- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
manokaki
őstag
válasz Markizmark #88350 üzenetére
az egyik szerelő azt mondta azért ilyen drága , mert láncos a vezérmü és igy jobban szét kell bontani ... az F astra ugye szijas..
Tegnap hallottam valami fülest ,hogy nem biztos az hogy a hengerfej tömitést kellene rögtön cserélni mert van más hely is ahol ez keveredhet ( csak sajnos a lényeget nem mondta el hogy hol van ez a hely ) , a szerelöm is azt mondta 1 évvel ezelőtt hogy nyugodjak meg mert ez majd ugy is növekedni fog mármint a hütöviz fogyás , na de nem növekedett ugyan annyit kell utánna öntenem már lassan 1 éve pedig csak a városbaN ( Pest ) használom és azota már raktam bele kb 11-12,000 km-t !
Erő is van benne az sem esett vissza az idő mulásával , nem is zavarna annyira a dolog , csak ugy télen a fagyálo kicsit drágább mint a desztilált viz , meg ez a 2 naponta valo ellenörzés hogy hogy áll a viz szintje
Valaki esetleg nem tudja hogy hol van ilyen hely még ahol beletud kerülni az olajba a hütöviz ???
Attila
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz manokaki #88351 üzenetére
Bárhol tud keveredni, ha van lyuk a hengerfejen
Amúgy ennyi a buli, gépműhely kell, csavarok, HF tömítés, sok munkaóra, pár egyéb tömítés és új olaj, szűrő stb stb. az szép összeg. Ez van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88351 üzenetére
Valaki esetleg nem tudja hogy hol van ilyen hely még ahol beletud kerülni az olajba a hütöviz ???
Vizes olajhűtőnél, de neked nincs olyan. Nálad CSAK a motorban tud keveredni. Legjobb esetben a tömítés ereszt, rosszabb esetben a hengerfej gátrepedéses, legrosszabb esetben a blokk repedt valahol, de azt elég esélytelen.
Azt mondom járj vele így ... ha egyelőre nem tudsz a javításra költeni. Sok a pára amit kifúj a kipuff?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
manokaki
őstag
válasz Markizmark #88354 üzenetére
De ha a blokk repedne akkor az olaj is fogyna gondolom , de az nem változik.. Meg mint irtam erőben sem csökkent az elmult 1 évben.. Keverem természetesen a desztvizet a fagyáloval ..
.na a párát még nem néztem..
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88355 üzenetére
Nyáron is habos volt az olaj?
Nagyobb motorféken vagy forgatásánál (terhelés alatt) nem kurutyol a radiátor bent?
Amíg valaki nyomkodja a gázt addig a nyitott kiegyenlítő tartálynál fülelve hallasz bugyogást?
Tiszta a víz vagy olajos, retkes?
A vízcsövek hidegen beton kemények, vagy csak bemelegedve kemények kicsit (zárt tartálynál)?[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gerisz23
őstag
Sziasztok!C corsám múlt héten check engine hibakódot dobott,lambda szonda hibával.
4000-es fordulat körül bedadogott a motor,kihagytak a hengerek.Utánna dobta a hengerenkénti gyújtás hibát is,pár óra pihentetés után szépen járt a motor,nem pörgettem 3000 fölé.
Szerelő most azt mondta gyertyák,trafó lambda szonda azonnal csere.Láncot meg hidrotőkéket is kell majd.
Sántít a dolog,a gyújtótrafóba 40000km volt(nem tudom mennyit bírnak).
Ő mondta hogy használjam pár napig a lambda szonda hibával az autót,utánna jött a többi hiba...Keressek másik szerelőt?Sokallom a javítási költséget cca 80000.
Tudom hogy látatlanba nem lehet konkrét dolgot írni erre,de hátha volt már valaki hasonló cipőben.
Köszi!Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Tikakukac
titán
válasz gerisz23 #88357 üzenetére
80k erre sok? Én keveslem. Csak a vezérlés a sallangokkal és munkadíjjal ennyi. Óvatosan.
Szépen megnézitek multiméterrel vagy logolva opcomon az első szondát. Ha rossz, ami eléggé benne van akkor csere. Gyertya sem esik rosszul 40-50k km után. Utána jöhet miden más.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
manokaki
őstag
válasz Markizmark #88356 üzenetére
nyáron is habos volt igen !
Nem hallok kurutyolo hangot !
A Viz tiszta igen !A vizcső hideg motornál vagy viznél puha ha nyomkodom ( összeszoriton a vizcsövet a hütönél ) akkor puha , és a viztartályban visszanyomja a vizet !
Bemelegedett viznél nem probáltam de megnézem..Attila
-
Tikakukac
titán
válasz gerisz23 #88359 üzenetére
Úgy se rossz, 20-25k egy szonda, 30-35k a trafó és 6k körül van 4 gyertya, plusz a cserebere.
Én 3000 forint körül vettem bontott pályás kocsiból szondát előre-hátra. Köszönik, elvannak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88360 üzenetére
Akkor csak az olaj és víztér keveredett, az égéstér érintetlen maradt.
Emiatt lehet, hogy nincs pára és nem kurutyol a radiátor, valamint nem kemények a csövek. Viszont akkor hova lesz az a sok víz ami eltűnik a tartályból? Na meg akkor hogy maradhatott tiszta a víz? Általában az is csupa szutyok lesz az olajtól.
Érdekes ...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
manokaki
őstag
válasz Markizmark #88362 üzenetére
én is kérdeztem már a szerelőt ,hogy nem kellene a viznek is esetleg olajosnak lenni ?!! De nem igazán tudott rá válaszolni, azzal nyugtatott hogy idővel látszodni fog azon is illetve egyre több viz kell majd utána tölteni , de ennek már 1 éve, meg 10,000 km is van benne azota...
azt gondoltam hogy esetleg más dolog játszik valahol kilyukadt a hütö rendszer , de nem látok sehol se vizkifolyást vagy annak a nyomát , meg akkor miért habosodik az olaj ilyen mértékben....De most hogy olaj csere volt kb 50 km-rel ezelött 1 hete , jobban figyelem hogy mikor jelenik meg a hab az olaj sapkán illetve az olajpálca körül...
Attila
-
Tikakukac
titán
válasz manokaki #88363 üzenetére
Sapka simán lehet kv-s a pára miatt is. Az sokat nem jelent. Ha nívó is habzik nincs sok kérdés, az a motor szét lesz borítva, hengerfej irány a kád és onnantól ízlés szerint eldöntheted, hogy reparálás vagy motor kuka.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #88364 üzenetére
Esetleg egy uv adalék a hűtőfolyadékba praktikus lehet az egyértelműség kedvéért
-
toth_janika
őstag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni: Kezd tönkremenni a twintop-om jobb ülése, ezért szeretném kicseréltetni. Szeretnék OPC üléseket bele pont olyat, amit itt is linkeltek egyszer.
Ezek kb milyen árban mennek? Azért kérdezem, mert full laikus vagyok és nem akarom, hogy átqrják a fejem
Köszönöm a segítséget előre isFlickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Petyyyyy
addikt
válasz toth_janika #88367 üzenetére
Ebay lesz a barátod, illetve FB csoportok jöhetnek szóba. Olyan 350-450 font közt mocorog egy szett, ami reális. G Astra nagy recaro belső 120-140 közt megy -> a H ülései 160 körül.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz toth_janika #88367 üzenetére
Plusz a sima és a Recaro elviekben sínben is eltérnek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #88366 üzenetére
Na erről mesélhetnél még, nem hallottam még ilyet.
(#88365) Tikakukac: A taknyos nívó is lehet a rövidtáv jele, nálunk egy C12NZ B corsa minden télen tiszta cappuccino mindenhol, sapka is, pálca is, de nyáron mindig kiszárad. Napi 1-1km ... gyilkos.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #88371 üzenetére
Annál durvábbat amit anyám művel nincs, az 1km már megváltás lenne.
Pálca azért fura, mert ott nem sok keresnivalója van ám a víznek. Szelepfedél teteje, kartergáz csövecske és kupak, okés, de nívó... az érdekes.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz toth_janika #88369 üzenetére
Meg kell kövessem magam...érdekes az elosztás.
Német ebay - 700 juro
Englis ebay - 320 font - [link] (igaz csak félbőr)Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz toth_janika #88374 üzenetére
Ha a gyári nem Recaro volt, akkor más a sín. Mikor én is ülést cseréltem átnyálaztam a kinti fórumokat és kb. mindent mindenbe be tudsz rakni, kivéve a legsportosabb üléseket.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
manokaki
őstag
válasz diablo1984 #88378 üzenetére
na ugy már 100 alatt lenne igen...
-
zolee3000
tag
Sziasztok!
A K Astra (1,4-es benzines) kapott részecskeszűrőt az Euro6d-temp miatt?
Arról van infótok, hogy meddig lesz még elérhető ez a modell? Én úgy tudtam, hogy kifutó (a PSA kiszór mindent, amit még a GM alatt fejlesztettek), de a helyi szalon értékesítője szerint nincs még információ a gyártás befejezésének időpontjáról (sőt, 2020-ban jön egy facelift! - wtf? ).
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
1 év után sikerült 10k alatt lőni egy Termini beltérit is a fűtéshez. Nincs több jégkaparás
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #88383 üzenetére
Gyakorlatilag egy ventis hősugárzó. Mert oké, hogy van 60 fokos hűtővíz, mire indul a kocsi, de az ablakok meg a beltér fagyos. Na ezt még bekötjük a mostani mellé és viszlát hideg téli reggelek
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #88384 üzenetére
Köszi az infót így már értem!
Én az új Merivámhoz amikor megrendeltem, kértem a "Növelt fűtés-jégmentesítés" opciót, ami egy gyári kiegészítő elektromos fűtést takar. Kemény 50eFt-ba került de nagyon megérte! Ennek hozadékaként az 1,4 100LE-s benzines autómba 76Ah akkut és nagyobb teljesítményű generátort raktak. Így már nekem sem gond a jegesedés. Ehhez jött a "Téli csomag" aminek része volt a fűthető első ülések, a fűthető tükrök és a fűthető bőrkormány. Így már élvezet a téli autózás. Főleg amikor a -10°-ba kiállok a +12°-os garázsból
Most már tudom értékelni ezeket az apró bár nem olcsó finomságokat.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
-=RelakS=-
veterán
válasz farkas-j #88385 üzenetére
Astra K, rendeltem bele Elektromos fűtés-jégmentesítést.
Olyan enyhe kis tavaszi hegyi levegőt fúj percekig, hogy azt hittem, kihagyták a rendeléskor. Nemrég az energiafogyasztók listáján találtam meg, hogy tényleg benne van Ehhez képest ha áll az autó, még hidegnek mutatja a műszer a motort, de a pára jó részét már ledobta. Azt még nem vártam meg, hogy a jeged is ledobja.Ja, a fűthető kormány Isten áldotta találmány
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Markizmark
addikt
válasz -=RelakS=- #88386 üzenetére
Ford Kugában láttam fűtött szélvédőt, amin belül függőlegesen vékony hullámos fűtőszálak haladtak. Pont mint a hátsó szélvédőn, csak sokkal apróbb és sűrűbb, az nagyon jó cucc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Markizmark #88387 üzenetére
Elvileg Corsa és Insignia, meg valamelyik mini suv tud ilyet
Tikakukac
Az enyém sem csinál ilyen trükköket. Eleve mennie kell a motornak, hogy működjön, de minimum gyújtás kell.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz Markizmark #88387 üzenetére
Jó cucc. Nappal. Bár nappal is látni a kis szálakat...pl. ha tiszta az ég felettünk.
Sötétben azért szokni kell a dolgot, mert a szemből érkezők lámpája eléggé megzavarja a bulit. Vagy bármilyen fényforrás....például ez.
Focus-ban, sőt már Fiestában is elérhető ez azt hiszem.[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #88388 üzenetére
A hideg motort a 0W40-es olajjal kompenzálom, hogy jobb legyen hidegen a kenése. Tudom, hogy ez nem egyenértékű a te megoldásoddal, de erről a megoldásról amit csináltál még nem volt infóm. Állófűtésre meg anno nem volt keretem. Az általad kivitelezett beépítési megoldásról van valahol valami infó?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz hdanesz #88390 üzenetére
Céges Fordban van elöl is szélvédő fűtés. Este olyan, hogy ha nekem kéne ilyennel járnom tutira szélvédőt cseréltetnék.
-=RelakS=-: Na igen, akku. Az utolsó tétel a smart charger lesz, megelőzendő az akkuhalálokat.
farkas-j: Webasto lett volna olcsón. Nem az a gond, hanem a beépítés. Az ezerszer problémásabb, mint egy DEFA féle megoldás. Itt viszonylag kevés szívással is berakható a dolog és mivel úgyis a reggeli indulás a leginkább benzinzabás-motorgyilkos-jéghideg téma, így ez is megfelelt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #88127 üzenetére
Kicsit későn írok már, de most van rá időm. (telefonon csak read only szoktam lenni)
Volt a C zafi állapotfelmérésen. A turbónak bár van egy kis hangja, de nincs gond vele (néztek turbó nyomást is) nem kell foglalkozni vel. A kettőstömegűre sem mondták, hogy cserés (pedig azt hittem már nagyon érik), a részecskeszűrőre mondták, hogy egyszer már regenerált (eddig még sosem írta ki), az kb 3/4ig van (kaptunk ajánlatot kikötésre, ezzel tapasztalat, hülyeség/nem hülyeség?, elvileg a környezetvédelmi besorolása nem változna meg, vizsgán sem lenne baj).
Mondtam még neki utólag, hogy a váltó hidegen nehezen veszi be a sebességet, erre váltóolajcserét javasolt (F40 kézi 6 sebességes).
Szóval aggodalomra semmi ok, a kocsi műszakilag tökéletes .A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
zolee3000
tag
válasz watador600 #88381 üzenetére
Köszönöm szépen.
Arról még felhomályosítanál, hogy a vezérlés láncos vagy szíjas-e benne? Mármint ebben az 1,4 Turbo ECOTEC (110kW/150LE) (XFT kódú?) motorban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000