltűnő bár úgy látom ez nem sok embert zavar és az öreg nénikék is húzzák a szarvát tekerés nélkül . Kár hogy induláskor a rásegítés nem egyből indul meg ezért itt a gázkart húzom meg mert az induláskor azonnal dolgozik az én beállításommal. a fékek nagyon rosszak . Hiába állítod be a betét távolságokat időnként és elég sűrűn hirtelen bele zizeg a féktárcsába nem tartja stabilan az alap helyzetét majd egy fékezés után egy darabig megint nem ér bele. Gondolkozom egy avid bb7 cserén de ez elől hátul 55 ezerbe fájna úgyhogy még várok vele. Pumpa és defekt védő mindig van nálam és folyamatban van egy hátsó csomagtartó kétoldalas táska beszerzése is. Ez nagyon nem egyszerű feladat mert a táska teljes magasága nem nagyon lehet több mint 25 cm. Máskülönben oda is leér ahol már nem lenne szabad lennie. ezt kínából rendeltem meg. Valahol azt olvastam hogy ha a hátsó kerékben van a motor akkor nem szabad hátúl súlyt vinni mert az küllő töréshez vezet. Nehéz ezt elhinnem mert elég erősnek látom azokat a küllőket. A széles felni miatt jobban szét vannak helyezve és ez szerintem nagyobb stabilitást ad mintha közel egyvonalba futának a felni belső körívén.
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz Szilágyi84 #5289 üzenetére
ez pontosan melyik model Ztech ??
(mer nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
DigitXT
félisten
válasz Szilágyi84 #5285 üzenetére
franc tudja hogyan lenne jobb teljesen feltöltve x km-t menni vele vagy ugyanannyiszor töltve kevesebb km teljesítmény
Az utóbbi. Mivel önmagában nem a töltések darabszáma mérvadó, hanem az
egyes lemerítések során a DoD értéke (Depth of Discharge): minél kisebb volt
ez, annál tovább bírja az akku, annál lassabban degradálódik... Magyarán, ha
X km-t mész, miközben az akku simán tudna 2X km-t, ám rá tudsz tölteni két
ilyen út között, akkor a végeredmény szempontjából jobb az, ha minden x km
után fel van töltve. Hiába kétszer annyi a töltések darabszáma, miközben a
merítések mélysége kisebb, ez már önmagában jobban kíméli az akkut.A dolog másik oldala meg, ha nem töltöd 100%-ra, az is segít. Csak hát ez a
kettő a két oldalról eléggé visszafogja az egy út során kivehető kapacitást, ha
szigorúan ragaszkodsz hozzá. Szerintem nem kell túlparázni. Nyugodtan kell
tölteni ha lehet: jobb gyakrabban, mint megpróbálni kivenni a max. kapacitást.És ha "kímélően" töltöd (csak 80%-ra), arra érdemes figyelni, hogy a BMS-en
mi van beállítva balance alsó limitnek, mivel ha annál a 80% fesznél még nem
indítja el, úgy soha nem lesznek a feszültség különbségek kiegyenlítve. Tehát
ezzel a "kímélő" töltéssel véletlenül pont szét lehet baszarintani az akkut...
Ha olyan a BMS, akkor néha fel KELL tölteni 100%-ra, hogy rendbe hozza az
idő közben elmászott feszültségeket... Ha a töltő nem állítható, két töltő kell.) -
Gézengúz
addikt
válasz Szilágyi84 #5297 üzenetére
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5299 üzenetére
azt tartottam szem előtt hogy mindkét pofa távolságot külön lehessen állítani. ezt tudtommal csak az avid bb7 tudja. tulajdonképpen a mostani is elmenne ha helyén tartaná megfelelően a pofákat és nem az hogy menet közben hol hozzá ér hol nem. A mostani tektronál( md-m280) csak az egyik oldal állítható és az is elég nagy lépésekben. Ezért szórakozni kell a beállítással ami nem is olyan egyszerű mert a tárcsákban alapból nyolcas van . De az is lehet hogy a kerékagyban van nyolcas. A profibbak egyébként egy franciakulcsal addig hajlítgatják a tárcsát még ki nem szedik a nyolcast belőle. Hát én ezt nem mertem megtenni ezért nagyobb rést állítottam be a bowden lazábbra engedésével. De mint mondtam itt ez sem elég mert nincs egy betonszilárd alapállapota a betét helyzetének és beleciripel. Ha fékezel egyet akkor helyre áll majd újra rámászik a tárcsára kis idő múlva. Külföldről lehetne még rendelni egy még profibb féket ahol mindkét fékbetét külön mozgást végez mint a normális hidraulikus fékeknél. Ha megfigyeled ez a tektronál vagy az avidnál nem így van . Épp ezért kellene a belső állítható betétet amennyire csak lehet közel vinni a tárcsához azért mert így fékezés közben nem hajlik nagyot a tárcsa ami az miatt van hogy csak a külső betét mozog és ráhajlítja a belső fékbetétre.. Egyenlőre még várok mert hátha jól összekopik a rendszer de ha nem fog akkor a kötelező kéthónapos szervíz után lecserélem.. Tegnap próba szerencse rendeltem egy extra széles kínai nyerget is hátha bejön a dolog. [link]
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5302 üzenetére
hát igazad volt a gumi minőségéről. egy olyan pici tüskét kaptam be ami a másik kerékpáron lévő schwalbe guminak meg se kottyant volna (annak nagyon jó defekt védelme van ). Majdnem mint egy kis darázs fullánk. Így hát el kellett használni a defekt védőt az első gumiba . Mivel fatbike gumi így belenyomtam két kerékre valót. és pumpálás . minden volt nálam így 10 perc volt a javítás az út szélén. Most már csak azt nem értem hogyha a szelepen át vissza le kell engedni a nyomást vagy pumpáláskor visszajön akkor nem e tönkre vágja a szelepet is. Mert az elvileg egy defektnek felel meg ahol a folyadék belevulkanizálódik a szelepbe ? Vehetem az új adagot ebből a cuccból hogy ha a hátsóval is így járok legyen nálam. A folyadék élettartalma állítólag 2 év addig funkcionálni fog a belsőbe ha minden igaz.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5320 üzenetére
én kb mérgemben olyan 180 ml töltöttem bele . szeleptűket meg veszek 100ft darabja így ha véletlen bedöglik akkor helyszinen cserélem mivel a szelepsapkán is van szelepkihajtó de a defekt védő folyadékhoz is adnak kihajtót
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iPhone topik
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Gitáros topic
- További aktív témák...