- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz trassher #52249 üzenetére
A 116 lovas fekete 116 ezerrel? nekem is, és az jó árban van
Egy kis esztétikai műanyag roncsolás nem gáz. És valóban, sok az ügyetlen idióta aki még agyban sem százas és el sem tudja képzelni mit akar, álmodozik ,döntésképtelen. Beszari és még aggresszív is egyben Asszem összefoglaltam az átlagsofőrt -
gban
Közösségépítő
válasz haddent #52252 üzenetére
Hol látod? Nem találom a roncsolást.
Áfás számla: sanszosan céges - vagy jó, vagy nem.
Jó ha egy gazdája volt és mindent cseréltek időben, minőségire, drága pénzen.
Nem jó ha közös autó volt, és sem a szerviz, sem a használat módja nem volt elsőrendű.Postázást nem vállalok.
-
-
F_Gergely
őstag
Tudom a hiba bennem van de en eloszor felszereltseget nezek, utana allapotot. Nem kene olyan auto amiben pl nincs egy nyomorult konyoktamasz kozepen....
-
haddent
addikt
Ja csak általánosságban írtam, mert sérülésekről beszéltetek
Egyébként élő ellenpéldája vagyok annak amit írtál. Enyém lízingelt autó volt és azt hiszem 35 ezer közös km után mondhatom, hogy hibátlan és rendben van A (márka)kereskedő azt mondta (persze ez csak duma, de lehet benne valami), hogy talán még jobb is az ilyen, mert nem a smugler Józsi bátyám aki ladán nőtt fel cseréli akkor ha már lóg mindene meg olajat 5 évente, hanem mivel lízinges ezért nem sajnálják rá sőt kötelező szervizbe vinni ott és akkor amikor kell, nem sutyi alkatrész kerül bele stb.F_Gergely hát Te dolgod, nem hiba, de az biztos hogy teljesen máshogy szemléled a dolgokat mint pl én Egyébként ennek ellenére pont egy olyan autót vettél / olyanod van amire havonta költessz nem csak szintentartás/javítás miatt, hanem extrázás/feljavítás céljából is
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #52259 üzenetére
Nincs benned hiba, abban van aki nem tudja ezt elfogadni, és próbál meggyőzni hogy ne így gondolkodj, ha van ilyen.
Én lesz@rom a felszereltséget, hosszú távon vigyen el a lehető legmegbízhatóbban a lehető legolcsóbban A-ból B-be, és én vezessem ne a buszsofőr, nálam ez az első.
Persze vannak nekem is egyéb elvárásaim, de abból szinte az egyetlen elengedhetetlen a nagyobb csomagtér - különben jó lenne egy Corsa is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
betyar1974
senior tag
Sziasztok!
Opel astra f 1.6-om van. Kérdésem az lenne: van-e külömbség, c16nz vs x16xel jeladós főtengely tárcsa között? Vezérlésem pontosan be van állítva, viszont a tárcsán lévő üres rész felülre esik és nem 2óra(szemből), vagyis üres rész nincs a burkolat jelén! -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #52261 üzenetére
Igen de a legtobb kiadas az en "hulyesegem" miatt van mert legyen rendben. Pl ott a borbelso azt sem volt szukseg beszerezni de vettem bele mert en ezt akartam. Meg egy csomo ilyen aprosag. A turbo meg adagolo benne volt a koltsegvetesben hogy egyszer javitani kell. Jo alairom pl azt nem gondoltam hogy a kormanymuvem el fog szallni de az is kb 1 ev utan szart be. Legjobban egy A6 fullextra amiben jol ereznem magam csak annak kicsit koltsegesebb a fenntartasa. De mivel sokat ulok kocsiban nekem fontos hogy jol es kenyelmesen erezzem magam. Nyilvan attol ez meg csak egy vectra, de kenyelmes, jol felszerelt. A belseje zorog (bar sokan azt mondjak az o autojuk sokkal jobban zorog szoval oruljek) de nyaron le lesz szigetelve teljesen. Megvan mar a sport muszerfalam is csak be kell rakni, az uj BC is meg a szenzorok is be lesznek kotve. Ilyenekkel szivesen szoszolok, nameg ha meglesz a sajat muhelyem kell egy referencia verda amit megneznek az ugyfelek ha jonnek hozzam Na meg nekem is gyakorlas
De egyebkent azt jol latod ha most vennek autot, igyan igy dizel B vekit vennek csak 2.2-t es csak irmscher pakettosat. Sajnos mikor en kocsit vettem (es nagyon gyorsan kellett auto) akkor ebbe sikerult belenyulni. Egyebkent ismeroseim nagyresze nem foglalkozna vele, beulne es menne. Csak engem zavar ha valami nem 100%. Igazabol ha mas autom lenne arra ugyan igy koltenek, de ha a te autod lenne az enyem valszeg ugyan igy, extraznam -
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52264 üzenetére
Tudom, értem. Bennem is bennem van ez. Csak mellé párosul az, hogy szeretek állatkodni is
A márkák meg extrák amúgy annyira nem hoznak lázba.. amíg hasonló erő-súly konstans van és első kerekes (kb 1 ló / 10kg) és futómű is tök jó feszes gyárilag is H -ban, addig nem érdekel, hogy miylen plecsni van rajta. Most az álmom igazából egy jó kis E34 Skyline, az mondjuk jó 200, közel 300 ló meg hátul kapar. Az biztos izgalmas lenne. 300 ló felett meg már kb uncsi lehet szerintem mert semmi tudás nem kell megoldja izomból a vas Na majd egyszer egy olyan hobbinak[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
TasiA
senior tag
Szia! Ami nekem eddig volt.
X20XEV Vectra B-ben, 2000 évj. és gázzal járok.
Veztengely jeladó évente feladja, 2 X már a csatlakozó a kábellel együtt cserélve, lassan már a computerig visszabontva.Főtengely jeladó is hasonló, de ott inkább a vezeték szaródik el. Ez a vezeték és csatlakozó elszaródás úgy "alanatúre" érvényes a kocsira/motorra. Törik, foszlik, reped minden, amihez az ember nyúl. Kipufogó öntvény 2X cserélve, ugyan úgy elszaródik. Lambda elhalálozott. Gumicsövek kirepedeznek. Az olaj az valahol mindig folyik belőle, Mission Impossible tartósan megszüntetni.
Immo önmagától elszaródott, aztán egyszer csak megszűnt létezni. Kulcsból kivettem a "csippet" azóta is működik. (mások ezért pénzt fizetnek, ez önmagát immótlanította) , 1 gyújtrótafó kuka.és most maga a motor: szelepfedél elrepedt, magától, csere. Az cseredarab meg el van vetemedve, taknyolni kellett a tömítést. Lassan de biztosan elkezdte enni az olajat. Szelepvezetőből 1 darabka letört, 2-es hengerben garázdálkodott, majd beszorult a kipufogó szelep alá. HF fellújítás, gyűrűzés, csapágyazás, fél évig jó, újraindul az olajzabálás, végén 1L/1000 km, ekkor már hidegen terhelésre csattogó motor...neeeem, neem, nem hidró, helyett dugattyú palást. Jaa és rendszeresen dobálta az alacsony olajszintet a BC, természetesen hamis.
És ekkor motor kiemel, kábelek kicsit rendberak, X20XER a helyére, azóta pöcc röff, és csak megyünk, megyünk és megyünk, igen sokszor leforgatva a piros utánig, mert csak 7000-ig van szerencsétlen.Én ennyit tudok mondani erről a motorról ami saját tapasztalat. Általában hosszútávokat járok, azt is főúton, vagy pályán. Lehet van olyan akinek bevált, szerintem egy szarkupac.
-
válasz becsitibi #52274 üzenetére
Na ja, számla nélkül nem szabad elhinni az ilyet. Amúgy a pollenszűrőről az átlag user nem is nagyon tud és emiatt elég ritkán vannak cserélve. Én sem cseréltettem még, mióta megvan az autó, majd következőnél, kíváncsi leszek. Bár, nem volt eddig levegő minőségbeli problémám, a párát is lekapja 10 másodperc alatt.
-
beg
veterán
"Amúgy a pollenszűrőről az átlag user nem is nagyon tud és emiatt elég ritkán vannak cserélve."
Attól még, hogy nem tud róla, ott van Ha átlaguser, akkor vigye szerelőhöz, az tudni fogja.
Ez olyan, mint mikor a gyalogos úgy lép le elém, hogy tüntetőleg az ellenkező irányba néz, hátha akkor nem jövök abból az irányból, oszt mégis.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
zolikaDB
veterán
Mán megint kezdi a kolega, h az Avensis mezei benzinnel, tojassal a cipo alatt 9.5-et eszik, MOL 100-assal meg 6.5-ot...
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz #81556480 #52284 üzenetére
Már amelyikben lehet
H Astra esetén a benzinszűrő egybe van tankkal, csak együtt cserélhető.Én anno az Astránál a pollenszűrőt évente cseréltettem olaj cserével együtt szeviz4+ keretében. 25k körül fizettem mindig, ki véve 4 éves korába mert akkor a 39 000-et és ebben benne volt + 4 gyertya + fékolaj
Aki ennyit nem bír rááldozni az autójára az járjon gyalog
-
Chesterfield
senior tag
Sziasztok!
Van egy G astrám (1.4 twinport, 90k kilométer), és még szerintem soha nem volt benne gyertya, gyujtókábel, fékolaj cserélve.
Ezeket milyen időközönként kellene?köszi
-
sasa58
tag
válasz Chesterfield #52288 üzenetére
Gyertya: 60 ezer. Gyújtókábelt nem kell, bár itt nem tudom mire gondolsz, mert trafó híd van. Fékolaj elvileg 2 év, de ezt nem kell komolyan venni, szerintem 4-5 év. Én a 9 éves ugyanilyen autómmal még a gyári fékolajjal jártam, minden gond nélkül.
-
beg
veterán
-
szabonagyur
félisten
Hali
Ez mondjuk így mennyire vállalható? Állapot szerint eléggé jó lehet: [link]
Mennyi lehet ennek a reális minimálár? Kp-ban 1,4M? Természetesen nem ennyi alapján venném meg.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
diegho
nagyúr
válasz szabonagyur #52293 üzenetére
1.4-ért jó lehet, ha igaz amit ír.
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #52293 üzenetére
Ez nem rossz szerintem sem. El kell vinni egy Opel szervizbe és nézzék át.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #52293 üzenetére
1,4-ért nemigen fogja odaadni ha majdnem 1,6 névre írva
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel