- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51449 üzenetére
Ez vilagos....de en pl nem is vinnem haverhoz, hogy csinald meg minel olcsobban, okosan. Az is vilagos, hogy ezt igy a biztosito nem fogadja el....nem veletlen....
Viszont csak nem a vilag masik vegen van a kijelölt szerelö nem? Ha az adott varosba megmondjak hova lehet vinni, akkor oda viszem. A bosszusaggal, idövel, amit ez okoz, azzal nem lehet mit kezdeni, az buko, de ezen kivül engem annyi erdekelne, hogy legyen megcsinalva a lehetö legjobban.
(#51448) Gergőke88 Lehet azert vagyok ilyen empatikus, mert en is csinaltam ilyen beletolatatos mokat ....amikor az ember azt gondolja, hogy mi az neki, hogy faradt....kell egy kis kave, aztan minden rendben....hat nem mindenesetre jo kis jel volt es örökre megtanultam a lecket....szerencsere csak a hatso lököst kellett fenyezni, se horpadas, se semmi...de az erzes borzaszto volt....az az igazi luzer erzes
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Declare #51451 üzenetére
Én is tolattam bele már másban, ismerős az érzés.
De pl. tavaly elütöttem egy gyalogost, nah az tényleg durva volt. Nem én voltam a hibás, de maga az érzés...
Tehetetlen voltam, álló kocsisor között akart átrohanni, de arra nem gondolt, hogy a szélső sáv halad...
rendőrség, mentő stb. -
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #51452 üzenetére
uh....gondolom.....bennem ez is volt az egyik ilyen sz@r erzes, hogy oke relative aprosag törtent, de ez csak a szerencsen mulott.....mi van ha egy ember all ott....bah....következö automon, tolatokamera es hatso reflektor is lesz, meg hangjelzes....mint egy kamionon
vagy ez:
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51451 üzenetére
Van olyan ismerősöm aki csinál ilyen javításokat. Ő mesélte, de ez ugyan olyan hogy akármilyen szervizbe sem viszem a kocsit, csak oda ami már ismerős. Szóval ez a biztosító megmondja hova vidd, ezzel az a gond, hogy a legolcsóbb legsilányabb, legokádékabb munkát fogják csinálni. Te meg azt hiszed király megcsinálták minden szép és jó holott nem...
Képlet egyszerű, rendes árat számolnak fel, viszont kevesebb anyagot használnak fel, és a különbséget meg zsebre teszi a műhely. Na pontosan ezért nem viszem akárhova a kocsit csak olyanhoz akit ismerek. -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51454 üzenetére
Na igen ez valoban a masik nezete a dolgoknak....... itt azert a Nemetknel szerencsere messze nincs ilyen fusi-musi mint otthon. Nyilvan mindennek meg is van az ara, nagyon szigoru ellenörzesek vannak, igy nem igazan eri meg egy magara valamit ado szerviznek fusizni, meg trükközni. Persze itt is lehet talalni "Hazsir & Bro." autosmühelyt.....de ezeket en messzire kerülöm
Viszont itt 50 euroert cserelnek ki egy akkumlatort (munkadij, mod: ja bocs ebben benne volt, hogy elötte ramert müszerrel ) es 1000 euroert fenyeznek egy hatso lökharitot....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51455 üzenetére
Igen ott azért más árak vannak, barátom kint él Zafirája volt azért adta el mert sok vele a gond. Nem értette meg hogy nem a gond sok vele, mert ugyan annyi mint bármilyen más autókkal, féktárcsa csere, olaj csere ezek bármilyen más használtautónál is csere dolgok. Viszont kint az árak is mások, csak úgy repkedtek az 500 és 1000 eurók mikor vitte javítani. Ő volt a hülye mert mondtam hozza haza a kocsit 2 nap alatt megcsinálom amit kell... Ezért most vett egy 30 ezer km-es mazdát, mondván arra nem kell költeni...
Szóval igen, németeknél nincsen trükközés cserébe igen keményen kell fizetni a kétkezi munkáért. Itthon ezt nem tudják megtenni, egyrészt mert nincsen meg hozzá az emberek fizetése, nem fogják elvinni javíttatni. Hiába mondja a szerviz hogy 100 ezer inkább vesz bontottan 20ért és szidja a műhelyt. Vagy megcsinálja a műhely de olyan kókány, szar munkát végez hogy utána hetekig szív vele az ember...
Volt egy ismerős összetörték a kocsit oldalról, annyi lett volna hogy két ajtó kellett volna új meg fényezni. Biztosító 900 ezer forint kárt állapított meg, csak az új ajtó darabja lett volna 150 ezer plusz gyári fényezés satöbbi. Igy az ismerős inkább elment bontóba vett két darab szinazonos hibátlan ajtót, átrakta amit át kell a kp-t meg felvette a biztosítótól.
De van olyan haver, az ebből él, töri mások autóját, felveszi a pénzt és töredékéből meg javítja az autót. Összes kiskaput ismeri mert dolgozott pár biztosítónál tudja melyiket hogyan lehet kijátszani. -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51456 üzenetére
A kiskapuk orszaga vagyunk....csak ezen nem mindig lehet nevetni sajna, mert ez is benne abban, hogy olyan a helyzet otthon, amilyen.
Az hogy draga e a szerviz az is jo kerdes. Fizetes aranyosan kell nezni. Pont azert lehet draga a szerviz, mert mindenki sokkal többet keres.
Nekem most a multkori valtos pelda egeszen jo erre. Anno amikor a kocsit vettem, elötte közvetlenül ment szet a valtoban az egyik fele a csapagyaknak. Azt anno több mint 2000 euroert csinaltak meg az elözö tulajnak. Sajnos nem csereltek ki az összeset, csak ami hibas volt (igazabol nem hibaztathato senki sem....csak mondta a szerelöm, hogy ha akkor kicserelik a maradek csapagyakat, akkor az plusz par 10k huf anyagköltseg, de a költseg nagy resze a munkadij).
Na nekem ugye jött a hülye hang, mondta aszerelö, h csapagy, bazi nagy meloval ugyan ugy szetszedtek, kicsereltek a ki nem cserelt, gyarilag szar GM csapagyakat, visszaszereltek. Ez volt 200 k huf olaj/szürök cserejevel. Ha azt nezzük, akkor fizetes aranyosan egy netto 200k Huf az kb ott van, mint itt kint a netto 2000euro. Szoval nem biztos, hogy sokkal draga valojaban a szerviz kint. (ettöl függetlenül nem vagyok hülye, nem veletlen otthon szereltetem az automat )
A vicc, hogy 1-2 honap hijja volt, hogy kicsuztam a 24 honapos garibol, amit a nemet szerviz vallalt a valtora....ha szerencsem lett volna, lehet gariban rajuk verhettem volna a hibat ...persze lehet nem...na mind1
OFF mode vege
-
trassher
addikt
válasz Kickass #51444 üzenetére
Saját zsebből fizetted vagy biztosító állta? Ha biztosítós az autó akkor jobban fog a ceruza. Belém mikor oldalról belém jöttek anno hasonló volt a horpadás mint itt. Anyós oldali C oszlopnál, nekem sem nyíltak az ajtók. Mindkét ajtót kompletten cserélték.
zolikaDB: Hát lehet hogy ez a gép kicsit túlkvalifikált lenne a dologra.
Petyyyyy: Most kérdezi a srác hogy hány darab kéne. Jól emlékszem hogy neked 2?
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
Y20DTH motornál valaki megtudja mondani hol van az olajszintjelző? Néztem robbantott ábrát de kétfélét találtam és nem tudom most mit is kéne nézzek.
Két csatlakozóm van az egyik tuti az olajhőgomba a másik meg vagy a szintérzékelő vagy az olajnyomás gomba. -
Findzs
addikt
válasz becsitibi #51349 üzenetére
"Másik:ha valaki azt akarja hogy dupla legyen a ködlámpája hátul,akkor ki kell csavarozni a jobb hátsó lámpát,és vastag csavarhúzót gázon jól felmelegíteni,majd egy akkora lyukat csinálni mint az alsó 3 lyuk,izzó bele,és műxik is."
ez nem igazán szabályos szerintem és értelme se sok van
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #51456 üzenetére
"Hiába mondja a szerviz hogy 100 ezer inkább vesz bontottan 20ért és szidja a műhelyt."
a márkaszervízek konkrétan palira veszik az embereket és hülyének nézik őket
én is vittem a h astrámat anno kötelező szervizekre mindig átbasztakmost meg olyan helyen dolgozom ahol generátorokat meg önindítókat újítunk fel és jár hozzánk jó pár márkaszervíz (ford opel suzuki merci bmw) megcsináljuk nekik a gen -t vagy az öni. -it aztán azt szorozzák 4 el és a szerencsétlen tulaj még örül is neki, hogy ha újat vett volna 100-150 ezer
(#51209) AMD Power
simán elfogadnám
320km hatótáv nekem több mint elég, 30 perces gyorstőltőn 90% ra nyomja fel az akkut
alakul ez az elektromos autó piac[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz Findzs #51467 üzenetére
El is hiszem. Nem néz ki rosszul.
Jön hétvégén megint a hideg... múltkor mondták az Opelben ,hogy csak -12 fokig "jó" a hűtő folyadékom. Leszívtam belőle egyik nap több mint egy litert. Azt kapott jó kis Prevent alu barát -35 fagyálót. Biztosra kell menni.
Az egyetlen – Opel Astra 1.6 CDTI Aut. (2016) teszt
Jó ebben a színben.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diegho
nagyúr
Tegnap beszéltem a régi szerelőmmel, azt mondta ne használjak mobil 5W30 olajat, inkább valamilyen 5W40 menjen a motorba. A kérdés melyik 5W40 legyen? Castrol?
-
-
őstag
Mint ahogy az Adac is mond eredményeket, tudod.
De nekem teljesen mindegy komolyan, ajánlottam egyet, ami szerintem jó, ha nem tetszik lépj túl rajta tényleg.
-
őstag
válasz diegho #51483 üzenetére
Mert az általam hozzáértőnek gondolt emberek inkább a drágább, általam is ajánlott olajat preferálják az olcsóbb, pl. Mannol olajjal szemben. Amikor én cseréltem először a jelenlegi kocsimban olajat, pár márka játszott nálam is. Én nem csak 5000 km-re és 6 hónapra rakom bele az olajat a kocsimba, de hozzáteszem, akkor is jót vennék biztosan (most márkát nem említek szándékosan), mert ilyen vagyok. Nekem nem sok az 5K többletköltség olajcserénként. Én így érzem jól magam.
mod: és másnak sem ajánlanék a sajátoménál rosszabbat, természetesen.
Nem értem minek is vizsgáltatnád be. Plusz idő, plusz macera, plusz 1-2 ősz hajszál, akármi is lesz az eredmény. Ennyit én már nem foglalkoznék vele semmiképp, de ha boldogabb leszel tőle, csináld.
Kíváncsi vagyok amúgy mit fog írni az olajdoktor ennek tükrében.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #51485 üzenetére
Jovanna, azt a 195-ost az elozo tulaj vette ra.
Nyarim: 195/55 R16 - mivel peresebb, ez meg hasznalhato, de kenyelmes, legkozelebb ennek a valtojat veszem 185-ben
Teli: 185/65 R15 - ez maradMannol: amikor vettem, fingom nem volt mi lenne a jo. A Mannolrol jokat olvastam, nem bantam meg! Elso alkalommal 13e-t ment, gyonyoru volt a szine, amikor leengedtem. Sok palya, sok varos. Most 3400-at ment mar a masodik adag, csak varosban.
-
diegho
nagyúr
A Kovács Autóalkatrész webshopot ismeri valaki? EGR szelepet nézegetek, ahogy látom ott a legolcsóbb.
-
haddent
addikt
Érdekes dolgot találtam, olvasgatva GM motorokról
Szóval az A16XER (Fam1 Gen3) motorkód 85kW, szívó moci. Konkrétan le is van írva, hogy igen, implementálja a TwinPort (változó szívócső-hossz) technológiát, illetve DCVCP féle VVT -ét.
A Z16XE elvileg 74kW és G Astrában volt. Na akkor most valaki segítsen megfejteni nekem mim van
Z16XER a kód, de 85kW és VVT, ergó gondolom TwinPort is. 2010 -es gyártmány, és 2005 -től már A16XER volt. Most akkor ezmiez? A16XER, csak ráírták viccből, hogy Z16XER? Nem az elnevezés érdekel, az Euro kategória (kibocsátás) meg mégkevésbé, a VVT egészen biztos, a TwinPort érdekelne. De mivel 85kW, szerintem biztosan az is ott pihen.
Ha viszont TwinPort (is, meg VVT is), akkor azért nyugodtabb szívvel lehet lejjebb engedni ha épp olyan kedvem van, akár 1500RPM környékére is, nem? Mostanában kipróbáltam, és egész kellemesen megy, még gyorsul is. Nem lő ki, de haladásra, esetleg még előzésre is elég. (Érdekes mód amikor hozzám került nem így érződött )
Szóval vélemény? A szelepkoszolástól annyira nem tartok, tudtommal az visszafordítható kis pályázással, meg kínzással. Meg azért nem fullasztom le. Olajnyomás? Van elég?
-
beg
veterán
válasz diegho #51489 üzenetére
Nyugodtan rendelhetsz tőlük.
(#51491) haddent: legyen az bármilyen 16v én a fogam közt sziszegek, ha kétezer alatti fordulaton megy inkább felette vagy azon az értéken szeretem használni.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #51496 üzenetére
Nálam csak jégkaparós seprű, jégoldó van. Jégoldó elvan a hátsó ülésen, a seprű meg a csomagtartóban. Emelő a helyén, kerékkulcsot kicseréltem teleszkóposra. Pótkerék mellett még van kesztyű és vontatókötél is. Energia italnak pont nem jó a pohártartó mert mozog de ha nekitolom a mikroszálas kendőt akkor éppen. Fél literes flakonból is csak a nestea-s áll benne rendesen, a többinek kicsi az átmérője. Láthatósági mellény a kesztyűtartóban + annak a tasakjában tartom az autós töltőt is. Úgy nem zörög legalább.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000