- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
Hát ha összehasonlítod mondjuk egy macaudioval hogy ne dobálózzak nagy nevekkel meg fogod látni érzékenységben tartományban mekkora különbség van a kettő között.
No és az sem mindegy mekkora és milyen rajta a patkómágnesÉn egyszer szereltem be soha többet, nekem az a véleményem, hogy nem szól tisztán puffog.
A mélyek jönnek belőle szépen, azt elismerem, de ott vége is,
Ha mélynyomó kéne lehet magnatra voksolnék, de itt többutas hangszórókról van szó amiben szerintem nem szerepel jól a magnat.
Aztán az is lehet hogy csak egy szar szériát fogtam ki, de ha egyszer valamivel rossz tapasztalata van az embernek akkor azt ha lehet és ki tudja váltani mással akkor meg is teszi.Renault power
-
Octi
aktív tag
válasz rob210 #26956 üzenetére
Nem akarok nagyon bele merülni az autóhifibe, de ebben a kommentedben sok fals dolog szerepel. Ha gondolod kirészletezem, csak nem tudom, hogy az "olvasó tábor" mennyire fogékony erre a témára
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #26959 üzenetére
Legszebb öröm a káröröm, mi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Octi
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #26959 üzenetére
Na jó, legyen, Ti akartátok
Először is, hsz milyenségéről és hangjáról addig nem mondunk véleményt, amíg 4x5W-os fejegységről hajtjuk. Ha normális hangot (és nem csak hangerőt) akarunk, akkor bizony rá kell szánni magunkat egy erősítőre, normálisan bekábelezve.
Mekkaudijó: kb 8-10 évvel ezelőttig nagyon klassz dolgokat gyártottak, ám ők is átálltak a tömegtermelésre. Különösen híresek, a feltüntetett teljesítményadatok kissé túlzó megjelöléséről.
Pl volt nálunk egyszer az elhíresült MP1000 monoblockjuk, ami gyári adatok alapján 600W RMS körüli teljesítményt tudott leadni. Meg lakatfogóztuk, és kiderült, hogy alig jön le róla 300W.
Ma már ismét kapható a nevükkel minőségi autóhifi hangszóró, ám az nem a saját termékük. Kb 3-4 évvel ezelőtt felvásárolták a Phase Linear céget, és az ő termékeiket árulják a saját nevük alatt.Érzékenység: Semmi köze a gyártóhoz. Minden gyártónak van alacsony, ill magas érzékenységű hsz-ja. Attól függ milyen célra gyártják.
Soha nem fogsz találni mondjuk egy 3000W RMS elviselésére képes subot, 96 dB érzékenységgel.
Viszont azoknál a hangszóróknál, amelyek pl pont arra készülnek, hogy fejegységről hajtsák őket, nyilván a minél magasabb érzékenység a cél.Patkómágnes: SPL suboknál számít igazán. Tudok neked mondani olyan 30-as, európa bajnok SQ subot, aminek a mágnese alig nagyobb egy normál 16-os hsz mágnesénél. De létezik olyan 16-os hsz, amin meg akkora van, mint egy 20-as subon.
Home user használat során, soha nem fogod tudni megmondani, hogy két különböző hsz közül, melyiknek van nagyobb mágnese. Főleg akkor nem, ha fejegységről hajtod őket.Magnat: Alsó közép szintű márka. Első fejlesztésnek teljesen jók, főleg a subjaik. Az átlag gyári rendszereket elverik simán. Ár/érték arányban teljesen elfogadható szintet képviselnek.
Na, röviden ennyi
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#00809728
törölt tag
-
rob210
nagyúr
Akkor valóban hagyjuk nem akarok vitatkozni, amit leírtál az igaz de amit én írtam le azt erősen kiforgattad.
Megint ott tartunk, hogy ki mit akar kivenni a HSZ-ből.A patkómágnest nem véletlen írtam, én is találkoztam már neodímium mágneses cuccal amin egy falatka mágnes volt mégis behorpasztotta a mellkasom.
Itt most arról volt szó, hogy kéne valami kis 13cm es pár a meganjába igen neki is meganja van, de újra hangsúlyozom nem az enyémbe lesz!!!
A magnatakkor is szarul szólt nálam, nem szerettem.
De más is mondta már, hogy puffog, mint írtam is a mélyei valóban elgondolkoztató, de azt is írtam több utas hangszórókról van szó!!!!Na mindegy tényleg hagyjuk, mert megint az jön le, hogy hülye vagyok és a levegőbe beszélek, mert nem akarjátok megérteni miről beszélek.
Renault power
-
Octi
aktív tag
válasz rob210 #26964 üzenetére
Ne érts félre, nem akartalak lehülyézni (ha ez jött le a kommentből, akkor elnézést kérek)
Csak a kommentben volt egy pár olyan megállapítás, ami nekem egy kis fogalomzavart tükrözött.
Egyébként a neodynium mágnest az autóhifiben a magas sugárzókban használják.A hsz puffogása az esetek 99.9%-ban nem a hangszóró hibája. Például ha egy 86 dB érzékenységű szettet fejegységről hajtasz, és jól kitekered, akkor nem kell csodálkozni ha puffog.
De hogy konkrét javaslatot is adjak a haverodnak:
Ebben az árkategóriában ezt a szettet ajánlom. Ha fejegységről akarja hajtani, tökéletes lesz neki, és kenterbe veri az LG-t mind hangzásban, mind minőségbenMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
rob210
nagyúr
Na ebben legalább egyet értünk ezek valóban jók.
De a srácnak nincs ennyije rá.
A lényeg hogy értsétek, van egy kispénzű cimborám akinek a 8 éves fia imád zenét hallgatni, de hátul nincs hangszóró a kocsiban.
Asszonykája viszont ki van, ha 10-es fölé tekeri a hangerőt.
Ezért kell hátra valami zajkeltő.
De ha lehet akkor valami normálisan szólót szeretne.
Szóval igények lennének, de pénz az nincs olyan mint a tipikus Magyar ember.Renault power
-
rob210
nagyúr
Tudom, de ezért írtam lehetőségeihez mérten a legjobbat szeretné, de nem hangnyomás versenyre lesz.
Én adtam neki egy kis erősítőt egy kétcsatornás magas jelszintest, hogy legalább ne torzítson, mert az mp3-asa olyan gyengusz hangerőre oké de recseg ropog torzít 25-ös felett.
Így azzal most nem lenne gond szépen ki tudja hajtani csak nincs mit.
30-60 watt közötti hangszóró kéne, minimum 2 utas.Ez az LG nem tűnt rossznak erre a célra, ezért is írtam használt-e valaki ilyet.
Szerintem eddig ez a legnormálisabb amit 5e-alatt találtam.
A többi mind 7-8 e körül mozog.
Sajnos kevés pénzből a normálisat megközelíteni is nehézTudnék én jó kis DLD- rendszert építeni neki de hát az többe kerülne.
Renault power
-
t1
addikt
Én nem rég kezdtem el picit hifizni... így is majdnem 100k környékén van pedig egy alap belépő szint.
- Pioneer DEH 2100UB 1 pár RCA
- Audio System MX 165 Plus komponens szett az első ajtókban
- Mac MPX 4000 4 csatis erősítő
- Mac MPX Box 112Én személy szerint elégnek tartom ezt a rendszert egy átlagos zenehallgatáshoz, valószínűleg komolyabb mint egy gyári rendszer ha csak nem valami 1-2 milliós BOSE vagy más high-end hifiről beszélünk. Szép a hang minőség ha akarom hangosan is tud szólni.
Tervben van az ajtók leszigetelése még, illetve egy zárt láda a szebb mélyért. -
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26971 üzenetére
Én is ha nem szívó benzinesem lenne
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26975 üzenetére
Nem veszem mert majdnem igazad van még 200k és a kocsim ára.... Ha kész lenne meglepetés gép lenne bár ma már mi 101LE még akkor is ha csak 800kg-ot kell cipelnie...
-
t1
addikt
Ha úgy akarom h ne baszogassak érte ami koránt sem biztos, konkrétan gyári 8V blokk szétfűzz és GTi 16V-re alakít, sok mindent cserélni kell hozzá + GTi váltó munkadíj stb így 350k-ba megvan... ha csak GTi motort vennék az 100-150k között szokott menni de tuti kivan a bele azt is felkéne újítani és betenni... ennyi az ára sajnos. Esetleg SOHC 16V lehetne 85-90 pacival az olyan 150k körül megállna.
-
8th
addikt
Ja, hogy "kulcsrakészen". Az más. Úgy nem is olyan vészes. Szuromiék csináltak a kétezres évek elején 1.3 8v turbót. Tuning&Stereo magazinban benne volt anno. 120lóerőre emlékszem. Csak pár dolgot kellett megerősíteni rajta jóformán tök gyári motorra raktak egy csigát és bírta nem ment szét.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #26989 üzenetére
épp azt akartam hogy így megrakva, egy jobb szívó némi ccm-el hasonló súllyal meg kajcsizza, jó persze járatós, majd utána ráér az ember pálcát törni felette, ha be van járatva, de szerintem a remélt 250le-től elfog maradni.
bár képek alapján kétségtelenül igényes munkának tűnik!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26989 üzenetére
Ott van az adatlapom minden
800-850kg a kocsi + benne 4 személy szerintem nem rossz főleg bejáratósan, 6 körül elvált de majd ha be lesz járatva jóval 8000 fölött lesz a vége, a gumi is most rajta ideiglenes dolog de ott van minden a cs adatlapon
-
FoBCRaistlin
őstag
Hmm, szóval legyen 1200kiló emberrel a kocsi.
Az enyém 1250kg, és csak 160...max 170 ló. Kizárt az a 300nm és 250 ló.
165ös gumikkal 1-ben elforog. Nekem 205-ös ESP-vel megforog, kikapcsolva 2ben is.Tény, szépen megy, de nem akkora vadállat, illetve kíváncsi vagyok milyen sebességnél lenne benne halálfélelmem.
Félre ne értsd, tuti elég sokat fog vele alázni, meg szép munka.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26992 üzenetére
Én is várom már, hogy vége legyen a bejáratásnak és jöjjön róla egy rendes mérés padon és 1/4 1/8 távon is ott derül majd ki minden
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26992 üzenetére
megnézném a bmw-s / ódis / lexus-os arcát mikor odapirít a stift
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #26989 üzenetére
Csak megkérdezted? szorzotabla álnéven?
"légyszi tegyél már fel egy videót a sok presztízsbuzeráns fosvagenes arcokról mikor a pdtdtdpdi ket 10 autóhosszal nyomod le félgázzal! : )"...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
van fejlemény, dobjál már valami linket, kiváncsi vagyok én is!
azért bejáratósan 6k-ig forgatni egy turbos vasat, vagy ha már min egy bő ezres benne van elmegy
ezzel a súllyal a 150-160le-s dizelek meg bengások mászkálnak így, no meg pont az veszett el amiért olyan csúnya meglepi kocsi volt, a rajtolást
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Smani
senior tag
Ha már turbó.
1:30-tól nézzétek
Jó szarul megy -
AMD Power
titán
Ahhoz képest,hogy az Avantador "csak" 700 lóerős nem sokkal kapott ki a jóval erősebb Veyron-nál....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...