- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #179644 üzenetére
2.0 TSI 3. Gen.
- 2014-es: normális olajfogyasztás, kb. 7 dl / 15 e. km; 4 évesen, pont a garancia lejárta után kimúlt a termosztát (thermal management unit); 1000 €-s szériahiba.
- 2015-ös: normális olajfogyasztás, (25 e. km-nél eladtam).
- 2016-os, ebben volt 175 e. km, vagy lambda-szonda vagy katalizátor hibája volt, többek - köztük a VW márkaszervizes szerelő, aki mindegyiket javította - tanácsára inkább eladtam. Ennek gyanús volt az olajfogyasztása, nem volt időm pontosan mérni (3 ezer kilométert használtam, 1/2 litert öntöttem bele). Garanciális autó.Talán a faceliftkor vették ki a dupla befecskendezést (?).
@ Kiskokó: Nagy szerelmem az A7, így számomra egyértelmű.
[ Szerkesztve ]