- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LTE frekvenciák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iGO Primo
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #92131 üzenetére
Valamiért a 170 lovas turbója volt rajta a gyári soft-al, gondolom ebből van a többlet. Ritka CR amelyik megüti a gyári szintet nyomatékban. A lovak megvannak, de valami miatt mindenhol azt látom, hogy 40-50Nm-el kevesebbet mérnek a gyárilag megadottnál. Gondolom a súlyos áttét miatt, mert ugye a gyári a lendkeréken volt mérve, nem a kerekeken, bár akkor a lovak is hiányoznának...Keresgéltem a mért diagramok között, de elég furcsákat mérnek a 140 lovasokon. Pl. ez
Ja nem indítottam rá, azt nem lehet, csak furcsa volt, meg ugye kuplung kinyomás nélkül sem engedi indítani. Le van ez védve minden oldalról.
[ Szerkesztve ]