- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Freeman007 #88900 üzenetére
Gyújtás környéken kellene nézelődni, trafó tipikusan csinál ilyet.
-
Markizmark
addikt
válasz Freeman007 #88900 üzenetére
Trafó vagy gyújtás kábel, inkább először a kábelek ellenállását mérd meg.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Freeman007 #88900 üzenetére
Szia!
Én nem találgatnék, kevés az esély hogy eltalálod mi baja, tapasztalatból mondom, hogy drágább lesz mint ha elviszed diagra. Én a C corsát Érdre vittem az injektor.hu-hoz egy olyan hibával, amit 3 másik szerelő nem tudott megoldani 200e Ft-ból. Ezek a srácok nagyjából 3 óra alatt megtalálták a hiba forrását és meg is csinálták az autót. Nagyon korrektek, csak ajánlani tudom őket. [link]
-
nagyúr
2006 C corsa 1.2 twinport 108.000km
Egyik reggel nem indult a vas, tekert az önindító, de nem röffent be. Elvontattam szerelőhöz, AC pumpa csere, benzin szűrő csere, megjavult. Működött egy hétig, majd egy lámpánál zöldre váltáskor az első gázfröccsre elment az autó ereje. Ezt kb úgy tudom leírni, hogy olyan volt mintha mögékötöttek volna 1.5 tonnát. Padlógázra sem gyorsult. Elszenvedtem magam vele egy szerelőhöz, aki a csúnya lánc hang miatt (előző tulaj nem volt barátja az olajcserének) azt mondta, hogy ugrott a vezérlés. Jó, mondom fasza, cseréljük ki. Szétszedte, új gyári vezérlés, új gyári tömítések, szelepfedl, olajteknő, olajcsere (4e km volt a motul8100-ban) stb stb. Hív, mondja hogy kész, mehetek érte. Megyek, mondom mennék vele egy próbakört. Beülök kihajtok vele a kapun, mondom is neki, ez kurvaszar. Olyan mint előtte volt. Azt én ne mondjam, ezek amúgy se gyorsak, csak 80le, mit várok tőle. Lol. Nem hoztam el, mondtam hogy csinálja meg. 3 nap bütykölés után mondja átnézett mindent, AC-t, szenzorokat, a MAF szenzor szar, vett bele bontottat OK, akkor megyek érte. Egy fokkal jobbnak tűnt, de cserébe hidegen nem indult be Biztos ami immo, merül az elem. Gyá, mondom ne nézz hülyének, biztos az immo csak hidegen szar Használtam pár napig, de gyötrelem volt, minden hidegindítás 5 percig tartott, tekert, beröffent, lefulladt. Elvittem másik szakihoz, hibakód olvasás, MAF szenzor. Ok, akkor cseréljük ki a bontottat újra, vettem bosch szenzort 40k-ért. Berakom, ugyan olyan fos. Elkattantam, körbekérdeztem mindenkit, hogy ki a rákhoz vigyem aki nem cseréltet velem random alkatrészeket. PH-n ajánlották az Érdieket, elvittem hozzájuk, másnapra megcsinálták a verdát. A hiba oka a tankban lévő AC pumpa csövének kihasadása volt, szívta az AC a benyát, de a fele visszafolyt a tartályba. Hidegen amikor dúsabb keverék kellett volna, nem tudta kiszolgálni az igényt. Valószínűleg az AC pumpa cseréjénél az első szerelő megsértette a csövet, ami egy hét múlva kilukadt. Mindez a végére 240e Ft-ba került.
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
addikt
99-es Corsa, reggel kezdte, hogy nyomnám a gázt, de egy szint után olyan mint ha nem nyomnám. Ha leveszem a lábam a gázról és újra ráteszem, egy darabig ad gázt, de aztán ugyanez a móka. Közben hol világított a sárgatengeralattjáró, én darálónak nézem (felhomályosítottak, hogy check engine lámpa), vagy nem a műszerfalon, mindenesetre nem villogott. Tegnap tankoltam egy márkás kútnál, igaz nem sokat, most eljutottam egy másik kútig a hibával, ott rátankoltam, hátha volt valami baj a benzinnel. Egy idő után jobb lett és óvatosan közlekedve se gázelvétel, se lámpa.
Tudom szerviz stb, de haza kéne ma még jutnom vele, a szerelő is otthon lenne. Valaki látott már ilyet?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
ntomka
nagyúr
válasz mohabá 007 #88910 üzenetére
Az ilyenen már csak mosolygok, mert évek óta azt hallgatom mindenkitől, főleg szerelőktől, hogy szarolasz, csak olaszt ne, alfátmégannyirane. Inkább német, csak a német, azok a jók. Igen, Fiatunk volt, cseréltük január elején egy Astra H Kombi 1.6 Twinportra. Semmivel nem jobb és semmivel nem kell kevesebbet költeni rá. Mindnek megvan a maga nyűgje.
Minden autónak megvannak a nyűgjei, mindegy milyen gyártmány. Ezzel csak ennyit akartam hozzátenni, az olyan szerelőt amelyik meg márka fikázással indít, azt el is kell egyből kerülni, mert jó eséllyel a számára könnyű megoldásokat keresi. A jó szerelő nem olcsó, de érdemes megtalálni, mert neki mindegy lesz mit viszel oda, megcsinálja. Max a pénztárcád bánja.
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #88911 üzenetére
Mikor valaki németezik, japánozik, olaszozik stb. akkor úgy megmutogatnám a gyártási helyét és a beszállító logóját a kicsi pofijuknak
Igen, egyes nemzetek valóban tudnak khm. tehát érdekes dolgokat csinálni, amit mások soha, de ha ezeket valaki kikerülni pont totál mindegy a logó. Mindig szívás van, csak mással.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #88910 üzenetére
Alapvetően a C corsa nem egy jó konstrukció.
- nyúló-szakadó vezérműlánc 60-100e km-enként cserélheted, akármit csinálsz (kérdezd mágit)
- feszítő patronban törik a rugó
- féltengely ki tud szopósodni, váltócsere a vége
- ecu motorblokkra van felrakva, mondanom sem kell, hogy a hőtől megolvad
- alu motortartó bak le tud szakadnisorolhatnám még, egy konstrukciós zsákutca
kényelmetlen, méretéhez képest sokat fogyaszt
A linkelt megjegyzés, ezekre a hibákra vonatkozott, nem a 200+ ezres szerelős történetre. Az nem az autó hibája volt, megállhatott volna egy AC cserében a történet, ha jó a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #88915 üzenetére
Nem feltétlen baj ez, csak látnám végre, hogy értelme van a user oldaláról is.
Mert az, hogy 30 féle bolha helyett 2 lesz, az jó. Mindenkinek. Csak amikor azt látom, hogy Opel logós zacsiban a haspáncél patentjei 8k-t érnek, a Skodáé meg 2k-t, úgy, hogy kott ugyanazok, igencsak ideges szoktam lenni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
A motorter tisztasagan meg van mit reszelni, de azt hiszem, mar mindent kicsereltettem
[link](Akku most lett koszos a tartalycserenel)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Freeman007
aktív tag
válasz tboy93 #88905 üzenetére
és kcsa, vebbful köszi az infót, tippet, segítséget.
Egyelőre nekem ez a találgatás még csak 35be van (egr szelep csere) persze fölöslegesen.
Első tipp a benzinfelszivó cső vagy benzinszivattyú volt, de miután megvolt a nyomás ez megdőlt.Az érdieket nem sikerült utolérni, némi kutakodás után láttam hogy egy törökbálinti szerelőt ajánlottak nagyon, több helyen is, vele sikerült beszélni, kedden viszem is hozzá.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Lehet már volt ilyen jellegű kérdés, de nem volt kapacitásom visszanézni 30000000 hozzászólást Bocsi. Szóval, éppen egy Opel Corsa C 1.3 cdti motoros 2006-os évjáratú autót szeretnék vásárolni. Tudnátok tippeket adni, hogy miket érdemes megnézni, milyen buktatók lehetnek benne, amiket nagyjából ki tudok szűrni, ilyenek? Köszi előre is!
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88922 üzenetére
Abból kiindulva miket olvasok, max biciklit vagy még azt se
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
beg
veterán
Olasz és francia (plusz japán és német) is volt a szűk családi flottában hosszú tartós használatban. Egyik sem volt kirívóan rosszabb szervizelés vagy ráfordított költség tekintetében mint a másik, szóval ezekről a gagyi sztereotípiákról le lehet jönni lassan szerintem Jó gazda kell mindegyikhez, nem pedig tulajdonos. Ez a titka.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Tikakukac
titán
Mondjuk a mai 307-es TC cikk után nekem is eszembe jutott, hogy haveroméknak volt 307-ese és én még olyan kacifántosan működő autót nem pippantottam. Random történtek meg dolgok. De tényleg. Ebben azért a sztereotípiának adok igazat. Olasz és francia elektronikát autóba tényleg képes úgy berakni, ahogy másnak nem jutna eszébe
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz -=RelakS=- #88922 üzenetére
Párszor már elhintettem, hogy itt csak kibic vagyok (szkennelem a piacot, hogy mit vegyek majd ), de egyik F betűssel sok évtizedes kapcsolatom van, nem rosszabb mint amit itt látok, de az utóbbi fél évben többször gyújtottam volna már fel szívesen
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Az asszony isuzu motoros y17dt corsa c-ben néha világít a kulcs/autó lámpa. Lehetséges az üzemanyag ellátó rendszer hiba? Rég volt üa. szűrő cseréje. -
Az mi miatt lehet hogy pár hónapja emelkedőn felfelé (10%) legnagyobb fokozatba (1.8-as astra benzin, autm váltó 4.-ben ami a max. összekapcsolás után) kicsivel 80km/h alatt 2000-2200-as fordulat között kopogó/kattogó hangot hallok a motor felső része felől, úgy érzékelem mintha a szíjak felől jönne. A kattogás gázadásra erősödik és picit gyorsul is. Olyan hang mintha egy falapot ütnének gyorsan a motor sebességével arányosan.
Más fokozatban és más sebességen nem csinálja csak a fenti esetben. Vezérlés lett cserélve még tavaly nyáron, olaj csere éppen esedékes (10ekm-ként szoktam). Hibakód nincs (csak lambda szondára de annak nincs köze hozzá). Váltóban is van olaj az is cserélve lett de mondom fentről hallom.
Ha emelkedőt 2300-as fordulaton indítom meg és azt tartom vagy 3.ban magasabb fordulaton megyek fel akkor semmi kattogás nincs kizárólag csak azon a fordulaton azon a a sebességen emelkedőn és csak gázadásra!. Ha érzékelem a kattogást akkor vagy gyengébben nyomom a gázt és szépen lassan felmegyek vagy erősebben és akkor visszavált, nem erőlködik. Sík terepen nagyon nehezen de tudom reprodukálni kézifékkel terhelve pontosan adott gázadásra.
Elcseszhették a vezérlés cserét és ott laza valami? Vagy csak simán berezonál?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Gyári vezérlés került bele?
-
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88934 üzenetére
Szíjas a vezérlés ugye? Látatlanban én nem akarok (nem tudok) erre semmit mondani, de alapvetően a gyári vezérlés szettek híve vagyok. A 2000-es fordulaton, emelkedőn, az pont az a tartomány ahol rendesen terhelve van a motor, nincs elég nyomaték. Nekem volt már, hogy szar volt a feszítő szíjas vezérlésű autómban, de az nem csak bizonyos fordulaton jelentkezett, így én alapvetően máshol keresném a problémát.
-
válasz tboy93 #88935 üzenetére
Szíjas igen. Elvileg az Ina az megbízhatónak számít.
Nem tudom hogy az injektor tud-e ilyen hangot kiadni, mert azzal gond volt korábban. Lefolyatta a benzint az olajba és nőtt a szintje, nem zárt rendesen és csak injektortisztítóval nyomattam át, azóta nem nő az olajszint de kicsit mindig benzinszagú az olaj ha többet megyek városban. Hidrotőkék is szarok már benne és melegen hallani őket.
Mostanában oda figyelek rá hogy ne erőltessem feleslegesen és inkább nyomjam a gázt rendesen azon a kis szakaszon. Eléggé nyugger módon vezetek. Ezen a szakaszon 70-es tábla van de nagyrészt nem tartja be senki, ha annyival megyek fel akkor nincs semmi gond 3.ba, vagy nagyobb fordulaton 80-90 körül.
Azt tudom hogy ez a motor inkább pörgős és pont nem úgy használom sokszor ahogy kellene.
Egyik ismerős azt gondolja hogy valami rögzítés nem jó és az rezonál be pont adott helyzetben. Ha lesz időm átnézem nem-e mozog el valami vagy pont beleérne a szíjba emelkedőn.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tikakukac
titán
válasz tboy93 #88927 üzenetére
Ha rossz, de tervezhető az még mindig a jobbik eset. Én tudom, hogy a lánc fos az összes 1.0, 1.2, 1.4 Z-s XEP-ben, viszont ezt tudom és előre tervezhető. Hogy a zsalura van egyszerű javítás, dettó.
De amikor a teljes autót kéne átkábelezni vagy magadnak kéne szoftvert írni, mert a gyári konkrétan random képes ablakot törölni klíma állításkor Na ez a nagyon nem mindegy.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Lajos1966
tag
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Azt a lambdaszondát ki kéne cserélni,mert elég vastagon beleszól a benzin-levegő keverési arányba.Esetedben akár az is előfordulhat.hogy amikor jön az emelkedő,akkor adsz neki egy gázfröccsöt,de a lambda mivel hibás nem megfelelő keveréket ad és elszegényedik.Ekkor simán becsöröghet a motor.
-
válasz Lajos1966 #88938 üzenetére
Az a gond hogy cserélve lett de kb 100-150km-ként újra bedobja hibának ha kitörlöm. Delphi-t vettem bele. Hibának egyből induláskor vagy leállítás elött városban dobja be, ha kitörlöm reggel akkor van hogy délután dobja újra be vagy másnap reggel de sosem nagy sebességen út közben.
Gondolom ha bedobja hibára akkor tökmindegy milyen értéket ad mert belövi 0.4v-ra és nem foglalkozik vele.
Most nálam van egy op-com és egy noti, elindítok egy rögzítést hazafelé emelkedőnek hátha kiderül belőle valami. De elötte kitörölöm a hibáját.
Nem tudom milyen lehet az a becsörgés hang, olvastam már róla. Ez konkrétan olyasmi mint valami daráló. Lehet fogom magam és felveszem valamivel a hangját. De úgy tudom hogy a csörgést hibára kéne beadnia.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Lajos1966
tag
válasz MasterDeeJay #88940 üzenetére
Amennyiben cserélted és mégis ismétlődően hibára dobja,akkor valószínű,hogy az már csak a következmény.Nem tudom a motorod kódját,de lambdaszondából a szerelők általában a gyárit (vagy beszállítóit) szokták ajánlani.Azokat szeretik leginkább az Opel motorok.Régebben ez a Bosch volt.Egy diag sokat segítene élő adatokkal.
-
válasz Lajos1966 #88942 üzenetére
Az unix oldalán szűrt hozzá való Delphi lambdaszondát vettem bele.
Élő adat: [link]
Az út kb negyedénél lesz a hibás kopogós rész, kb 600-700 secnél talán de pont nem látom a km/h értékeket így nem tudom megmondani mert egész uton ment a log, menet közben meg nem nyomkodom a gépet. Az látszik hogy az injektor time ilyenkor a legnagyobb 10 feletti.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Daffchy
őstag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
Jelenleg egy FL Vectra C GTS-em van, Z19DTH.
Újabbra, fiatalabbra szeretném cserélni.Igazából nem Opel-ben gondolkodtam, de egy Insignia-ba lehet beleülnék, viszont csak benzines jöhet szóba.
Diesel típusok gondjait bajait kb tudom, de a benzinesekről nem sokat tudok.
Talán valahol olvastam, hogy az 1.6T kerülendő, de ebben sem vagyok biztos.Szóval a téma adott, szeretnék egy benzines, lehetőleg erősebb (ne egy szívó 1.8-ast), automata Insignia-t.
Néhány infót ha mondanátok róla, hálás lennék!
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88943 üzenetére
Hülye kérdés: milyen benzint tankolsz?
ツ Headphones on - World off
-
-
gyenesmartin
őstag
válasz MasterDeeJay #88940 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, hogy mi is ez a csörgés.
Nekem 1.6 SR motorom van. 2-3000-es fordulaton közepes gázpedál állásnál csinál ilyen hangot. Ha visszább veszem a gázt, vagy jobban rálépek, akkor szintén megszűnik. Ha lenyomtam padlóig, majd óvatosan vissza, akkor visszajön ez a csörgés, plusz olyan hangja van, mintha a szelepek lefújnának (nem tudom mire hasonlítani).
Eleinte csak néha csinálta, most mindig.
Lambdaszondát, egy szerelő szerint kiírja hibának, de senki másnál nem jön be ez a hibakód, csak az, hogy szegény a keverék. -
Magnum_
nagyúr
Keszthelyen zajlik epp Anyu Corsajanak 30k km-es szervize.
[link]I humbly and respectfully decline™
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Lehet már volt ilyen jellegű kérdés, de nem volt kapacitásom visszanézni 30000000 hozzászólást Bocsi. Szóval, éppen egy Opel Corsa C 1.3 cdti motoros 2006-os évjáratú autót szeretnék vásárolni. Tudnátok tippeket adni, hogy miket érdemes megnézni, milyen buktatók lehetnek benne, amiket nagyjából ki tudok szűrni, milyen költségekre számíthatok a kötelezőkön kívül, ilyenek? Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Friss traileren a Commandos Origins
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...