- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
1,4 90LE Benzines H Astra mennyire élhető 1.6-hoz képest ferdehátú vagy kombi kiadásban? Nem kell rallyzni csak normál használat mellett guruljon el, 90%-ban város és főút, meg mondjuk évi 2000km autópálya lenne kb. 2 fővel.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
diablo1984
veterán
válasz szabonagyur #52903 üzenetére
gurulni gurul, ha ennyi a cél, akkor arra megfelel....
-
szabonagyur
félisten
válasz diablo1984 #52904 üzenetére
Hát sok cél nincs vele, van egy Honda mellette, de ez elsősorban nekem lenne.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
gban
Közösségépítő
válasz szabonagyur #52903 üzenetére
Ez elég relatív kérdés, a válasz attól függ, ki adja.
Nekem pl. megváltás lenne a 60 ló után, pedig azzal is elvoltam sok évig, hosszú utakon is.
De akinek 2 liter alatt nem kell autó, annak csak bohóckodni jó kis túlzással.
Szóval a választ neked kell megadnod magadnak, hogy NEKED elég-e, tetszik-e, jó-e, vagyis hogy érzed benne magad.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz szabonagyur #52905 üzenetére
persze, az 1,6 jobban is megy, elvileg fogyasztásra sem rosszabb, de ha tényleg csak erre kell, akkor a-ból b-be elvisz, az élménytől nem lesz spontán magömlésed, de attól függetlenül jó választás lehet!
-
w333
félisten
válasz szabonagyur #52905 üzenetére
Hondák azért nagyon pörgős motorok és mennek is ... olyan érzésed lesz mintha egy 1.0 Suzukiban ülnél, nem megy de legalább fogyaszt
Ahhoz a kasznihoz én minimum egy 1.8i -t vennék, de te tudod
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
Ha ennyien közelben vagytok az Árkádhoz, valamikor csináljunk már ott egy találkozót a parkolóban.
-
Declare
őstag
válasz Kickass #52899 üzenetére
Ezt a kepet az elsö generacios TSI motorok fejlesztöinek is elküldhetted volna....akkor talan nem kellene 60k km enekent cserelni bennük a lancot
(#52903) szabonagyur en kerülnem az 1.4 H astrat....alapbol is tulsulyos kis dagadek a kocsi , de azzal az 1.4 motrral, nekem a leglustabb auto, amit valaha vezettem. Klimaval olyan a gazpedal, mintha csak disz lenne....90 nel 3 ba is alig indul el....nagy kompromisszumok aran jo csak az a motor, raadasul enni is fog, mert nyomni kell, hogy haladjon. En legalabb 1,6 ossal neznem
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #52912 üzenetére
legútóbb én is 280-ért tankoltam, havonta 20 ezerrel olcsóbb a tankolás mióta ennyire lement az ára.
Mondjuk most visszamászott 296-ra néztem reggel.
Viszont tesco-ban van akció ha 3 ezer felett vásárolsz kapsz kupont a shell-hez és -15/liter kedvezményt kapsz. Azért az úgy nagyon jóóóóóóó -
Petyyyyy
addikt
Nem múlhat el a reggel meglepcsi nélkül. Húzom az ablaktörlő kart, szélvédőre spricckol, fényszóróra nem. Kíváncsi vagyok van-e szivattyú is vagy csak a bütykök kerültek fel a lámpatest elé.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #52915 üzenetére
akkor megyek nálatok mosatni a toyotám tankját!
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #52916 üzenetére
Az anyós is abban fürdik, azt várom mikor gyújt rá.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52913 üzenetére
En mondjuk igy nem tudom, mert minden honapban mas amennyit megyek. Van amikor par 100km, de van olyan, mint most, amikor belekerült 4000 km. Nem is ugral az alapjarat, nem hangos a motor, kiegett, aminek ki kell
Mindenkepp, kiraly, hogy gyorsabban pörög a liter, mint az euro es altalaban 40 euro alatt tele van a tankMeddig all el a gazolaj? Kellene venni egy bazi nagy tartalyt es majd 10 ev mulva, amikor majd 500 ft lesz egy liter, kiarulni
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #52924 üzenetére
Azt pl tudom, hogy a robogoban a benzin megromlik telen de akkor a gazolaj is macera.......ezek szerint a tözsde es a papir alapu olajoshordo az egyszerübb ut
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #52925 üzenetére
nem csak télen, csak az állástól, ami nyáron is épp olyan, ez a bio etanol amit kevernek hozzá romlandó, megposhad idővel és elkezd lebomlani!
a dízelnél a dermedéssel lehet gond, azt kell meggátolni, mert akkor kiválnak belőle dolgok, amik eltömítik a gázolajszűrőt, de adalékokkal ez meggátolható, az tudtommal nem bomlik ilyesmi, az étolaj sem romlik meg!
-
haddent
addikt
Akkor miért marad mindig le száz méterekkel a sok ereszcsöves-kipufogós hülyegyerek utánnam Vagy Type-R -ről beszélünk?
szabonagyur 1.6 tudok nyilatkozni (Z16XER): egyedül klíma nélkül fickós. Lehet magyarázkodni, de teljesítmény / súly viszonylatban teljesen jó élhető kis autó, meglepően jól megy és tud lépni is, sok sokkal drágább és "sportosabbnak" beállított márka és autó lemarad. Klímával, megpakolva 4 személlyel nyilván megérzi. Továbbra is teljes mértékben használható, bizonyos fordulatszám felett (2500 -tól kb) jól megy, lehet előzni, meg élni benne, autópályán magas fordulaton (4000) nem igazán érdekli őt sem, hogy mit pakolsz rá. Érdekesség amire én figyelmes lettem, hogy ha a klíma mellé még nagy fogyasztókat pl ködlámpa felkapcsolok akkor észhez tér kicsit alapjárat és picivel felette is, talán az ECU kapcsol, tehát egy chiptuning sztem sokat dobna az alsó nyomatékon
Az 1.4 -ről jó lenne tudni dolgokat, pl. hogy változó szelepvezérlésű és változó szívócsőhosszú/méretű-e, mert ha igen, akkor még jó is lehet. Ha nem akkor már kevésbé. Nagy fordulaton nem lesz vele probléma, alul, megpakolva, légkondival elég nyögvenyelős lehet, főleg, ha mezei 16 szelepes, nem rendelkezik ezekkel amiket mondtam (mert nagyon sokat tudnak dobni)gban biztos vagy te abban?
F_Gergely én úgy tudom, hogy az adalékok csapódnak ki, főleg köztük a drága jó Ethanol amiben ugye víz is van ergo, és ez a gond
Másik hsz. -edre: közel az Árkád, de amennyit szenvedek én csak hobbiból kb. Bp. -en minden közel van Csinálhatunk felőlem, én támogatom
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #52928 üzenetére
az etanol az nem adalék, az a bio üzemanyag, amit a benzinbe kevernek, nem lesz jobb tőle a benzin, olcsóbb sem, de az olcsóbb dolgot belekeverni egy drágább dologba változatlan áron, na az a biznisz! semmi hasznos tulajdonsága nincs amúgy a tiszta benzinhez képest, de ha már csinálják, azt is el kell adni, ne rohadjon a gyártó nyakán....
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #52927 üzenetére
Valoban megbüdösödik a benya...(#52928) haddent az uj type R is mar csak egy kis turbos benyas aztan elseggelte a nagyokat is a palyan....persze volt egy rakat honda fan, aki karot döfött a sajat szivebe, amikor kiderült, hogy valoban a honda is elengedi a szivo benzint
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #52927 üzenetére
"...az étolaj sem romlik meg!"
Pedig de, "megfárad" és avas lesz, érezni is az illatán, de látni is lehet rajta.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #52931 üzenetére
de attól még ég, mint az avas disznózsír is! a gázolajat annyira nem befolyásolja sokminden, csak a dermedés, nincs oktánszáma, max a tisztaság és a bio tartalom ami varia. a full bio-t sok minden nem bírja, ragad, eltömít, nem való mindenbe, sőt én nem is tankolnék tisztán semmibe!
-
zolikaDB
veterán
Na, urak, lassan kijarom az occó benyát!
Valami premiumot akarok tankolni, de mindig keverem!
Melyiket favorizaljatok ti?[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Kire számíthatunk még délután Árkádnál? Illetve pontosan hol találkozhatnánk?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #52935 üzenetére
én első körben megyek a fényszóróimért, ugyanis megérkeztek hivtak a boltból, szóval nagy boldogság van
igy megmondani sem tudom mikor érnék oda de kb fél 5 környékén ahogy forgalom engedi.
Ha valaki jönne akkor jelezze és privátban számot cserélünk aztán telón egyeztetünk. -
beg
veterán
válasz F_Gergely #52938 üzenetére
Ajvé, remélem megtanultak fényszórót gyártani. Én fekete foncsoros depo-val vetem 3 éve, se mattulva se törve nem volt, nagyon szépen nézett ki vele a szekér, nagyon patika állapotú volt...amíg nem kapcsoltam fel. Úgy szórja a fényt, mint majom a lisztet, mindenhova terít és nincs rendes vetítési képe. Kb. 2 útszéli fényvisszaverőt látni vele, esőben meg életveszély.
2 hétig bírtam, majd vettem 2db új gyári hella lámpatestet, ég és föld ugyanazokkal az izzókkal.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #52940 üzenetére
Mit csinal az utangyartott trafo? Mert hogy egy utangyartott lampabura vagy izzo vagy ilyesmi szar, azt ertem, de egy trafo? Az vagy vilagit vagy nem nem?
Amikor nekem a trafo kieegett en is agyaltam az utangyartotton, de mindig ugy vagyok a dolgokkal, hogy ami dragabb az jobb, ami gyari az altalaban nem veletlenül annyi...stb (kivetelek persze vannak azert). En azert vettem a gyari trafot, mert az egesz auto elejet le kell bontani a cserehez es mondom a legkisebb eselyt akarom megadni, hogy a közeljövöben bontani kelljen megint....
-
F_Gergely
őstag
Sracok aki akar csatlakozni Arkadban talalkozhatunk. Kb egy haromnegyed orat/orat itt leszek, aki csatlakozna dobjon privit es telon a tobbit
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #52941 üzenetére
Ezzel az utólagos, nem tudom milyen márkájú trafóval kb félgázon megy a tompítottam a másik oldalon lévő gyárihoz képest. Kis túlzással olyan, mint mikor a bömbisek angel eyes helyzetjelzővel mennek. Látni vele így is, de pl valakit utolérsz, látni a lökősén is melyik oldalon van eredeti trafó.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #52944 üzenetére
Ez bontott vagy uj trafo? Biztos hogy nem ad le megfelelo feszt, kulonben nem vilagitana ilyen szarul. Ha ujonnan vetted vidd vissza hogy nem jo. Ha meg azt mondjak ez ilyen ocsem semmi gond, hivd a fonokod. Teljesen mindegy gyari vagy utangyartott, az utangyartottnak is kell hozni egy minosegi szintet! Azt nem lehet ramondani hogy azert ilyen mert utangyartott. Ilyen nincs! Beraksz egy utangyartott fekbetetet es nem all meg az auto csak 5 km mulva mert utangyarott? Hagyjuk mar...
-
steve1021
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítség iránymutatás kellene autó vásárláshoz.
Sajnos előző autóm(Opel astra F 1.6 8v) kinőttük,így cserélni szeretném evidens volt,hogy maradok a körbe zárt villám márkánál.
Amiben kellene iránymutatás nézegetem a Vectra c kocsikat és ebben kellene egy kis segítség.Vagy a GTS vagy pedig komi lesz a pakolhatóság szempontjából.Viszont motor ügyileg nem tudok dönteni amit érdemes tudni az autó használatomról évi 15-20 ezer km főleg városon kívül fő út és autópálya.
Dízelt szeretnék a nyomatékosság miatt,de mivel benzines autóm volt az is benne van kalapban.Kérdésem az lenne melyik motorral szerelt autó érdemes választani pro kontra érvek kellenének.Dízeles kocsinál tudom a kettős tömegű lendkerék "félelmet",de vagy olyat keresek amibe ki van cserélve vagy belekalkulálom az árba.Megbízhatóság,használhatóság szempontjából melyik válasszam:1.8 bezin(122le),1.9CD TI(150le),1,9CD TI(120le),2.2 CDTI?
Válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
F_Gergely
őstag
válasz steve1021 #52946 üzenetére
Benzinesben is van kettostomegu
Dizelt hosszu tavra erdemes venni tehat ha legalabb 5 evig meg akarod tartani, es havonta mesz vele 2-3 ezer kmt. Vetelnel kalkulald bele hogy tonkremehet a turbo, es az adagolo - egyiket sem tudod szerelovel sem kiszurni ugyanis rontgenszeme es jovobelato kepessege senkinek nincs, igy dizelnel ez mindig benne van a pakliban.
En a dizelt ajanlom foleg ha sokat palyazol es a futasteljesitmenyed legalabb evi 20 ezer kmt. Fogyasztasban 5-6 literrelneljarsz, van nyomatek, es palyan se robban szet a fejed a motorhangtol mert 130as utazoban is forog kb 2 ezret a motor. -
steve1021
csendes tag
válasz F_Gergely #52947 üzenetére
Tudom,hogy a benzinesben is van ,de ott később mennek tönkre mivel kevesebb a nyomaték mint a díselebe benzinesbe és nem kap annyi terhelést.Szerelőm magyarázta,meg azt is ,hogy nem feltétlenül kell évi 20ezer km,hogy díselt vegyek.Ha hosszútávra gondolom a kocsival 5-8 évre akkor is érdemes díselbe gondolkodni.Ismeri a vezetési szokásom és azt mondta,hogy a díselt szeretném mert nem kell pörgetni nyomatékból megy.Viszont opel dísel motorokról nincsen információm.Gőzöm sincsen melyik a jó vagy jobb. Kollégámnak vagy ez 2.2 disel signum-ja ő dicséri ha jól tudom azok a motorok láncosak.
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
diablo1984
veterán
válasz steve1021 #52946 üzenetére
ez az 1,8as motor éppen csak viszi az 1600kilós kombi kasztnit, takarékosnak éppen ezért nem nevezhető!(tudtommal kettőstömegű nincs benne, ékegyszerű szerkezet, dízelel ellentétben ennek a fogyasztása a pénztemető)
nekem volt 1,9 cdti 150lóval(fiat motoros, a 120 lovas lengyel összeszerelésű), 6 sebességgel(kettős tömegű van benne, nagynyomású miatyánk is és részecske szűrő is), nagyon megy a kocsi, nagyon jó a fogyasztása, nagyon nagy a beltere is, csak nem árt, ha havonta egyszer pályázik az ember vele és kikormolódik!
a 2,2 es Dti az még adagolós,kissé rosszabul is megy mint a 1,9es 150 lovas, az adagoló ha behányik, akkor az egy vagyon, elvileg többszáz ezer a felújítása, a porlasztók viszonylag filléres tételek hozzá, kettőstömegűje van, részecske szűrő nincs(euro3), fogyasztása nem rossz, ezt a motort is ajánlani tudom.összességében ekkora km futáshoz meg a c vectrához ajánlom a dízel motorokat, csak megvétel előtt nézessétek át, mert ha egy lefingott motorú példányt sikerül megvenned, akkor lehet rá költeni bőven!
próbaút során kergesd meg a dízeleket, gyakori az egr lekormolódása és akkor bedob egy "csekkendzsin" hibát, nem nagy összeg a szelepet kitakarítani, ha még lehet.....
igen, az 1,9es szíjas, a 2,2-es láncos vezérlésű motor!
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52945 üzenetére
Újonnan vettem ofkorsz, és ugyan ez is ad egy minőséget, de én látom a diffit. Viszont hiányzik belőle egy fesz szabályzó, ami a gyáriban benne van és épp ezért - ahogy írtad is - nem adja le azt a feszültséget. Mindegy, kicseréltetem és megpróbálom tovább adni az utólagosat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban