- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #48645 üzenetére
Haverom apja ilyet venni anno újonnan. Szintén kombi méreg zöld színben. Akkor nagyon nagy szám volt 1999-ben. De nekem 1 milliót akkor se érne meg.
Ebből viszont jó lenne egy 5 ajtós 1 milláért!
[TESZT] Mennyire lehet jó családi utazóautót faragni egy Opel Corsa 1.4 Turbo-ból?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #48649 üzenetére
Jó persze 3-4 milkáért én sem vennék E Corsat. Már csak azért sem mert kicsi. Nagyon jó gép, de ez nem családos embernek van kitalálva. Az a 1.4 Turbo pedig azzal a 100Le nagyon le lehet "fojtva". Bár ehhez a kasztihoz bőven elégnek kell lennie.
Skizz Engem se győzött meg. Én egy millióból egy nagyon szép 10 éves G összerakok. De persze ha valaki arra vágyik..... vegye vigye.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Skizz
addikt
válasz
haddent #48673 üzenetére
Kevesebbet eszik, alapjárattól tol, ennyit megér 3 kiló szerintem.
Más kérdés, hogy hogy esik a 3 henger a fülnek. Meg ugye az ember nem szívesen vallja be, hogy vesz 5-6 misiért egy új autót, aztán egyből lehet magyarázkodni péntek este a könyvtárban, hogy de milyen jó is az a 3 henger.
Én se venném meg szívesen. Aztán úgyis lehet vinni a novothoz dióhéjazni, turbó kéttömegű összefossa magát amikor a leginkább kell majd a pénz... akkor már legyen cdti, az felgyűri az aszfaltot alapjáraton. Igaz, utána nem történik semmi, de akkor is.
Dízelbuzi vagyok, na.
-
Declare
őstag
válasz
haddent #48671 üzenetére
Nektek sem jo am semmi
Ha 1.4 turbo es 150 lo az szar, mert tul van huzva, szetesik, nem birja....ha 100 lo, akkor szar, mert gyenge, miert nem több.
Szerintem egyszerüen itt a Corsaban fogyasztasra van hangolva a motor. Kis kasztni, kis tömeg a 100 loval is böven jo, ugyis varosi auto, nem palyara van szanva. Szvsz.
Azert dragabb az astra 1.0 turbo, mert kevesebbet eszik, vadi uj konstrukcio, talan az eddig felmerült hibakat is mind orvosoltak. A ford 1.0 mocija is igen jo es az regebbi konstrukcio. Ujonan biztos nem az 1.4 szivot vennem....ok hasznaltan 7-8 evesen mar jo kerdes milyen allapotban lesz, plane egy nem törödöm tulaj utan.
(#48678) Skizz tsi motorokra nem jellemzö a kettösömegü gond, mig a dizelekre a nagy nyomatek miatt igen, szoval az nem para. Turbo az meg pont akkora riziko mint a dizelnel. Legroszabb esetben 2-300 ezer huf, de azert ezzel uj kora utan jo sokaig nem kell kalkulalni. Hasznaltan meg az ember tegyen hozza ennyit gondolatban az arhoz, csereltesse ki, aztan megint nem lesz vele gond.
Nezd meg az en peldam....turbo, meg dizel, meg kettöstömegü, meg egr, injektor, magasnyomasu, dpf, eltömödik....para....mire költöttem 200k hufot most? Valto csapagy cserere, mert a GM fos alkatreszeket epitett bele.....
nem kicsit vagyok durcas azert emiatt
-
Declare
őstag
válasz
haddent #48683 üzenetére
Nem rossz pedig az 1.0 kis 3 hengeres varosban. Haverom focusaban szepen dolgozik. Nyomatekos, dinamikus. Szerintem sokkal jobban hasznalhato, mint egy szivo 1.4, amin csak vanszorog a fordulatszam mutato, ha nem 4000 et pörög....akkor viszont eszik is. Ha szep lassan kiküszöbölik a kis turbos hibakat es nem durvulnak tovabb (mondjuk 0.5 ös 100 lovas duplaturbos iranyba
) jo lehet ez....kiderül majd
Nem igazan függ össze ez a nyomatekkal szerintem. Ez a valto csapagyakrol szolt. Egyreszt tul szoros a gyari beallitasa, masreszt rossz volt az anyagminöseg. Egyszerüen a surlodastol tönkrementek.....megneztem amikor szet volt szedve, egyreszt olyan szoros volt, hogy kezzel alig lehetett forgatni a szerkezetet (javult is a fogyim
), masreszt a csapagyak felszine össze volt karcolodva (mintha dörzspapirral megsmirgliztek volna öket). Ezert lehetett hallani a surrogo hangot.....
-
Petyyyyy
addikt
válasz
haddent #48829 üzenetére
Nem is tudnék olyat mondani, amelyiknél előbb sprickol és csak utána mozdul a lapát. És a másik: van ember aki tudja hogyan kell állítani a fúvókákat, hogy ne az ablak aljára kerüljön a folyadék? (még mindig G Astra)
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz
haddent #48829 üzenetére
El van az elvileg tolva, csak nem elegge
Ha megfigyeled, amikor huzod a sprickolot, zug a szivattyu vagy 1 masodpercet es csak utanna kezd törölni, csak a baj, hogy a viz annyi idö alatt nem er el az ablakig. Következö huzasnal mar jön egyböl a le.
Addigra nem lesz még K opc szerintem
de különben is, inkabb egy insignia dizel...esküvö utan mar leszallo agba kerül az ember...fizetheti a csaladi nyaralasokat, a gyerek nyari tabort, meg az apu ezt vedd megeket(no offense ... vicc...de megse...)
-
Borokafa
őstag
-
Declare
őstag
válasz
haddent #48892 üzenetére
"Azért azt vedd figyelembe, hogy azért nem buksz már annyit egy használton amit eredetileg volt 15-20 és te vettem 8-10 -ért, mert már az előző tulaj bukta a felét. Onnantól nyilván szépen esik az ára, de nem olyan drasztikusan. Míg nyilván az Astra is a felére fog bukni majd szépen egyből.. Értem én mit mondassz, és azt hiszem egyet is értek, de ettől még egyáltalán nem fair összehasonlítás."
ezt abszolut nem ertem
Pont ezt irtam. Ha akarok most venni, mondjuk egy jol felszerelt dizel astrat, az közel 9 millio körül van. 6-7 millioert meg mar lehet venni egy 2-3 eves ugyancsak jol felszerelt dizel bmwt mondjuk, amin kicserelsz mindent amit kell es ugyan ott vagy arban....de erösebb, magasabb kategoriaju autorol beszelünk, es az amortizacio joreszet elszenvedte (mert ujonan került mondjuk 12-14 millioba). Szoval 2 ev mulva a 2 eves astradon valoszinüleg nagyobbat buksz, mint az addigra 5 eves bmw n....persze itt jön be a "na de mi van ha az 5 eves bmw, 200+k km el ezt meg azt lerugja magarol es cserelheted...". Meg akkor sem biztos, hogy anyagilag rosszabbul jartal....es ugye mi van ha nem lesz baja a bmw nek megsem
na de nem offolom tovabb az opel topicot....csak azert ez egy örök allando dilemma szerintem
en most epp azon az oldalon vagyok, hogy sok energiaval, utannajarassal minimalizalhato egy 1-3 eves hasznaltauton a kockazat es az uj auto vasarlasakor az ember az idöt, kenyelmet es az uj szagot fizeti meg..... van akinek ez megeri, van akinek nem
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #48912 üzenetére
kétturbós dízel mellett a gyártósorok között nézelődve egy további érdekességet is felfedezhettünk az „MGE 1.8” feliratú alkatrészek alapján. Nem nehéz kitalálni, hogy egy vadonatúj motorról van szó, aminek alkatrészeit már gőzerővel produkálja a szentgotthárdi üzem. Az 1,8 literes turbós benzines állítólag a tengerentúli piacokra készül, azonban nem kell jósnak lenni ahhoz, hogy kitaláljuk, minden bizonnyal Európában is kapható lesz rövidesen és vélhetően a jelenlegi 2-literes turbós benzineseket váltja a downsizing jegyében.
A teljesítményadatokról egyelőre semmit nem tudunk, de vélhetően az Insigniában kap fő szerepet az 1,8 literes turbós benzines, ami abból kiindulva, hogy az 1,6 literes turbós változat teljesítménye 200 lóerőig terjed, akár 230-240 lóerőt is leadhat. Ezzel akár a következő Astra OPC mozgatásához is ideális lehet, hiszen bár nem épp olyan erős, mint az Astra J OPC 280 lóerős kétliterese, a jelentősen könnyebb autót legalább olyan jól mozgathatja.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz
haddent #48961 üzenetére
Egyik nap eszembe is jutottal. Ismerosom vezette a kocsim en mellette ultem anyos ulesen. Sracnak 1.4 G astraja van de vezet mar 30+ eve szoval rutinosabb mint en. Roviden es toromren: egy allat.
3asban 50el, mondom ember valtsal mar 2 ezret porog a motor. Erre a valasz mindig az volt neki benzines es porgetni kell, mondom wazz ez dizel nem kell porgetni. Raadasul 50-nel hova a tokombe porgeti mikor 50el lehet menni? 40nel kettesben. Komolyan a vegere mar duhos voltam ra, hogy a francba lehet igy vezetni. 4esbe 60nal valtott. En nem ertem ezt a perverziot mi a reteknek porgetni, raadasul 2 ezernelnigen erosen sziv a turbo, teljesen feleselegesen megy folyamatosan. 2 ezret nalam 5.-ben porog mikor autopalyan megyek nem varosban 50-el... -
diegho
nagyúr
válasz
haddent #48987 üzenetére
Egyik kollégám BMW 1-ese háromszor állt meg motordiagnosztika hibával egy nap alatt a héten, elvitte a márkaszervizbe, ahol rengeteg motorhibás 5 évnél fiatalabb zömében 20M feletti kezdőárú autót látott. Eddig is tudtuk, hogy a BMW motorok elég problémásak, de ennyire?
-
beg
veterán
válasz
haddent #48987 üzenetére
Ehhez mindig is értett az alfa, döglesztő idomokat faragni. A műszaki kivitelezés már más pasta, de teljesen vállalható. Ez meg szimplán szép. Bmw és mazda szerelemgyereknek indul, de az a popsi
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #48980 üzenetére
Jaj ne is mond.... sajnos nem volt. Ebből sajnos már csak tavasz lesz. Nálam a december halál. Szom-vasárnap is dolgozok.
Természetesen ha lesz rá igény akkor megbeszéljük és kitalálunk valamit.
Declare: Leszel topic gazda? Engem is felkértek rá.
De én szinte csak reggel és este tudok benézni ide.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Calogero
addikt
válasz
haddent #49062 üzenetére
Itt 20-21 között volt üdítős, pogácsás bemutató. És amíg tartott, addig be lehetett adni az autót ingyenes állapot felmérésre. (Hátha találnak egy kis javítani valót és lehet fizetni)
Ugye én mindig márkaszervizbe hordtam az autót, a kereskedő postán küldött egy meghívót, és egy 5000 Ft-os szerviz kupont. -
Findzs
addikt
válasz
haddent #49214 üzenetére
ha fiatalabb lenne a kocsi 6 évvel akkor meg is venném bele a gyárit gondolkodás nélkül
köszi, már amikor tisztára van pepecselve(#49216) Petyyyyy
az a gyom? az már tiszta lóhere meg pitypang
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
Borokafa
őstag
válasz
haddent #49420 üzenetére
Délelőtt én is feldobtam a téliket, bár erre felénk szinte tavaszi idő volt
. A twinport motorokat meg kell szokni, aki először megy vele furcsa lehet neki. Mondjuk az 1,4 után ezt nem volt nehéz, sokkal jobb vele közlekedni. Útkereszteződésben kilépni itt elég rálépni a gázra.
-
szabonagyur
félisten
válasz
haddent #49453 üzenetére
Igen a fekete szimpibb nekem is, az a km mennyiség meg nem igazán tétel, évente szerintem 20-at bele fogok rakni én is legalább.
(#49454) Borokafa: persze előélet illetve valós állapot sokat számít, de valahol el kell indulni a nézelődéssel.
(#49456) diegho: köszi neked is a Toyota infót, megnézem őket, az új Auris ami nagyon tetszik, de annyit nem adok ki érte most
-
Borokafa
őstag
válasz
haddent #49476 üzenetére
A szívó csatorna egy bordával ketté van választva, na azért twinport.
Vezérlés nálunk az Opelnál a lehető leg egyszerűbb van, csak a vezértengelyek(szívó-kipufogó oldalon is ) szögét tolja el. Talán a régi röpsúlyos szabályzókhoz tudnám hasonlítani. Más gyártóknál sokkal komolyabbak is vannak.
Itt a néha előforduló hibával együtt jól látható:[link][ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz
haddent #49529 üzenetére
Az ősi recept még mindig adott: benga nagy szívóbenzin motor, oszt kész. Nem kell semmi, megvan az öröm örökéletre
Pontosan
(#49530) AMD Power
Az 80x1.5l. Ha 350ft számolok egy liter benzint átlagosan akkor az már évi 42000Ft. Úgy meg már sok.
Én ezt nem így számolom, nekem a BMW előtt egy 406 Peugeot volt 2.0HDi városban 5.5L evett pályán pedig 4.5L elég volt neki, viszont ráköltöttem annyit hogy az 520i -el simán eljártam volna 2 évig ingyen, nem azt mondom hogy nem érdekel a fogyasztás de egy szívóbenzin legyen igénytelen és nem egy elektronikus valami sz*r mert lehet hogy keveset eszik csak aztán ha ebben is tönkremegy valami és rá kell költeni akkor inkább benzinre költöm a pénzt és nem alkatrészre
Persze Opelhez minden olcsó, ide városba egy 1.6i bőven elég lenne, de ha találok majd valami erősebbet jó áron akkor biztosan azt fogom venni
(#49531) trassher
A suzukin kiéltem ilyen irányú vágyaim. Mikor a végdobba menő cső le volt szakadva tiltáson durrogott - csattogott mint egy wrc. Városban kifordultam 1-es tiltás, 2-es tiltás, megvan a 102
Nem erről van szó ... nem ezért kell az erősebb hanem azért mert mikor lámpánál elindulok akkor tudjam tartani az iramot mert a hátamnál a sok több száz lóerős autókkal letolnak a francba, ilyen örültek itt az emberek Budapesten ...AMDPower kolléga biztosan tudna erről mesélni ... szóval ezért is kell az erősebb autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sasa58
tag
válasz
haddent #49593 üzenetére
Hát igen, visszagondolva 3500 fölött, ha tudsz tartósan haladni, akkor már valóban kevésbé észrevehető, de ha oda kell neki lépni akkor itt is lustább egy kicsit.
Más: Neked 0 fok környékén mennyi az alapjárati fordulatszámod? Nekem 1000 alatt van egy kicsivel és keveslem (980-990).
-
Declare
őstag
válasz
haddent #49612 üzenetére
Hat ez a suly is kb olyan, mint a karosanyag kibocsatas, meg a gyari fogyasztas.....milyen extrakkal van merve, mennyi üzemanyaggal, milyen, mekkora kerekkel....millio dologgal lehet trükközni itt is szvsz.
Viszont ugye a H nal minden szempontbol nagyobb, innen indul alapbol a dolog, egesz biztosan több extrat tartalmaz alapbol is. Az uj motorok is sokkal könnyebbek, annak ellenere, hogy turbos, tehat több minden van belezsufolva.
Igazabol szvsz a J astra volt egy egesz nagy hiba....nem foglalkoztak a sullyal es azert ragadt rajtuk. Azert a "könnyü es erös" kategoria eleg sokba kerül
a J nel ezt elsporoltak, de eleg nagy arat fizettek a viszhang miatt.
(#49607) tboy93 + szereles
de azota joooo koppkopp
es remelhetöleg nekem mar nem kell se trafot se izzot cserelni
-
AMD Power
titán
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz
haddent #49671 üzenetére
Szerintem ne válts másik olajra.
Én ősszel raktam a C Corsámba mobil1 esp 0w40-et. Rögtön a csere után azt éreztem, mintha 10 lóerővel erősebb lenne a gép.
Előtte sok minden mást próbáltam, de a mobil1 esp veri az eddigieket."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
sasa58
tag
válasz
haddent #49671 üzenetére
Én azért ragaszkodnék a Dexos2-höz, nem véletlenül írták azt elő. Én is most váltottam hosszas castingolás után a GM-ről Castrol Edge Titanium Fst 5W40-re. Kb. két het van még csak benne, de egyértelműen csendesebb alapjáraton és nem hallom azóta a "traktorhangot" indításkor. Ez a Castrol egyébként szakik szerint a második legjobb Dexos2 olaj a Te Mobilod után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!