- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Újabb Play mobil a Honortól
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Villámgyors M.2-2230-as SSD a Corsairtől
ph Az MP600 Mini R2 már 7000 MB/sec szekvenciális adatátviteli sebességet ígér.
-
Újabb Play mobil a Honortól
ma Kínában bemutatta a Honor a Play 60 Plus készüléket, mely felénk később Lite vagy X-szériás telefonként jelenhet meg.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó reggelt, kérdésem lenne:
Összkerekes Passat B7-ben mindig forog a kardán fixen összezárva az első diffivel, és hátul van egy elektronikus kuplung ami összezár, vagy hogy néz ez ki? Mert ha van egy kuplung ami oldja-zárja akkor az elől is lehet, fölösleges folyton forgatni a kardánt. Illetve ha bekapcsolja a hátsó tengelyt, mégis hogy viszi a nyomaték 100%-át hátra? Oldani tudja az első tengely kapcsolatát?
Egyik kollégával tanakodtunk, és azt mondta ő csapna hátra egy fixen a kardánra csatlakozó rendes diffit aztán hamár úgyis van plusz fogyasztás akkor értelme is legyen, ne csak akkor hajtson ha elpörög az első. És ebben látnék is logikát de ha nem forog fixen a kardán akkor nem megoldható, illetve lehet odabaszna a 4Motion agyának.https://tinyurl.com/rasoapro