Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Nem ,nem én voltam. Tudod hol szokott állni egy ilyen fehér HUF rendszámos fehér Astra mint az enyém? Az Árpadhídnál a HÉV megálló mellett ahol bemész az Önkormányzat felé.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
Márkaszerviz sem fogja jobban kikeverni a színt, ezért felesleges oda menni. Vannak erre szakosodott cégek akik színkód alapján géppel kikeverik a színt. Bp-en tudok ilyet, mármint nekem tőlük hoztak javítószínt ecsetelő formában. Ha gondolod elkérem az elérhetőségüket.
Redmi Note 7
-
becsitibi
senior tag
válasz Petyyyyy #67523 üzenetére
Szeva.Mint írtam nem építek több százezres rendszert,viszont a részletekre odafigyelek.
A hátsó ajtókba vettem egy sima Hertz kétutas hangszórót,a beépítőkeret és a hangszoró környéke le van szigetelve,és pár instabil hely,pl ahová az ablak belecsúszik az a műanyag,ott ki van tömve szivaccsal.A hátsó ajtókba bőven elég volt ennyi hogy "drasztikusan" megváltozzon a hangzás,amit nehezen akartam elhinni.
Aztán ma gondoltam egyet,elugrottam Gáborhoz hogy leszigeteljem az első ajtókat,lövök róla képet majd hogyan sikerült,ez olyan csináld magad akció volt,és 1/3 annyiba került,mintha profihoz viszed.Sajnos időhiánya miatt nem tudtam végezni 100%-ra,de már így is hanyadt vágtam magam a hangzástól ami volt előtte.Teljesen másképp szól,előjöttek a mélyek,nem rezeg semmi,eddig volumen28 volt a max,most 37,afölött már torzítanak a gagyi első hangszórók,jövő hónapban megveszem az első szettjét a hátsó hangszórónak,mélyközép+magas külön,végzek az ajtó teljes szigetelésével,és örülés van.
Felhasznált anyagokolifoam napozó szivacs,Pattex pálma fix,ablakpárna szivacs,radiátor hőtükör.
-
AMD Power
titán
-
kocolaci
csendes tag
Zafira Z19DT vezérlés csere+vízpumpa+munkadíj Opel márkaszervizben 105.000 Ft-ba került (4+ akcióban). Kb.: 30 eFt-ot tudtam volna megtakarítani, ha magam szerzem be a gyári szettet. Így viszont kaptam garanciát az alkatrészre, szerelésre és a járulékos sérülésekre (tehát ha a vezérlés hibájából a motor más alkatrészeit is cserélni/javítani kell). Remélem soha nem tudom meg, hogy miként járnak el ilyen esetben, de azért ez így nekem megnyugtató. A cseréhez szükség volt célszerszámra is, és bár anélkül is elvégezhető a munka, azért jobb benyomást keltett.
Nekem a szervizkönyv nem játszik, mert az első éves kötelező karbantartásra 55 eFt-ot hagytam ott (2009-ben), és nem kicsit szédültem a gyári olaj 5400 Ft-os literárán. Akkor eldöntöttem, hogy az volt az utolsó márkaszervizes kötelező szerviz. Persze könnyen mondom, mert megvan a kapcsolatom az éves szerviz profi elvégzésére (munkadíjjal, gyári alkatrészekkel, 25-30 eFt). -
Petyyyyy
addikt
válasz becsitibi #67606 üzenetére
Ez így tökéletesen elegendően hangzik. Nem is kell ennél nagyobbat gondolni szerintem, elég ha jól meg van csinálva.
Ha a szigetelés ilyen sokat számít, hát én sem leszek rest, ha arra kerül a sor, megcsinálom. Na persze előtte kivárjuk nálad mi lesz az eredmény a végén.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
Na ha már ennyire szerviz meg árak, akkor nekem is van számla a legutóbbiról, igaz nem én csináltattam hanem már így vettem, de előtte voltak ezek elvégezve 170 ezerért.
[ Szerkesztve ]
-
Pitterix
őstag
Vezérlés cseréhez hozzászólva, nekem amit adtak az autókereskedésben skf cuccokat, görgőket, vízpumpát garival 20k-éert csinálták.
Most csütörtökön megy majd elektromos emberkéhez, mert ugye, mint már írtam, mióta kattant a lefagyott hátsó ablaktörlőm, azóta szarakszik a csomtér ajtóm zárja, ma meg már az ablakmosóm sem akart működni. Szegény hátsó ablaktörlő meg majdnem minden bezárás-kinyitás után körbetörli a hátsó szélvédőt.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Petyyyyy
addikt
válasz becsitibi #67614 üzenetére
A polifoam napozón még mindig csodálkozom. De amúgy nem kérdés, amint lesz időm rá megcsinálom.
Más: mivel itt szinte minden bengás autót vezet nem sok esélyét látom a reális válasznak, de hátha.
Következő mutatványra milyen árral számolhatok szerintetek?Hidrotőke
Vezérlés (láncos)
Főtengely szimering
Lengéscsillapítók, toronycsapágyak, hátsó kerékcsapágyak cseréjeItt csak a munkadíj kérdéses, az alkatrészek árait kb tudom ha én viszem - ez az opció is játszik, de lehet a szerelőre hagyom. G Astra Y20DTH
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
Ma esti story.
B-tag: H3lios#2825
-
becsitibi
senior tag
válasz odorgg #67616 üzenetére
Hertz DCX 130,és a csipogók is be vannak kötve,de azok maradtak a gyáriak,mivel kevés magas hang jön fel alulról,de oda bőven elég a gyári is,előre kell egy kicsit komolyabban fejleszteni.
Petyyyy:20 ezret mondtak az első kettő ajtóra,hogy annyiért szigetelik.Biztos profin megcsinálják,de azért van két kezem nekem is.Bitumen lapokkal nem veheti fel a versenyt,ez biztos így van.1200 volt a szivacs,és a kettő ajtóra elég.Plusz imádok barkácsolni.Ez kis pénzű embereknek óriási segítség.
-
gban
Közösségépítő
válasz h3lios #67617 üzenetére
Ha a yard megállapítja és igazolja a cserbenhagyás tényét, akkor fizet a biztosítók szövetsége vagy ki a közös alapból, míg ha megvan a konkrét tettes, akkor az ő biztosítója, a beleegyezése és a hiba elismerése nélkül is.
Elvileg.
Mert sokszor akkor is belekötnek ha a hibás fél elismeri a hibát.
Legdurvább az volt, saját fülemmel hallottam, amikor bement valaki elé egy másik, fékezve, lassabban, a hátsó meg nem bírt megállni.
A biztosítós csaj közölte, követési távolságot kell tartani. Károsult közölte, ő tartott. A hibás a másik sávban ment, onnan jött be.
Erre a köcsög biztosítós közölte, a másik sávhoz is követési távolságot kell tartani
És láthatóan nem ennyire sötét volt hanem ennyire szemét.Postázást nem vállalok.
-
Magnum_
nagyúr
Ha a yard megállapítja és igazolja a cserbenhagyás tényét, akkor fizet a biztosítók szövetsége
sajnos ez nem cserbehagyás (az Btk. kat.), hanem "közlekedési balesetet okozott és adatai hátrahagyása nélkül távozott" - kresz (szab.sértés kategória), bár cserbenhagyás lenne. én - jogászként - napokig harcoltam a rendőrökkel, hogy minősítsék át,de be kellett látnom, hogy nem lehet, fos a szabályozás itthun, amikor ilyen esetem volt.
valamint a károkozó biztosítója fog fizetni a GFB-jére, ha beazonosították a károkozót.I humbly and respectfully decline™
-
becsitibi
senior tag
válasz Petyyyyy #67624 üzenetére
G astrák ajtói jók,mert nehezek,és van bennük anyag,minimál szigeteléssel nagyon jó eredményt el lehet érni.Bitumen lap 2000/db és kell vagy 8db hozzá.Ha van rá kereted nyilván azzal csináld,biztos még jobb eredményt el tudsz érni mint a napozó szivaccsal,de mondom,még ez is brutál.
-
Ferike81
senior tag
válasz szabonagyur #67582 üzenetére
Volt négyévszakos gumink de a baj az volt vele, hogy 3 év után szét volt repedezve a peremnél. De én csak ajánlottam neki a Nokiant, mivel nem négyévszakos, hanem téli után érdeklődött. Bocsánat, hogy beleszóltam. Szerény véleményem szerint a négyévszakos olyan mint a maszturbálás, jó-jó, de nem az igazi. De legyen ahogy te szeretnéd, Vegyen négyévszakosat.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
zolikaDB
veterán
Érdekes. Új termosztáttal a fogyasztásom 6.9L/100km. Úgy, h volt 1.5 hét szabi, és reggel nem járattam a parkolóban az autót, meg többnyire vidékre jártunk vele, városban olyan 30%-át az utaknak, MOL 95 benyával.
Tudom, nem kell járatni, de a feleségem várandós, és nem akarom, hogy fagyoskodjon -
mikoljan
tag
Én pont az ilyenektől tudok bepöccenni, aki a követésitávolság tartásomba aggresszíven, irányjelzés nélkül "beugrik", ezáltal a fékutam eltünik.
Gondolom én leszek a hibás, ha az előttem lévők vészfékeznek, s hiába ugrok bele a fékpedálba, tuti telibeverem a suttyót, aki bevágott elém. Nem ismerem a jogiszabályozást, de ha lenne dash-cam-em, azzal sem tudnám bebizonyítani, hogy ki a hunyó.- - - We Enter Into The Future - - -
-
szabonagyur
félisten
válasz Ferike81 #67626 üzenetére
És mennyi km-t mentél vele? Ha figyelmesen elolvasod amit írtam a javaslatom az ő km futására volt írva. Éves szinten a 10-15.000 km-re amiből lehet hogy mondjuk 5-6.000 a téli felesleges pénzkidobás lehet egy külön téli szett.
Persze ha te mész vele mondjuk egy téli szezonban 15.000-et nyáron meg még ennél is többet megéri a külön, valószínűleg te is ezért amortizáltad le.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
AMD Power
titán
-
tutis
őstag
válasz Chiftain #67590 üzenetére
Hát nézd, erre is tudok ellenpéldát mondani. Fiat Punto. Nagyszervíz (gyertyacserével - ez fontos lesz a későbbiekben), márkafüggetlen, de magas színvonalú szervízben. Elhozom az autót. Este megyek az autóval, leáll. Visszavontatják szervizbe. Másnap fél nap a hibafeltárással zajlik. Méricsgélés mindenhol, ecu-t is, és minden kézenfekvő hibalehetőséget. (gyertyákat is megnézték egyesével, ad szikrát stb)
Hiba = 0. minden frankó.
Másnap melóba menet ismét leállt az autó. Na mondom ez így nem mehet tovább, irány a hivatalos márkaszerviz. Ugyanaz a kör lejátszódott, persze hibatalálat nélkül. Szerencsétlenségemre legyen mondva, az autó persze hogy akkor nem áll le amikor kellene, jár szépen. Szép összeget otthagyok a semmire. Csak állnak bambán a szerelők. Gyertyát ők is leellenőrizték. Ja és volt egy nem idetartozó hiba, miszerint az utasoldali légszák hibajelzője világított, ők 40ezerből szerették volna megoldani. Mondom köszönöm szépen, nem kérem.
Másnap autókázás, persze hogy leáll a autó. Szerencsére időközben fórumoztam is, ajánlottak egy emberkét, vigyem el hozzá az autót.
Elgurultam hozzá aznap este, elmondtam a szindrómát. Elővette a gyertyakulcsot, megnézte a gyertyákat, nem NGK volt. Azt mondta ez a hiba, ha nem NGK van benne hanem bármi más, akkor leáll a motor. Másnap megvettem az ngk gyertyákat, és hoppá, megoldódott a probléma.
Ja és mivel rendes emberke volt, a 40ezres légzsák hibámat is megoldotta. Fogta a csatlakozót, szétszedte, megtisztította, stb. Mondta ez is típushiba, csak ugye a márkaszerviz inkább kompletten cserél mindent, mert vagy nem ért hozzá, vagy baszik rá. Légzsák probléma megoldva. Mindezért a műveletekért kért kemény 2ezer Ft-ot, de csak azért mert este 8-kor zavartam...
Szóval az se garancia hogy szerelő rendel, és a márkaszerviz se isten, hogy mindent tudjon.
Akihez én vittem, Lesinek hívják, fiat specialista. Utánajárható.
Későb utánaolvastam ennek, mint kiderült, cikk is született már erről a hibatípusról: [link]
Megjegyzem újra, márkaszerviz SEM tudta megmondani mi a hiba..A gyertya típusát ők is rendben találták.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #67629 üzenetére
Inkabb a hasznalat a kerdes szerintem. Eleg ha 1 km t kell menni csuszos uton es ott nem fog meg a gumi.
Ezek a negyevszakos gumik nekem sem szimpatikusak....kis futassal egy michelin crossclimate az oke, de amugy 1 szett normalis teli es 1 szett normalis nyari gumi szerintem alap tartozek.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Tegnap nehezen indult az autó reggel de utána nem volt gond. Este mikor beálltam megint nehezen indult. Gondoltam biztos az akksi haldoklik, ma bemegyek az autósboltba, rámérünk és ha kakukk akkor mehet bele az új. Most akartam indulni csak épp a jármű úgy gondolta, hogy ő nem szeretne. Alig teker, visszajelzők indítózás közben elhalványulnak, benzinmutató gyújtásra nem mozdul. Hogy mikori az akksi nem tudom, ezzel vettem az autót 2 éve de már akkor sem tűnt újnak.
Szerk.: Most 44Ah-s bosch silver s4 van benne. 55Ah-sból van ajánlott márka, típus?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz diegho #67634 üzenetére
Olvas'jad elfele a logoutos írása alatti kommentet.
Így viselkedik egy érett, intelligens Opel tulajdonos, nem szégyenítve a márkát ahogy azt Audista autós társunk tette.trassher - Ha már bengamutató sem mozdul, akkor nagy a baj. Mondjuk te elég sokat mész, de lehet csak egy töltés kellene neki - ha van rá mód, intelligens töltővel, mert az regenerál is kicsit (állítólag). Aztán mittom egy 2-3 estére kint hagyni hidegben és utána ránézni.
Mikor akkut cseréltem, egy hetet állt a mínuszokban és utána is 80% volt benne. Innentől biztosnak vettem, hogy jó lesz.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz trassher #67635 üzenetére
Legelőször tölts rá,lehet annyi a gond,ez a folytonos hideg a nem tökéletes akkut is jobban megviseli.Utána elgurulsz egy autóvillamos szakihoz,nekik szokott lenni terhelővilla,amivel tudja tesztelni az akkut,mennyire van a topon.(házhoz is vihető,nem nagy)
Lehet elég lesz egy full+csepptöltés. -
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #67636 üzenetére
Rámérünk aztán kiderül, hogy mi a helyzet vele. Szerintem már akkor sem volt új amikor vettem az autót, nem hiszem, hogy egy töltés segítene neki. Naponta használom az autót így azt sem gondolom, hogy a kevés használat miatt "elfogyott" volna. Intelligens töltő nincs, csak kölcsönbe tudok kérni jó kis szovjet cuccot de nem hinném, hogy megéri a vesződést.
Mikulásbá: Nagy hideg nincs, -2-3 fokok vannak este is. Múlt héten -10 volt szinte minden este és semmi gond nem volt az indítással. Valahonnan ki tudom esetleg deríteni, hogy mikor az akksi?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz trassher #67638 üzenetére
Sima voltmérő nem jó,terhelve kellene mérni.
Az a gond,hogy nappal is mínuszok voltak,éjjel pedig hidegebb.Ez már húzza lefelé,ha sokszor mentél kisebb utakra,akkor pláne nem tudott utána tölteni rendesen.
Szerintem az akkun nem utal semmi a gyártási időpontra.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #67638 üzenetére
Majd a mérés megmondja milyen állapotban van.
Másfelől nagy kit.szás hogy a messzeségben laksz, tudtam volna kölcsönözni töltőt.Nem vagyok szagértő, de Exide vagy Varta is jó lehet szerintem. Faternak utóbbi van, zselés lassan 10 éve.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Mikulásbá #67639 üzenetére
Voltak hosszabb és rövidebb városi részek is úgy mint máskor. Ha tudnám, hogy csak 4 éves az akksi akkor megpróbálnám a töltést de semmi infóm nincs róla. Előző autómmal is volt ilyen, akkor fel lett töltve 2 hét után meg végleg feladta cserébe fél napot utánajárkáltam. Autóvillamossági szerelők a környéken vagy 2 hét múlva tudnak fogadni vagy épp valami kínjuk van. Bent a boltban van terhelő villa. Gondolom így lemerülve felesleges mérni, előbb fel kellene tölteni, hogy megtudják mérni.
Petyyyyy: Itt vagyok kb a balkánon ez tény. Ezeket nézegettem én is, majd még megkérdezem a boltban is, hogy melyikkel mik a tapasztalatok.
Redmi Note 7
-
adorjant
senior tag
válasz trassher #67638 üzenetére
A belesütött számsorból ki lehet olvasni,hogy mikori gyártmány.
44-es akku nem túl nagy,ez inkább Swift méret
Egyébként érdemes még ránézni a cellákra,nem-e kevés benne a lötyi Aztán mehet egy töltés.
Ha csere,a drágák közül Exide Premium,ami nekem bevált,amúgy meg amilyet találsz Én is nemrég cseréltem az astrában,hát nem volt nagy választék,mindenkinek hidegben kell cserélnie általában[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
trassher
addikt
válasz adorjant #67642 üzenetére
Igen, nekem is ez volt furcsa, hogy a swift-emben volt ekkora akksi. Cellákat nem tudom megnézni szerintem mert gondozásmentes, nincsenek rajta kupakok. Ezt a számsort merre keressem?
Mikulásbá: Nyáron is volt egyszer ilyesmi az aldi-ban aztán mire mentem már elvitték mindet. Beszéltem a boltban a srácokkal, azt mondták akkuteszterük van, vigyem be az akksit aztán megmérjük.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
-
h3lios
addikt
válasz diegho #67634 üzenetére
Megvan a rendszám. Személyesen viszont nem intézném, mivel szándékos károkozás volt ezért nem mennék oda keménykedni. Úgyis tagadná az egészet és amilyen gyökér volt az este simán benne van a pakliban, hogy nekemjönne. Nekem az ügyintézés része belefér az időmbe. És hamár csak 40-50 ezerre bűntetik meg nekem már azis megérte...
Arról nem is beszélve, hogy ha a biztosító fizeti, akkor én sokat nem buktam az időmön kívül.
B-tag: H3lios#2825
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #67645 üzenetére
Elég ha egy közúti veszélyeztetést rögzít a kamerád, csak mivel bűncselekmény így bizonyítani is kell, hogy ki ült az autóban, ilyenkor nem érvényes az objektív felelősség elve. Szóval nem kell, hogy baleset történjen, elég ha veszélyes helyzetet idéz elő valaki. Pl az előbbi sztori simán az, ilyen kormány ráhúzásokért, satuzásokért felfüggesztettet lehet kapni.
Én is gondolkodtam egy jó kamerán, aztán inkább a telefont használom egy dashcam alkalmazással.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- Nyaralás topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...